Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

R. Vos 29-12-2020

Prima Superstore! Vriendelijk personeel. Altijd goed, eerlijk en vakkundig advies. Nemen alle tijd voor je. Kom er graag, voor mij een kwartiertje rijden van huis. Online bestellen gaat makkelijk en snel geleverd. Goede retoursregeling. De site is over het algemeen goed in orde maar kan op het gebied van Zoeken en Filtergebruik beter geldt ook betreft de volledigheid van de product specificaties.

mathew 29-12-2020

Levering prima. klantenservice zeer slecht. Had ik dit geweten dan had ik zeker niet besteld bij deze webwinkel.
Retour op eigen kosten had ik over het hoofd gezien(electronisch apparaat van ruim 5 kilo en meer dan een meter lang=15 euro).
Besteld als kerstcadeau, verlengde retourtermijn was prettig geweest, heeft nu tot discussie met klanten service geleid. Op tijd bestellen om de drukte te vermijden wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Kamera Express 29-12-2020

Beste Mathew, bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u onze klantenservice zo heeft ervaren. Ik kan uw order helaas niet terugvinden, dus ik zal u even mailen om te kijken of we een oplossing kunnen vinden.

Oebele 29-12-2020

Gebruikersvriendelijkheid van klantenservice, ook in corona tijd bij zoektocht naar nieuwe camera; eerlijk advies, voors en tegens van diverse systemen.
Níet een push naar het duurste systeem. Ook later werd vraag gesteld of antwoord voldoende wa.
verzorging van het verzonden pakket uitstekend, netjes in de noppenfolie, toch wel fijn met een dure camera.
Website ook keurig verzorgd, direkte links naar de diverse akties van de leveranciers plus direkte link naar digitale handleiding.

Joop 29-12-2020

Snelle en goede service. Goede hulp gehad bij het uitzoeken van de juiste camera.

Wim 28-12-2020

prima webshop met scherpe prijzen, blij met onze nieuwe tv voor de slaapkamer.
gisteren besteld en vandaag al geleverd.

Albert van den Beukel 28-12-2020

Een fijne winkel waar je prima wordt geholpen door vriendelijk en deskundig personeel.
Een zeer ruim assortiment en zeer aantrekkelijke prijzen.
Ook de website is goed overzichtelijk en zijn de producten goed te vinden.

MJ 28-12-2020

Allereerst is de shop in Arnhem makkelijk bereikbaar. Het assortiment is groot en de kennis van de producten bij het personeel is groot. Daarnaast is het personeel hulpvaardig en vriendelijk. Duidelijk de producten laten zien en de voor -en nadelen besproken en alternatieven aangeboden. Na mijn aankoop van een spiegelreflex camera ben ik tevreden naar huis gegaan, in de wetenschap dat ik hier zeker vaker kom. Prima zaak!

MRoozen 28-12-2020

Prima levering. Bij telefonisch contact met vragen werd ik, in deze lockdown, te woord gestaan door een medewerker uit de winkel. Zeer professioneel geholpen. Deze medewerker wist waar hij het over had en nam alle tijd om te helpen.

Soraya 28-12-2020

Onlangs (26 augustus 2020) heb ik een Camera, NIKON D5600 inclusief kit lens (AF-P 18-55mm VR), aangeschaft voor de minor photography. Ik ben zeer tevreden met de camera en de service van Kamera Express. Ik had eerst een week eerder een andere camera, Canon EOS 250D zwart inclusief kit lens (18-55mm iS STM COMPACT) online bij Kamera Express besteld. Maar dit bleek niet de juiste flitsschoen te hebben om in de studio te kunnen werken. Daarom heb ik besloten om deze te ruilen met de NIKON. Gelukkig deden ze bij Kamera Express Arnhem niet moeilijk over (ondanks ik de doos van de kit lens kwijt was, heb ik geen waarde vermindering gekregen). Ik werd snel geholpen en goed geadviseerd. Het personeel is daar heel vriendelijk. Ik heb er niet veel op aan te merken.

O. Roona 28-12-2020

Wat een drama. Vanwege de lockdown waar niemand iets aan kan doen toch wel wat meer menselijkheid verwacht. Op 14 december een aankoop gedaan als kerstcadeau. Een camera t.w.v. 1500.-. Eerst vriendelijk geholpen door de verkoper met instellen e.d. Thuis kwamen we na het uitpakken tijdens kerst erachter de complete set niet in de doos zat waar het in hoorde te zitten. Ik had alleen een body met lens adapter besteld. De doos was er eentje van een body met lens. Waarschijnlijk heeft de verkoper het apparaat dus uit de vitrine gehaald en niet een nieuw, maar een demo apparaat verkocht. Het apparaat voldoet niet aan de verwachtingen. Het scherpstellen met een adapter werkt niet feilloos. Dus op maandag na kerst gebeld hoe nu verder want dit is immers de laatste dag dat ruilen nog kan. Moet je het apparaat ter beoordeling opsturen en kreeg ik meteen al te horen dat je niet het gehele aankoop bedrag terug krijgt maar iets minder omdat het uit de verpakking is geweest en kortstondig getest. Dat opsturen zag ik dus niet zitten en het wordt dan ook wel een hele dure geschiedenis en met de kennis dat je dus ook nog niet het gehele aankoopbedrag terug krijgt, wordt dat wel een heel duur pakketje. Omruilen met wat bij betaling (duurder model) bij de afhaalbalie in Cappelle a/d ijsel is ook niet mogelijk. Ik had een andere camera gezien waarop de lenzen wel passen.

Daar zit je dan met je dure aankoop! En dan moet je maar vertrouwen op het oordeel van de retourenafdeling hoeveel je er nog voor terugkrijgt. Eerst dure kosten voor het aangetekend en verzekerd versturen en dan maar afwachten wat je terugkrijgt. Voor mij nooit meer een aankoop bij Kamera Express. Dan te bedenken dat men een klant die zelfs notabene nog meer wil uitgeven aan iets wat wel past en goed is, zo laat stikken!

Lhj oude vrielink. 28-12-2020

Ik heb een 65 inch Sony TV gekocht bij kamera expres in Almelo.
Een heli goede service gehad van verkoper xxx. Wij zij er super te vreden over.
Aanrader om bij kamera expres een tv te kopen

Selis Bart 28-12-2020

Telkens ik een vraag stuur via mail krijg ik snel, deftig en onderbouwd antwoordt terug. Ook aan in de shop zijn ze super vriendelijk en nemen ze hun tijd om je verder te helpen.

ThijmenIsDeMan 27-12-2020

De Levering was super, alles was in orde. de levertijd klopte, geen vertraging, zelfs voor de kerst.

Harry 27-12-2020

Zee gunstige prijzen van de producten die Kamera Express verkoopt. Snelle levering en vooral als men wilt de zelfde dag in huis voor een zeer klein bedrag helemaal top.

Irene, Voorburg 26-12-2020

Ik heb deze camcorder in de winkel gekocht.
Ik was 's woensdags in de winkel, camcorder werd daar de andere dag bezorgd, heb 'm vrijdags opgehaald. Zo fijn dat deze winkel lekker dichtbij is en dat er bekwaam en klantvriendelijk personeel werkt.

Lotje 26-12-2020

Ik ben tevreden over deze winkel. Ik heb alles online besteld. Kwam op tijd en netjes binnen. Ook toen ik een vraag stelde werd deze snel beantwoord.

Julia 26-12-2020

Supersnelle levering ondanks de kerstdrukte, de service was dus erg goed. Via de website van Kamera Express was het vergelijken van verschillende camera's goed te doen. Bij sommige camera's waren er ook korte filmpjes waarin het een en ander werd uitgelegd over de camera.

Deniz 26-12-2020

Je word goed geholpen en je krijgt ook goed advies of informatie over het product die je wilt.

kamera Dré 25-12-2020

Prima winkel, super service en advies. Alles heel overzichtelijk en zeer goede prijzen.
Zeer ruime keuze van hoge kwaliteit .

Daan 25-12-2020

Voor de bestelling te plaatsen gebeld. Wilde graag weten of ik een Benelux model Samsung tv zou krijgen en hoe dat dan qua garantie geregeld zou zijn mocht er iets kapot gaan.
Dame aan de telefoon kon zien dat er ruime voorraad Benelux modellen was dus die zou ik dan krijgen. Garantie zou ik zelfs kunnen verlengen naar 5 jaar.
TV zelfde dag besteld. Ondertussen bleek dat Samsung helemaal niet meedoet voor de verlengde garantie.
Uiteindelijk na een aantal dagen heeft mijn vriendin gebeld waar de tv bleef.
Was niks op voorraad, niks voor ons gereserveerd laat staan dat men kon zien of het Benelux modellen waren. Dat. Kon men helemaal niet zien werd er gezegd.
Tv's zouden een aantal dagen later weer binnenkomen. Toen ook niks gehoord en dus maar weer gebeld. Was nog steeds niks op voorraad en nu stond levering voor ergens in januari gepland. Medewerker aan de telefoon snapte niet hoe zijn collega's aan deze info kwamen....zucht
Toen de order maar geannuleerd.
Eerste bestelling bij Kamera Express en meteen de laatste.
Kamera Express 28-12-2020

Beste Daan, bedankt voor uw review.

Wat een vervelende situatie. Ik heb zojuist per mail contact met u opgenomen over deze kwestie. Onze excuses voor het ongemak.

Fred van den Ham 24-12-2020

Vandaag is onze nieuwe LG 65 inch tv afgeleverd.
Na eerst een Samsung te hebben gehad, die binnen 7 maanden niet meer was te repareren, en heel veel heen en weer gebeld te hebben met Samsung, wat niet tot een oplossing kwam. Heeft een medewerker van Kamera Express er voor gezorgd dat alles heel snel tot een oplossing kwam. Na samen alles te hebben vergeleken werd een LG aangeboden, en binnen 24 uur omgeruild . Snel alles uitgepakt, de duidelijke handleiding bestudeerd en alles aangesloten, daarna kwam een prachtig beeld te voorschijn. Gelukkig kunnen we door Kamera Express toch genieten van van onze televisie met de kerstdagen.

Kan maar 1 ding zeggen: TOP SERVICE KAMERA EXPRESS!

R.J. Hondman 24-12-2020

Topservice, zelfs in drukke kersttijd camera binnen een dag geleverd ! Na de bestelling duidelijke info via de mail en artikelen keurig netjes verpakt. Kortom uitermate tevreden.

Maureen 24-12-2020

Zeer duidelijke site, producten zijn makkelijk te vinden (ook zeker voor beginnende fotografen en veel acties die gunstig zijn! heel betrouwbaar. Zeker een aanrader om hier producten van goede kwaliteit te bestellen!

Ik heb een camera met 2 lenzen, cameratas en sd kaart besteld. Dit kwam de volgende dag al binnen, supersnelle verzending dus, ondanks de drukke feestdagen! Alles zat netjes en veilig verpakt. Ook erg blij met de camera en de kwaliteit hiervan.

Ik ben erg fijn verder geholpen bij de klantenservice. Zeer vriendelijke klantenservice die alle vragen kon beantwoorden en ook extra tips en adviezen gaf.

PBA 24-12-2020

Aankoop LG OLED tv:
Snelle en adequate response op email. Levering volgende dag.
Top geregeld incl. contact met transporteur.

Snelle service ondanks buitensporige drukte!! 24-12-2020

Ik ben al jaren klant bij Kamera- express. Wederom een Olympus aankoop gedaan 300 mm Pro lens.
Ondanks drukte bij PostNL de volgende dag in huis. Nu snel uit proberen. Dank voor de snelle aflevering.