Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Henk S 12-01-2021

Bij Kamera express een Panasonic Lumix DC-FZ82 fotocamera gekocht. De levering was eerder dan op de site vermeld stond en het product was goed ingepakt.
Tegen dezelfde prijs als bij andere webshops kreeg ik er nog een extra accu twv. € 39.95 bij.
Na de bestelling kreeg ik nog een aanbieding van een gratis cursus fotografie. Kortom veel meer dan bij andere webshops voor dezelfde prijs. Helemaal top.

Lodewijk 12-01-2021

Via Kamera Express een (Outlet) televisie besteld. Deze bleek helemaal niet te werken. Na de klantenservice gebeld te hebben werd er één dag later een geheel nieuw model (vers uit de doos) geleverd. Klantenservice nam nog uitgebreid de moeite om de uitpak instructie en de extra 3 jaar garantie via Kamera Express toe te lichten.

Fred 12-01-2021

Via de site een nieuwe lens met filters uitgezocht, hier ander foto materiaal op ingeruild.
de volgende dag namen ze al contact op, om de order en de betaling te regelen.
het pakket is direct op de post gedaan, perfecte en zeer correcte handelswijze, ben zeer tevreden.

RH 12-01-2021

Waardeloze klantenservice!

In november mijn lens ingeleverd ter reparatie(verzekeringskwestie).Hier werd aangegeven dat de lens binnen ongeveer 4 weken gerepareerd zou zijn. In december meerdere malen contact gehad.(Ik moest er zelf meerdere malen achteraan voor updates en een verwachte datum)

In december is mij bevestigd dat de verwachte leverdatum van het onderdeel op 16 dec staat en de lens daarna meteen verstuurd zou worden. Met de vraag of ik de factuur kon betalen zodat de lens ook daadwerkelijk meteen verzonden kan worden.

Inmiddels was het ruim 16 dec geweest en had ik op geen enkele manier iets vernomen. Ik ben er zelf weer achteraan gegaan en kreeg uiteindelijk op 28 dec een mail dat de leverdatum van het onderdeel onbekend is.

Ik kan natuurlijk niet blijven wachten, en al helemaal niet in onzekerheid, dus ik heb gevraagd hoe dat precies kon en of er een nieuwe leverdatum aan te geven was.

Op 5 jan kreeg ik een mail dat de levertijd van het onder deel op april! staat. Dit is natuurlijk geen optie voor mij. Een maker is namelijk zo snel mogelijk zijn apparatuur nodig. In deze mail kwam Kamera Express met een nieuw voorstel om een nieuwe lens tegen meerbetaling aan te bieden. Hier heb ik weer zo snel mogelijk op gereageerd dat ik dat met mijn verzekering wil overleggen en hiervoor een total loss verklaring en factuur nodig ben. Alleen zijn we inmiddels weer een week verder en heb ik nog steeds niks ontvangen en ook niks meer gehoord. Bellen heeft ook geen zin, ik heb meerdere keren meer dan 10-15 min in de wacht gestaan en op mails wordt niet gereageerd!

Dit vind ik erg vervelend. Helemaal omdat ik al sinds november wacht en mij al allerlei dingen zijn beloofd. Ook heb ik de factuur al bijna een maand geleden betaald.
Elke dag dat mijn lens er niet is kost mij namelijk geld met het huren van vervangend materiaal. Volgens mij moet Kamera Express dat als geen ander weten.

Kortom: De klantenservice reageert niet, of heel laat na meerdere vragen. Uiteindelijk komen ze met een voorstel waar dan ook weer niet op gereageerd wordt. Als klant voel ik mij alle behalve serieus genomen en ik heb ook totaal niet het idee dat er moeite wordt gedaan om mij tevreden te stellen en voor een snelle afhandeling te zorgen.
Kamera Express 13-01-2021

Beste, bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te lezen hoe uw reparatie proces is verlopen. Helaas hebben veel leveranciers momenteel vertraging met het leveren van producten, zo dus waarschijnlijk ook diegene die uw onderdeel moet leveren. Echter zie ik dat er vandaag contact is geweest en heb ik mijn collega gevraagd het verdere proces goed in de gaten te houden.

Excuses voor de wachttijd, we proberen dit uiteraard zo snel mogelijk op te lossen.

ISt 12-01-2021

Op 23 november 2020 een TV bij Kamera Express besteld. Op de site stond vermeld: vandaag besteld, morgen in huis. Nu, 7 weken later, nog steeds aan het wachten op de TV..

Tussentijds hebben we meermaals te horen gekregen dat de TV geleverd zou worden, maar keer op keer zonder duidelijke uitleg wordt het weer opgeschoven. Kamera Express vroeg ons na 1 maand hoe ze ons konden tegemoetkomen. ''We hebben nog een TV beugel nodig'' zeiden wij. Dan kunnen we jullie 20% korting geven op een beugel van 24,99. Dat is minder dan 5 euro korting. Niet bepaald heel klantvriendelijk in onze ogen.

Benieuwd hoelang het wachten nog gaat duren.

ilse 12-01-2021

online gekocht (omdat de winkel jammer genoeg door Covid dicht was), het was even wachten door de drukte maar mijn bestelling is op een correcte manier afgehandeld, vriendelijk personeel via e mail en aan de telefoon.

karin minne 12-01-2021

ik ben heel blij met de service via live chat , ben heel goed verder geholpen met bestelling en betaling , echt top !!

Ronald Dorst 12-01-2021

Shop is met uitgebreid assortiment, heel klantvriendelijk. Ik heb giftcards gekregen vandaar deze bestelling.

arlettstr 12-01-2021

uitgebreid gamma, wat niet direct in stock snel leverbaar, goeie service, deskundig personeel en scherpe prijzen

maartenrexwinkel 11-01-2021

Op 25 december een productbestelling geannuleerd omdat deze niet volgens afspraak geleverd kon worden. Zie eerdere review. Bij annulering aangedrongen op snelle bevestiging dat terugbetaling plaats zou vinden. Per e-mail aangegeven dat binnen 10 dagen terugbetaling plaats zou vinden. Vandaag 11 januari 2021 wacht ik nog altijd op de terugbetaling. Schandalig is hier op zijn plaats. Bezint eer ge hier een aankoop doet.

Review 23-12-2020
Televisie besteld welke online beschikbaar was. Per direct afgeschreven en rustig enkele dagen afgewacht, want natuurlijk is het wat drukker in Corona tijd. Vervolgens na 3 dagen toch via de helpdesk (4x10 minuten in de wacht gestaan) contact gezocht. Blijkt men een TV verkocht te hebben die men zelf niet heeft!!! En ook geen contact gezocht wat je van een net bedrijf verwacht. Bestelling geannuleerd, maar dan duurt het wel 10 dagen voor u uw geld terug op uw rekening heeft. Doet u hier een online bestelling, ga dan niet af op de informatie die men u voorspiegelt. Beter kijkt u naar een alternatief bij een andere aanbieder.

Edwin 11-01-2021

Ook nu weer bij Kamera-Express.
Snelle levering en scherpe prijzen!
Goed en degelijk verpakt!
En een goede duidelijke klantenservice!

Shivex 11-01-2021

Bij al mijn aankopen altijd goed geholpen in de winkel tot het maken van de juiste keuzen.
Ook online altijd tevreden geweest met de verzend/ontvangst tijd.

Zelfs de Online Web Chat Support heeft mijn probleem met inloggen binnen enkele minuten weten te fixen.

Tevreden klant 11-01-2021

Ontzettend goede service, zelfs tijdens de lockdown goed telefonisch bereikbaar voor advies. Zeer ervaren klantenservice met fijne kennis van de producten. Ik heb een printer gekocht (Canon Pixma Pro 100s) na uitmuntend advies. De printer was de volgende dag al in huis en is heel goed voor het afdrukken van foto's en fine art prints op verschillende soorten papier. Erg blij mee! Ik zou Kamera Express aanraden als je op zoek bent naar mooie producten met een goede service.

prima service 11-01-2021

Bestellen en leveren van mijn 500 mm telelens ging zeer vlot. Het product kwam in perfecte staat aan. Al mijn eerste foto's geschoten, en ik ben zeer tevreden over de lens; ondanks het slechte licht haarscherpe foto's!

Marianne Peters 11-01-2021

Ook al is het Corona tijdperk, ik heb telefonisch goed advies gekregen. De webbestelling ging makkelijk en ik had mijn Nikon d780 met lens ( actieaanbiedung) de volgende dag al in huis. Dank je Kamera expressie voor deze super service

Lenny 11-01-2021

Fijne, overzichtelijke winkel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel - ik kocht hier de Canon RP en ben graag aan het experimenteren - what if??? dus allerlei hulpstukjes nodig (Extension tubes, omkeerringen etc.) de man/vrouw achter de balie hielp actief mee en gaf goed advies. Ook het omruilen (verkeerde reservebatterij meegekregen) was geen enkel probleem. De camera bevalt super - OOK met de vele vintagelensjes die ik inmiddels heb verzameld. Straks tijd voor een echte macrolens, en dan ga ik zeker weer naar Kamera Express!

Alex de Jong 11-01-2021

Na veel onderzoek naar welke camera nou voldoende kwaliteit heeft en ook nog een gunstige prijs heeft hebben we gekozen voor de Panasonic HC-V770. Deze kwam uit de media als geschikt voor streaming. We hebben besloten 3 van deze camera's te kopen om onze algeneme ledenvergadering en conferenties goed in beeld te kunnen brengen. De testen met de camera de afgelopen weken gaf ons een goed gevoel. En tot op heden hebben we er geen spijt van en zijn we tevreden. Ook de service in de winkel was top! De levering van de camera's ging niet in 1 keer, maar binnen een aantal dagen waren ze toch alle drie binnen. We hebben de camera's telefonisch besteld (i.v.m. korting) en de medewerking was uitstekend. Dat is erg prettig.

HL de Bruijn 11-01-2021

kamera express is een hele fijne zaak met zeer goede service mijn vorige tv ging stuk na bijna
vier jaar kon niet meer gemaakt worden ik kreeg van de garantie het volle aankoop bedrag terug
bij aankoop van een andere tv TOP SERVICE!

nikon z6 10-01-2021

al jaren lang tevreden klant bij kamera express , altijd goed en vakkundig geholpen. dit keer was dat niet anders , ik ben netjes geholpen en ondanks dat het nu andere tijden zijn toch goede ervaring met kamera express. ik heb de kamera dit keer via de website uitgekozen en afgehaald in het magazijn

rob 10-01-2021

Heb een sony 65 inch tv gekocht maar was niet helemaal te vrede over dat toestel probeerde contact te krijgen met kamera express dat duurde wel erg lang ook omdat er niet altijd goed gelezen werd op mijn vraag maar toch goed gekomen gelukkig heb het toestel geruol voor een philips 65pus7805 prima beeld alleen loopt het toestel af en toe vast en dan moet ik de stekker er uit halen...wacht nog op de oplossing daar heb ik wel vertrouwen in

Stokman 10-01-2021

Heldere website met duidelijke omscghrijving van de producten. En een mooie actie waarbij je extra garantie krijgt op de aanschaf. Plus een snelle levering.

Bennie Dillen 09-01-2021

Ben uiteraard ddor een kennis op deze shop gewezen,maar doorgaans shop ik niet opo deze manier,maar hij heeft me kunnen overtuigen en heb besteld Ben zeer tevreden over de bezorging en nog meer over het product

alaerts cruz 09-01-2021

zeer vriendelijke mensen en snelle levering Dilbeek -Belgie
Ik ga zeker nog naar daar het is wel en stuk rijden maar de mensen in de winkel zijn het WAARD

S 09-01-2021

Goede service. Kreeg snel de bevestigingsemail. De levertijd was erg snel, product goed verpakt.

Marja 09-01-2021

Goede website, kon makkelijk vinden wat ik zocht. Snelle levering van de bestelling. Nette communicatie over de status van de bestelling. En tot mijn grote verrassing ook nog een digitale basiscursus fotografie. Dat is meerwaarde bieden