Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Shannon Karhof 23-07-2020

Leuke jongens in de shop. Werd wel verwacht dat ik van te voren op de website had gekeken.

Kitty Jansen 23-07-2020

Vorige week eerst langs geweest in de winkel van Kamera-express in Capelle aan den IJssel. Ik wist dat ze de camera die ik wilde ( de DSC-HX400V ) niet op voorraad hadden maar ik wilde graag een soortgelijke camera even in mijn handen houden voordat ik hem kocht. Ik werd meteen super goed geholpen door een vriendelijke verkoper die de tijd nam. Daarna was ik overtuigd en heb thuis meteen de camera besteld. Binnen twee dagen had ik hem in huis en ben er ook al een dag mee op stap geweest. De foto's die ik gemaakt heb zijn boven verwachting!

Jesse 23-07-2020

Eerste keer dat ik een product van Kamera-express koop en het is zeker een aanrader! Mijn product was het goedkoopst van Nederland op Kamera-express.nl. Het is een betrouwbare en makkelijke website. De verzending is heel snel en goedkoop. Ik ben er heel erg blij mee en ik raad Kamera-express.nl zeker aan, aan mijn familie, vrienden en collega's.

Hayri 23-07-2020

Gelijk volgende dag geleverd. Top bedrijf! Prijs super scherp en snel bezorgd! Absoluut aanrader!

van der Wal 23-07-2020

Voor de 2e keer een smart tv gekocht bij Kamera Express in Almelo. Aantrekkelijke prijzen, goede service en vriendelijke bediening.

Reinder 23-07-2020

Hele goede uitleg gekregen voor het kopen van een camera. Rustig de tijd genomen en we kregen ook nog de kans om naar een concurrent in de buurt te gaan voor een second opinion. Daarna toch weer terug naar Kamera Express en de camera gekocht. We zijn heel blij met de goede service en het geduld van de medewerker.

Catharina 23-07-2020

Deze superstore in Breda werkt met kundig vriendelijk personeel. Snelle reactie op emails. Snelle levering van bestelde producten.

Noud 22-07-2020

Voor mij is Kamera Expresse een zeer goed adres om je fotoapparatuur aan te schaffen, de prijs kwaliteit verhouding is goed in orde, het personeel is zeer behulpzaam en zeer deskundig, een regelrechte aanrader dus.

Robin 22-07-2020

veel gezeik met kamera express gehad, en medewerkers die het niet oplosten todat X me hielp
top service en snelle reactie. uiteraard toch nog blij na de hulp

Marianne en Rick 22-07-2020

We kwamen bij KameraExpress Capelle aan den IJssel om een camera te kopen die aan onze specifieke eisen moest voldoen. We werden vriendelijk, deskundig en uitgebreid geholpen. En zijn zeer goed geadviseerd. De geavanceerde compact-camera voldoet geheel aan onze verwachtingen. We zijn blij met de camera en met KameraExpress.

Cor van Ingen 22-07-2020

De service van de medewerkers van Kamera Express is geweldig. Ze denken met je mee en kiezen niet altijd voor de duurste variant als goedkoper ook goed kan zijn. Kortom voor een enkel klein onderdeeltje spannen ze zich in om dit op zeer korte termijn in huis te hebben. Prima winkel en prima medewerkers.

Treintje 22-07-2020

Uitstekend geholpen! Er was voldoende keuze in het assortiment in de juiste prijsklasse. Het gekochte fototoestel had een zeer concurrerende prijs

Joop van der Velden 22-07-2020

Ben zeer tevreden over het te woord staan en de duidelijke uitleg , ga hier zeker nog eens terug

J.Keizer 22-07-2020

Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.Ze hebben echt kennis van zaken ! Denken mee bij problemen om deze zo snel mogelijk op te lossen.Top.

Wim G 22-07-2020

Gezochte toestel Canon SX70 HS op voorraad en aan de scherpste prijs.
Toestel kunnen reserveren en lag klaar toen ik het kwam ophalen. Perfecte service !

Fam. de Wilde 22-07-2020

Super snelle levering, 's avonds vrij laat besteld en de volgende middag al binnen!
Overzichtelijke site met een ruim aanbod (voor ieder budget is er wat te vinden).
Levering met PostNl, ook niet geheel onbelangrijk om tegenwoordig van te voren te weten.

Jaap 22-07-2020

Via uitgebreide maar heldere site al een keuze kunnen maken: twee camera's bleven over. In de shop Capelle a/d IJssel goed, deskundig advies gekregen. Ondanks Covid-maatregelen en daardoor ontstane drukte, werd alle tijd voor mij genomen. Mijn keuze werd de Canon Powershot SX70. Eerste resultaten van de gemaakte foto's heel positief!

Jeffrey 22-07-2020

Kortom een geweldige shop! We waren in de Mediamarkt en vonden een Philips Ambilight uit 2019. De prijs stond daar voor ongeveer 529 Euro. We vonden de service in die winkel niet zo goed, dus ik keek of ze hem ergens anders goedkoper hadden en ja bij KameraExpress stond deze voor 484 Euro. Gelijk online besteld. Geweldige service, werd dezelfde dag nog gebeld voor gratis bezorging wanneer het mij uitkwam. De TV is fantastisch en deze regeling dat als je een review schrijft je garantie wordt verlengd van 2 naar 5 jaar is ook helemaal top! Ik had voor deze koop nog nooit van Kameraexpress gehoord maar ga ze nu in de gaten houden. Goed personeel, producten, prijzen en voortreffelijke service met aardige mensen aan de telefoon. Een absolute aanrader!
Kamera Express 22-07-2020

Wat fijn dat je het zo hebt ervaren Jeffrey! Vergeet niet ook even het formulier bij stap 3 in te vullen, zodat je jouw certificaat ontvangt.

SB 22-07-2020

We kwamen binnen om te kijken naar evt een nieuwe 📷 Onze wensen besproken en ervaringen tot nu toe. We wilde een Sony omdat die tot nu toe goed bevalt. Nu kwam hij met een camera waar we nog niets van gehoord hadden de Sony RX10. Helaas had hij die niet in de winkel maar kon wel fotoboek laten zien en foldertje. Er werd geïnformeerd welke winkel deze wel had. We zijn toen doorgereden naar Arnhem (waren in Zwolle). Daar hebben we de camera gekocht, filter werd er opgeplaatst en was een actie met extra actie en Sony cashback. Dus dat was erg fijn. Zeer tevreden over de camera en vooral dat deze ook zo naar telefoon of laptop toe stuurt.

Bob49 22-07-2020

Een echte superstore met een uitgebreid assortiment en bovendien zeer klantvriendelijk en deskundig.

Bollofscy 22-07-2020

Bij Kamera Expres de Philips 55OLED804 gekocht.

Goede prijs. Snelle levering. Precies wat je hoopt van een webshop.

E. Jacquard 21-07-2020

Het produkt dat ik wilde kon ik via de website reserveren. Bij aankomst in de winkel werden de coronamaatregelen goed toegepaste en een vriendelijke medewerker hipel iedereen naar een "behandelloket". Zeer snelle en goede afhandeling.

Chrisvan Swaaij 21-07-2020

Al jaren koop ik veel van mijn fotoapparatuur bij Kamera Express. Een aantal keren ook met inruil van apparatuur. Prettige web site en prima winkelervaringen in Rotterdam en Den Bosch. Mijn laatste aankoop is een Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD G2. Deze moest mijn vorige Tamron die ik 8 jaar, deels professioneel heb gebruikt vervangen, omdat ik hem liet vallen. ik had de lens onmiddellijk nodig. Kamera Express was van de betrouwbare winkels degene met veruit de beste prijs en had hem op voorraad in Den Bosch waar ik hem heb kunnen ophalen. Fotoshoot gered!! De lens is prima.
Kamera Express 22-07-2020

Oei, dat is even schrikken als je je lens laat vallen Chrisvan! Gelukkig was hij in Den Bosch op voorraad en hebben we een beetje geholpen met het redden van de fotoshoot. Hoop dat er mooie plaatjes zijn uitgekomen.

Peter Goes 21-07-2020

Ik heb al verschillende camera's en toebehoren bij KE gekocht en ben een tevreden klant. De informatie en de aflevering zijn altijd in orde. Het is alleen jammer dat de fysieke winkel in Goes is gesloten.
Kamera Express 22-07-2020

Hi Peter, onze winkel in Goes is inderdaad tijdelijk gesloten, omdat wij daar de coronamaatregelen niet konden handhaven. Helaas is nog niet duidelijk of en wanneer deze weer open kan gaan.

Dam 21-07-2020

Zeer goed geholpen en nemen de tijd om een eerlijk advies te geven. Om deze reden hebben wij wederom een camera gekocht bij Kamera Express Capelle aan den IJssel.