Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frank.C 08-05-2023

Ik kom hier al jaren en wordt hier altijd netjes geholpen dus als iemand mij vraagt weer je en goede zaak geef ik vaak Kamera-express door
Ik heb zelfs twee tv's gekocht bij Kamera-express wie zou dit daar zoeken nou ga maar eens online kijken .
vandaag heb ik mijn oudere Nikon spullen ingeleverd voor een andere Camera en ook dat is weer netjes verlopen qua inruilen en aanschaf .
Kamera Express 10-05-2023

Fijn te lezen dat je al jaren bij ons bent! En uiteraard tevreden.

Carine 08-05-2023

steeds vriendelijk en goede dienstverlening. Jammer dat er niet meer rechtstreeks naar de winkel kan gebeld worden indien je een informatie nodig hebt of snel eens iets wil opgelost zien. Winkel is toch een 20-tal minuutjes rijden en soms is het maar een "kleinigheidje" dat dient opgelost te worden. Dus soms veel tijdverlies .....
Kamera Express 10-05-2023

Bedankt voor uw review! U kunt sinds korte tijd direct naar de winkels bellen. De telefoonnummers staan bij de vestigingen op de website vermeld.

RTF 08-05-2023

goede prijs & service. Online besteld en afgehaald in de winkel. Medewerkers hebben kennis en kunnen passend advies geven.
Kamera Express 08-05-2023

Veel plezier met je aankopen.

Lia 07-05-2023

Top camera gekocht door goede voorlichting in de winkel van Rotterdam. Erg blij mee!
Kamera Express 08-05-2023

Super! Veel plezier ermee!

DEngelen 07-05-2023

De medewerker nam uitgebreid de tijd om ons gericht te helpen bij het kiezen van een nieuwe systeemcamera, inclusief een bij onze eisen passend objectief. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden met een nieuwe camera vertrokken en geen moment spijt van gehad. Daarnaast hoor ik van kenissen ook alleen maar goede verhalen van deze winkel.
Kamera Express 08-05-2023

Super om te lezen! Komt je binnenkort eens wat foto's laten zien ?

Wim 07-05-2023

Sinds kort de Panasonic Lumix DMC-FZ2000 gekocht bij Kamera Express in Breda. Had eerder de FZ1000 in mijn bezit maar door een lichte beschadiging werkte de sluiter/diafragma knop niet meer optimaal. Ben prima geholpen door Sven en uiteindelijk toch besloten tot aankoop over te gaan. Ben er erg blij mee. Aangezien de werking grotendeels overeenkomt met die van de FZ1000 kijk ik er naar uit om hem verder uit te proberen. De FZ2000 heeft een touchscreen en dat is een vooruitgang.
Kamera Express 08-05-2023

Je hebt weer een goede keuze gemaakt! Ik wens je veel plezier met de camera.

Ruud vd Akker 07-05-2023

Wederom uitstekend geholpen bij Kamera Express in Almelo. Kreeg antwoorden op al mijn vragen en er werd ruim de tijd genomen om de aangeschafte producten te bespreken.
Ben wederom zeer tevreden!
Kamera Express 08-05-2023

Wat fijn om te lezen Ruud!

Alice Busschers 07-05-2023

Ik word elke keer heel professioneel en klantvriendelijk geholpen en heb enorm veel plezier van mijn laatste aankopen ( Nikon Z 7 2 en 3 Z objectieven)
Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en advies gegeven over welk bewerkingsprogramma en objectieven ik zou kunnen aanschaffen. Je bent altijd welkom met je vragen en daar wordt vakkundig antwoord opgegeven.
Kamera Express 08-05-2023

Wat een mooie aankoop! Ik wens je hier veel plezier mee!

Canon-Eye 06-05-2023

De webshop is uitermate informatief en toegankelijk, daar heb ik me vooraf uitgebreid verdiept in de aan te schaffen camera. De aankoop zelf heb ik daarna in de winkel te Groningen gedaan omdat ik het product simpelweg eerst, vóór aankoop, fysiek in handen wilde hebben. De "feel & look in real life" vind ik belangrijk, daar rij ik graag een stukje voor.
Net als bij voorgaande gelegenheden (bij andere vestigingen) werd ik door een terzake deskundige medewerker uitgebreid tewoordgestaan.
Kamera Express 08-05-2023

Goede oplossing zo! Fijn dat de je goed geholpen bent in de winkels!

R.soepboer 06-05-2023

Zoals altijd weer super geholpen, goed advies en duidelijke uitleg, men neemt de tijd voor je en erg klant vriendelijk.

Dank je wel!

Schuurman 05-05-2023

Geweldig geholpen, wilde fotocamera aanschaffen, maar wist niet precies wat ik wilde
Bij kameraexpress in Almelo, zeer goed geïnformeerd en heel prettig geholpen
Mooi binnen budget gebleven
Prefect en prima geholpen ( en goede koffie)
Kamera Express 08-05-2023

Die koffie deed het hem he ;)

Veel plezier met je camera!

Lodewijk Thiriart 05-05-2023

Zijn zeer vriendelijk, goede ontvangst, behulpzaam, en hebben kennis van zaken.

Dank je wel!

R Nagtzaam 05-05-2023

Goede service en netjes geholpen door kundige mensen! Heb door de medewerker die mij geholpen heeft de juiste keuze kunnen maken welke camera ik het beste kon gebruiken + de bijbehorende lenzen.
Kamera Express 08-05-2023

Wij wensen je er veel plezier mee!

HansN 04-05-2023

De winkel is zakelijk/klantvriendelijk en geeft duidelijke adviezen. Daarnaast nemen zij uitgebreid de tijd voor voorlichting. Ook is er een keus uit een ruim assortiment.
Kamera Express 08-05-2023

Bedankt voor je mooie beoordeling Hans!

Eva 04-05-2023

Breed assortiment, zeer goede klantgerichtheid, zeer goede kennis. Denken mee in mogelijkheden ook met een beperkter budget.
Kamera Express 08-05-2023

We zijn er voor iedereen!

wT 04-05-2023

Welke camera moest mijn Nikon D3300 gaan vervangen? Ik heb daar online veel over gelezen en de Sony Cybershot DSC-RX10 Mark IV was voor mij de beste keus. Ik heb dit toestel bij KAMERA EXPRESS gekocht en ben nu heerlijk alles aan het ontdekken. In de winkel in Zwolle werd ik vriendelijk met koffie ontvangen, kon ik in het echt met meerdere camera’s vergelijken en werd mijn online keuze bevestigd. De camera ligt lekker in de hand. En wat een mogelijkheden heeft dit toestel! Geen lenzen meer verwisselen, alles in één toestel!
Kamera Express 08-05-2023

Wat fijn om te lezen dat je deze keuze zo goed kon maken in de winkel. We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over het toestel. Ik wens je er veel plezier mee.

Duc Boorsma 04-05-2023

De nieuwe winkel in Breda is overzichtelijk. (Er is soms een parkeerprobleem, maar dat is niet te verwijten aan de winkel.`
Er zij voldoende medewerkers om je te helpen. De communicatie verloopt klantvriendelijk en men neemt de tijd. De adviezen getuigen van deskundigheid en helpen je goed op weg. De communicatie via de e-mail is adequaat en verloopt naar volle tevredenheod.

Super om te lezen Duc!!

Luc Rooman 04-05-2023

Ik ben al jaren klant bij Kamera express , nog nooit problemen gehad altijd vriendelijke medewerkers en degelijke uitleg, voor mij voor iedere fotograaf een aanrader, mochten er mensen zijn die twijfels hebben bij de verzekering die ze aanbieden zeker niet twijfelen alles snel en correct afgehandeld na het vollopen van mijn onderwaterhuis tijdens het duiken waarbij de camera total loss was. Groeten Luc
Kamera Express 08-05-2023

Fijn om te lezen dat de verzekering je goed kon helpen bij je camera!
Bedankt voor je beoordeling.

LievenL 03-05-2023

Bij kamera-express hebben ze veel expertise in huis, weten ze de klant te appreciëren en helpen je blijgezind op weg.
In dit geval de vestiging in Maastricht.
Een aanrader.
Kamera Express 08-05-2023

Bedankt voor je mooie review

Marianne 03-05-2023

ik ben al een paar keer langs geweest, zowel voor aankoop nieuw, aankoop tweedehands met een mankementje binnen de garantieperiode en inruil bij mijn laatste aankoop.
steeds vriendelijk onthaal, deskundige uitleg, antwoord op bijkomende vragen.
top!
Kamera Express 08-05-2023

Super om te lezen Marianne!

Jos 03-05-2023

Prima goede winkel/webshop goed advies gehad. Als ik iets nodig heb ga ik hierheen.
Kamera Express 08-05-2023

Leuk om te lezen Jos! We zien je graag in de winkel.

Sieneke Procee 03-05-2023

In Utrecht ben ik goed geadviseerd en ben blij naar huis gegaan met een Canon Eos R10.
Kamera Express 03-05-2023

Fijn te lezen dat je geslaagd bent!

Maaike 03-05-2023

Heel goed geholpen door de medewerker. Hij kon al onze vragen over de ins en outs van verschillende soorten camera's goed beantwoorden.
Kamera Express 03-05-2023

Wat fijn om te lezen dat je alles uitgelegd is, daar zijn we tenslotte voor!

Rob 02-05-2023

Goede service en duidelijke uitleg.
Vooral belangrijk dat er tijd voor je genomen wordt.
Ook telefonisch is de winkel goed te bereiken.
Kamera Express 03-05-2023

Bedankt voor het compliment!

Joop Salomons 01-05-2023

Een prima fotozaak.
Ik was hier voor het eerst voor de aanschaf van een nieuwe camera. Door het personeel ben ik op een heel plezierige en deskundige manier geholpen.
Ze namen alle tijd voor mij en gaven mij advies waarbij rekening werd gehouden met mijn persoonlijke wensen.
Kortom prima geholpen.
Kamera Express 03-05-2023

Dat doet me goed te lezen dat je fijn geholpen bent Joop!