Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

C 05-06-2021

Onze bestelling niet compleet ontvangen, er is geen oplossing aandragen, geen product ontvangen en centjes weg, zolang je besteld en alles gaat goed word je netjes geholpen en geadviseerd, gaat er niet goed met je bestelling dan verschuilen ze zich achter Postnl Wel grappig al deze positieve reacties..
Kamera Express 10-06-2021

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met onze service. Uiteraard willen we je graag van dienst zijn en snel een passende oplossing voor je vinden. Helaas hebben wij via deze review niet de juiste informatie om je direct van dienst te kunnen zijn. Wij willen je daarom vragen ons een mailtje te sturen ter attentie van het reviewteam. Wij zullen deze mail zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Piet Nicolaas 04-06-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik toch in de buurt moest wezen. Anders ga ik altijd naar de vestiging in Capelle a/d IJssel.
Ik was extra vroeg gegaan om drukte in de winkel te voorkomen. Was daarom dan ook direct aan de beurt. Werd vriendelijk te woord gestaan en de medewerker luisterde goed naar mijn wensen en vragen. Kon correct op alle vragen antwoorden en alles werd op een fijne manier afgehandeld. Het enige nadeel t.o.v. de vestiging in Capelle is dat er overal rondom de winkel parkeergeld betaald moet worden, wat in Capelle niet het geval is. Maar al met al een vertrouwenwekkende winkel.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Piet, als het goed is heb je de factuur inmiddels mogen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je vragen in je spambox te kijken of deze toevallig daar is beland. Als deze zich daar ook niet bevindt, zal ik deze via een andere weg naar je toe proberen te sturen.

pietnicolaas 06-06-2021

Ik kan mijn review niet aanpassen, maar wel via een reactie. Ik was tevreden over mijn behandeling in de winkel, maar ik zou een factuur krijgen via de E-mail en die komt er niet aan. Heb al 2x via chat geprobeerd het alsnog te krijgen, maar geen contact. Vreemde zaak!!!

pietnicolaas 10-06-2021

Ja hoor, ik heb de factuur intussen wel ontvangen. Er kon me niet gezegd worden waar het euvel vandaan kwam. Maar gelukkig is alles in orde en ik heb nu mijn 5 jaar garantie certificaat gekregen. Overigens kan het altijd wel eens fout gaan, als het maar op een goede manier opgelost wordt en dat is dus gebeurd.

Peter 04-06-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie en Kamera Express had hiervoor een mooie aanbieding met een prijs die onder de prijs van de concurrenten lag. Toen ik het filiaal in mijn buurt bezocht, was de televisie echter helaas niet in de winkel op voorraad. Maar, de verkoper zei dat als ik een uurtje later terug wilde komen, zij in de tussentijd de televisie uit het centrale magazijn naar de winkel konden vervoeren.
Daar had ik uiteraard geen bezwaar tegen en toen ik later op de dag terugkwam, stond de televisie inderdaad voor mij klaar.
Dat vind ik topservice!

Eric 03-06-2021

We waren op zoek naar een Canon EOS R5 en hadden een aantal websites vergeleken en offertes gevraagd. KameraExpress had een redelijk goed aanbod en via persoonlijk contact kregen we goede aanvullende informatie. Een bezoek aan de winkel in Zwolle was snel geregeld en de volgende dag hadden we al een afspraak.
Bij aankomst stond de koffie klaar en was Michel vrijwel direct beschikbaar voor een uitmuntende uitleg en demonstratie. Na zelf de EOS R5 getest te hebben besloten wij deze direct mee te nemen. We kregen ook nog een goede inruil voor onze oude Canon EOS 5D Mk iii !
Wat wij prettig vonden was de rustige uitleg, het wijzen op alternatieven en het feit dat er niet gepushed werd. Al met al waren we heel erg tevreden en raden wij KameraExpress (Zwolle) zeker aan!
Kamera Express 10-06-2021

Beste Eric, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Ik zal je review doorsturen naar de winkel in Zwolle. Zij zijn zeker weten erg blij met dit mooie compliment!

Theo 03-06-2021

Kamera express is een zeer toegankelijke winkel. Het grote voordeel is de persoonlijke benadering en advies.
Uiteindelijk een Canon EOS 250D met 18-200 objectief gekocht, een camera met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Na een middagje camera verkennen al een zeer goede indruk gekregen van het gebruiksgemak.
Prima keus!

Jan Zanders 03-06-2021

Voor mij is Kamera-Express de winkel voor aankoop van een fotografie-product. Er werken vakkundige mensen die iemand goed kunnen adviseren. Ook de inruilprijzen zijn uitermate concurrerend, belangrijk bij de aankoop van een duur product.
Mijn nieuwe lens (Nikon Z 24-70mm FG/2.8 ED N) heeft me aangenaam verrast. Het focussen gaat geluidloos en supersnel, voor mij op dit moment de beste lens die er te koop is.
Kamera Express 10-06-2021

Al onze medewerkers fotograferen of filmen zelf en worden regelmatig getraind, zodat de kennis up to date blijft. Zo kunnen wij klanten helpen de beste keus te maken. Heel veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer!

Inge B. 03-06-2021

Gisteren in Zwolle mijn nieuwe Canon body opgehaald en daar nam Michel alle tijd om onder het genot van een kopje koffie de camera vast te houden en te voelen hoe hij in de hand ligt.
Zeer tevreden over zijn expertise!
Kan iedereen Kamera Express Zwolle aanbevelen! 👍

Sandra 02-06-2021

Ik heb bewust de camera in de winkel van Kamera Express gekocht omdat ik goed advies wilde hebben. Het winkelpersoneel neemt alle tijd voor en heeft echt kennis van zaken.

Albert 02-06-2021

Deze shop is goedkoop,en kreeg er nog verschillende dingen extra bij.Alleen als ik vragen had over het product via email
moest ik 2 tot 3 dagen wachten,dat is te lang.
Kamera Express 10-06-2021

Beste Albert, wat vervelend dat het een aantal dagen heeft geduurd voordat je vraag beantwoord werd. Het is momenteel erg druk op onze klantenservice en wij proberen iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses dat ons dit in jouw geval niet is gelukt.

Bob van den Berg 02-06-2021

Vorige week had ik een lens aangeschaft waar ik uiteindelijk spijt van had. Deze viel in dezelfde range en waardoor ik liever meer bereik wilde. Gelukkig kan je deze binnen 14 dagen bij Kamera Express ruilen waardoor ik nu de juiste heb aangeschaft. Goede service en blij met mijn aankoop!
Kamera Express 10-06-2021

Goed om te horen dat je met je omruiling wel tevreden bent Bob! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop.

Margo 01-06-2021

Ik ben erg fijn. Geholpen bij de overstap van een compact camera naar een systeem camera. Rustige duidelijke uitleg. En goed advies gekregen. Ook en online cursus om de camera nog beter te leren gebruiken. Vriendelijk personeel
Kamera Express 10-06-2021

Beste Margo, wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen bijleren met onze online cursus. Daar maken we deze uiteraard voor!

Alexander 01-06-2021

Personeel luisterde wat ik wil doen met de camera en kwam met een heel ander advies dan ik had uitgezocht, maar was het wel helemaal eens met de verkoper

tevreden klant 01-06-2021

Ik ben tevreden omdat ik de camera online gereserveerd had in verband met de actieprijs, en omdat ik door omstandigheden nog geen tijd had om hem op te halen heeft kamera express na een mail van mij het product nog 24 uur langer gereserveerd.
Zodat ik de camera een dag later toch nog op kon halen in de winkel, ik ben goed geholpen en men nam uitgebreid de tijd voor mij, dat vind ik belangrijk voor een toch wel duurdere aankoop.

Rob 31-05-2021

Prima uitleg en vriendelijk personeel met verstand van zaken.
heb er de Prima lens FE 135mm F1.8 GM gekocht de lens is wel wat zwaar maar dat vergeet je al snel als je het de foto's ziet

Karel F 31-05-2021

Altijd al goede ervaringen gehad in het verleden. Dit keer was er een voorraadprobleem en een zeer lange levertijd. De klantenservice heeft wr werkelijk alles aan gedaan om een oplossing te vinden, soms lukt dat niet en voel je je als klant toch top behandeld. Alle lof en ik kom graag weer terug.
Karel
Kamera Express 10-06-2021

Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met onze voorraad. Wij doen dag in dag uit ons best onze voorraden aan te vullen of een passend alternatief voor onze klanten te vinden, zodat ze toch door kunnen met hun werk of hobby. Tot snel Karel!

edro 31-05-2021

Onkyo receiver R N855 gekocht. Per mail antwoord gekregen op mijn vragen. Product geïnstalleerd en laaiend enthousiast. Snelle levering zoals op site beloofd.

Jolanda 31-05-2021

Onlangs ee Canon EOS M50 systeemcamera gekocht bij Kamera Express in Zwolle. Goede uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden en gekozen voor de Canon EOS M50. Vriendelijk personeel en er werd echt de tijd voor je genomen. Daarnaast ook super blij met de camera, precies wat ik zocht!

L.J.Pieters 31-05-2021

Prettige winkel, goede voorlichting. Er wordt niets opgedrongen en je krijgt alle tijd om een bewuste keuze te maken.

Harry uit Nijmegen 30-05-2021

Ik vond het heel leuk dat ik met een smalle beurs (minder dan 200 euro) hier bij jullie toch een mooie occasion kon kopen van een geweldig niveau wat ik me nieuw nooit zou kunnen veroorloven. Heel snel geleverd ook nog!
Kamera Express 10-06-2021

Beste Harry, wat maakt het ons blij dit te lezen! Wij willen natuurlijk voor elk budget iets moois en kwalitatiefs kunnen aanbieden en zijn uitermate blij om te zien dat ook onze occasionafdeling zo wordt gewaardeerd.

Marcel_Ark 30-05-2021

Prima Service en klant-vriendelijkheid. Ik was op zoek naar de Canon EF 75-300mm. Deze was niet voorhanden in de Eindhoven vestiging. Ik kon hem (vrijblijvend) reserveren (op zaterdag) en op dinsdag had ik een email dat de lens was gearriveerd. Ik heb de lens goed kunnen bekijken op mijn camera en aangeschaft.

De eerste (natuur-) foto's zijn er al mee gemaakt en de lens bevalt prima!

Tommy 30-05-2021

Canon EOS M50 aangeschaft na deskundig en persoonlijk advies bij Kamera Express in Utrecht. Duidelijke uitleg over verschillen in kwaliteit en mogelijkheden tussen camera's en bijhorende lenzen. Leuke extra's als tegoedbon voor foto's afdrukken en gratis basiscursus fotografie gekregen. Zeker een aanrader!

Tonny en Annemieke 30-05-2021

We zijn ontzettend goed geholpen bij kamera express in den bosch.
We hebben hier onze eertse kamera gekocht en zijn dus zo groen als gras.
Met alle geduld zijn we geholpen en alles is goed uitgelegd.
Bij het ophalen van de camera zijn we ook perfect geholpen, even de app op onze telefoons zetten niks wat te veel en ze nemen voldoende tijd voor je.
We raden de winkel zeer aan
Kamera Express 10-06-2021

We delen onze camerakennis graag, zodat we voor iedereen de perfecte match kunnen vinden binnen de vele camera's die we hebben. Heel veel plezier met de aankoop en graag tot ziens!

Elisa 29-05-2021

Ik kwam mijn beginners camera omruilen voor een gevorderden camera. ik had wat onderzoek gedaan en de geschikte camera gevonden voor mijn budget. In de winkel kreeg ik eerlijk en professioneel advies. Uiteindelijk ging ik met een veel betere camera naar huis en voor een lagere prijs dan mijn budget. Tsjakka. Heel erg bedankt KAMERA EXPRESS Almelo.!!! Ik ben er heel blij mee :)
Kamera Express 10-06-2021

Eerlijkheid duurt altijd het langs ;). Mijn collega's proberen altijd de beste camera te vinden voor de eisen of verwachtingen die je als klant hebt. Wat super dat het hen wederom is gelukt!

Bert 29-05-2021

Ik heb opnieuw gekozen voor Kamera-express omdat ik gewoon heel tevreden ben over de vorig aankoop daar. De webwinkel is overzichtelijk en er wordt duidelijke informatie verstrekt. Een snelle afhandeling en snel geleverd. Dinsdagavond besteld en woensdagochtend in huis.

Tim 28-05-2021

Bij Kamera Express hebben wij de Philips 55PUS7805/12 - Ambilight (2020) gekocht. Wij hebben hiervoor contact gehad met de klantenservice. Wij werden goed en vriendelijk te woord gestaan. De TV was snel geleverd en werkt (nog steeds) ook naar behoren.