Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 720 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

KleinB85 09-06-2021

Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen door de verkoper. Uitgebreid uitleg gehad over de tv LG OLED65G1RLA EVO en voorgaangde types en het verschil daartussen. Zeer aan te raden om bij deze winkel langs te gaan.

Ans Koudijs 08-06-2021

Aangename bediening met kennis van zaken. Duidelijke uitleg over het betreffende toestel. Veel mogelijkheden op professionele vlak.

Bas 08-06-2021

Mooie winkel met een ruim assortiment. Ik heb een DJI mavic mini gekocht voor een zeer mooie prijs. Ook de deskundigheid van de medewerkers is uitstekend ze kennen het product. Kamera-express is aan te raden.

Rinze 08-06-2021

Vriendelijk en vakkundig geholpen. De tv bevalt ons prima, het was geen probleem om de tv pas 2 weken later op te halen.
Top service!

Pivalo 08-06-2021

Vakbekwaam personeel met goede adviezen en tips over hoe de camera te gebruiken is en waar de camera het meest geschikt voor is.
Gekocht een Panasonic DC-TZ90

Eric uit Maastricht 08-06-2021

Ik wilde graag persoonlijk advies bij de aanschaf van een camera en kwam ook terecht bij de winkel van Kamera-Express in Maastricht. Er werd ruim de tijd genomen en ik kwam naar buiten met een totaal andere camera dan ik van plan was te kopen. De eerste ervaringen na ruim een week zijn positief. Heb een goed gevoel over gehouden aan het advies.

Robert 07-06-2021

DE prijs / kwaliteit verhouding was prima. N.b. Deze review is verplicht voor het verkrijgen van 5 jaar garantie op mijn product. Dit was op de website niet aangegeven.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Robert, het invullen van de reviewregel is geen verplichting, maar natuurlijk wel een wens vanuit ons. Door de feedback van onze klanten kunnen wij de service blijven verbeteren.

Martijn 07-06-2021

Op zoek naar een 360° action cam voor op de (motor)vakantie, kwam ik uiteindelijk bij KameraExpress terecht. Naast de camera zelf, hadden zij als enige webshop alle accessoires die ik nodig heb/wilde hebben, op voorraad.
Bestelling snel en netjes bezorgd, dus ik kon snel aan de slag met de camera.

Willem 07-06-2021

Als men geen mondkapjes wenst te dragen ga dan lekker thuis zitten.
Ook lopen er klanten in de winkel zonder mondkapjes.
Of heeft iedereen ineens een longaandoening en vrijstelling voor het dragen van een mondkapje?
Kamera Express 08-06-2021

Wij streven ernaar de opgestelde regels vanuit de overheid te hanteren. Jammer dat het niet naar wens is uitgevoerd in dit geval.

jacQ11 07-06-2021

Mijn kamera in geruild voor een nieuwe Sonya7iii + Sony Zeiss 55mm f/1.8. Perfect geholpen in de winkel in Arnhem. Goede inruil prijs en prima geadviseerd over de kamera + lens. Tevens goede afhandeling incl digitaal factuur. Inmiddels meerder keer bij Kamera Express kamera, lenzen en acc gekocht. Altijd goed advies en vriendelijk personeel!

Jan 07-06-2021

Goed en heel correct te woord gestaan. Goede uitleg en toelichting op de verschillende tussen de diverse mogelijkheden

Bart 07-06-2021

Eerst 2 oudere lenzen en een body van Nikon per mail laten schatten om in te ruilen tegen de aankoop van een nieuwe Canon Eos 90D body. In de winkel in Turnhout werd er na het bekijken van mijn in te ruilen producten niet moeilijk gedaan over de afgesproken prijs.

Deze prijs werd onmiddellijk in mindering gebracht bij de aankoop van mijn nieuwe Canon Eos 90D! Zeer vriendelijk geholpen, verkoper nam rustig de tijd om alles goed uit te leggen. Ondertussen al enkele dagen kunnen testen met de 90D. Zeer aangenaam verrast van de kwaliteit, kantelscherm en liveview is echt een pluspunt! Geen spijt van deze aankoop als vervanger van de Canon Eos 7D mark II.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Bart, wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Wij wensen je heel veel plezier met je Canon 90D.

Tinneke Geenen 06-06-2021

Een hele aangename winkel met zeer behulpzaam personeel. Ze staan altijd klaar met goed advies en een glimlach.

Marco B 06-06-2021

Bij Kamera-Express laatst de TAMRON 18-270MM F/3.5-6.3 DI II VC PZD aangeschaft voor een zeer concurrerende prijs.
Vlot geholpen door de medewerker en na testen van de lens op mijn toestel weer snel en tevreden de winkel uit.

danny 06-06-2021

goed geholpen door deskundig personeel, mogelijkheden voor verdere aanschaf artikelen doorgenomen en bekeken.
ruime keuze

C.Schutte 06-06-2021

netjes en snel geholpen in de winkel door de verkoper, hij heeft mij ook netjes geholpen met andere aankopen

Kooman 06-06-2021

De shop heeft een goed werkbare website, waar je eenvoudig je wensen kunt filteren. Het is ook overzichtelijk, met goede prijzen en aanbiedingen. Ook belangrijk, een ruime keus.

Fred 05-06-2021

Goede prijs voor topklasse tv, snel en vakkundig geholopen, parkereren voor de deur 5 jaar garantie als je een review schrijft. ;-)

Piet Nicolaas 05-06-2021

Vandaag een foto rugtas gekocht op de locatie Capelle a/d IJssel. Ik had de tas gereserveerd en nadat ik bericht had gekregen dat hij klaargezet was ben ik er naar toe gereden. Het was behoorlijk druk met bezoekers, maar gelukkig zijn er veel medewerkers die kunnen helpen, dus ik was binnen 10 minuten aan de beurt. Na inspectie van de tas weer naar huis gegaan. Ik was nauwelijks thuis of ik kreeg bericht dat de factuur was meegestuurd en of ik tevreden was met de aankoop. Er werd ook gevraagd of ik een review wilde insturen en dat heb ik nu gedaan. Gisteren had ik ook al een review gestuurd van mijn aankoop van de EOS 90D en daar was ik in 1ste instantie ook tevreden over. Echter 's Middags had ik nog geen factuur ontvangen. Die wil ik natuurlijk graag hebben, ook al voor de garantie uitbreiding naar 5 jaar. Ik heb ze een berichtje gestuurd, maar tot nu toe hebben ze niets van zich laten horen en dat vinfdik niet zo netjes. Ik hoop dat de factuur als nog komt anders zal ik even langs moeten gaan.

Boris Araptchev 05-06-2021

Klanten service was buitengewoon goed. Ik werd geholpen door iemand die er duidelijk veel verstand van had. Door de professionele attitude, ben ik er zeker van dat ik de juiste product voor mij heb gekozen.

Robby 05-06-2021

ik ben bij Kamera express Eindhoven gegaan om een camera te zoeken, ik ben daar naar toe gegaan met zoveel vragen.
gelukkig was alle mijn vragen perfect beantwoorden met veel advies bij.
Door de warmte ontvangen van medewerker heb ik meteen besloten om Canon 90 D in combinatie met kit lens.
Een week later ben ik terug naar de winkel gegaan om de lens te ruilen . de goede kant was , ( Geen vraag waarom) Dus geen einkel probleem,

Te vriendelijk en Eerlijk personnel.

Theo Janssen 05-06-2021

Ik was toe aan een nieuwe video camera maar door nieuwe ontwikkelingen ben ik naar de winkel van Kamera Express te Arnhem gegaan omdat ik goed advies wilde hebben. Ik heb gekozen voor de Canon EOS RP omdat je er mee kunt fotograferen en filmen. Het winkelpersoneel heeft alle tijd voor me genomen en heeft echt kennis van zaken.

Frans 05-06-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe 43 inch televisie, diverse winkels bezocht en konden niet slagen en kregen geen goed advies.
Onze vorige televisie hadden we in 2019 gekocht Bij Foka in Rotterdam dus deze winkel bezocht. (Foka is Kamera Express geworden)
Mooie ruime winkel met de televisies op merk gesorteerd. Hier zijn we goed geadviseerd en hadden de mogelijkheid verschillende televisie's te beoordelen. We wilden graag een Oled tv maar deze bestaan (nog) niet in 43 Inch.
Onze keuze is gevallen op een Sony KD-43XH8196 waar we heel blij mee zijn.
De winkel in Rotterdam Centrum had deze tv helaas niet op voorraad maar in Cappelle aan den Ijssel wel, dus daar hebben we hem toen opgehaald, (kon ook bezorgd worden)
Kortom fijne winkel met vakkundig personeel en een groot assortiment.
Kamera Express 10-06-2021

Hi Frans, wat leuk om te lezen dat je uiteindelijk toch weer voor ons hebt gekozen! Wij hebben tegenwoordig een mooie showroom in Rotterdam Centrum, zodat je als klant makkelijker een keuze kan maken en de perfecte tv kan kiezen.

Rob 05-06-2021

Levering van Kamera expres was zeer snel. Helaas moest ik er wel zelf achteraan om de 5 jaar garantie en waardebon van Profotonet te ontvangen. Contact met klantenservice verliep goed, zeer snelle en correcte reactie.

Kitty daals 05-06-2021

We hadden de camera gereseveert en hij was netjes weggelegd voor ons ,heel vriendelijk en fijn behandeld