Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 729 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Anita 28-05-2023

Bij kamera express Almelo een nieuwe camera en lenzen gekocht. Goed geholpen door het personeel en goed advies gekregen. Ze nemen alle tijd om alles uit te leggen,

jan 28-05-2023

goede winkel en super mensen te Gent, zijn vriendelijke en kennis van zaken

Marcel 28-05-2023

Goed assortiment, goede prijzen, goede service! Mijn go-to voor al mijn apparatuur, accessoires en advies.
Kamera Express 01-06-2023

Fijn om te lezen Marcel!

hans schorren 28-05-2023

goede service met kennis van zaken. ben hier al jaren vaste klant en onder het genot van een kop koffie komen we er altijd samen uit.

Ton 28-05-2023

3 lenzen ingeruild en een nwe lens gekocht. De in te ruilen lenzen werden goed bekeken en op een camera gezet om de functionaliteit te beoordelen. Daarnaast een check of het niet om gestolen spullen ging. Prettige en relaxte sfeer en zeer vriendelijke verkoper. Via Marktplaats had ik vast meer gekregen voor mijn lenzen maar mijn ervaringen met Marktplaats zijn niet erg positief dus dan liever zonder gedoe inruilen.

Fred L 27-05-2023

Omdat ik mijn oude camera wilde inruilen heb ik mijn nieuwe camera in de winkel gekocht en niet bij de webshop. Ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn Canon EOS 80D en heb gekozen voor de EOS R7 systeemcamera. De verkoper was vriendelijk en zeer vakkundig. Hij gaf mij een aantal punten ter overweging waardoor ik uiteindelijk mijn keuze heb bepaald.

Sander 27-05-2023

Heb een nieuwe bridge camera gekocht bij kamers express A’dam. Uiterst vriendelijk en zeer professioneel geholpen. Oude camera ingeruild tegen een reële prijs. Kan kamera express zeker aanbevelen. Niet opdringerig en kennis van zaken. Fijne winkel. Kom zeker terug.

Timo de Jong 26-05-2023

Wat een topgasten. Ik kwam om 6 uur snel nog langs om mijn camera op te halen die ik daar had laten bezorgen (Kamera Express Capelle) en ze hielpen me heel vriendelijk ondanks het na sluitingstijd was. Ze lieten zelfs de kassa open om nog een lens te kopen en beantwoorde nog vragen. Heel veel waardering voor de mensen die me toch nog even hielpen. Ik zal hier zeker vaker komen!
Kamera Express 01-06-2023

Wat super dat mijn collega's dit gedaan hebben voor je! Ik wens je veel plezier met je aankopen Timo!

Yves 26-05-2023

Vriendelijk ontvangen en op vakkundig wijze in de mogelijke keuzen geholpen !
Correcte overname prijs voor mijn oud fototoestel en lenzen.

Martien 26-05-2023

Op de zeer overzichtelijke en informatieve site van Kamera-express.nl start vrijwel altijd mijn actie tot aanschaf van nieuwe foto-apparatuur of accessoires. Zo ook bij de uiteindelijke aanschaf van een rf 100-400 lens voor mijn systeem camera. Erna, zoals steeds,…prima en deskundig geholpen in de store in Capelle aan den IJssel,. Door de inrichting en de gratis koffie is daar zelfs het wachten bij drukte zowaar geen probleem … of zelfs….. leuk. Kortom TOP.
Kamera Express 26-05-2023

Fijn te lezen dat je geslaagd bent!
De koffie deed het hem he? ;-)
Bedankt voor het compliment!

hans schorren 25-05-2023

als vaste klant in Almelo, ben ik zeer tevreden met het personeel en hun expertise.
goede producten worden onder het genot van een bak koffie uitgelegd.

Henk 25-05-2023

Gisteren bij Kamera Express in Turnhout een Canon RF zoomlens gekocht.
Fijne winkel en je wordt er perfect geholpen door deskundig personeel.
Helaas kreeg ik geen factuur per email in mijn postvak.
Na een telefoontje met Kamera Express was ook dat weer snel geregeld.

Alain Christis 25-05-2023

Had mijn Nikon D850 gereserveerd voor ophaling en in de winkel werd ik aangesproken door een zeer toffe, behulpzame medewerker die alle mogelijkheden rond mijn aankoop haarfijn uit de doeken deed. Altijd fijn om van een gelijkdenkende Nikon specialist bijkomende informatie te ontvangen.

leo 24-05-2023

De verkoper deed goed zijn best, naar volle tevredenheid van mijn. Hij heeft mij goed geadfiezeerd, ik zou zeggen ga naar kamara express
Kamera Express 26-05-2023

Bedankt voor dit mooie compliment!
Fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent, tenslotte willen we dat je betere foto's maakt met wat werkt voor jou. Anders hebben we niet onze job gedaan.
Heel veel plezier met je aankopen!

Maja 24-05-2023

Alles wat ik op het gebied van fotografie koop en heb gekocht was en zal van Kamera Express zijn, hele ruime keuze en goed advies en services.

Maria Damen 24-05-2023

We gingen voor een nieuwe body spiegelreflexcamera. Voor- en nadelen worden verteld en het verschil met een nieuwe systeemcamera. Alle tijd werd hier voor genomen en uitleg en antwoorden op alle vragen gekregen. Uiteindelijk vertrokken met een Canon EOS R7 Body en een adapterring, zodat al mijn lenzen op de nieuwe body passen.
Kamera Express 26-05-2023

Fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent in de winkel.
Het is fijn als je je oude gear gewoon kan blijven gebruiken op je nieuwe body. Scheelt toch een hoop centen.
Heel veel plezier ermee en mocht je nog vragen hebben, ben je altijd van harte welkom!

Marien Jongejan 24-05-2023

kwamen bij Kamera express voor informatie over een spiegelreflex camera ...werden goed geholpen en er is goed uit gelegd wat de plussen en minnen zijn en met wat voor camera te beginnen ... zijn toen gekomen op een
Canon EOS 2000D + 18-55mm DC III STARTER KIT ... moet zeggen dat we heel tevreden waren met zijn uitleg en gelijk wat tips gekregen ..
Kamera Express 24-05-2023

Fijn te lezen dat je zo goed geholpen Marien!
Bedankt dat je deze review hebt achter gelaten.
Heel veel plezier met de Canon!

Ingrid 24-05-2023

Via de website een videocamera gekocht. Naderhand ook nog een geheugenkaartje erbij besteld. Beide werden snel en goed geleverd. Website is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Jacky 24-05-2023

Kom nu al jaren bij KameraExpress ... 1x Zwolle ... 2x Capelle a/d IJssel en nu al 5x in Almelo (waarvan eerst filiaal in Dwn Ham sinds 2015).
Altijd is de service zeer vriendelijk ... bekwaamd en goed.
Adviezen worden duidelijk gegeven. Werknemers nemen de tijd voor je.
Dus voor mij de nr 1 als je een camera wilt kopen!!

Joost 23-05-2023

Kundig personeel geeft degelijk advies.
Goed geholpen met mijn aankoop van de Canon body en objectief.

Esmee Bartelink 23-05-2023

Altijd blij met de service van Kamera Express, goede voorlichting en kennis van de producten en altijd leuk om langs te gaan in de winkel!

R. Bastiaens 22-05-2023

De medewerkers bezitten zeer ruime kennis betreffende de apparatuur die ze verkopen. Afspraken worden ook prima nagekomen; in mijn geval direct bellen als het betreffende bestelde product in het filiaal is gearriveerd, zodat ik het zo snel mogelijk kon halen.
De ervaringen hiervoor waren ook zeer positief, goed informatief, alle tijd nemende om mijn vragen te beantwoorden. Om dat ik opticiën ben, en dus zelf ook klanten moet adviseren, kijk ik er wellicht extra kritisch naar.
Kamera Express 24-05-2023

Bedankt voor dit mooie compliment!
Wij zijn altijd blij met kritische klanten, hierdoor kunnen we alleen maar beter worden!
Hopelijk zien we je snel weer.

Erik 22-05-2023

Ik heb een prima winkelervaring gehad in Eindhoven. Daarmee heb ik nu ook een veilig gevoel dat ik echt de goede camera gekozen heb en dat is als beginner tussen al die zelfde- uitziende camera's toch een groot goed. Ik kom er ook vast en zeker wel weer terug.

weberralph 22-05-2023

Uitermate netjes en kundig geholpen, ook door verkoper alternatieven aangeboden die niet perse duurder zouden uitkomen.

Jan 22-05-2023

De mensen die er werken zijn zeer deskundig en bereid veel tijd voor je uit te trekken. Ze geven zeer goede productinformatie zodat je nagenoeg direct aan de slag kunt met de juiste apparatuur. Vandaag een bijna nieuwe camera ingeruild. Ik heb er een goede en reeële prijs voor teruggehad. Achteraf bleek de eerder gekozen kamera niet de goede voor mij te zijn. Lag niet aan de kamera maar aan de gebruiker. Ik zou deze winkel zeer aanbevelen.
Kamera Express 24-05-2023

Bedankt voor deze mooie review!
We proberen inderdaad altijd te kijken naar de gebruiker en wat voor jou werkt. We willen graag dat je betere foto's maakt en dat kan alleen met een camera die werkt voor jou.