Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dijk 21-01-2021

Wij hebben de Sony DSC HX400V bij kamera-express.nl gekocht. Vorig zomer zijn we al bij de winkel zelf geweest en hebben we goede hulp gekregen. We zochten een camera, niet te moeilijk, wel goede foto's. Dit wilden we aangezien we naar Amerika zouden gaan. We hebben toen der tijd goede hulp en service gehad. En nu hebben we dus de camera gekocht die ons werd aanbevolen. De camera zelf is erg goed bruikbaar ook voor beginners. Er zit een duidelijke handleiding bij en maakt mooie foto's. ook heb je de gelegenheid om alles zelf in te stellen of het automatisch te laten doen. Al met al zijn we erg tevreden met onze aankoop en kijken tegemoet naar mooie foto's!

superstore Kameraexpress Dilbeek 21-01-2021

correct onthaal en vriendelijke en volledige uitleg over het aangekocht objectief en de mogelijke bijkomende garanties

Fam.Sardha 21-01-2021

Super goede en snelle service. In de ochtend een tv besteld en de zelfde dag mochten wij hem ophele. Heel erg tevreden met de tv!11

M 21-01-2021

Ik vind Kamera Express een duidelijke website hebben. Ook snelle levering, netjes verpakt.

Annelie 21-01-2021

Ik zocht een camera om in mijn vrije tijd foto's te nemen. Ik ben heel goed verder geholpen bij Kamera Express. We hadden eerst een mailtje gestuurd om te kijken of de camera nog in voorraad was. Hier kregen we een snel antwoord op. In de winkel nam de man achter de balie nam de tijd om mij te informeren over het toestel dat ik in gedachten had. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kreeg nog enkele tips mee om goede foto's te maken.

van Kempen 21-01-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe 55" TV en had al vaker besteld bij Kamera Express dus de keuze was snel gemaakt, en ook in de drukke december maand de volgende dag in huis. Nu ook weer hartstikke tevreden en niet te vergeten 5 jaar garantie!

Patricia 21-01-2021

Heel tevreden. Ik ben naar de winkel in Turnhout geweest want wou toch persoonlijk advies bij mijn aankoop van camera en lens. Heel vriendelijke verkoper, op al mijn vragen een goede uitleg gekregen. Na advies ben ik voor de lumix g9 gegaan met 12-60 lens. Geweldige camera, heel mooie kleuren, scherpe foto's en heel goede beeldstabilisatie, zwaarder dan mijn vorige(g6) maar ligt prima in de hand, goede grip. Heel tevreden

Marlike 21-01-2021

Voor het eerst bij KameraExpress besteld en dat is zeer goed bevallen. De webdite geeft duidelijke beschrijvingen van de artikelen. Ze leveren snel en volgens afspraak. Om 23.45 uur besteld en had het de volgende ochtend al in huis.

inge 21-01-2021

Dit is mijn eerste ervaring met kamera express, en tot op heden, ben ik zeer tevreden.....gisteren besteld en de dag nadien al geleverd, nadien ben ik nog naar een winkel geweest....ook daar zeer professionele en vriendelijke service.....zeker een aanrader....

Eef Klaassen 20-01-2021

Camera Express is een professionele organisatie. Ze hebben het lef om, tegen een kleine tegenprestatie voor bepaalde producten (zonder bijbetaling) 5 jaar garantie te verlenen. Ik heb al vaker bij hun gekocht en als ik het mij goed herinner ook drie jaar geleden mijn eerste drone DJI Spark.
Nu heb ik een DJI Mini 2 gekocht en ben er erg gelukkig mee. Levering was probleemloos. En op die DJI Mini 2 krijg ik nu 5 jaar garantie en dat is de moeite waard.

Robert 20-01-2021

Prima geregeld bij kamera express, de website is overzichtelijk en snel en makkelijk te vinden wat je zoekt. Bij de camera staan de juiste informatie die je wilt weten specificaties en evt verschillende opties om een set (kit) samen te stellen met bijv,een lens en extra accu of sd kaart met korting e.d.
makkelijk afrekenen met ideal en kon m'n bestelling al de volgende dag ophalen bij het distributiecentrum in cappelle aan den ijssel ,wat ik persoonlijk wat veiliger vindt dan te laten bezorgen .je kan een bericht naar een watssapp sturen met je bestel nr en kenteken van je auto en komen je bestelling bij je brengen ,vind ik netjes geregeld zo met de corona regeltjes

Fam Gül 20-01-2021

klant vriendelijk, goede service, behulpzaam. ik ben een vaste klant en ik ben zeer tevreden. Ik heb een Canon 5d mark aangeschaft.

G. Eikelboom 20-01-2021

Betrouwbare partij, met duidelijke site, prima prijzen en vaak ook leuke aanbiedingen. Ook fijn dat er fysieke winkels zijn, waar je met vragen en voor praktische uitleg terecht kan.

Lucky Luke 19-01-2021

Ik zou 10 kunnen zetten want het was prima, maar er is altijd ruimte om te verbeteren.
Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. heel interessante prijs kwaliteit verhouding!
5 jaar waarborg (2 + 3 extra aangeboden door KameraExpress)
Ruime winkel

HB 19-01-2021

Ik heb onlangs de Sony 43XH8599 bij Kamera Express gekocht. Na het vergelijken van alle prijzen op het internet waren zij duidelijk de goedkoopste. Ook is de communcatie via de e-mail erg vlot verlopen. Ik kreeg snel en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Na aankoop is de TV erg snel geleverd. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Leti Den Bosch 19-01-2021

Heb een week geleden en ook vandaag weer een uitvoerige chatsessie gehad met Kamera Express over de aanschaf van een systeemcamera, lenzen en een tas. Kreeg goed advies, en ook voor betere en goedkopere opties. Snel antwoord, ook al werd aangegeven dat het momenteel erg druk is.

Suzan 19-01-2021

De winkel is makkelijk te vinden op internet. De productbeschrijvingen zijn duidelijk en de filters ook goed te gebruiken. Fijn dat er ook tweedehands producten zijn. Het bestelproces is eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. Snelle levertijden.

Larissa 19-01-2021

Super goede service en uitleg over de camera en de verzekering. Mega blij mee

Mathias 18-01-2021

Super snel, goede prijs & service. Goede uitleg en foto's in de webshop. Blij mee...

Triple Richard 18-01-2021

Supersnelle levering (binnen 24 uur), gratis bezorgd en kon op google geen scherpere prijs vinden dan bij Kamera-Expres.

jenny Maes 18-01-2021

Na een zoektocht op het internet ben ik bij camera expres uit gekomen. De camera die ik zocht was in promotie en ben dan naar de winkel in Antwerpen zelf gegaan om dan wat meer uitleg te krijgen. De bediening was heel vriendelijk waarvoor dank.

Anneke 18-01-2021

Hoi helemaal goed.
Smorgus besteld en zoals beloofd zelfde dag in huis.
Heb gekfegen wat ik heb gekocht.
Fijne camera. Goed verpakt.

P. van Nynatten 18-01-2021

Alle aankopen worden netjes en op tijd afgehandeld. Communicatie omtrent de bestelling met Kamera Express loopt goed.

Dirk 18-01-2021

Vriendelijk onthaal, vakbekwaam personeel die weten waarover ze praten en een snelle levering. Toppers.

Denis 18-01-2021

Na 4 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Samsung TV, kreeg ik strepen.
Ik heb toen (obv mijn 5jarige garantie) contact opgenomen. Ik werd heel vriendelijk behandeld en de bedrijfsleider van verstiging Rotterdam centrum belde mij terug met een voorstel om gebruik te maken van de restwaarde van de TV en een nieuwe TV aan te schaffen. Omdat reparatie te duur was.
Ik werd toen verder goed geadviseerd over de mogelijkheden en heb toen een andere TV gekocht. Omdat deze niet voorradig was, kon ik tijdelijke een tweede hans aanschaffen. Bij weer voorradig zijn van mijn TV is alles netjes verrekkend. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening en advies omtrent het geheel. Met dank aan Xxx.