Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

MarcB_NL 03-12-2020

De winkel waar ik ben geweest was in Arnhem, het is een ruime winkel met veel voorraad. De medewerkers zijn behulpzaam en zeker bereid om je te helpen. Op Black-Friday was de camera er nog wel maar de lens die ik erbij wilde hebben niet meer. Deze is gelijk voor mij besteld en twee dagen later kon ik de hele set gaan ophalen, prima geregeld.

Joke in't Veld 03-12-2020

Bij kamera Express in Capelle aan den IJssel een Canon eosR6 gekocht. Wij komen daar regelmatig. We vinden ze erg klantvriendelijk en geven goed advies.

Gisteren gelijk met de R6 op pad. Vooralsnog bevalt hij super goed. Prachtige foto's kunnen maken.

Koen 03-12-2020

Afgelopen week mijn tweede Canon 5D Mark IV gekocht tijdens Black Friday, bij Kamera Express. In het verleden al diverse camera spullen aangeschaft bij Kamera Express, zowel fysiek in de Superstore in Capelle a/d IJssel als de online webshop. Ik ben zeer tevreden over de winkel en de service van medewerkers in de winkel.

lam 02-12-2020

TV besteld via de website. Van bestelling t/m levering alles verloopt prima. TOP en betrouwbare winkel!

Richard C 02-12-2020

Enorm goed geholpen en professioneel advies. Op basis van mijn wensen heb ik 2 mooie lenzen aangeschaft en een top camera.

Hans 02-12-2020

Prima winkel met deskundig personeel. Laagste prijsgarantie. Zeer uitgebreid assortiment en prima inruilacties.

René 02-12-2020

Prima winkel - snelle service en geen dagen wachten op een antwoord. Na het versturen van de vraag werd er binnen een uur geantwoord, en werd er een keurige aanbieding gedaan. Na akkoord te zijn gegaan met de aanbieding kreeg ik netjes een bestel en betaal link toegestuurd. Qua service kunnen veel webshops/winkels nog iets leren van Kamera Expess.

Gerrit 02-12-2020

Zeer goede en klantvriendelijke (web)shop. Prima presentatie van en keuze tussen producten met duidelijke uitleg en reviews. Bovendien alles aantrekkelijk geprijsd en met leuke acties omgeven.

NAS 02-12-2020

Eerder bij deze winkel gekocht, en nu evenzo snel en netjes geleverd.
Ook prijstechnisch goed te doen en qua informatie op de website alles zeer duidelijk.
Een vlgd keer wederom daar kopen.
De TV erg netjes uitgevoerd, en zelf goed in te stellen.

Ritchie 02-12-2020

Een eerlijk en goed bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen. Prachtige TV hier gekocht waar ik erg blij mee ben!

D.Schuuring 02-12-2020

maandagmiddag (30-11) een Canon lens 24-105 aangeschaft in de shop in Arnhem. Ik werd leuk geholpen, daar de vracht nog niet was uitgepakt was de conversatie met de medewerker erg gezellig en de lens werd gevonden. Thuis gelijk uitgeprobeerd en hij voldeed aan de verwachtingen. Dit kwam ook omdat de medewerker onder het zoeken vroeg waar ik hem voor nodig had. De natuur was het antwoord, ik fotografeer veel in het bos en voor het "kleine"had ik nog geen lens. Kamera-express Bedankt.

Jochum 02-12-2020

Camera (Sony DSC-RX10 IV) eerst gereserveerd bij de locatie in Groningen en later daar opgehaald. Goede en vakkundige verkoper; oude apparatuur kon ik tegen een heel faire prijs inruilen. Ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om apparatuur voor een heel redelijk tarief te verzekeren. In de winkel werd ik snel geholpen en waren alle Covid-19 maatregelen goed in orde.

Sanne 02-12-2020

Zeer blij met de snelle levering van mijn nieuwe camera met lenzen. Helemaal top!

Priscilla 02-12-2020

Ben heel fijn geholpen in de winkel en ze besteden echt tijd voor je. Ik heb een QLed TV gekocht en ben blij met mijn aankoop.

Mirthe 02-12-2020

Ik heb fijne ervaringen met kamera express in Capelle aan de ijsel en Utrecht. Ik heb daar mijn sony A7ii gekocht en mijn Tamron 28-75mm f/2.8. De medewerkers namen de tijd om advies te geven toen ik heel erg twijfelde. Ze vroegen naar mijn wensen en gaven hierop passend advies. Ik zal zeker vaker hier mijn fotografie aankopen doen.

john 02-12-2020

goed geholpen met advies duidelijk en met verstand van zaken.
raad ik iedereen aan.
mooie overzichtelijke winkel.

Marleen 02-12-2020

In deze winkel krijg je steeds een vriendelijke uitleg op het moment dat je iets komt aanschaffen. In dit geval ging het om een macro-lens. Ook is het fijn om thuis vooraf eerst rustig op de website te zien welke opties er zijn.

Leo 02-12-2020

Overzichtelijk, alleen was niet altijd duidelijk wat er nu of niet op voorraad was. Dit kwam waarschijnlijk door Black Friday

Andreas 02-12-2020

Een Sony 65a8 oled televisie gekocht in de winkel van Kamera Express in Rotterdam, voor een scherpe prijs. Eerst gereserveerd via de overzichtelijke website om zeker te zijn dat deze op voorraad zou zijn. Uiteindelijk in de winkel, ondanks de drukte, deskundig geholpen. Er was ook de mogelijkheid om in de winkel het geluid van de tv te testen, wat voor mij belangrijk was. Nog geen gebruik hoeven maken van de aftersales, dus dat moet nog blijken. Vooralsnog is mijn indruk van deze winkel positief.

Gerard 01-12-2020

Fijne winkel, fijn en deskundig personeel. Goede inruilprijs gekregen voor mijn Nikon 70-200mm en de 200-500mm. Nieuw objectief Sigma 60-600mm is geweldig,

Aankoop Sony DSC-RX10M4 01-12-2020

De eerste keer dat we in de winkel kwamen informeerde we naar een goede fototoestel. We waren van plan om verschillende zaken af te gaan voor de info.
Echter kregen we hier dusdanige goede informatie dat we niet meer verder zijn gaan kijken. We kregen goede uitleg, het was ons duidelijk. En door de manier van uitleg hadden we de grootste vertrouwen in dat we hier een goede keuze konden maken.

Na een paar dagen bedenktijd zijn we weer terug gegaan en hebben we twee toestellen gekocht. De Sony DSC RX10M4. Een voor ons zelf en een voor onze dochter.

Ian 01-12-2020

Erg vriendelijk personeel en een goede service! De medewerkers nemen de tijd voor je en weten waar ze het over hebben.

Lisa 01-12-2020

Tevreden over de service van Kamera Express. Ik ben in de winkel in Breda goed geholpen. Er werd goed navraag gedaan naar mijn wensen en meerdere opties uitgelegd. Er werd de tijd voor me genomen, ondanks de drukte in de winkel.

Nathalie 01-12-2020

Na het horen en zien van goede ervaringen van familie die al eens hier zijn geweest zijn was voor mij de reden om bij Kamera Express langs te gaan. Vriendelijke verkoper, goede service. Uitleg, en kon het toestel zelf in de hand houden wat de doorslag gaf om deze ook meteen te kopen. Zeker een aanrader. Top service

Rob Ungerer 01-12-2020

Kamera Express heeft een heel toegankelijke website en een camera/objectief kiezen, mede door de reviews is dan ook vrij eenvoudig. Het zou perfect zijn als er ook een optie was om bijv. 2 of meer camera's te kunnen vergelijken op o.a. eigenschappen. De winkel zelf is heel overzichtelijk en ik ben heel tevreden over de service. Tot slot de mogelijkheid om gratis 5 jaar garantie te krijgen draagt natuurlijk bij om met een gerust hart in top producten te investeren.