Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

George Verhagen 28-11-2020

Nieuwe Canon EOS 5D mark IV camera en lens EF 16 - 35 mm aangekocht bij Kameraepress te Groningen. Wij zijn erg tevreden over de benadering en hulp bij de genoemd keuze dit betreft zowel de tijd die er genomen werd als de vakkundige support. Nogmaals prima erg tevreden.

Hilde 28-11-2020

Ik koop hier graag mijn apparatuur. Ik krijg deskundige uitleg over de voor- en nadelen van mijn product, en ook wordt me prima uitgelegd hoe het te gebruiken. Ik krijg uitgebreid antwoord op al mijn vragen, en kan er ook nadien nog steeds terecht indien ik problemen heb of iets niets begrijp. De verkopers/verkoopsters zijn erg vriendelijk en zeer professioneel! Top!!!

massaux michel 28-11-2020

Reeds jaren ben ik klant bij Kamera Express (Konijnenberg) en deed ik regelmatig mijn shopping in Turnhout tot ik voorkort kennis maakte met de winkel in Dilbeek (België). Gevestigd op enkele kilometers van mijn woonplaats is dit nu voor mij de ideale winkel voor de aankoop van fotomateriaal. Niet alleen de grote voorraad maar ook de service is er geweldig, zeer vriendelijke en behulpzame personeelsleden met produktkennis. Ook de levering bij een eventuele bestelling is enorm snel! Conclusie; Kamera Express Dilbeek = TOP!

VERDOES - art & design 28-11-2020

Shop al jaren bij Kamera Express, altijd goed geholpen, goede prijzen en goede service. Aanrader!

Zeer ontevreden klant 28-11-2020

Een zeer slechte ervaring bij Kamera Express. Wel verkopen maar als er problemen zijn zit er geen beweging in en wordt er niet meegedacht in een oplossing, dus service tot aan de deur. Ik zou niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.
Kamera Express 01-12-2020

Beste, bedankt voor uw review.

Wij hebben inmiddels contact met u gehad en vinden het vervelend dat we niet tot een oplossing kunnen komen.

A. 28-11-2020

Tv besteld, dag erna wordt contact opgenomen voor een geschikt moment voor bezorging.
Goed geregeld.
Aankoop is ook naar wens.

Bas Jansen 28-11-2020

Sinds enkele weken ben ik in contact met Kamera Express Eindhoven over het maken van een goede keuze in de aanschaf van een camera. Het advies en tijd die ze hiervoor genomen hebben is top!

barry 28-11-2020

kennis van zaken zonder opdringerig te worden. Veel keus van diverse merken waardoor het erg overzichtelijk is.

Susanne 27-11-2020

Vandaag heb ik een camerastatief in de winkel in Den Haag gekocht. De medewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Jos 27-11-2020

Vandaag in maastricht bij kamera express een nieuwe camera en een lens gekocht mijn oog was op de canon eos 850d en de tamron 18-200mm gevallen super camera de medewerker heeft mij van de nodige informatie voorzien zodat ik mijn eerste beelden heb geschoten bij aankomst thuis ik beveel deze winkel daarom ook aan .

Ralph 27-11-2020

Had nog twijfel tussen twee camera's, winkel in Arnhem bezocht.
Duidelijke en prettige uitleg van Peter.
Beide camera's mogen proberen en een keuze kunnen maken, blij mee!

Konrad 27-11-2020

Zeer vriendelijke service en een snelle transactie. Product zoals beschreven. ik raad aan:)

Ed 27-11-2020

Prettige ervaring bij Kamer Express bij de aanschaf van een compact camera.
Goed en vakkundig advies gekregen zonder te worden gepusht in het kopen van een duurdere camera.
Kortom, vriendelijk, prettig en vakkundig geholpen om de juiste keuze te maken.

Dick 27-11-2020

Product was makkelijk te bestellen. Reserveren ging ook eenvoudig. Opgehaald in de winkel in Utrecht.
Prettig geholpen.

Kelly de Roij 27-11-2020

Kamera Express is mijn absolute favoriete zaak. Ik voel me altijd als een kind in een snoepwinkel. Daarbij helpen ze mij eerlijk en proberen ze me nooit het duurste product aan te smeren, als een goedkoper product ook volstaat! Ze geven deskundig advies en ik ga dan ook nooit naar een andere camera winkel.

Kamera Express Breda 27-11-2020

Onze verwachtingen werden overtroffen. Geholpen door een bijzonder deskundige medewerker, die bovendien erg goed doorvroeg over waar we de fotocamera voor willen gebruiken. Mijn aanschaf werd daardoor goedkoper dan ik in gedachten had en kocht ik ook een veel handzamere camera dan wat ik had verwacht. Ook voor wat betreft de bijbehorende accessoires kregen we uitstekende tips aangereikt. Kortom We verlieten meer dan tevreden de winkel met een mooi kerstkado.

Mats77 27-11-2020

Super en snel geholpen door Kamera Express. Zelf nu het zo druk is. De levering was duidelijk en precies volgens schema. Bedankt!

Anja 27-11-2020

Ik ben super tevreden over de service van Kamera Express Eindhoven en de manier waarop met mij, als klant, werd meegedacht. Ik ben (nog) maar een leek op fotografiegebied maar ik kan deze zaak van harte aanbevelen. Ik heb nu een Canon camera gekocht, maar bij nieuwe wensen in een ander opzicht zal ik niet aarzelen om opnieuw naar dit filiaal te gaan voor advies en een eventuele aankoop van een ander product, zoals nieuwe lenzen o.i.d.

Erwin 27-11-2020

Mooie ruime winkel groot assortiment, snel en vakkundig geholpen. Product was op voorraad, meteen meegenomen. Installatie was eenvoudig zelf te doen.

Hetty 27-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke en informatieve site. Daar heb ik eerst alle info opgehaald die ik nodig had en aansluitend naar de Kamera-express winkel in mijn woonplaats gegaan. Daar ben ik goed en vriendelijk met kennis van zaken geholpen. Was moeilijk kiezen, maar door de mooie aanbieding was de keus toch nog snel gemaakt.

Dominique 27-11-2020

Gisteren gebeld of de LG OLED65GX6LA nog op voorraad was en jullie hadden er nog een paar. Gisteren gelijk gekocht en vandaag in huis en ook nog eens een hele goede Black Friday deal!! Alleen jammer dat ie nog even in de doos blijft tot we verhuisd zijn...

Jos Willems 27-11-2020

Canon EOS 90d aangeschaft. Veel mogelijkheden die ik nog moet uitzoeken. Prettige winkel met net en vriendelijk personeel.

Ingrid 27-11-2020

Snel en vakkundig geholpen. Ze namen alle tijd voor mijn vragen. Ik heb de Canon R6 body met een screenprotector aangeschaft. Superblij mee. Hij voelt en oogt goed.

Bob 27-11-2020

Denon home 350 gekocht, na goed te zijn geholpen bij kamera expres almelo, makkelijk aansluiten en heosapo geinstalleerd, geweldig geluid, kan het aanbevelrn

gerard vromans 27-11-2020

net sony 55-210 lens gekocht, fijn apparaat, goed beeld, mooie fotos , vriendelijke en super service.
Dank voor jullie hulp