Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

GPDutchy 09-01-2021

Ken Kamera Express al langer, en altijd prettig geholpen.
Tijdens de kerstperiode liepen er een aantal aantrekkelijke kortingsacties, maar door de lockdown was de winkel gesloten.
Toen alles online geregeld, en ondanks de feestdagen, met hulp van het Kamera team, toch alles kunnen regelen.
Prima team daar.

Berry 09-01-2021

Goede voorlichting, zeer snelle service. camera was niet op voorraad. Maar na 24 uur kon ik hem al ophalen.

Drona 09-01-2021

Zeer goed geholpen door de klantenservice bij de aanschaf van de Philips 65OLED805.
Vond een scherpere prijs bij een andere webshop en Kamera Express kwam met een nog beter tegenbod.
Ik werd ook netjes op de hoogte gehouden van de verzending (zowel via email als per sms) en had de tv de volgende dag in huis.
Heb in het verleden al eerder bij deze winkel besteld (heette toendertijd nog FOKA) en ook toen was mijn ervaring zeer positief.

Jesse 09-01-2021

Erg goede aanbiedingen, snelle en duidelijke communicatie wat betreft de aflevering en tijdig afgeleverd door een vriendelijke bezorger

Melissa 09-01-2021

Onlangs heb ik een camera besteld bij Kamera Express. Er is een zeer ruim aanbod en de service was erg goed. Door de uitgebreide beschrijvingen heb ik precies kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Daarnaast was de levering ook super snel. In de avond besteld en de volgende middag was het in huis. Al met al is deze winkel zeer aan te raden!

Dewitte Gino 09-01-2021

Eerste keer in een fysieke winkel van Kamera-express binnengeweest (Gent), en direkt geholpen geweest. Ook met een aantal vragen die ik had , kreeg ik de correcte informatie. Ik had er wel al online aankopen gedaan, maar blij dat ik eens uitleg erbij kreeg.

Nelly Smits 08-01-2021

Al jaren klant bij Kamera-Express. Site geeft prima productinformatie en naar aanleiding daarvan ga ik graag naar de shop in Capelle ad IJssel. Deskundig personeel, prima service en levering volgens afspraak. Inmiddels en gehele camera equipment van Sony aangeschaft.

Hans 08-01-2021

Ondanks de corona lockdown een vlotte en zorgvuldige service. Ook het beoordelen en afhandelen van de inruil ging bevredigend. Dus: en fijne, klantgerichte zaak.

Jan 08-01-2021

4 januari avonds Nikon P950 besteld en 8 januari in huis.
Snelle en correcte levering, kreeg eerst een keurige mail van de klantenservice dat mijn bestelde camera binnen een paar dagen geleverd krijg.

Nelly Smits 08-01-2021

Nav productinfo op de KE site, in de shop Capelle a/d IJssel Canon lens RF 70-200mm gekocht. Bij eerder aangeschafte Canon EOS R6 camera.
Goede- en vriendelijke klanteninformatie en service

Christel 08-01-2021

Een Tamron 18-400 lens via de website van kamera express gekocht, en kon hem op een aflever punt in Capelle aan den IJssel op komen halen werd vriendelijk geholpen en zelfs nog even gewezen op de 5 jaar garantie (3 jaar extra) die ik na aankoop even digitaal aan moest melden bij de Tamron site.

David 08-01-2021

Ik heb de Canon R5 gekocht bij KE. Het duurde wel een maand vanaf de bestelling voordat ie binnen was. Maar dat is vaker met nieuwe modellen. Verder prima geregeld daar. Wel jammer dat de Canon RF-EF adapter niet meer verkrijgbaar was. Maar die was overal uitverkocht. Slechte levering van Canon.

Henny Pepermans 08-01-2021

Kamera Express is voor mij de beste fotozaak van Nederland . Prima personeel , geven goed advies en een prima service. Ik heb enige dagen geleden op advies van een Kamera Express medewerker een Sony RX 100 M3 gekocht. Snel geleverd . En een fantastische camera. Super!!!!!!!!

hans 07-01-2021

goed overzichtelijk, en het geen je zoekt is makkelijk te vinden, ik koop meestal via deze winkel en heb eigenlijk nooit problemen gehad

Hasan 07-01-2021

Afgelopen maand systeemcamera Sony A6400 online gekocht. Ondanks de drukte volgende dag afgeleverd. Alles goed verpakt. Heel lang getwijfeld welke camera het zou worden en uiteindelijk gekozen voor Sony A6400. Tot nog toe geen moment spijt van gehad. Prachtige foto's , snelle scherpstelling en degelijke camera. Gekocht met de kitlens en nog een 55-200 lens.

Nelly Smits 07-01-2021

Al jaren vaste klant bij KE. Goede service, vakmanschap bij productinformatie.

Ria 07-01-2021

Bestelling geplaatst via de web-shop, kon mijn giftcard niet inwisselen maar door de prettige en snelle hulp via de mail perfect opgelost.
Bij afhalen van mijn product in Capelle ad IJssel zeer vriendelijk te woord gestaan.

Minke 07-01-2021

Begin november een daglicht lamp en reflector besteld. Op de website stond 2-5 dagen levertijd.

Ik kreeg gelijk al een mail met een paar dagen extra levertijd. Tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Het is nu 6 januari.

Mails gestuurd (geen reactie gehad). Gebeld (kom er niet doorheen, en als je na 10 minuten niemand te pakken hebt gehad wordt de verbinding verbroken). Uiteindelijk voicemails ingesproken en krijg via een mailtje reactie:

17 januari komt het pas binnen.

Echt schandalig. Zal hier nooit meer iets bestellen.
Kamera Express 08-01-2021

Beste Minke, bedankt voor jouw review.

Uiteraard vinden we het heel vervelend, maar helaas worden leveringen op het moment erg vaak vertraagd. We kunnen op het moment daarom ook alleen verwachte levertijden afgeven. Onze excuses voor het ongemak.

Robert B. 07-01-2021

Gisterennamiddag een fototoestel besteld en vandaag ontvangen op het aangegeven tijdstip, netjes verpakt.

Jorg 06-01-2021

Vorig jaar Samsung tv gekocht... beeld is niet goed meer. Gebeld met klantenservice Kamera express, zij gaan klacht/mankement niet in behandeling nemen. Mag het zelf gaan oplossen met samsung, die mij een hele rits protocollen en voorwaarden oplegt.
WAARDELOZE (AFSCHUIF) SERVICE!!
Kamera Express 08-01-2021

Beste Jorg, bedankt voor uw review.

WE zullen contact met u opnemen per mail om te kijken wat er mogelijk is voor uw televisie.

leen van damme 06-01-2021

Ik geef een 9 ondanks ik meerdere malen een bestelling moest plaatsen en die telkens terug moest sturen omdat er iets ontbrak of stuk toe kwam. Ik geef die 9 omdat ik steeds correct mijn geld terug kreeg en zeer vlot de vervangbestelling ontving. Ik geef een 9 omdat ik de mensen in de store in Gent een dikke duim wil geven voor behulpzaamheid, vriendelijkheid en volhardenheid. Ik ben zeer tevreden over de opvang in de winkel.

EWGC Kok 06-01-2021

Duidelijke online shop.
Goede begeleiding voor aankoop door medewerkers.
Goed overzichtelijke website.

roberto 06-01-2021

nadat mijn oude tv kapot was gegaan heeft kamera express dit snel en heel goed opgepakt had goed email contact en heb via hun een andere tv gekocht en is heel snel bezorgd en de oude tv weer mee terug genomen ook de jongen die hem kwam bezorgen heeft ons heel goed geholpen

tonny 06-01-2021

Had een Qoocam vr camera gekocht deze werd netjes zoals belooft de volgende dag gelevert . bij de camera zou ook een online cursus fotografie zitten maar deze zat er niet bij. na 1 telefoontje werd deze nog zonder problemen nagestuurd.

SpeedKamera 06-01-2021

Ik bestelde een camera online, na advies te hebben gekregen in de winkel in Antwerpen. De camera werd door Kamera Express (NL) zeer snel geleverd. Perfecte levering!
Letterlijk de naam Kamera Express waardig