Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Eef Klaassen 20-01-2021

Camera Express is een professionele organisatie. Ze hebben het lef om, tegen een kleine tegenprestatie voor bepaalde producten (zonder bijbetaling) 5 jaar garantie te verlenen. Ik heb al vaker bij hun gekocht en als ik het mij goed herinner ook drie jaar geleden mijn eerste drone DJI Spark.
Nu heb ik een DJI Mini 2 gekocht en ben er erg gelukkig mee. Levering was probleemloos. En op die DJI Mini 2 krijg ik nu 5 jaar garantie en dat is de moeite waard.

Robert 20-01-2021

Prima geregeld bij kamera express, de website is overzichtelijk en snel en makkelijk te vinden wat je zoekt. Bij de camera staan de juiste informatie die je wilt weten specificaties en evt verschillende opties om een set (kit) samen te stellen met bijv,een lens en extra accu of sd kaart met korting e.d.
makkelijk afrekenen met ideal en kon m'n bestelling al de volgende dag ophalen bij het distributiecentrum in cappelle aan den ijssel ,wat ik persoonlijk wat veiliger vindt dan te laten bezorgen .je kan een bericht naar een watssapp sturen met je bestel nr en kenteken van je auto en komen je bestelling bij je brengen ,vind ik netjes geregeld zo met de corona regeltjes

Fam Gül 20-01-2021

klant vriendelijk, goede service, behulpzaam. ik ben een vaste klant en ik ben zeer tevreden. Ik heb een Canon 5d mark aangeschaft.

G. Eikelboom 20-01-2021

Betrouwbare partij, met duidelijke site, prima prijzen en vaak ook leuke aanbiedingen. Ook fijn dat er fysieke winkels zijn, waar je met vragen en voor praktische uitleg terecht kan.

Lucky Luke 19-01-2021

Ik zou 10 kunnen zetten want het was prima, maar er is altijd ruimte om te verbeteren.
Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. heel interessante prijs kwaliteit verhouding!
5 jaar waarborg (2 + 3 extra aangeboden door KameraExpress)
Ruime winkel

HB 19-01-2021

Ik heb onlangs de Sony 43XH8599 bij Kamera Express gekocht. Na het vergelijken van alle prijzen op het internet waren zij duidelijk de goedkoopste. Ook is de communcatie via de e-mail erg vlot verlopen. Ik kreeg snel en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Na aankoop is de TV erg snel geleverd. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Leti Den Bosch 19-01-2021

Heb een week geleden en ook vandaag weer een uitvoerige chatsessie gehad met Kamera Express over de aanschaf van een systeemcamera, lenzen en een tas. Kreeg goed advies, en ook voor betere en goedkopere opties. Snel antwoord, ook al werd aangegeven dat het momenteel erg druk is.

Suzan 19-01-2021

De winkel is makkelijk te vinden op internet. De productbeschrijvingen zijn duidelijk en de filters ook goed te gebruiken. Fijn dat er ook tweedehands producten zijn. Het bestelproces is eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. Snelle levertijden.

Larissa 19-01-2021

Super goede service en uitleg over de camera en de verzekering. Mega blij mee

Mathias 18-01-2021

Super snel, goede prijs & service. Goede uitleg en foto's in de webshop. Blij mee...

Triple Richard 18-01-2021

Supersnelle levering (binnen 24 uur), gratis bezorgd en kon op google geen scherpere prijs vinden dan bij Kamera-Expres.

jenny Maes 18-01-2021

Na een zoektocht op het internet ben ik bij camera expres uit gekomen. De camera die ik zocht was in promotie en ben dan naar de winkel in Antwerpen zelf gegaan om dan wat meer uitleg te krijgen. De bediening was heel vriendelijk waarvoor dank.

Anneke 18-01-2021

Hoi helemaal goed.
Smorgus besteld en zoals beloofd zelfde dag in huis.
Heb gekfegen wat ik heb gekocht.
Fijne camera. Goed verpakt.

P. van Nynatten 18-01-2021

Alle aankopen worden netjes en op tijd afgehandeld. Communicatie omtrent de bestelling met Kamera Express loopt goed.

Dirk 18-01-2021

Vriendelijk onthaal, vakbekwaam personeel die weten waarover ze praten en een snelle levering. Toppers.

Denis 18-01-2021

Na 4 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Samsung TV, kreeg ik strepen.
Ik heb toen (obv mijn 5jarige garantie) contact opgenomen. Ik werd heel vriendelijk behandeld en de bedrijfsleider van verstiging Rotterdam centrum belde mij terug met een voorstel om gebruik te maken van de restwaarde van de TV en een nieuwe TV aan te schaffen. Omdat reparatie te duur was.
Ik werd toen verder goed geadviseerd over de mogelijkheden en heb toen een andere TV gekocht. Omdat deze niet voorradig was, kon ik tijdelijke een tweede hans aanschaffen. Bij weer voorradig zijn van mijn TV is alles netjes verrekkend. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening en advies omtrent het geheel. Met dank aan Xxx.

Sharon 18-01-2021

Prima en overzichtelijke webshop, prima prijs en snelle verzending van het product.

MenY 18-01-2021

Al meerdere keren een supergoede ervaring gehad met Kamera Express, prijzen zijn goed, customerservice reageert bij vragen quasi onmiddellijk én in de winkel zijn de verkopers allemaal even vriendelijk die weten wat ze verkopen.

wanja 18-01-2021

algemene gebruik van site was prima, ik koop bij kamera express op aanrade van een kennis. enigste min punt was dat mijn levering een deel levering waarbij een gedeelte later geleverd zou worden. in de mail stond dat ik hierover ook bericht zou krijgen, echter kwam ik hier pas achter toen ik mijn pakketje binnen kreeg

Verantwoord snoepen 18-01-2021

Vorige week hier mijn nieuwe objectief aangeschaft! Deze was een paar dagen ervoor nog uitverkocht. Toen een aanvraag naar de nieuwe beschikbaarheid gedaan. Netjes het antwoord binnen 1 minuut teruggekregen. Precies op de vermelde datum was dit objectief weer beschikbaar! Juiste informatie dus! Het objectief meteen besteld en netjes de volgende dag thuisbezorgd.

Julie van Bael 18-01-2021

Ze hielpen goed, gaven duidelijke uitleggen en hielpen met het juiste apparaat voor mij.

Luc 17-01-2021

Goede prijs, snelle levering. Ook de 5-jaars garantie was een van de beoordelingscriteria tussen camera-express en de concurrenten. Helaas zijn er wel voorwaarden, in de vorm van het schrijven van deze review aan verbonden. Dit was op voorhand niet duidelijk.

Hans 17-01-2021

Goede prijs en makkelijke beste methode. Ook retourzending eenvoudig. Vragen over de mail worden behoorlijk snel beantwoord

Guido 17-01-2021

Vlotte en juiste communicatie. Interessante prijszetting, en gratis 5 jaar garantie.

Kasia&Martin 17-01-2021

Helemaal tevreden over kamera express. Netjes, snel geleverd. Contact met de klantenservice was niet nodig. Veel verschillende betaalmogelijkheden. In het algemeen zeer tevreden.