Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans Suijs 31-07-2020

Ik kreeg in een juiste verpakking een ander product dan gevraagd. Winkel bellen kan al helemaal niet. Bij opbellen naar servicedienst wordt na enige minuten gevraagd om je nummer op te geven dan bellen zo snel mogelijk terug. Terugbellen gebeurd niet. Dan maar via de klachtprocedure. Daarbij moet je het ordernummer opgeven. Dat heb ik ook gedaan en dan komt de volgende ochtend een mail met weer de vraag om een ordernummer. Geen telefoontje zoals toegezegd. Ik kan niet anders dan zo'n mailtje als tijdrekken of onoplettendheid zien. Daarna wordt het weer vele uren stil. Klantenservice wederom niet telefonisch bereikbaar. Wanneer er veel klachten zijn en je kunt het niet aan, dan moet je m.i. meer personeel inzetten. Aanbod genoeg.

Afgewogen oordeel: Bediening in de winkel een 6. Men zei dat ik het best een kopje koffie kon drinken dan zou binnen half uur de twee ontbrekende producten opgehaald zijn. Het wachten was drie kwartier was tevergeefs want een van de producten ontbrak en moet alsnog worden nagestuurd en het andere -zie hierboven- was gewoon wat anders dan besteld en afgerekend. Afhandeling klacht 1 of 2.
Gemiddeld 4
Advies: laat altijd alles in de winkel nakijken d.w.z. uitpakken en inpakken. want herstellen kost veel tijd en moeite.
Kamera Express 03-08-2020

Beste Hans, bedankt voor uw review.

Vervelend te lezen dat het niet zo is gelopen als had gemoeten. Onze excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat mijn collega's het inmiddels voor u hebben op kunnen lossen.

Govaart 31-07-2020

Nog voordat de Canon R5 uitkwam heb ik het Canon RF 28-70 L2 USM objecttief aangeschaft bij Kamera Express. Vele reviews gezien en besloten dat dit mijn objectief gaat worden dat ik 95% van de tijd zal gebruiken.
Ik ben goed en deskundig geholpen. De verkoper vertelde mij eerlijk dat hij deze lens niet zou kopen. Ik vind het fijn als anderen hun mening geven over producten en niet met de klant meelullen. Dat werkt zo niet. Dus hulde, Verder ook goed geholpen bij het uitkiezen van de juiste foto rugtas.

Karin Besselink 31-07-2020

Zeer klantvriendelijk en deskundig; goede uitleg over de camera en er werd goed geluisterd naar de door mij aangegeven punten, waaraan een camera voor mij moet voldoen.
Onze eerdere aankopen deden we ook bij Kamera Express, dit was altijd naar volle tevredenheid.

Charl 31-07-2020

In de winkel van KAMERA EXPRESS staat op een groot bord met "koeienletters" o.a. de opmerking de laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie. Door de verkoper werd ik daar ook op gewezen. De verkoper sprak niet over voorwaarden. Als consument zou ik het heel prettig vinden als KAMERA EXPRESS daar voortaan op het minst duidelijk bijzet: zie voorwaarden.
Als KAMERA EXPRESS in de plaats van 2 jaar 5 jaar garantie "geeft" gaat de consument echt niet aan voorwaarden denken en al helemaal niet dat hij bij 5 jaar (als "tegenprestatie") een review moet schrijven om in aanmerking te komen op die 5 jr. garantie.
Achteraf geconfronteerd worden met uitsluitingen die vermeld staan in de voorwaarden van de laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie is op het minst gezegd niet transparant. Als KAMERA EXPRESS bij zijn laagste prijsgarantie en 5 jaar garantie op zijn minst vermeld: zie voorwaarden dan zal ik zeker deze winkel adviseren.

corv 31-07-2020

Duidelijke site en snelle levering en dat alles voor een scherpe prijs.
In het verleden meer producten daar gekocht met steeds een zeer positieve ervaring

Mielw 30-07-2020

Deskundig advies gekregen. Goed gevoel hierbij.
Panasonic DMC-FZ1000 gekocht. Meteen mee aan de slag gegaan. Prima fotocamera.

Corrie 30-07-2020

Prima service en leuke prijzen. Wordt goed geholpen. Deskundig personeel. Dus goed!

CZ 30-07-2020

Mooie ruime winkel, coronaproof. Deskundig en vriendelijk personeel.
Je kunt er goed parkeren.

edwin Raats 30-07-2020

weer geweldig geholpen en zeer blij met de tijd die ze namen voor mijn vragen en uitleg en mee denken om juiste camera te kopen die bij mijn past.

Hennie 30-07-2020

Panasonic Oled TV gekocht bij Kamera Express in de winkel in Rotterdam. We zijn super geholpen en de verkoper heeft de keuze voor ons gemakkelijk kunnen maken. Een aanrader!

Corne 30-07-2020

Goede en duidelijke webshop, interessante prijzen en snelle levering, top geregeld door Kamera Express
De LG SL9YG soundbar voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Jack Nielen 30-07-2020

Mooie, ruime en overzichtelijke winkel met een ruime keus. Ook de medewerkers zijn vriendelijk en kundig. Ben zeer goed geholpen.
De website is eveneens duidelijk en overzichtelijk.
Al met al, zeer tevreden.

Mcoomans 29-07-2020

Ik ben bij de kamera express gekomen omdat mijn nieuwe philips 70pus7304/12 daar het goedkoopste was! op het moment dat ik de prijs zag en ik deze tv al langer wilde ben ik overstag gegaan, dus ik besteld en netjes via de mail een bevestiging gehad van de betaling, en niet veel later werd ik gebeld voor de afleverdag, de tv zou tussen 11.00 en 13.00 afgeleverd worden de volgende dag en dat is netjes gebeurd! Tv uitgepakt en aangesloten een uurtje getest en het beeld is super mooi! Ik ben ook helemaal blij met het android software systeem wat erop zit zodat je alle apps kan instaleren die je nodig hebt, super handig, plus het licht effect van ambilight 3 (tv oogt nog groter dan dat hij al is) en dolby atmos en alle andere nieuwe snufjes die erop zitten qua geluid.

Kort door de bocht ben ik gewoon super blij met deze aankoop met alle functies die hij heeft!!
Nu nog een mooie aanbieding van een philips dolby atmos soundbar bij de kamera express en ik ben de gelukkigste man op aarde.

Groetjes een tevreden klant.

Emar 29-07-2020

Naar een echte winkel van Kamera Express in Utrecht gegaan i.p.v. online kopen, omdat ik ook wat oude spullen wilde inruilen.
Ruime winkel in centrum. Ook goed bereikbaar met auto en parkeren om de hoek in parkeergarage. Parkeerkaart krijg je vergoed.
Verkoper nam ruim de tijd voor me en heeft me goed geholpen. Goede service en vriendelijk. Product wat niet op voorraad was, werd nagezonden en werd volgende dag al thuis bezorgd.

Erik Jansen 29-07-2020

Een winkel met veel glas in de gevel. Dat geeft een transparant gevoel. Het personeel is vriendelijk en heeft over het algemeen voldoende kennis van zaken. Een nieuwe verkoper moet af en toe zijn leidinggevende erbij halen maar dat hoort bij een leerproces. Ik werd er vlot geholpen en men nam voldoende tijd om een en ander uit te leggen. Wanneer je moet wachten is er een koffie/thee apparaat. Ik mis een vitrine met videocamera's. Er hangen twee kleine drones aan touwtjes maar het werd mij niet duidelijk of die dingen daar ook verkocht worden.

Tijs Huisman 29-07-2020

Al jaren trouwe klant van Kamera Express, nu in Zwolle. Je wordt goed geholpen, deskundig en vriendelijk. En heb je wat te vragen, dan word je correct geholpen. Ook steeds doorgegeven welk onderdeel van mijn bestelling binnen is. Gewoon goed!

Marijn 29-07-2020

Heel fijn geholpen! Eerlijk advies, wat ik waardeer. Ik ga altijd met veel plezier naar Kamera Express Arnhem.

J van der Hulst 29-07-2020

keurige behandeling en een goede informatie, de verkoper vraagt door zodat je de juiste keuze kunt maken ,en geeft hier bij ook goed aan dat er evt ook alternatieven zijn.

M. van der Lans 29-07-2020

Mijn gedroomde professionele camera met telelens kunnen kopen bij Kamera Express door de prima inruilprijs die ik kreeg voor mijn overbodige camera en bijbehorende lenzen. Eerst via een online formulier een prijsindicatie opgevraagd. Dit was heel eenvoudig. Geen gedoe met het invoeren van allerlei details, maar simpelweg de producten die ik wilde inruilen opsommen. Binnen 4 uur kreeg ik antwoord met een eerste indicatie en een uitnodiging om de in te ruilen producten visueel te laten beoordelen bij een vestiging naar keuze. Dit heb ik de volgende dag gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Na controle van mijn camera en bijbehorende lenzen had ik binnen 10 minuten een definitieve inruilprijs, die hoger was dan de eerste indicatie. Door deze inruilwaarde werd het voor mij mogelijk om mijn gedroomde kitsamenstelling te kopen. Deze set was ook nog eens €200,- goedkoper dan bij de voornaamste concurrenten en daarnaast kon ik ook nog gebruik maken van een cashback actie van €300,- bij de fabrikant. Met dank aan de verkoopmedewerker van Kamera Express die me hier keurig op wees. Ook kreeg ik vrijblijvend advies over mogelijke accessoires met diverse keuzemogelijkheden. Mijn vragen werden niet alleen direct beantwoord, maar waar mogelijk ook toegelicht aan de hand van de camera zelf. Erg prettig! Tot slot kreeg ik nog een aangename kassakorting. Ik kon mijn nieuwe camera en lens direct meenemen. Dit gold ook voor de accessoires met uitzondering van 2 items die niet in de winkel voorradig waren. Deze werden mij direct toegestuurd via PostNL en ik kreeg beide items de volgende dag aan huis geleverd. Kamera Express heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen en verdient derhalve deze positieve review.

Peter 29-07-2020

Goede keuze aan producten en levering zoals afgesproken. Wat je ook wilin geuid en televisies je vind het huer. bijzonders aanteraden vor phototoestellen en objectieven.

Cees Geldermalsen 29-07-2020

Al jaren een trouwe klant van Kamera Express in Cappelle. Nog nooit betere specialisten gezien of gesproken. Fantastisch bedrijf, een zekere aanrader

Sijmen1966 29-07-2020

grote zaak vriendelijk personeel parkeergelegenheid aanwezig en zeer makkelijk bereikbaar
assortiment is groot meerdere balies waar je goed geholpen wordt

Toos 29-07-2020

Vriendelijke en klantgerichte benadering, met een duidelijke uitleg over de gekochte camera:
Sony Cybershot DSC-RX10 markt III.
In de winkel goede maatregelen genomen mbt Corona.

Anneke 29-07-2020

Ik was vastbesloten een bepaalde camera te kopen....maar eenmaal in de winkel vond ik 'm te log en te zwaar om handheld mee te filmen. De medewerkers van Kamera Express hadden engelengeduld en kwamen met goede alternatieven en oplossingen. En nu ben ik blij! Dank!

Sander 29-07-2020

Wij wilden een camera waar we mee konden filmen en fotograferen. Met deze wensen stelde een vriendelijke werknemer een paar vragen en heeft een camera gepakt die we ook hebben gekocht.