Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Magda van Didden 29-11-2020

Hele positieve ervaring. Het deskundige personeel in Maastricht nam uitgebreid de tijd om ons te informeren en de camera te demonsteren. Het gebruik van de lenzen en filters werd duidelijk uitgelegd. Advies na aankoop is ook geen probleem. Een klein aantal artikelen wordt nagezonden, dit staat duidelijk op de factuur vermeld.

Marijke 29-11-2020

wij hebben deze shop gekozen omdat hij op een plek ligt, die makkelijk te bereiken is. In de shop zijn wij prima geholpen door mensen met verstand van zaken. Heel fijn dat er niet gepushed werd bij aankoop. Eigen gemotiveerde keus werd erg gewaardeerd.

Goede service 29-11-2020

Uitstekende service, goede uitleg en nemen vooral de tijd voor je ondanks dat er zelf tot aan buiten toe een rij staat. Goede prijs voor een mooi product. Komen zeker nog eens terug

Mabel Heijkoop 29-11-2020

De verkoper van Kamera Express in Breda heeft mij heel goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van mijn Canon EOS 850D camera. Hij heeft verschillende camera's in verschillende prijsclasses laten zijn en kon daarna goed de camera uitleizen die het beste bij mij past. Daarnaast heeft hij mij gewezen op de extra acties die er voor Canon zijn zodat ik online extra Cashback kon krijgen met mijn studentenkaart en ook nog eens 2 jaar extra garantie. Wat ik verder ook heel aardig vond is dat hij mij nog een paar online cursussen heeft doorgestuurd.

Husniye 29-11-2020

Dit is mijn tweede tv die ik gekocht hebt bij kamera express , ze zijn altijd behulpzaam en klantvriendelijk en best wel redelijke prijzen altijd

Erik 29-11-2020

Bij Kamera-express Rotterdam Centrum zijn verschillende soorten en merken televisies goed te zien en te vergelijken, voorzien van deskundige adviezen van de verkoper en een prima service, zoals hulp bij het in de auto inladen van het aangeschafte toestel.

Gerben 29-11-2020

Absoluut vlekkeloos! Geweldige mate van informatievoorziening en ondanks de black friday gekte had ik het gewoon de volgende dag binnen, terwijl ik het de avond ervoor pas bestelde. Zeker een aanrader!

René Hakkert 29-11-2020

Gewoon supervriendelijk, vakkundig en klantgericht.
Geen poeha en geen gepush! Gewoon een fijne winkel dus

Roland 29-11-2020

Zaterdag bij Kamera Express Groningen mijn camerabody D700 ingeruild voor nieuwe Canon D90. Vakkundige en vriendelijk geholpen door medewerker. Eerlijke inruilprijs voor mijn D700 gekregen.

HeloTone 28-11-2020

Ik heb een action Cam Extreme X 8 gekocht. Hetzelfde merk bij de MM.. gekocht maar dan hete het SOLARA. Werkt precies het zelfde maar bij Kamera Express Stukken goedkoper... Hoezo Zwarte Vrijdag aanbiedingen. De reservering was binnen gekomen. Zeer goed geholpen door een alleraardigste verkoopster, die je niet gehaast de deur weer uit probeert te werken. Alle tijd. Twee GOEDE ervaring met Kamera Express

Laurie 28-11-2020

Fijn en duidelijke website. Medewerkers zijn aardige en helpen je om een keuze te maken van je aanschaf. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop :)

Laura 28-11-2020

De site van Kamera Express is erg duidelijk en makkelijk te gebruiken. de medewerkers van de superstores zijn erg aardig. ze helpen je goed met het uizoeken van je nieuwe aankoop.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop!

Adriana 28-11-2020

Goed en eerlijk advies (met voor- en naeelen) gekregen bij aanschaf nieuwe camera. Vriendelijke verkoper.

Danijel 28-11-2020

Ik was een tijdje op zoek naar een goede aanbieding voor de lG Oled 65CX. Via de mail contact gehad met een medewerker van Kamera-express en een mooie persoonlijke deal gekregen. De tv werd de volgende dag klaar gezet om op te halen in de winkel in Rotterdam. Erg behulpzame mederwerker in de winkel die ook aanbood om me te helpen om de tv in de auto te zetten. Erg tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle afhandeling! Ik zal in de toekomst zeker weer shoppen bij Kamera-express!

Guy v Winsen 28-11-2020

De winkel zag er goed verzorgd uit ondanks de ook hier geldende Corona maatregelen . Na een aantal minuten werd ik vriendelijk geholpen door de verkoper . Hij gaf een heldere en duidelijke uitleg over het Sigma objectief dat ik van tevoren gereserveerd had in de winkel . Daar ik ook nog een vraag had over mijn meegenomen camera ( Nikon D5600 , aangeschaft afgelopen Mei in dezelfde winkel ) werd ik ook daar mee naar tevredenheid geholpen ( Firmware ) Na afloop ging ik met een big smile en met het aangekochte objectief en mijn camera weer naar huis .

.. 28-11-2020

Fijne duidelijke website en fijn geholpen in de winkel. De medewerker nam ondanks de drukte de tijd om dingen uit te leggen en we hebben samen een pakket samengesteld. De camera was niet op voorraad en werd de volgende dag al thuisbezorgd.

DP 28-11-2020

Vorige week een Sony a6100 systeemcamera gekocht bij Kamera Express in Breda. Zag door de bomen het bos niet meer en ben daarom naar de winkel gegaan. Ik werd daar heel goed van advies voorzien en grote voordeel is dat je de camera ook in je hand kunt houden. Men neemt echt de tijd om e.e.a. uit te leggen. Ook bij de keuze van lenzen goed geadviseerd. Het weer werkte afgelopen week niet echt mee, maar ik heb toch al wel een aantal mooie foto's geschoten met dit veelzijdige toestel. Dik tevreden dus.

Frans 28-11-2020

Zojuist mijn Fujifilm XF 16-55mm F2.8 R LM WR lens ontvangen. Gisteren, op Black-Friday, besteld en vanochtend 11.00 uur kon ik hem ophalen bij een door mij gekozen ophaalpunt. Ondanks de drukte van Black Friday toch razendsnel geleverd door Kamera Express. Ik kon met het uitstekend tracksysteem precies zien, wanneer de lens aankwam. Goed verpakt, en nu is het aan mij om geweldige foto's te gaan schieten.

CD 28-11-2020

Kamera express , mijn favoriete winkel sinds de opening. Wederom altijd goed geïnformeerd. Zeer professioneel aanradingen. Nog nooit teleurgesteld. Ik weet dat ik bij deze verkopers een goed apparaat aankoop op hun aanraden. Dank u

mw Smeets 28-11-2020

Voldoende voorraad, prima coronaregels en super personeel met kennis van zaken

Marian 28-11-2020

In Arnhem een mooie, ruime winkel. Vriendelijke en behulpzame verkoper die alle tijd nam. Vragen werden goed beantwoord. Er werd echter niet spontaan extra informatie gegeven. Aangeschaft product (Canon EOS 90D body) bevalt prima.

Cynthia 28-11-2020

Fijne duidelijke shop, en ervaren deskundigen klantenservice. Ik wist in eerste instantie niet of ik de camera wel wilden kopen want ik had er meerdere op het oog maar na geïnformeerd te hebben bij de klantenservice was ik al snel overtuigd van mijn aankoop. En ik kan niet gelukkiger zijn met mijn aankoop!

C.Baart 28-11-2020

Ik bezocht de winkel van Kamera-Express in Amsterdam Zuid met een specifieke vraag: een statief voor het beamen van beeld op een tekentafel. De medewerker dacht direct enthousiast mee en zette al zijn kennis en ervaring in bij een uitgebreide zoektocht, op internet en in de winkel. Zijn creatieve inzet leverde een perfecte en betaalbare oplossing: het Rollei C5i Titanium Statief (99 euro). De medewerker heeft me ook nog volledig gedemonstreerd hoe ik het statief met mijn beamer kan gebruiken. Deze service kon gewoonweg niet beter. Het statief functioneert uitstekend voor het doel.

Jack 28-11-2020

Lang gedubt over de aanschaf van een nieuwe systeemcamera. Na heel veel reviews op Youtube bekeken te hebben kwam ik op de nieuwe Fujifilm X-S10 met de XF 18-55 lens uit. Vervolgens naar de Kamera Express winkel in 's-Hertogenbosch die zelf ook enthousiast over Fujifilm in het algemeen en mede daardoor de knoop (positief) doorgehakt. Goed geadviseerd door verkoper Ruud!

Marijn 28-11-2020

Ik heb de SONY CYBERSHOT DSC-HX90V gekocht bij Kamera Express in Arnhem. Voor mij is dit de eerste camera en ik ben dus nog een leek wat fotografie betreft. In de winkel ben ik prima geïnformeerd en geholpen. De medewerker heeft mij de vele functies van meerdere camera's laten zien, waardoor ik een gedegen keuze kon maken.