Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

PierreJJA 18-07-2020

Kamera-express is op loopafstand gevestigd maar dat was niet zo: eerder ging ik al naar Foto Konijnenberg en dat was beslist niet op loopafstand. Goede service, deskundig winkelpersoneel dat zelf (vaak) ook fotografeert. Dat helpt. Grote sortering, grote voorraad en snelle levering. Alles top.

Sel 17-07-2020

Ik ben zeer netjes geholpen en het personeel was erg vriendelijk. Ik kreeg een mooie deal voor een goede prijs.

Daniëlle 17-07-2020

Kamera Express Utrecht heeft mij uitstekend geholpen. Ik kreeg korting op mijn Sony A6000, omdat die bij een andere winkel goedkoper was. Daarnaast heeft de medewerker mij van goed advies voorzien over gebruik en beschermingstips. Ik kon mijn oude Camera ook inruilen voor een bedrag. Bedrag wat ik terug kreeg, viel een beetje tegen.

In het kort:
Vriendelijk personeel, deskundig, behulpzaam, neemt de tijd voor je, inruilen is makkelijk, bedrag was minder dan verwacht.

Finn 17-07-2020

Personeel steeds zeer vriendelijk - behulpzaam - geduldig - goede kennis van - en geven duidelijke uitleg over alles wat je vraagt.

DvA 17-07-2020

Zeer goed geholpen bij Kamera Express in Rotterdam. Duidelijke uitleg door professioneel personeel bij aankoop van een Sony Cybershot DSC-HX400V zwart + Manfrotto Stile + VIVACE 10 Holster zwart. Een aanrader voor een aankoop van een kamera of toebehoren. Kamera ligt goed in de hand en heeft een mooi zoom bereik van max. 210, en dat in een Cybershot! Heel mooie scherpe foto's.

Burcu 17-07-2020

Professionele begeleiding bij Kamera-express in Maastricht gekregen.Prima webshop en snelle levering.

Aad 17-07-2020

Bij Kamera Express in Capelle prima geholpen. Deskundig en de medewerkster nam rustig de tijd.

Segers 17-07-2020

Professionele begeleiding bij de keuze van een fototoestel. Ik heb een zeer duidelijke uitleg gekregen en werd uitstekend begeleid bij het kiezen van een geschikt toestel dat aan al mijn wensen voldeed en binnen mijn budget viel. Ik heb echt het gevoel dat ik nergens beter geholpen zou zijn geweest.

Helmo 17-07-2020

Bij Kamera-express een LG Oled55CX6LA gekocht, ben zelf naar de winkel in Almelo gegaan en mij voor laten lichten over de LG led modellen.
De verkoper beschikte over veel vakkennis en deed dit op een leuke manier ik heb de TV laten reserveren om thuis te overleggen, je praat dan al gauw rond de € 2000.-
De volgende dag naar de Mediamarkt en de BCC voor prijsvergelijking, bij de Media geen cent eraf, bij BCC € 200.- korting.
Toch voor Kamera-express gekozen, € 400.- goedkoper en 5 jaar garantie.
Verkoper heeft mij geholpen om de TV 55 inch, toch een grote doos in de auto te zetten.
TV LG Oled aangesloten en was meteen overweldigd van het scherpe beeld en de mooie kleuren, het instellen van andere aangesloten apparaten en internet werd door de TV zelf geregeld.
Tot nu toe geen moment spijt van de TV en de winkel, ik heb een goed gevoel overgehouden bij Kamera-express en hoop dat dit zo blijft, echt een aanrader.
Kamera Express 22-07-2020

Wat leuk te lezen dat je zo'n goed gevoel aan deze aankoop hebt overgehouden Helmo. Hopelijk tot de volgende keer!

Jurjen 17-07-2020

Onlangs een Canon EOS 6D MKII body gekocht bij Kamera Express Groningen.
Goed geholpen in de winkel, en de Canon zomer aktie is geldig voor dit product.
De 6DMKII is een leuke upgrade t.o.v van mijn EOS 40D body, met een hoop meer mogelijkheden. Het zal nog wel een tijdje duren voor ik alles onder de knie heb.

Tim 17-07-2020

Op 27 april een bestelling geplaatst. Volgens de website zou de levertijd 1 à 2 weken duren. Er zijn nu bijna 12 weken verstreken en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Kamera Express 17-07-2020

Beste Tim,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling zo vertraagd is. Ik zie dat u contact heeft met mijn collega en dat zij de levertijd voor u opgevraagd heeft. Zodra er iets bekend is zal zij contact met u opnemen. Wij verwachten vandaag een reactie.

DB 17-07-2020

Erg fijne service gehad toen ik mijn camera wilde kalibreren. Daarnaast goede adviezen gehad. Heel tevreden!

Henk 16-07-2020

Duidelijke informatie gekregen bij de aankoop in de web-shop en vervolgens goed geadviseerd in de winkel over de mogelijke opties die beschikbaar zijn.

Bert Raaphorst 16-07-2020

Prima webshop, duidelijke uitleg en na aankoop een snelle levering, n.l. de volgende dag de camera in huis. En in de praktijk wordt dat ook nageleefd: de volgende dag het product al in huis, netjes verpakt, factuur per email.

HarryvKe 16-07-2020

Onlangs een Dörr Macrolens 2,8/60mm Fuji X besteld. De lens heb ik goed verpakt de andere dag ontvangen. Deze lens, zonder electrische lenscontanten, werkt uitstekend. De scherpte is voortreffelijk, waardoor mooie foto's gemaakt kunnen worden. Het vergrotingsbereik van 2:1 is een extra pluspunt. Voor het gemakkelijk scherpstellen is een geleiderail aan te bevelen (dat geldt voor elk macro-objectief).

Ko 16-07-2020

Kamera-express doet wat het beloofd. De website is transparant en makkelijk te gebruiken waarbij je goed wordt geïnformeerd omtrent specificaties en levertijd.

Jeroen 16-07-2020

Prettige winkel, goed bereikbaar (vlakbij parkeergarage), ruim gesorteerd, deskundig personeel, prettig te woord gestaan.

H. Hakkesteegt 16-07-2020

Keurig geholpen, fijne camera uitgekozen. Aantal jaar geleden voor de eerste keer hier geweest, toen ook erg fijn geholpen!

Gino, Gullegem. 16-07-2020

Betrouwbaar service, vriendelijke bediening en professionele uitleg.

Online bestelde ik een Canon 90D met Tamron18-400mm F/3.5-6.3Di II VC HLD objectief. Het lukte mij niet om scherpe foto's te nemen. Hulp gevraagd aan een ervaren fotograaf. Er was blijkbaar iets mis met het toestel. Toestel teruggebracht naar de Superstore Gent. Het probleem voorgelegd aan medewerkster. Toestel werd zonder probleem ingeruild. Nieuw toestel werkt uitstekend en snel! Intussen een Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM Contemporay objectief aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over het objectief. AF werkt snel en accuraat in alle omstandigheden. Combinatie Canon body 90D en Sigma lens zou ik zeker aanraden aan vogelfotografen.

JV 16-07-2020

Prima geholpen in de winkel ('s-Hertogenbosch). Duidelijke uitleg over verschil Canon SX730 en SX740. Uiteindelijk SX740 gekocht.

Antoine Dona 16-07-2020

Kameraexpress is een goede shop Ik werd telefonisch goed,vriendelijk en vakkundig te woord gestaan . Er zijn veel betaalmogelijkheden. Zeer snelle levering voor 23.59 uur besteld ,de volgende dag in huis . artikel was keurig netjes en schokvrij verpakt (Sigma 60-600mm F/4,5-6,3 DG HSM Sports NIKON F ) Mooie en goede lens ( uitstekende Beeldkwaliteit ) HSM AF Motor is zeer stil. Inzoomen met lens kan door draaien en trekken en duwen

nicovdweide 16-07-2020

Kundig personeel, top advies gekregen.
Kwam voor een aanbieding Canon body Eos 4000D, maar door het juiste advies de 2000D aangeschaft.
Geweldige camera met de (volgens mijn vrouw) juiste mogelijkheden.

Aangezien ik het als kado voor mijn vrouw kocht, en zij de wensen door had gegeven, ben ik uiteindelijk thuisgekomen met de juiste body van Canon. Was ik voor mijn eigen 1e keuze gegaan, had ik uiteindelijk het verkeerde product gekocht...
Dus niets dan lof voor het vakkundige personeel in de winkel (Almelo).

Ruud 16-07-2020

Heel goed geholpen door de medewerkers van Kamera Express!
Als starter helder geïnformeerd, duidelijke Jip en Janneke taal.
Er is veel kennis aanwezig en hebben een ruim assortiment aan producten op voorraad.

BriBra 16-07-2020

Goed advies, netjes geholpen. Een verkoper die meedenkt. Nette winkel. Een voorbeeld in retailland

Superstore Eindhoven 16-07-2020

Een goede kennis van zaken , vriendelijk en behulpzaam en prima uitleg over je gestelde vragen.
TOP