Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Milou 15-05-2023

Ik werd in de winkel goed geholpen met mijn vragen en ze konden mij een goed advies geven over welke camera ik het beste kon aanschaffen voor wat ik er mee wilde gaan doen. Fijne hulp om een keuze te maken!

Chantal 15-05-2023

We zijn bij Kamera-Express Arnhem geweest. Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons goed te adviseren, we mochten verschillende camera's testen en voelden geen druk om snel een beslissing te nemen. Uiteindelijk gekozen voor de Canon EOS R50 Body en daar zijn we superblij mee!

Melanie 15-05-2023

Enthousiast en vriendelijk personeel in de winkel in Arnhem. Ze weten ook echt waar ze het over hebben. De website is heel duidelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Echt super!

PRF 15-05-2023

Ik kreeg eerlijke inruilprijzen voor mijn Sony A7III en Sony A7RIII waarmee ik de aanschaf van de Sony A7RV voor een groot gedeelte kon compenseren. De website van KE is overzichtelijk en informatief, maar niet altijd even snel. Producten zijn meestentijds op voorraad en als het niet in de winkel is wordt het snel vanuit het magazijn naar het afleveradres gestuurd.
Kamera Express 15-05-2023

Goed dat je je oude apparatuur inleverde, zo bespaar je toch nog op nieuwe gear!

Mike 14-05-2023

Goed geholpen in de winkel in Almelo. Ik ga hier altijd naartoe. Leuke medewerkers, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook voor een goed deskundig advies kan je hier rustig terecht.

Liselotte 14-05-2023

Vriendelijk personeel, goed geholpen , kennis van de producten.. helemaal happy!

Ronald 14-05-2023

Uitgebreide deskundig advies gekregen (zoals we al bij foto Konijnenberg gewend waren). Voldoende informatie mee naar huis gekregen en daar een wel overwogen beslissing kunnen nemen.
Malletfever 26-05-2023

Nou…. Eerlijk is eerlijk…ook daar was niks mee… 😂 Maar nee, het vertrouwelijke en betrouwbare doet het hem hoor. De
keren dat ik geholpen ben door beduidend jonge medewerker werd er bij twijfel altijd even geraadpleegd bij een senior. Goede policy! En… prijs werd zelfs bij een statief zonder problemen aangepast toen de fabrikant een statief op eigen site goedkoper aanbood door een actie. Dát neem je mee vokr een volgend moment…. En nu ik er langer over nadenk… toch ook wel de kofffie…😂👍👏

Maurice 13-05-2023

snelle service, vriendelijk en eerlijk personeel, geeft goede prijzen voor inruil

Roland Haegeeman 13-05-2023

De bediening, informatie die men geeft en de klantvriendelijkheid zijn voor mij "TOP"

Mello 12-05-2023

NEtte prijzen ,snelle verzending met goede tracking informatie. Voor de 2e keer iets aangeschaft. Zeer tevreden.

Nik 11-05-2023

Ze nemen alle tijd voor je in de winkel en denken graag mee naar het product wat bij jou past.

Ralph Hoeberechts 11-05-2023

Vandaag Canon R8 gekocht en RP ingeruild, fijn geholpen door verkoper, nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden!!
Een stuk fijner als online bestellen !!!!

Ralph Hoeberechts 11-05-2023

Vandaag Canon R8 gekocht en Canon RP ingeruild, fijn geholpen door verkoper, maakte ruimschoots tijd voor vragen!!!!

E.vtRiet 10-05-2023

Goed assortiment, prettige sfeer en zeer fijne uitleg gekregen. Ik ben zeer tevreden over de aankoop van camera Sony RX 10 IV. Binnenkort nog een basiscursus om alles uit deze camera te halen.

Amaury 10-05-2023

Prima geholpen bij Kamera Express Maastricht. Van de gewenste camera - Sony Cybershot HX99 - was net de laatste verkocht, maar de medewerker ging meteen op zoek en vond een exemplaar in de vestiging in Gent. Deze was met de interne vracht na een week in Maastricht, zonder dat ik een koopverplichting had! Bij het ophalen goed advies gekregen over een bijpassend tasje en een mini-statiefje, ingelicht over de mogelijkheid om de garantie te verlengen naar 5 jaar door een review te schrijven, en geattendeerd op de mogelijkheid om tegen een klein bedrag (4% van de aankoopwaarde) de camera te verzekeren tegen schade door vallen, stoten, vocht, zand etc. De medewerker gaf duidelijke uitleg en nam alle tijd. Ik kreeg per ongeluk een normale SD-kaart mee, terwijl deze camera een micro-SD gebruikt. Bij het omruilen netjes excuus gekregen en kleine korting op de micro-SD.
Kamera Express 12-05-2023

Fijn te horen dat het toch goed opgelost is voor je!

Kreesje 10-05-2023

Ik werd goed geholpen in de winkel in Zwolle. Deskundige medewerkers, die met je meedenken en het goed kunnen uitleggen aan een leek ☺
Kamera Express 10-05-2023

Goed te lezen dat je zo goed geholpen bent!

John 09-05-2023

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een geweldige Panasonic camera (DC-FZ1000 II). De eerste ervaringen zijn bijzonder goed. Ik was op zoek naar een geavanceerde digitale camera met veel mogelijkheden. Na een eerste onderzoek via Internet ben ik naar Kamera Express gegaan mede door eerdere positieve ervaringen. Al mijn vragen over de mogelijkheden van de diverse camera's werden op een professionele wijze beantwoord. Hierdoor heb ik een juiste selectie kunnen maken en kon ik kiezen uit een groot aantal producten. De noodzakelijke administratieve handelingen werden snel en goed gedaan. Aanvullend werd ik nog gewezen op de mogelijkheid om de camera te verzekeren. Ook heb ik mijn oude digitale camera goed in kunnen ruilen. Dank je wel medewerker xxxx (Kamera Express 's-Hertogenbosch) voor je deskundige en vriendelijke advisering.
Kamera Express 10-05-2023

Dat is zeker een mooie camera! En fijn dat je de oude kon inleveren, dat scheelt toch weer onder de streep.

Jan 09-05-2023

Uistekende service. Vriendelijk en competent. Een aanrader vooreen ieder die met deskundig advies foto-of videomateriaal wenst aan te schaffen.
Kamera Express 10-05-2023

Dat is een mooi compliment, bedankt! Doet me goed te lezen.

Milco 09-05-2023

Vriendelijk deskundig personeel, gratis parkeren voor de deur, mooie collectie top producten, gratis kopje koffie, veel producten uit voorraad leverbaar, prima service
Kamera Express 10-05-2023

Bedankt! Hopelijk zien we je snel weer.

Lou Berghmans 09-05-2023

In het kader van de "teruggave-actie" heb ik vandaag een bezoek gebracht aan de winkel in Evere.
Ik had per e-mail een aanbod ontvangen om mijn goed onderhouden lenzen in te ruilen voor een nieuwe aankoop en kreeg snel een offerte terug met duidelijke en gedetailleerde informatie waarin zowel een minimale als maximale prijs werd vermeld.

De ontvangst in de winkel was zeer "to the point", vriendelijk en professioneel. Wat mij opviel was de uitstekende meertaligheid van de verkoper, wat in Brussel en omgeving, gezien de technische materie, zeker een meerwaarde is. Het onderzoek van de lenzen gebeurde zeer nauwkeurig, wat ik als een must beschouw voor de volgende koper. Je zou zelf maar een koper zijn van hun tweedehands materiaal...
De uiteindelijk afgesproken prijs kwam overeen met het oorspronkelijke aanbod via e-mail, nadat het materiaal werd gecontroleerd. Bovendien werd de extra 10% op de totale som, die werd aangeboden in het kader van de "teruggave-actie", zonder problemen toegevoegd aan de totale verrekening.

Dit was mijn vijfde bezoek aan de winkel in Evere en ik ben een groot fan van hun zeer gevarieerde inhoud en professionele omkadering. Als professional, een aanbeveling.
Kamera Express 10-05-2023

Bedankt voor het compliment! Fijn te lezen dat je goed geholpen bent in Evere!

Ikke 09-05-2023

Zeer tevreden over de uitleg en de moeite die de verkoper deed om alle vragen op een correcte en eerlijke manier te beantwoorden. was de eerste keer dat ik een winkel van kamera express binnenging met in het achterhoofd misschien over te gaan tot aankoop,maar na de manier waarop de verkoper de vragen bleef beantwoorden ben ik effectief overgegaan tot aankoop.
Kamera Express 10-05-2023

Bedankt voor het compliment! Dat is inderdaad waar Kamera Express voor staat. We willen de ervaring met fotograferen alleen meer verbeteren voor iedereen.

Marcel 09-05-2023

Ik ben uitstekend geholpen en al mijn vragen over de Canon RF 100- 500 zijn onder het genot van een kop koffie beantwoord.
Ook de inruil wat ik had kreeg ik een nette prijs voor en zo ging ik met een zeer tevreden gevoel en een perfecte lens weer naar huis.
Kortom Kamera Express Almelo bedankt voor alles klasse!
Kamera Express 10-05-2023

Goede koffie is altijd een mooie bonus!
Bedankt voor het mooie compliment.

W. Bettoinvil 09-05-2023

Koop al jaren bij Kamera Express met grote tevredenheid. Nu al mijn DSL camera apparatuur daar ingeruild voor een compactcamera. Medewerker dacht uitstekend met me mee en deed alle mogelijke moeite er een mooie deal van te maken. Kon snel de nieuwe camera leveren en kwam met een mooi inruilaanbod. Dus opnieuw tevreden met de door mij gewenste aankoop naar huis.
Kamera Express 10-05-2023

Fijn te lezen dat je goed advies op maat kreeg. Tenslotte sta jij dalijk met de camera in de hand, dan moet het wel een goede match zijn!

Motive_Hunter 09-05-2023

Very professional pre-sale customer care for the detailed information & product selection.
The 5 years warranty of Fotokonijnenberg.be / Kamera-express.nl is an extra advantage for the purchase by this shop.
Kamera Express 10-05-2023

Thank you so much for your kinds words.

Wouter 08-05-2023

De mensen in de winkel helpen keurig en geven antwoord op alle vragen. Het online reserveren van een product gaat vlekkeloos, om het vervolgens binnen 30 minuten op te halen in een fysieke winkel. Regelmatig zijn er leuke aanbiedingen. Ook de garantie van deze winkel is top.
Kamera Express 10-05-2023

Bedankt voor deze review!