Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jaap 30-11-2020

Afgelopen zaterdag besteld en vanmiddag binnen!!
Keurig verpakt en netjes geseald in de verschillende verpakking. Dat zien we graag.
Nadat alles is uitgepakt en gemonteerd kan de pret beginnen.
prima self-supporting camera die je vlot de weg wijst door het menu en voila "He is ready to go".
Ik ben nu al blij!!!

Peter Verhulst 30-11-2020

Vandaag mijn nieuwe D6 opgehaald in Breda. Ben wederom prima geholpen door xxx en zijn team. De camera werd uit de verpakking gehaald en er werd gecontroleerd of alle items die volgens de paklijst aanwezig moesten zijn ook meegeleverd waren. Een aanbod om het gebruik van de camera uit te leggen heb ik beleefd afgeslagen omdat ik overstap van D4S.

Evert T 30-11-2020

De shop is overzichtelijk en ruimtelijke. Zeker een must in deze Corona tijd! De uitleg mbt
het product is goed en de service in algemene zin is dik in orde. De medewerker hielp met de grote doos in de auto zetten en de achterklep op een creatieve manier te sluiten. Top!

P. Sprong. 30-11-2020

Mijn motivatie om naar Kamera Express Arnhem te gaan is mijn ervaring bij vorige aankopen aldaar.
Goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Enorme keus in vele merken en artikelen.
Prettige bediening en goede uitleg over het artikel. Ook de laagste prijsgarantie is echt waar gebleken.
Zeer aanbevolen en uitgebreide garantie en service.

Antony Snorrewind 30-11-2020

Een prima winkel waar een deskundige altijd paraat staat om je een goed advies te geven. Vriendelijke behandeling en goede kwaliteit van de camera en de lenzen. Heb een Canon R5 aangeschaft plus lens 24-105, een RF 35 mm. macro. Ideaal om mee te werken, een echte aanrader!

IlfordFP4 30-11-2020

Goed advies bij de aankoop van een nieuwe full-frame camera. Medewerker denkt mee naar een oplossing om oude objectieven te kunnen blijven gebruiken.

Yanti Widyasari 30-11-2020

Na mijn 10 jaar oude kamera (Canon) werd het tijd voor een nieuwe. Ik ben op onderzoek gegaan op het internet en het werd een Fujifilm X-T3 body zilver en een Fujinon XF 56mm f1.2 R lens.
Via internet ben ik ook bij Kamera Express terecht gekomen.
Ik ben zeer tevreden van Kamera Express.
Prima prijs, prima service en ik ben goed geholpen door twee verschilende medewerkers in Kamera Express Utrecht.
Al mijn vragen zijn beantwoord en mijn protector filter die niet voorraad was, kon ik de volgende dag ophalen.
Wat betreft de kamera en de lens! Een aanrader! Top kwaliteit!
En als express extraaaaatje kan je je garantie ook nog gratis verlengen naar 5 jaar 😁 , nou wat wil je nog meer👌.

Maarten 30-11-2020

Uitgebreide keuze en producten op voorraad. Deskundig personeel dat een goede inventarisatie uitvoerde van mijn wensen. Daardoor kreeg ik het juiste aanbod.

J. Goudriaan 30-11-2020

Ben hier op Cyber Monday langs geweest voor advies. Een zeer vriendelijke medewerker nam de tijd om alles uit te leggen en ik ging uiteindelijk heel tevreden met een nieuwe Sony camera + lens en ach. de deur uit.

Antony Snorrewind 30-11-2020

AMK 30-11-2020

Goede levering en op tijd, makelijke installatie met volledige kabelsets voor alle aansluitingen.

Ed van Diemen 30-11-2020

Ik voel me enorme benadeeld door Kamera Express bij de aanschaf van een lens, RF 24-105mm F4-7.1 IS STM.

Deze heb ik vorige week aangeschaft en ontvangen maar zonder zonnekap!

Op de site van Kamera Express staat de lens afgebeeld inclusief zonnekap en in de beschrijving van het product op de site is nergens terug te vinden dat de zonnekap niet bij de lens behoord.

Kamera Express blijft volharden in het standpunt dat het niet bij de lens behoord en heeft aan dat de kap los te bestellen is voor 49,95. Dat is 12 % van de aanschaf waarde van de lens.

DUS eigenlijk kost de lens 438,95 in plaats van 389,00.

Ik vind deze manier van handelen echt niet kunnen!!!
Kamera Express 08-12-2020

Beste Ed,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u had verwacht dat de zonnekap erbij werd geleverd. Helaas is dat bij deze lens niet het geval, zoals ook aangegeven op de website bij standaard meegeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Jordy 30-11-2020

Medewerker neemt echt de tijd voor je, Fijne duidelijke uitleg over de camera, per aangekocht item wordt alles doorgelopen.

T. Rensen 30-11-2020

Tijdens de Black Friday actieweek een nieuwe televisie aangeschaft voor een zeer scherpe prijs. Werd dezelfde dag nog gebeld voor een bezorgafspraak, die door een derde partij geregeld werd. Had hem ondanks de drukte de volgende dag al in huis. Op de doos zaten duidelijke regels van Kamera Express wat je wel en niet moest doen bij het testen en installeren van de televisie, ivm het eventueel terugsturen. Gelukkig was hij in perfecte staat en heb alles zonder problemen kunnen doen. Zeker een aanrader!

Carl 29-11-2020

Eerder in vestiging in Capelle geweest. Ditmaal in Den Haag. Wederom naar grote tevredenheid. Gedegen advies gekregen!
En zeer blij met mijn aankoop.

Dick 29-11-2020

Snelle service, goeie adviezen van Rob. Prettige sfeer. Ik zou er weer heen gaan.

Nick 29-11-2020

Zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. Goed advies over de verschillende camera's en fijn geholpen bij het maken van de juiste keuze. Heel erg tevreden en ik zou de winkel zeker aanraden!

Toon Meesters 29-11-2020

Prettige en vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg door deskundige winkelmedewerker. Extra informatie gekregen voor goed en langdurig gebruik van de camera. Camera kunnen proberen in de winkel en alle tijd genomen om gebruiksmogelijkheden camera uit te leggen.

Mireille 29-11-2020

Een zaak met personeel met kennis van zaken. Ze denken mee, weten waar ze over praten en geven een goed advies. Al jaren trouwe klant en meer dan tevreden.

Wouter 29-11-2020

Goed geholpen door het personeel van de winkel in Almelo en uiteindelijk online mijn bestelling afgerond. Helaas was een product niet op voorraad, maar wel netjes binnen de afgesproken periode geleverd.

Richard Van Gheem 29-11-2020

Na de bestelling via telefoon gemaakt en bericht gekregen dat onze bestelling al klaar lag , zijn we de andere dag vrijdag 22/11/2020 het fototoestel Sony DSV-RX10 mark lV gaan afhalen met de toebehorende ,ondanks corona zijn we correct ontvangen en bediend , de vragen die ik nog had aangaande accessoires van men vorig Sony toestel werden ook perfect beantwoord .De persoon was zeer behulpzaam en alles verliep zeer vlot .
Wij hadden niets meer verwacht TOP .

R fotorolletje 29-11-2020

Bij aanschaf van Sigma 18-300mm F/3.5-6.3 DC Macro OS HSM I
Contemporary Canon,
Goed advies gekregen en deskundige uitleg van deze veelzijdige lens.
Zeer goede lens en gemakkelijk in gebruik.
Ben blij met deze aankoop en heb hem al direct veel gebruikt voor natuurfoto's

Louis 29-11-2020

Purchased cinema equipment from Kamera Express Den Haag. Super helpful team, who talked me through what I was buying. The reserved the camera and made the buying experience super fun! Will buy future products from them!

Peter 29-11-2020

Wij hebben voor deze winkel gekozen, omdat het netjes en overzichtelijk is. Uitgebreid assortiment. Klantvriendelijk, goed en deskundig advies en uitleg. Niet opdringerig.

WouterZ 29-11-2020

Gastvrij ontvangen, deskundig en eerlijk advies van de verkoper zonder het opdringen van eventuele extra's. Ik wilde een glasprotector voor het lcd schermpje achterop mijn camera aanschaffen, de juiste was niet aanwezig. Deze kon ik online elders aanschaffen en mag terug komen om hem te laten plaatsen door de medewerker zelf.