Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Esther 27-01-2023

Netjes geholpen, goede voorlichting, vriendelijk personeel. Bij vragen was ik altijd weer welkom in de winkel.
Kamera Express 28-01-2023

En nog steeds! We helpen je graag.

Jean-Jacques 27-01-2023

Snelle, competente en heel vriendelijke bediening met perfecte uitleg.
Goede prijzen en ruime keuze direct beschikbaar. Ik kan deze winkel alleen maar aanraden.
Kamera Express 28-01-2023

Bedankt voor het aanraden! Blij dat je alles hebt kunnen vinden bij ons.

Peter VS 26-01-2023

Bekwame medewerkers met kennis van zaken en ervaring.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Kamera Express 27-01-2023

Goed om te lezen Peter, fijn dat je konden voorzien van goed advies!

Erik 26-01-2023

Heel vriendelijke en deskundige uitleg gekregen bij mijn vraag over een 10 jaar oude filmcamera Panasonic .
Bedankt Johannes en tot binnenkort!
Kamera Express 27-01-2023

Goed om te lezen dat we je konden helpen!! Tot snel Johannes!

Kamera Express 27-01-2023

Tot snel he Erik, sorry haha!

Chantal 25-01-2023

Bij kamera express een Sony RX10 VI gekocht. Erg prettig geholpen door bekwaam personeel. De waarde van mijn in te ruilen fotoapparatuur kwam overeen met de waarde die via de mail opgegeven was. De Sony RX10 was niet in de winkel aanwezig, maar de volgende dag werd hij al thuis geleverd. Fantastische camera met veel mogelijkheden.
Kamera Express 26-01-2023

Mooie keuze hoor! Veel plezier ermee!

Erik 25-01-2023

Vandaag bij Kamera-express Utrecht de Olympus OM-1 gekocht. Winkels over het hele land, heel handig, kunt apparatuur vóór aankoop altijd eerst uittesten. Goede bediening, behulpzaam en persoonlijk.
Kamera-express is echt aan te bevelen .
Kamera Express 26-01-2023

Dank je wel! Veel plezier met je Olympus!

HannekeD 25-01-2023

Ik vind de mensen Kamera Express altijd heel behulpzaam. Ze nemen de tijd, geven advies en denken met je mee. Onlangs daar mijn 2e camera gekocht daar en nu een nieuwe lens erbij. Heel tevreden mee.
Kamera Express 26-01-2023

Leuk om te lezen Hanneke! Veel plezier met je aankopen!

Sophie 25-01-2023

Ik twijfelde nog een beetje welke camera in zou kopen, dus ben ik naar de winkel van kamera express Turnhout gegaan en daar hebben ze mij goed verder geholpen. Al mijn vragen zijn beantwoord en ik ben tevreden met mijn nieuwe aankoop.
Kamera Express 25-01-2023

Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!

Mart van der Laan 25-01-2023

Onlangs een Canon R6 Mark II gekocht bij Kamera-express ; mijn ervaring met deze winkel is positief, zeer uitgebreide collectie artikelen en ruime voorraad van fotoartikelen ( hetgeen ik bij andere vergelijkbare winkels niet ervaar). Altijd direct iemand klaar om te helpen en informatie te geven betreffende de aan te schaffen camera. Daarnaast heb ik een zeer goede inruilprijs gekregen voor de objectieven en camera die ik wilde inruilen. Ga zeker hier terug voor eventuele nieuwe aankopen. En dan nog een opmerking v.w.b. hun website m.b.t. instructies/voorlichting: hier zijn een aantal zeer bruikbare cursussen fotografie terug te vinden en tevens een ik mag wel zeggen tot in detail gegeven instructie/uitleg middels een behoorlijk aantal video's over alle instellingen van de gekochte camera , die hielpen mij enorm op weg om met de camera aan de slag te gaan: hulde hiervoor!!
Kamera Express 25-01-2023

Hier worden wij blij van! Heel handig dat je de site hebt geraadpleegd en gebruikt maakt van de cursussen die online staan.
Wij wensen je veel plezier met jouw nieuwe camera!

Laurie 24-01-2023

Vaste klant inmiddels bij superstore in Breda. Erg fijne winkel met vriendelijk personeel. Wordt altijd goed, snel en eerlijk geholpen.
Kamera Express 25-01-2023

Wij zijn blij dat we je altijd goed van dienst kunnen zijn!

J.L. 23-01-2023

Vandaag in Capelle een Canon EOS RP met RF 15-30 aangeschaft. Ontzettend goed geholpen. Beantwoorden al mijn vragen geduldig en gaf ook goed advies. Een ervaren medewerker. Fijne winkel. Ik kom er zeker nog eens terug!

Hele mooie lens!
Je bent altijd welkom. We zien je graag weer terug.

R. Maas 23-01-2023

Wist wat ik wilde kopen. Snel geholpen. Kan nog niets zeggen over camera behalve dat deze foto kan maken en ik deze op de computer kan zetten. Leuke winkel want er zijn veel enthousiaste hobbyisten.
Kamera Express 25-01-2023

Altijd handig als je al weet wat je wil! Heel veel plezier met jouw aankoop.

Henk 23-01-2023

Zaterdag een Canon R6, Mark II gekocht, oude camera ingeruild, in Groningen store.
Prima geholpen, geen kul verhaal.
Redelijk inruil voorstel, betaald en naar huis.
Testen en software installeren, alles prima werkend.
Blij met de aankoop.
Kamera Express 23-01-2023

Leuk om te lezen, veel plezier ermee Henk!

J.S. 23-01-2023

Goed en duidelijk geholpen door vriendelijk personeel, die er voor zorgen dat je met een goed gevoel de deur uit loopt!
Kamera Express 23-01-2023

Fijn dat je we zo goed konden helpen!

Dennis 23-01-2023

Vandaag richting kamera-express Amsterdam vanuit Den Helder om mijn dji osmo action 3 camera te kopen. Zeer nette ruime winkel met ervaren personeel wat je goed te woord staat en meedenkt in eventuele oplossingen. In mijn geval was de powerbundle niet voorradig maar zonder enig probleem werd de aanwezige camera die er wel was alvast meegegeven en word de rest van de bundel kosteloos verzonden vanuit het hoofdmagazijn te Capelle. Uiteindelijk werd de prijs ook nog eens naar beneden afgerond na de extra opties er bij opgeteld te hebben waardoor ik hier thuis met een product zit wat nergens ander zo voordelig aangeboden word.
Verder, ook van belang is achter de winkel voldoende parkeerplaats in het al dan niet drukke Amsterdam om de auto te parkeren zodat je met de handen vol maar een kleine afstand te overbruggen hebt ;-)
Kamera Express 23-01-2023

Nogmaals bedankt voor je mooie review Dennis! Veel plezier met je aankopen!

Noye 22-01-2023

Duidelijke site en mogelijkheid om tevens de apparatuur op te halen. In de winkel in Utrecht pas opmerkzaam gemaakt op verzekeringsmogelijkheden. Levering kon binnen een dag en er is altijd de mogelijkheid voor advies te vragen.

We helpen je graag Noye!

JM 22-01-2023

Zeer prettig geholpen in de Kamera express Arnhem. Met veel geduld werden al onze vragen beantwoord. Voor een beginner erg prettig.
Kamera Express 23-01-2023

We zijn er voor iedereen, kom je binnenkort wat plaatjes laten zien ?

zmen 22-01-2023

Super goed geholpen in de winkel en erg blij met de camera die ik gekocht heb!

Veel plezier ermee!

Ineke van Wijhe 22-01-2023

Ik had een inruilformulier ingevuld en vanwege drukte kon het antwoord tot 3 werkdagen duren. Ik had echter binnen 12 uur al antwoord en ben meteen naar Zwolle gereden om de gereserveerde lens op te halen en de oude in te leveren. Ik zat te twijfelen tussen de Canon RF 70-200 f2.8 en f4, maar ik ben prima geholpen en ging zeer tevreden de deur uit met de f4. Ik heb meteen de lens geprobeerd in mindere lichtomstandigheden en de resultaten waren boven verwachting.
Kamera Express 23-01-2023

Mooie lens hoor! Veel plezier ermee!

Rimco 20-01-2023

Ik vind dit een fijne winkel omdat, er deskundige enthousiaste mensen werken.
Wij fijn geholpen door TEAM Almelo.
Ik heb hier uiteindelijk mijn camera Sony RX10 M4 gekocht., Het personeel is zeer vriendelijk en nemen echt alle tijd voor je.
Kamera Express 23-01-2023

Wat een mooie review Rimco, dank je wel!

JPK 20-01-2023

Na voorwerk op internet werd ik bij de superstore in Arnhem goed geholpen bij het maken van een definitieve keuze voor een systeemcamera en lens. Camera werd vrijblijvend besteld om hem eerst te bekijken. Ze namen de tijd en gaven goed advies.
Kamera Express 23-01-2023

Dank je wel! Veel plezier met je nieuwe camera!

vera 20-01-2023

De dienstverlening in de winkel te Turnhout was top! Een aanrader voor zowel de beginnende als gevorderde fotograaf.
Kamera Express 20-01-2023

We zijn er voor elke fotograaf!

Marijn 19-01-2023

Een zeer fijne winkel met medewerkers die weten waren ze over praten. Je krijgt duidelijk uitleg van product, maar ook laat men de verschillen zien tussen meerdere vergelijkbare producten. Men neemt ook de tijd voor je. Bij ophalen bestelde product. Controle inhoud doos.
Kamera Express 20-01-2023

Mocht je later nog vragen hebben, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice of nog eens langs komen!

Theo 19-01-2023

Zo fijn dat het artikel altijd live aanwezig en het personeel met geduld en kundig advies altijd bereid is om nog extra vergelijkings artikelen te behandelen.Was heel prettig en onzekerheid weg over keuze.
Kamera Express 20-01-2023

Fijn te lezen dat je zo zeker de juiste keuze hebt kunnen maken. Daar hebben we graag in geholpen!

Henk 19-01-2023

Passie, kwaliteit en betrouwbaarheid.
Aangekomen bij Kamera Express in Eindhoven voelde het al meteen goed, de ontvangst was persoonlijk en warm. De verkoper had een grote passie voor fotografie, hij was ook vakkundig en dat geeft vertrouwen. Ik had een afspraak gemaakt voor een occasion, de Nikon Z6II, hier was ik al een tijdje op naar zoek en deze lag reeds klaar toen ik aankwam. Hij heeft mij alles verteld over de technische specificaties van deze kamera en het aantal clicks die hij gemaakt heeft, hij zag er ook puntgaaf uit. Ook heb ik het een en ander kunnen testen met mijn eigen lenzen. Ik was dan ook zeer tevreden met alles.
Bij Kamera Express kun je met een gerust hart een occasion kopen.
Kamera Express 20-01-2023

Super dat wij hem uiteindelijk voor je hadden Henk! Heel veel plezier met jouw nieuwe gebruikte Nikon Z6II, maar dat gaat zo te lezen helemaal goed komen.