Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

M. Frederiks 02-01-2021

Aanrader om bij kamera express te kopen!! Goede hulp, ook online. Snelle antwoorden bij vragen! Super!

Patje 02-01-2021

Snelle levering, goede informatie en goede service als het nodig is. Daarnaast is een fysieke winkel altijd fijn als je toch even face to face contact wilt.

Bruno 01-01-2021

Habe nach langem suchen "Kamera Express" gefunden und dort die Präsentation der SONY CYBERSHOT RX100 mark VII gesehen, diese war so überzeugend, genau wie der angebotene Preis . Denke der Preis ist nicht zu toppen. Lieferung Super schnell. Bin begeistert

Jos 31-12-2020

Op zoek naar objectieven voor mijn Pentax kwam ik al snel bij Kamera Express terecht. Ruim assortiment, lage prijzen en supersnelle levering!

Jan-Willem 31-12-2020

Ik ben elke keer weer zeer positief verrast over de goede en degelijke informatie op de website van Kamera-Express.nl; de hulp die bij het kiezen geboden wordt, zowel online als in de winkel is zeer adequaat. Uitstekende service. Zeer tevreden!

Andre 31-12-2020

Vanwege de crisis en de winkelsluiting alles online geregeld. Snelle reacties op mail, een goede inruilprijs voor mijn oude apparatuur. Snelle afhandeling van de bestelling.
Vriendelijke behandeling en goede adviezen ook bij het afhalen in het distributiecentrum.

Wim 31-12-2020

De webshop werkte heel goed en was overzichtelijk, product werd snel geleverd (binnen 24 uur). Product voldeed aan de omschrijving.

A. Denekamp 31-12-2020

Kamera Express Arnhem. Uitstekende uitleg en ondersteuning bij e aanschaf van een Nikon D7500 body. Toen ik er achter kwam dat ik iets fout had gedaan met de 5 jaargarantie aanvraag werd er niet moeilijk gedaan, maar een oplossing aangedragen. Chapeau!!!

KL 31-12-2020

Er was wel eerst een discussie over de laagste prijsgarantie, maar verder is de (web)winkel zelf wel erg behulpzaam.

Fleur 31-12-2020

Goede uitleg op de website omtrent verschillende camera's en lenzen! Goede keuze kunnen maken en binnen een dag had ik mijn aankoop in huis!

Tot nu toe erg tevreden met mijn bestelling!

Henneke 31-12-2020

28/12 naar kamera express gebeld voor informatie Nikon z5. Goede informatie gekregen. Direct camera online besteld. 2 uur later al opgehaald in Capelle aan den IJssel. Zeer goede service en heel blij met de camera!!!

Aankoop Nikkor 50mm F1.8 30-12-2020

Mooie shop en zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
Ik heb vandaag een nieuwe lens gekocht 50mm/f1.8 voor
mijn nikon Z6.

Kamera express 30-12-2020

Binnen twee dagen (na aankoop) in deze drukke tijd mijn nieuwe camera 90D binnen gekregen. Daarna nog met support nog gesproken. Deze heer heeft mij uitstekend geholpen. Ik beveel deze winkel bij iedereen aan. De volgende keer weer hier bestellen.

J.van der Meulen. 30-12-2020

Had de verkeerde tv besteld 43 in plaats 32 inch heb hem direct terug gestuurd en de volgende dag werd de goede al afgestuurd een dikke 10 voor de service.

Rene 30-12-2020

snel geleverd voor goede prijs duidelijk bestel proces groot assortiment in webshop

Allard 30-12-2020

Prettige website, goede service. Product was niet op voorraad, klantenservice een bericht gestuurd met de vraag wanneer het product wel weer op voorraad zou zijn. Binnen 24 uur reactie en heel erg meedenkend. Producten waren mooi op tijd binnen

Marit 30-12-2020

Service is goed ook in deze lockdown tijd. Een tijd geleden de gewenste camera gehuurd bij Budgetcam om uit te proberen en nu besloten om hem te kopen bij Kamera-express vanwege de goede ervaringen aldaar.
Online besteld en binnen 2 uur hem kunnen afhalen in Capelle aan de IJssel.
Ook hier was het goed geregeld, bij aankomst een whatsappje naar het afhaalpunt en toen werden de spullen netjes bij de auto gebracht.

Lex 30-12-2020

Prima webshop en mooie aanbieding van een compact camera. Contact met klantenservice over aanschaf accessoires uitstekend.

Luc Keunen 29-12-2020

Betrouwbare shop. Broer, schoonbroer en schoonzus zijn reeds tevreden klanten. Zeer toegankelijk en gebruiksvriendelijk. Levering snel en correct.

Inez 29-12-2020

Mooie acties en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Gebruiksvriendelijke webshop.

Canonfan 29-12-2020

Goed opgeruimde en overzichtelijke winkel in Maastricht. De hulp van de verkopers was uitstekend. Ook de service bij de klantenservice, bij het eerste contact is ruim voldoende. Op dit moment weer opnieuw in contact met de klantenservice, ik heb 17 dagen geleden de aankoop gedaan en mijn camera is nu 100 euro in prijs gedaald. Hopelijk kan dit ook opgelost worden. Later meer....

Mel 29-12-2020

Voor mijn werk een camera aangeschaft inclusief statief. Aangezien er erg veel keuze is op de website gebeld met de klantenservice - erg prettig gesprek en goed advies !
Levering ook keurig met track & trace en duidelijk aangegeven wat er nog nageleverd wordt.

Paulus 29-12-2020

Al jaren klant bij Kamera-express, snelle levering. Producten degelijk verpakt.
Klantenservice zeer deskundig advies, goed geholpen ! Was aan het twijfelen, dankzij goed advies goede keuze kunnen maken.

Ed Vredeling 29-12-2020

Tv omgeruild omdat de oude binnen de garantie stuk was, door de snelle servive van Kamera express zeer snel afgehandeld
Top bedrijf

R. Vos 29-12-2020

Prima Superstore! Vriendelijk personeel. Altijd goed, eerlijk en vakkundig advies. Nemen alle tijd voor je. Kom er graag, voor mij een kwartiertje rijden van huis. Online bestellen gaat makkelijk en snel geleverd. Goede retoursregeling. De site is over het algemeen goed in orde maar kan op het gebied van Zoeken en Filtergebruik beter geldt ook betreft de volledigheid van de product specificaties.