Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 732 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kasia&Martin 17-01-2021

Helemaal tevreden over kamera express. Netjes, snel geleverd. Contact met de klantenservice was niet nodig. Veel verschillende betaalmogelijkheden. In het algemeen zeer tevreden.

Bart, Boxtel 17-01-2021

Een grotere winkelketen met een heldere website geeft vertrouwen. 's-Avonds besteld en de volgende ochtend geleverd ondanks alle coronavertragingen. Buitengewoon tevreden!

Marco 17-01-2021

Goed advies en snelle levering tegen goede prijs van Kamera Express. Plustek 8200AI met Silverfast software 8 bundel bevalt prima. Het scannen gaat niet snel maar het resultaat mag er wezen. Tijdens de aanschaf was Silverfast versie 9 al beschikbaar. Hierdoor kun je gratis een update aanvragen voor versie 9. Heeft een paar weken geduurd voordat de update beschikbaar/support gereageerd had maar mag de pret niet drukken. Heb de scanner aangeschaft om oude dia's van mijn vader in te scannen die vroeger fotografie als hobby had. Ben vorig jaar zelf met fotografie gestart,

Paul 17-01-2021

Snelle en correcte antwoorden op je vragen . Beantwoorden van de e-mails ook vlot en duidelijk.

Martin 17-01-2021

Laagste prijsgarantie bij Kamera-express en een actie van 3jaar extra garantie
op onze televisie.
Overigens zijn we goed geholpen door de online klantenservice van Kamera-express.
Uiters vriendelijk en zeer behulpzaam.

Matthieu Mais 16-01-2021

Vriendelijke en geduldige medewerkers die je goed helpen met wat je nodig hebt.

Cees 16-01-2021

Hele prettige ervaring met Kamera express web shop. Goede uitleg en hulp gehad bij het kiezen van een nieuwe camera. Goede service zelfs in deze vervelende Corona tijd. Heb gekozen om camera zelf op te halen in Capelle a/d IJssel wat ook zonder problemen is verlopen!
C van der Meer
Hardinxveld Giessendam

Lindelauf ferdy 15-01-2021

Zeer degelijke website met geweldige prijzen.
Zeer snelle levering.
Geweldige monitor.
Allen maar pluspunten.

Rikzz 15-01-2021

Kamera-express is voor mij een vertrouwde winkel al sinds ze jaren geleden begonnen in de garage in Capelle a/d Ijssel. Altijd tiptop en correct met een enorm assortiment. Nu een kleine handzame camera gekocht (Sony Cybershot DSC-HX99) met een enorm zoombereik waar ik veel lol mee heb. Omdat ik in de buurt woon kon ik mijn bestelling, ondanks de lock-down, gewoon afhalen op de fiets! Goed geregeld.

Bernice 15-01-2021

Kamera Express had een scherpe prijs voor deze tv. Via de mail contact gehad en snel kunnen bestellen, ondanks dat de winkels gesloten zijn ivm Corona. In eerste instantie zou levertijd binnen een week zijn, dit werd een aantal dagen later, maar tv werd keurig thuis bezorgd.

Jaimy 14-01-2021

Als beginnende, jonge ondernemer bijna al mijn apparatuur aangeschaft bij Kamera Express en kan niet anders zeggen dan dat ik hele fijne service ervaren heb. Zeker als beginnende ondernemer heb je duidelijkheid en transparantie nodig over de producten die je koopt. Levering heb ik tot nu toe alle keren gelijk de volgende dag na bestelling binnen gekregen. Een vaste en tevreden klant hebben ze. Aanrader!!

Niky 14-01-2021

Beste prijs en goede service. Tv was gemakkelijk geïnstalleerd. Mooi design, eenvoudige bediening.

Eric 14-01-2021

Snelle reactie op vragen. Meedenken in de keuze van je product(en). Kundige mensen met een grote product range kennis

Tom 14-01-2021

Ik had een defect product ontvangen, maar na contact te hebben opgenomen met de klantenservice kreeg ik dezelfde dag kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd! Geweldige service :)

Kraal 14-01-2021

Ik heb in december 2020 goed en duidelijk telefonisch contact gehad met de Kamera Express winkel in Zwolle. Ik vertelde mijn wensen en het budget. Op basis daarvan kon deze medewerker, samen met mij, filteren naar een zo goed mogelijke keuze voor mij. Op basis daarvan heb ik uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Via de site van Kamera Express heb ik de camera met toebehoren gekocht. Helaas bleek, na betaling, bepaalde producten niet geleverd konden worden. Ze waren niet op voorraad. Ik kwam hierachter, omdat ik zelf telefonisch contact heb gezocht met Kamera Express. Dit vond ik erg spijtig! Maar ze hebben toen alsnog met spoed bepaalde producten uit de voorraad van een aantal winkels gehaald en ik had met 24 uur mijn camera met een paar producten. Maar nu, 3 weken verder, moest ik weer achter bepaalde producten aan. Want ik heb mijn bestelling nog steeds niet compleet. Na een mail te hebben gestuurd, kreeg ik dezelfde dag een mail met een compensatie. Hopelijk wordt het nu goed en snel afgehandeld!
De medewerker in Zwolle heeft mij dus erg goed geholpen (cijfer 9!!), maar de levering via Kamera Express valt me toch een beetje tegen..... Zo jammer!!! Daarom meld ik een gemiddeld cijfer.

marcel 14-01-2021

hebben in deze winkel al diversen keren een aankoop gedaan en zullen er terug blijven komen zeer vriendelijk en geschoold personeel weten waar ze het over hebben. zelfs nu in deze moeilijke tijd is het online zeer makkelijk aankopen te doen en via de live chat ,een kan je gewoon al je vragen kwijt en wordt zeer goed afgehandeld...

Eric van Eijk 14-01-2021

Op zoek gegaan naar een dashcam en uitgekomen bij Konijnenberg.nl/KameraExpress. Product einde middag besteld en de volgende dag netjes geleverd. Administratief netjes afgehandeld en extra service van 2 naar 5 jaar garantie op dit product. Kortom een prima service!

R. Lodewijks 13-01-2021

Degelijk informatie, een breed assortiment en betrouwbare levering. Ik heb nu een camera die heerlijk is in het gebruik.

RMoen 13-01-2021

Met Kamera-Express doe ik graag zaken. Het zijn experts op het gebied van camera's en elektronica zoals een TV. In mijn geval de Sony KD85-XH9505 besteld via de webshop. Ik had aanvullende vragen en ben super te woord gestaan door de klantenservice en daarna met succes de koop gedaan. Goede en tijdige levering. Zeker een aanrader!

Knook 13-01-2021

Heb hier een TV aangeschaft. Prijs was de laagste vindbaar bij meerdere webwinkels.

Vooral de vooraf duidelijk opgegeven manier van levering sprak me aan (betrof een groot pakket). Bezorging is netjes geregeld, tijdvak wordt besproken middels een telefoontje en bezorger kwam netjes binnen de aangegeven tijden.

krisds 13-01-2021

Zeer goede gedetailleerde website, duidelijke en directe reactie via hun support-chat en snelle reactie bij contact via mail.
Ook is het winkelpersoneel heel vriendelijk en toegewijd. Competitieve prijzen dus een en al positief!

Topgunn 13-01-2021

Een mooie nieuwe LG OLED TV gekocht, helaas leveringsproblemen bij LG, Uiteindelijk toen de TV op 5 januari binnenkwam. Heeft KameraExpress er alsnog voorgezorgd, dat ik met de Cashback Actie mee kon doen, die eigenlijk op 3 januari eindigde.
Goeie Service, goed meegedacht, en aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan.

Ward 13-01-2021

Beste KE-ers,

Ik ben nu een paar jaar trouwe klant bij KE en doorgaans heel tevreden, maar bij mijn laatste bestelling heb ik toch een kanttekening.

Het is jammer en wat misleidend dat de webshop een lens als "op voorraad" weergeeft, terwijl dat niet het geval is. En daar kom je pas na bestellen achter.

Nu heb ik wel een paar dagen, maar wanneer die directe beschikbaarheid een bepalende factor is bij de aankoop kan dit een vervelende verrassing zijn voor de klant.

Ik zou dat iets anders aanpakken. Je schept onterecht een bepaalde verwachting die je niet nakomt en creëert zo onnodig een negatieve shop ervaring.

Mvg
Ward van den Berg

Monde 13-01-2021

Absolutely terrible store and company. I purchased a camera kit here while visiting the Netherlands and was looking forward to the VAT return.

However, after getting back to Australia and requesting the return, I find that they can only refund the VAT to IBAN bank cards which was never told to me in the store even though 3 different staff members checked the terms and conditions. How does that even make sense? IBAN cards are mostly not used in other countries and in my time in Europe I found it was basically only the Netherlands that used the card. If the VAT return scheme is designed for tourists, then this is impossible for most tourists to receive their refund????

I've been contacting customer service and they agreed to refund me the money to my Australian credit card but its been over 2 months and every time I email them, they say they will process it now and pass it onto the finance team. Absolute liars.

The service is horrendous. Their VAT refund scheme feels like a scam at this point for foreigners. I wouldn't recommend Kamera Express to anyone.
Kamera Express 13-01-2021

Dear Monde, thank you for your message.

I'm sorry to hear that the VAT return takes this long. I just asked my co worker to answer your questions as soon as possible, and he agreed to answer you today. I'm very sorry for the delay. We try to fix it as soon as possible.

Kam 12-01-2021

eerder een camera gekocht. Nu een mooie LG Oled gekocht. Goede service en snelle levering! superkwaliteit voor een goede prijs.