Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Eric 04-02-2023

Op zoek naar een nieuwe camera kwam ik uit bij een bridge-camera. Ik had me ingelezen op welke zaken voor mij belangrijk waren (zoom, kwaliteit van de foto's, opnames maken) en had bij Kamera-express in Arnhem een afspraak gemaakt om wat toestellen vast te houden en te vergelijken. Hier nemen ze een half uur de tijd om jou te helpen. De verkoper luisterde naar mijn wensen en op basis van mijn wensen en budget bleven er 2 mogelijkheden over. Daar heb ik een nachtje over geslapen en vervolgens gekeken op hun website of er nog een aanbieding was. Die was er waarbij een geheugenkaart en een tas werd meegeleverd. Combinatie van goed advies en een scherpe prijs.
Kamera Express 06-02-2023

Fijn om te lezen dat jouw keuze geheel doordacht was. Je kunt hiervoor inderdaad altijd terecht in de winkel. We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe camera!

Erik 03-02-2023

Na het bekijken van de diverse online Camera shops, uiteindelijk voor Camera Express gekozen omdat zij ook fysieke winkels hebben waar je nog wat advies kan inwinnen voordat je een relatief kostbare camera uitrusting koopt.
Juist dit advies gesprek waarbij de voordelen van de gekozen camera maar ook de min puntjes worden aangehaald stelt je in staat om de juiste afweging tussen het geplande gebruik en de mogelijkheden van de camera te maken.
Dit heeft voor mij de doorslag gegeven om voor Camera Express te gaan !
Kamera Express 04-02-2023

Bedankt dat je voor ons gekozen hebt. Wij hebben je met veel plezier geholpen en zijn blij dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

L.S 03-02-2023

Ik was op zoek naar een 50mm lens voor op mijn Canon eos m50. Hiervoor ben ik naar Kamera Express in Almelo gegaan. Hier heb ik duidelijke uitleg gekregen. Degene die mij heeft geholpen had alle tijd, was vriendelijk en nam de tijd om uit te leggen.
Kamera Express 04-02-2023

Een hele fijne lens! Wij zijn blij dat we je hebben kunnen adviseren.

Vincent 02-02-2023

Vorige week in de winkel in Capelle geweest, nadat ik eerst wat had rond gekeken op de website. De site is erg duidelijk en informatief. In de winkel eholpen door een zeer behulpzame medewerker. Hijwas erg behulpzaam, kundig en nam de tijd om alles door te spreken. Heel blij mee!
Kamera Express 03-02-2023

Alles zodat jij zeker weet dat je de juiste keuze maakt. Bedankt voor jouw beoordeling!

Jac Nooijens 02-02-2023

Vandaag weer zeer goed geholpen en geadviseerd bij Camera Express Breda. Ik ben er niet voor niets al jarenlang klant.
Mijn afstandsbediening deed het niet meer in combinatie met mijn Nikon D750. De medewerker had het in 2 minuten opgelost.
1 van de palletjes binnenin bij het batterijtje stond verkeerd. En daarna een deskundig advies gekregen over een te gebruiken tethering kabel en de aanschaf van een Benro statief met toebehoren.
Alweer deskundig en klantvriendelijk geholpen!!!
Kamera Express 03-02-2023

Super om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent, dat waarderen we!

Pictovama 02-02-2023

zeer goede ontvangst, zeer bekwame verkoper in de winkel. Collega's werken goed samen, wat een goede indruk geeft. Losse ongedwongen sfeer
Kamera Express 03-02-2023

Fijn dat je dit zo relaxt hebt ervaren. Hopelijk heb je zo een goede keuze kunnen maken!

HV 02-02-2023

Erg goed geholpen met mijn keuze voor deze lens, in de winkel verschillende optie's kunnen testen. Duidelijk advies en meegedacht in mijn uit te geven budget. Top !!
Kamera Express 02-02-2023

Mooi dat je een goede keuze hebt kunnen maken. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe lens!

van der Made 01-02-2023

Wat een mooie nieuwe winkel in Breda, ik kom er graag, overzichtelijk goed en deskundig personeel, topproducten!!
Ik heb er inmiddels mijn 4e product gekocht, alles van DJI, en als laatste een Ulanzi BG-3 Accugrip.
Kamera Express 01-02-2023

Wij zijn ook super blij en trots op onze vernieuwde winkel! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij zien je graag weer terug!

Henk 01-02-2023

Fantastisch goede informatie en service bij de aankoop van een simpel UV filtertje.
Kamera Express 01-02-2023

Ook bij een simpel UV filtertje, nemen we graag onze tijd om je te voorzien van advies!

Piet 31-01-2023

Prima geholpen goede prijs en netjes geleverd
Al eerder tv gekocht hier goede ervaring met deze winkel / website
Kamera Express 01-02-2023

Bedankt dat je weer bij ons terug komt. Dat waarderen we!

Bert 31-01-2023

Elke keer een goede ervaring bij uw vestiging Almelo, men neemt de tijd, is uitermate vriendelijk en vakkundig.

Daar zijn we blij om!

herman 31-01-2023

wat ik online besteld had bleek toch niet te zijn wat ik verwachtte, dus even getelefoneerd en ik mocht het inwisselen in de winkel in Antwerpen, zéér tevreden over de service en de vriendelijkheid van het personeel aldaar, en ook over de prijszetting van KE in het algemeen
Kamera Express 31-01-2023

Blij dat we je naar wens konden helpen!

Veertje 30-01-2023

Ik had de Panasonic TZ90 als pre order besteld. Bij de eerste sloot de lenskap niet goed, maar deze is binnen twee dagen omgeruild voor een ander toestel. Erg tevreden met de afhandeling.
Kamera Express 31-01-2023

Oei dat is balen! Gelukkig konden we hem gauw voor je omruilen voor een werkend exemplaar.

J.L. 30-01-2023

Vorige week mijn Canon EOS RP gekocht met een RF 15-30. Vandaag heb ik toch nog een lens erbij gekocht. De RF 24-105 en daarbij een flitser. M’n set is nu compleet.
Wederom goed geholpen in Capelle. Geen gehaast en goede adviezen. Ook vragen ze goed door om tot het juiste product te komen. Ik kom zeker nog eens terug
Kamera Express 31-01-2023

Mooie set zo bij elkaar! Fijn dat we je konden helpen met jouw keuzes.

MarcJ 30-01-2023

Vandaag een camera besteld via de website van Kamera express, hij zou gereserveerd worden en ik kon hem afhalen in Eindhoven.
Aldaar gelukkig voldoende parkeergelegenheid en een nette winkel met vakkundig personeel dat me ook nog goed advies gaf, Kortom ik ben dik tevreden
Kamera Express 31-01-2023

Fijn dat je hem direct kon reserveren en ophalen en dat je helemaal tevreden bent!

BigBird 30-01-2023

Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een Dji Picket 2 gekocht via kamera-expres.nl

Allereerst de laagste prijs en dan ook nog eens €5,- korting bij aanmelding bij de nieuwsbrief. Levering was snel(!) en goed verpakt. Contact met de helpdesk m.b.t. de 5 jaar extra garantie verliep ook netjes en snel.

Een van de webshops die in mijn vaste go-to-verkopers lijst staat.
Kamera Express 31-01-2023

Leuk dat je hem bij ons hebt gekocht! Bedankt dat wij je vaste go-to-verkopers zijn.

MDewaele 30-01-2023

Medewerkers hebben een goede productkennis en geven een eerlijk advies bij aankoop. Goede prijszetting. Overzichtelijke website. Na een maand inoefenen van een nieuw fototoestel (voor de eerste maal Fujifilm): aankoop voldoet ruim aan de verwachtingen.
Kamera Express 30-01-2023

Leuk dat je al een tijdje gebruik hebt mogen maken van je nieuwe Fuji. Bedankt om jouw ervaring met ons te delen!

chelsofh 29-01-2023

Geweldige ervaring van begin tot eind. Fijn telefoongesprek met de nodige uitleg. Geweldig ontvangst in de winkel, super begeleid met de nodige kennis op al mijn vragen.
Hulp bij alle twijfels. Zeker een aanrader! Ook tevreden van alle naservice : tips, garantie, etc.
Kamera Express 30-01-2023

Dat is mooi en precies wat we willen bieden. Hopelijk heb je een mooie aankoop kunnen doen.

DSL 29-01-2023

Afgelopen week in de winkel Capelle een Canon EOS RP body en lenzen aangeschaft. Ik ben goed geholpen en heb de juiste camera aangeschaft binnen mijn budget. Degene die ons hielp was deskundig om ons goed advies te kunnen geven.
Kamera Express 30-01-2023

Hele mooie keuze! We wensen je veel plezier met deze topper.

Agata 29-01-2023

Bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel Panasonic Lumix DC_TZ200D camera gekocht. Ik werd geholpen door een vriendelijke en behulpzame medewerker met kennis van zaken waardoor ik een goede keus heb kunnen maken.
Kamera Express 30-01-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Panasonic. Hopelijk heb je er veel plezier van!

Miir 29-01-2023

Klantvriendelijk personeel en een fijne winkel om zaken mee te doen. Zou hier zeker terug komen!
Kamera Express 30-01-2023

Dat lezen we graag, dankjewel!

Rokus 29-01-2023

Wij hebben een verrekijker gekocht. Vooraf hadden wij ons georiënteerd en wilde een bepaalde kijker kopen. De verkoper liet ons naast deze kijker ook nog een andere kijker zien. Deze beviel zo goed dat wij besloten deze te kopen. De kijker bleek uiteindelijk nog aanzienlijk goedkoper te zijn. Alle lof voor de medewerker!
Kamera Express 30-01-2023

Dat is het voordeel van de winkel, we denken altijd even mee. Heel veel plezier met je nieuwe verrekijker!

Jolanda 29-01-2023

Wij zijn bij Kamera Express in Almelo geweest, hier zijn we uitstekend geholpen bij onze zoektocht naar een mooie camera. We hebben op 21-1-2023 de winkel bezocht. Hier kregen we al een uitgebreide uitleg en hebben we een keuze gemaakt welke we op 22-1-2023 hebben opgehaald. Ook bij het ophalen werden we goed geholpen en werden nog een paar bijzondere opties van de camera uitgelegd.
Kamera Express 30-01-2023

Altijd goed om even goed te informeren. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe camera!

M 28-01-2023

Vriendelijke medewerker met kennis van zaken, geduldig, en goede uitleg over het model dat ik wilde kopen (EOS 90D) en mogelijke alternatieven
Kamera Express 30-01-2023

Prachtige camera en bovendien erg populair. Daar zul je veel plezier van hebben!

Erwin 28-01-2023

Mooie winkel met enorme keus en eerlijke vakmensen die je helpen en adviseren.
Kamera Express 30-01-2023

Fijn dat we je van dienst konden zijn!