Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

David 01-12-2020

Duidelijk overzicht van alle producten. Alleen zou het fijn zijn als er wat meer filteropties waren die het zoeken vergemakkelijken.

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en na wat vragen heb ik advies gekregen en heb ik de Philips 65PUS7354 besteld. 65" was groter dan ik zelf in gedachte had, maar het kan prima in onze woonkamer, erg blij mee.

De dag na bestellen ontving ik een telefoontje van de bezorger om een afspraak te maken voor de levering. Al met al heel erg soepel verlopen.

Kelly S 01-12-2020

In deze winkel nemen ze echt de tijd voor je. En dat is wat ik fijn vind. Niet opgejaagd worden om maar te kopen. ik wilde graag het model wat ik voor ogen had vasthouden en kijken wat het allemaal kon. En dat kon ik ook doen. Ze nemen echt de tijd voor je en daarom heb ik de camera ook gekocht. Hij beviel me prima en de service is uitstekend

rheuts84 01-12-2020

Kamera Express loopt voorop in de combinatie van snelle reactie, service, vriendelijke levering en dat voor een lagere prijs dan de concurrentie. Zeer tevreden over mijn aankoop als over Kamera Express!

Uijtdewilligen 01-12-2020

Heb een fotocamera gekocht in de winkel van kamera-express in Breda. Ik ben daar zeer goed geholpen. Had nul kennis van fotografie en diverse fotocamera's, maar had me al wel verdiept in verschillende modellen. Ik heb in de winkel daarbij zeer goede uitleg gehad over het model wat me interesseerde en de verschillende type lenzen. Ik heb hiertoe het model gekocht en ben zeer enthousiast geworden en kan niet wachten de camera te gaan gebruiken.

mixel photography 01-12-2020

Snelle levering ter plaatse en met aangepaste Corona veilige maatregelen.
Vriendelijke service en zeker een aanrader om na de lockdown eens langs te gaan.

HW RvB 01-12-2020

Zeer goede service , heel klantvriendelijk geholpen.
Goede prijs voor inruil lens.
Goede prijs voor nieuwe lens en toebehoren.
Alles keurig schoon gemaakt ( nieuw uv filter) en gemonteerd.

Jolanda 01-12-2020

Hebben af en toe leuke en scherpe aanbiedingen. Goede service gehad in de winkel in Leeuwarden. Deze winkel is helaas inmiddels gesloten.

Marco 30-11-2020

Zeer vakkundig, vriendelijk en geduldig geholpen door de verkoper. Hij nam alle tijd totdat alles tiptop in orde was.

Bert 30-11-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Super snelle levering van de Denon receiver. Goed verpakt en goede online ondersteuning

Hanneke 30-11-2020

Twee jaar geleden goed geadviseerd over de aanschaf van een panasonic Lumix DC-TZ200 compact camera. Al heel veel prachtige vakantiefoto's mee gemaakt en nog steeds erg blij met het toestel. Nu kwam ik onverwacht toch weer bij kamera express vanwege een schade (door mij zelf veroorzaakt). De camera werd naar panasonic gestuurd, ik ontving keurig is kostenopgave voor de schade en na akkoord was de camera binnen twee weken weer terug. Ontzettend fijn dat het zo snel ging en ik weer prachtige foto's kan maken.

Eric 30-11-2020

Naast de scherpe prijzen op de website, in de winkel (Zwolle) voorzien van een professional eerlijk advies, men heeft meegedacht naar het zoeken naar de beste oplossing, afgestemd op mijn mogelijkheden. Goede inruil. (Neem altijd al je spullen mee)

Marian Groeneveld 30-11-2020

Ik heb onlangs 2 camera’s, Canon RP en de Olympus omd em5 mark iii, gekocht bij de Foka/Kamera Express, vanwege hun goede service in de winkel en scherpe prijzen, ook voor de inruilapparatuur gaven ze me een fair bedrag terug. Een aanrader!

Laurie 30-11-2020

Wat een fijne winkel. Vriendelijke en vooral goede en duidelijke uitleg gehad.

Kamera-Ad 30-11-2020

De prijzen bij Kamera Express zijn scherp; wat dat betreft kun je gerust zijn. De voorlichting is duidelijk en haakt in op de gestelde vragen. De inruilprijs is voor verbetering vatbaar, maar reageert op de (gebruikers) markt van vraag en aanbod. Het grote verschil met de occasions is dat er 5 jaar garantie gegeven kan worden bij aanschaf van nieuwe artikelen.

Giuseppe 30-11-2020

Ik had bij de aankoop van een LG OLED bij verschillende winkels prijs aangevraagd. Kamera Express had hierbij de beste deal voor mij (inclusief 5j garantie) en reageerde overigens telkens het snelst op mijn vragen. Ondanks de drukke Black Friday periode had ik de volgende dag mijn nieuwe TV al in huis. Zeer goede ervaring dus en ik ga hier in de toekomst zeker nog shoppen!

Nico 30-11-2020

Uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Door gebruik te maken van de inruilaktie in combinatie met de aantrekkelijke prijs een nieuwe Camera aangekocht. Ben nu al zeer te vrede over deze camera. Heel veel mogelijkheden, haarscherp en een hele goede grip in de hand.

Eldi Pernet 30-11-2020

Klantvriendelijk en prima uitleg over het product . Op al mijn vragen hadden ze een deskundig antwoord . Werd netjes geholpen door de verkoper om mijn product in de auto te zetten.

sjapo

Jos 30-11-2020

Een prima winkel waar een deskundige altijd paraat staat om je een goed advies te geven.
Ook later per email goed geholpen en uiteindelijk de TV besteld. Er werd gezegd dat, wegens de drukte, de levering op maandag zou zijn, maar het werd toch zaterdag geleverd. Netjes met een sms en email wanneer de levering zou plaats cvinden.

Leo van den Berg 30-11-2020

prima geholpen en goed advies, behoede mij voor valkuil dus zeer erkentelijk

Steentje 30-11-2020

Duidelijk site, makkelijk zoeken en scherpe aanbiedingen! Super snelle levering.

Raimon1983 30-11-2020

Afgelopen Zaterdag even naar KE Zwolle geweest voor wat achtergronddoeken. Daar geholpen door een zeer leuke en vriendelijke dame. Goed geholpen en geslaagd. Had ook niks anders verwacht. Doe nu sinds een jaar zaken met hen en tot nu toe altijd zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Op 1 werknemer na. Maar doet niet op tegen de rest die het wel super doen.

Beginnend fotograaf 30-11-2020

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg en geduldig. Zeker voor iemand zoals ik die pas begint met fotograferen.

Johan 30-11-2020

Op basis van de prijs, in combinatie met de revieuws gekozen voor Kamera Express. Website is overzichtelijk en duidelijk. Levering was, ondanks de black friday, snel. Ik had de TV een dag later in huis.

Jaap 30-11-2020

Afgelopen zaterdag besteld en vanmiddag binnen!!
Keurig verpakt en netjes geseald in de verschillende verpakking. Dat zien we graag.
Nadat alles is uitgepakt en gemonteerd kan de pret beginnen.
prima self-supporting camera die je vlot de weg wijst door het menu en voila "He is ready to go".
Ik ben nu al blij!!!

Peter Verhulst 30-11-2020

Vandaag mijn nieuwe D6 opgehaald in Breda. Ben wederom prima geholpen door xxx en zijn team. De camera werd uit de verpakking gehaald en er werd gecontroleerd of alle items die volgens de paklijst aanwezig moesten zijn ook meegeleverd waren. Een aanbod om het gebruik van de camera uit te leggen heb ik beleefd afgeslagen omdat ik overstap van D4S.