Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 720 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

X 31-10-2020

Uitstekende service en uitleg gekregen. Verschillende toestellen kunnen vergelijken. Heel vriendelijk.

Edith 31-10-2020

Op zoek naar een camera en ben goed geholpen door de verkoper. Verkoper wist van alles en was erg enthousiast. Nog een keer terug gegaan omdat het mij niet lukte om de foto's te downloaden via de app naar een ander device. Verkoper nam weer de tijd om alles uit te leggen en heeft nog even de camera instellingen goed gezet.

Geertje Rooijakkers 31-10-2020

heel fijn en vriendelijk personeel, er word alle tijd genomen om je te helpen, alles word heel goed uitgelegd.
echt een aanrader

Albert 31-10-2020

Klantvriendelijk, hulpvaardig en accuraat. Er wordt snel naar een oplossing gezocht, waar de klant tevreden over is.

Koert 30-10-2020

Moest even wachten op de bestelling omdat er 2 dagen storing is geweest bij PostNL.
Na een zeer prettige afhandeling bij Kamera Express is het snel en vakundig opgelost.
Camera is binnen en de accus worden geladen.
Bedankt X :-)

Peter 30-10-2020

Vriendelijk personeel, kundig en ben goed geïnformeerd.
De eerste keer dat ik er kwam was ter oriëntatie en de tweede keer voor de aankoop.

A. Last 30-10-2020

Lowepro Slingshot SL 250 AW III (cameratas) gekocht bij Kamera Express Arnhem - Kronenburg. Duidelijke produktinfo op website en goede afhandeling koop in de winkel.

Josefien 30-10-2020

Het is niet mijn eerste aankoop bij KameraExpress, en uiteindelijk ook zeer blij mijn Zeer blij een Canon C200 bij hen te hebben besteld. et ging over een groot bedrag dus het was niet evident om de praktische modaliteiten inzake de storting geregeld te krijgen met de bank, waarbij KameraExpress zeer snel en efficiënt te hulp is geschoten. De camera is supersnel geleverd geweest, dus ook daarover zeer tevreden. Zeker aan te raden :-). Fijne dag iedereen!

Henri Arends 29-10-2020

Vandaag heb ik een sony a7 mkIII aangeschaft met een Sigma 24-70mm f2.8 lens
er werd goed met mij meegedacht en rustig de tijd genomen om tot een goede keus te komen!
ik zou hier zeker weer naartoe gaan.

Patrick Poppe 29-10-2020

Bijzonder slechte ervaring. Toestel (flitser) staat tussen aanbod, wordt besteld en betaald en na bijna een week wachten en zelf contact te nemen krijg ik doodleuk melding dat de flitser al verkocht was. En nu tien dagen wachten op terugbetaling. Hoe moeilijk kan het zijn om in deze tijden je stock up to date te houden?
Kamera Express 04-11-2020

Beste Patrick, bedankt voor je review.

Wat vervelend dat het is misgegaan met de voorraad notatie, onze excuses hiervoor. We hebben hier inmiddels naar gekeken en contact hierover gehad met elkaar.

Jan 29-10-2020

Ik heb bij Kamera Express in Almelo een Marantz receiver besteld. Deze was binnen één dag beschikbaar in Almelo (snelle service). De verkoopmedewerker was terzake kundig en vriendelijk.

Henk Hagers 29-10-2020

Ik heb op 6 oktober bij Kamera-express in Rotterdam een Denon DHT-5516 soundbar gekocht. Ik ben door de verkoper (Peter de Graaf) goed voorgelicht over de best passende soundbar voor mijn gebruikswensen. Ik ben ook eerlijk voorgelicht dat het beluisteren van de soundbar in de winkel, dat dit niet het zelfde resultaat zou geven als in de thuissituatie, ongeacht het merk en de prijs. Dit omdat de luister omstandigheden overal anders zijn. Maar mocht de soundbar thuis tegenvallen dan mocht ik hem zo terugbrengen. Kortom ik heb het gehele verkoopproces als zeer prettig ervaren en zoals verwacht, een prima geluid.

Esmee 29-10-2020

Super goede en snelle service! En hele mooie camera. De camera maakt prachtige foto's en is makkelijk in gebruik.

bklaver 29-10-2020

Goede service. Netjes te woord gestaan. Scherpe prijzen. Een bijkomend voordeel is dat ze mijn oude apparatuur inruilden voor een zeer schappelijke prijs. Deze prijs kon ik via een mailtje opvragen.
Ook een langere periode garantie bij KameraExpress is aantrekkelijk.

Henny 29-10-2020

Zeer informatieve website. Bestel Kamera Express al mijn camera's en producten. Bij vragen of extra informatie wordt je adequaat geholpen door de medewerkers van de klantendienst. Ergens een lagere prijs gevonden.... KE biedt dan snel de laagste prijsgarantie.

Paul 29-10-2020

Ik zocht al geruime tijd achter een lichtgewicht reis statief dat aan mijn hoge eisen voldeed en zag met alle reviews door het bos de bomen niet meer! Ik kreeg uitstekende professionele uitleg, geen sales-pitch, en vond wat ik nodig had

hobby gebruiker 29-10-2020

Goed advies duidelijke uitleg producten en prima camera deze Nikon Z 50 met 16-50 mm VR lens

HansM 29-10-2020

Niks mis met Kamera Expres. Bezorging keurig op tijd. En netjes in de woonkamer afgeleverd.

WV 29-10-2020

Snelle levering, precies volgens afspraak. TV besteld, 's avonds contact met ons opgenomen over de levertijd, en volgende dag geleverd.

Peter BRNL 29-10-2020

Op zoek naar een multifunctionele systeemcamera ben ik bij KE goed geholpen. Eerst een uitgebreide uitleg gehad in de winkel over de mogelijkheden en de vergelijkbare apparaten, uiteindelijk via de Klantenservice is een goed pakket samengesteld dat alles bevatte wat wij nodig hadden. Een Canon EOS M50 met diverse lenzen, UV filter, beschermfolie. Kortom een compleet pakket.

Dominique 28-10-2020

Tijdje geleden via kamera express een canon eos 2000D gekocht. Ik was al een tijdje zoekende naar een nieuwe camera en via deze site had ik zo’n goed overzicht dat de keuze snel gemaakt werd. Levering zoals gezegd volgende dag in huis. Daarbij zat een basiscursus, helemaal leuk. Ik had een vraag over het aanmelden voor deze cursus en kreeg na 10 minuten al antwoord via mail!

KW 28-10-2020

In de winkel ben ik door kundig personeel geholpen. De daar uitgekozen camera was niet op voorraad, zou worden nagestuurd en werd de dag erna al afgeleverd. Aan de staat van de verpakking te zien bleek deze camera al vele malen getoond? te zijn. Nadat hier, via de klantenservice, melding van is gedaan werd direct een nieuwe camera opgestuurd.

Ed Michielsen 28-10-2020

Ik koop al mijn producten al vanaf het alle prille begin van Camera express en in al die jaren nog steeds DIK tevreden over de service en expertise van het personeel. Zeer aan te raden.

Patricia Cannaerts 28-10-2020

Duidelijke uitleg en hulp bij het kiezen van een camera mooie winkel
Canon eos D 90 body gekocht bij kamera-express Camera voldoet zeer goed aan mijn verwachtingen

Nico 28-10-2020

Als alles goed gaat, als steeds snel gereageerd wordt, als er tips gegeven worden, wat meer zou iemand dan willen, wanneer hij een webshop bezoekt.....?