Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Josja 21-12-2020

Goeie webshop met nette klantenservice en prijzen. De 5 jaar garantie is een beetje lastig om aan te komen vandaar dat dit al de derde review is die ik schrijf, dat vind ik niet erg netjes. Vandaar geen 9, maar een 7.

Nelly 21-12-2020

Ze hebben alle tijd, luisteren naar wat je wensen zijn en geven goed advies.
Ze zijn niet opdringerig .

Dennis Torremans 20-12-2020

Camera gekocht via Kamera express, goed advies gehad via mail. De aangeschafte camera is de Nikon D7500. Fijne Camera, veel opties en super scherp beeld. erg tevreden. Snelle levering.

Ed 20-12-2020

Overzichtelijke site en goed telefonisch advies gekregen voor de aanschaf van een Nikon camera, goede ervaring en zeker aan te raden bij familie en vrienden.
Camera bevalt prima!

Janneke 20-12-2020

Bij Kamera express zijn wij heel goed geholpen en voorzien van goed advies bij aanschaf van onze professionele camera

MKeijzers 20-12-2020

Heel behulpzaam. Je word vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd ondanks de drukke tijd.

jeannette 20-12-2020

Ik kies altijd voor kamera expres omdat ik zeer tevreden ben over de manier waarop ik altijd geholpen word met eerlijk advies.

Goedhart 20-12-2020

Ondanks beperkingen door corona toch tijd voor advies en mogelijkheid om de produkten te zien

Bart Van Gestel 20-12-2020

De mensen van Kamera-Express geven informatie op maat. Het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en zorgen er voor dat je zeker niets vergeet bij het aanschaffen van een fototoestel. Ik kom graag weer terug!

Frans 20-12-2020

Na tel contact had ik besloten om de spullen toch maar in de winkel op te halen. Ik ben prima geinformeerd over mijn aankopen en de mogelijkheden. Personeel is ondanks de corona maatregelen erg gemotiveerd en deskundig.

Sander 20-12-2020

2 jaar en 3 maanden geleden een samsung TV bij FOKA/Kamera express gekocht; kreeg er zelfs 5 jaar garantie bij. Kosten dik 700 euro.
Afgelopen 24 december is de TV spontaan kapot gegaan, een grote zwarte balk in het midden van de TV. kamera express heeft de TV in reparatie genomen en heeft hem intussen total loss verklaard en geeft aan dat er stoot of valschade is. Echter ze kunnen niets vinden aan de buitenkant. Ze hebben gewoon geen zin om zich aan de door hen beloofde 5 jaar garantie te houden.
Communicatie is uiterst beperkt

Intussen een klacht ingediend bij thuiswinkel.org waar ze bij zijn aangesloten, maar dit lijkt een grote wassenneus. thuiswinkel brengt de klacht over aan kamera express en als ze dan zeggen we blijven bij ons verhaal en ook al zie je niets aan het product, dit is onze stelling dan neemt thuiswinkel dat over en dan heb je als consument alleen nog de geschillencommissie (ook thuiswinkel ;-)) en de rechter (nogal kostbaar).

Overigens ook contact met Samsung en die zeggen sowieso dat de TV te repareren valt; terwijl kamera express direct met een total-loss verklaring komt en aangeef dat de TV niet meer te repareren is. Kennis van zaken is erg beperkt blijkbaar.

Wat ook wel bijzonder is dat ik deze review ook op kieskeurig heb gezet (ben nogal boos) en dat KE daar wel reageert. Persoonlijk krijg ik geen verklaring maar bij kieskeurig zit er 'ineens' een barst in mijn scherm:. kieskeurig... messageId=31654808
Ondanks dat daarvan niets op het inname formulier staat en KE zelf de TV uitvoerig heeft gecontroleerd.

Ik garandeer dat er geen stoot of valschade is; de TV hing gewoon aan de muur toen dit probleem spontaan optrad en het is vrij slap om ondanks dat de TV in onberipselijk staat is dit toch aan val of stootschade toe te wijzen.

EDIT 31-3-2020:
Nu 4 maanden verder, klacht via thuiswinkel.org ingediend, daarna overgestapt naar de geschillencommissie. Deze hebben de zaak voorgelegd aan kamera express op 19 februari. Kamera express geeft geen reactie. Hopelijk gaat de geschillencommissie nu een bindende uitspraak bieden.

EDIT 17-12-2020:
Een jaar na data uitslag van de geschillencommissie ontvangen; volledig in gelijk gesteld Kamera moet TV volledig terugbetalen + kosten van proces. Helaas nu al weer een maand verder en nog geen enkele reactie van dit bedrijf. Wat een schaamteloze club..
Leer momenten:
1) KE gaat niet voorzichtig om met uw spullen (uit expert rapport)
2) KE geeft aan dat iets niet gerepareerd kan worden terwijl dit door reparatiedienst is tegengesproken; deze info wordt niet doorgegeven
3) KE maakt ongefundamenteerde claims over val en stootschade GA HIER NOOI TMEE AKKOORD. Bewijslast ligt ALTIJD bij KE
4) Zelfs na een bindende uitspraak van de geschillencommissie laat KE zich niet horen. Geen enkele reactie. Intussen loopt de wettelijke rente KE.
Kamera Express 22-12-2020

Beste Sander,

Bedankt voor je review.

Wat een vervelende case. Ik zou deze graag verder bekijken, maar kan op jouw achtergelaten gegevens geen order en reparatie terug vinden. Ik heb je hierover zojuist gemaild om deze zaak verder te kunnen bekijken.

Sander 19-12-2020

Onlangs in de webshop van Kamera-express een nieuwe Sony TV aangeschaft.
Fijne en duidelijke webshop, supersnel verzonden en geleverd.
Een absolute aanrader!

Ive Compagnie 19-12-2020

4K CANON videocamera besteld, volgende dag keurig en netjes afgeleverd. TOPCAMERA en TOPSERVICE van kamera-expres.nl

E.A.M. Jongerius 19-12-2020

Duidelijke website, snelle levering! Enigste wat ontbrak was een nederlandse handleiding.

Teetje 19-12-2020

Vakkundig geholpen door een vriendelijke jongeman.
Denkt met je mee , macro lens besteld en die werd keurig geleverd.
Ben nu mijn olympus camera volop aan het testen.

Ad 19-12-2020

Bestelling en levering waren vlot. Door het programma Het Perfecte Plaatje waren we enthousiast geworden om te gaan fotograferen.

Doortje 19-12-2020

Een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Het personeel geeft duidelijke uitleg over het product. Jammer dat ze niet van alle camera's voorbeelden hebben staan en je dus eigenlijk zonder de camera gezien te hebben, een online bestelling moet doen.

Eric 19-12-2020

Super deskundig advies. Wist er alles van.
We kwamen in Amsterdam in eerste instantie alleen om te oriënteren maar gingen naar huis met een Canon eos M50. (echt een heel goed toestel).
Na thuis wat research gedaan te hebben, zijn we tot de conclusie gekomen dat de objectieven toch beperkter in aanschaf zijn en ook wat duurder.
De omruiltermijn was al verlopen, maar konden nog ons toestel toch omruilen voor een Canon eos 250D spiegelreflexcamera.
Ook een super toestel waar we erg tevreden over zijn. We klikken er nu op los.

Genek 19-12-2020

Door de strenge lockdown moesten de meeste winkels op 16 december 2020 sluiten.
Ik heb ervaren dat de verkoopservice van Kamera Express ondanks deze lockdown, gewoon doorgaat.
Pro actief telefonisch, advies in overleg geleid tot 100% tevredenheid.
Chapeau voor het team - Kamera Express.

Cristian 19-12-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk kunnen bestellen en de volgende dag geleverd!
Keurig gebeld voor een levering afspraak en tijd. Levering zoals verwacht.

Bernard C. 19-12-2020

Een 6DMark2 gekocht bij Kamera Express. Wederom een deskundig en vriendelijk advies gekregen. Aan de beste prijs. Van harte aanbevolen!

Ilan G 19-12-2020

De prijs in combinatie met de garantie had met overtuigd om hier te kopen. Verzending ging goed. Aanrader.

Martin 19-12-2020

Kamers Express In Almelo is een mooie toevoeging aan de woonboulevard waar je deskundig advies krijg over elektronica en fotografie. Ik heb in de maand december hier een mooie TV gekocht, na alle opties te hebben bekeken en meegekregen voor een goede prijs. Kamers Express is een hele prettige zaak en ik kom hier graag!

jet 19-12-2020

Lang getwijfeld maar nu blij met mijn aankoop.
Ben goed geholpen en geadviseerd

Monique 18-12-2020

Kamera Express Capelle a/d IJssel is mooi en stijlvol verbouwd. De Service is altijd top en men wordt vakkundig geholpen.