Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

jack van Gerwen 25-07-2020

ik heb deze winkel 2 keer bezocht ,
1e keer goede raad en uitleg gekregen. de verkoper was zeer hulpzaam en vriendelijk.
2e keer ging ik de camera kopen(maand later) en ik werd geholpen door en verkoper die zich niet goed voelde ,omdat ik wist welke camera ik wilde heb ik de koop gedaan .
ik wilde ook een tasje erbij en hij presenteerde een paar tasjes ,en dat heb ik ook een gekocht.
bij thuiskomst kwam ik er achter dat de camera niet in dat tasje paste.
Hij zou de rekening doormailen ,dus niet.
ik de volgend dag terug en werd 150% geholpen door een vriendelijke verkoper ,die zich excuseerde voor zijn zieke collega
Ik ging tevreden naar huis

verrekijker in zwolle 25-07-2020

vriendelijke ontvangst, zeer aardig personeel. Je ziet meteen dat het een zaak is met verrekijkers, camera's enz...

deef 25-07-2020

Na een advies, waarbij echt goed meegedacht werd met de wensen een lens aangeschaft. Online besteld, en afgehaald in Arnhem. Super service!

Eddy Peeters 25-07-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Niet opdringerig, luistert naar wat de klant met een toestel wil doen en doet dan in die zin een voorstel. Dringt zeker geen duurder toestel dan nodig op. Ik kocht er met een tevreden gevoel.

Elbert 25-07-2020

Inmiddels hebben wij nu al een aantal keren onze camera's, lensen en accessoires bij Kamera Express gekocht. Zowel in Den Bosch als Capelle aan den IJssel zijn we naar volle tevredenheid geholpen.

Het is fijn om op de overzichtelijke website een voorkeuze te kunnen maken om vervolgens in de winkel door kundig en vriendelijk personeel te worden geholpen.

En laagste prijs is bij hun laagste prijs. Top!

Moby 25-07-2020

zeer deskundig en snel geholpen in de winkel,internet winkelen is niet zo leuk als op deze manier geholpen te worden

Gerhard 25-07-2020

Ik heb intussen een aantal keer iets gekocht bij deze winkel. Levering bij online bestellen is volgens afspraak maar in de winkel krijg je ook nog goed advies. Een tijdje geleden heb ik een camera ingeruild en kreeg daarvoor een goede prijs.

Slee 25-07-2020

Klantenservice reageerde snel op mijn e-mail. Per mail een prijsaanvraag gedaan van een tv. Al met al kwam Kamera Express er als scherpste uit. Bestellen ging makkelijk en snel. De zending werd de volgende dag al geleverd.

J.Baart 25-07-2020

Een prima webwinkel die makkelijk telefonisch te bereiken is met een goed advies.
Vandaag besteld en morgen in huis voor een scherpe prijs.
Ik ben erg tevreden.

Frank 25-07-2020

Productkennis en deskundigheid prima, geen winkel voor uitvoerig advies. Typisch een winkel waar je iets koopt wat je van tevoren precies hebt uitgezocht.

Prijstechnisch in orde tov concurrenten.

Emiel 25-07-2020

Zeer goede en persoonlijke hulp in de winkel, vriendelijk, oprecht en vakkundig advies.

Jan 25-07-2020

Dit is een top web-winkel. Ik had de tv besteld en werd gelijk gebeld dat de goederen de volgende dag zouden worden bezorgd. Na 20.00 uur kreeg ik een sms met de leveringstijd. Super.

Ruben Koning 24-07-2020

Prijsstelling is goed, service bij aankoop uitgebreid. Een prettige winkel, aandacht met kennis van zaken en veel keuze

Cynthia O 24-07-2020

Ik Cynthia O ben samen met mijn man naar Kamera Express in Arnhem geweest.
Want ik wilde al jaren een Camera + Het hele complete plaatje er bij qua accessoires maar ook qua objectieven ect. Ik had eindelijk na een aantal jaar wachten de kans om alles te kopen omdat ik graag in de fotografie verder wil. En ik heb van mensen in de familie en op internet na reviews advies gekregen naar Kamera express te gaan om het verstand en service. Op dat advies zijn we naar de superstore in Arnhem te gaan. En hebben al onze vragen gesteld aan Adviseur Peter. En qua service en verstand hebben is dat in dit geval zeker waar.

Ik kreeg duidelijk antwoord op al mijn vragen en ook een advies die mij uiteindelijk op andere gedachten bracht. Want ik kwam met het idee voor een spiegelreflex camera. door advies van andere fotografen en veel mensen er mee zie. En ik wou er ook 1. Maar toen ik vertelde wat ik precies wilde met mijn camera qua fotografie en filmen [oa Youtube] Werd mij een systeemcamera aanbevolen op basis daar van. [En ook gezien mijn budget] Ik wilde ook per se een Canon en toen werd mijn de Canon Eos M50 zwart + EF-M-15-45mm f/3.5-6.3 IS STM aanbevolen. Een best wel populaire Beginners Systeemcamera ben ik later achter gekomen.
Er werden ook objectieven aanbevolen [tele en macro wat ik graag wilde] die ook binnen mijn budget pasten zodat er ook een goed statief en goede rugzak en andere accessoires bij kon. Toen zei mijn man nou zeg het maar doen?

Ik twijfelde toen heel erg omdat ik zeker was van een spiegelreflex en omdat ik liever graag eerst reviews zie. En de spiegelreflex die ik in gedachte had had ik al reviews van gezien. Maar het klonk heel goed en veelbelovend en alles zat er bij wat ik wilde en zelfs meer.
Toen werd me uitgelegd dat de systeemcamera's steeds populairder worden zeker door het compacte, de prijs en verwisselbare objectieven en dat de spiegelreflex juist minder populair werd. Toen ben ik gaan na denken en uiteindelijk na een paar uur terug gekomen en het complete plaatje gekocht. 1 week later ben ik nog terug gegaan voor een Nifty fifty lens. Want veel youtubers adviseerden dit om meerdere redenen waar ik het mee eens was. En ik heb ook meteen een polarisatie filter gekocht + verloopring zodat ik het met alle 3 de objectieven kan gebruiken die ik er extra bij heb. + nog wat accessoires.

Ik moest ook terug omdat een aantal dingen niet klopten. Want ik had een verkeerde maat UV filter mee voor de macro lens en de batterij van de camera deed max een half uur. Dus dat was niet goed. En mijn Telelens die nog na gezonden zou worden was er nog niet. [binnen 3 werkdagen normaal maar was een week voorbij] Er werd niet moeilijk gedaan om de batterij en zoals verwacht was het UV filter een vergissing qua maat. En De telelens was achteraf uitverkocht dus die werd opnieuw gemaakt, en na gezonden. Nu 3 weken later heb ik hem, nog niet dus daar nog even achteraan.

Buiten dat ben ik heel erg tevreden over de service, kennis, advies en geduld van de adviseur die ik had. Vandaar een 9.

Ik kan nog geen goede beoordeling geven over de camera en objectieven omdat ik ze niet lang heb maar tot nu toe ben ik zeker tevreden. En mijn man ook. Want ook hij vind het leuk om te doen.

Hoop dat iemand hier wat aan geeft voor locatie Arnhem
mvg Cynthia O.

Bart21 24-07-2020

Hele fijne winkel met deskundig personeel. Ook goedkoper dan elders, en zelfs met 5 jaar garantie op veel producten. Ik ben erg blij met mijn Canon SX740 met z'n super optische zoom van 40x, en dat voor een compact cameratje dat in je broekzak past. Met het op- en zelfs terug-klapbare scherm kun je makkelijk ongezien 'uit de buik' fotograferen of selfies maken. Ik kom graag weer terug in deze deskundige winkel.

Kupper 24-07-2020

Shop ziet er prima uit. Overzichtelijk en netjes. Verkopers zijn beleefd en er is veel keus.

M de Bruin 24-07-2020

Superblij met Nieuwe Nikon 5600 kit met groothoek AF-P 18-55 mm, telelens AF-P 70-300mm, tas en verdere accessoires.
Fijn geholpen door Medewerker. Goed geadviseerd over de keuze. Heb er zelfs nog een mooi occasion objectIef AF-S 16-85mm bijgekocht. Nu aan de slag! Fotograferen wordt een feest.

Julia 24-07-2020

Werd erg deskundig geholpen, heb zelf weinig verstand van camera's. Ik vertelde wat ik nodig had voor mijn opleiding en hij heeft me er zo doorheen geholpen.

Rosie T 24-07-2020

Super fijn geholpen. De medewerkers nemen geduldig de tijd. Ik kon mijn eigen lens op een body van de winkel zetten, dit was totaal geen probleem en erg fijn!

Jan 24-07-2020

Altijd weer fijn om gebruik te kunnen maken van de kennis van het Kamera Express personeel. Het heeft ook deze keer geleid tot een goede keus!

Marga Zoethout 24-07-2020

Op advies van mijn zoon ging ik, zoekend naar een systeemcamera, naar Kamera Express in Arnhem.
Bij binnenkomst werd ik vrijwel direct aangesproken door een van de verkopers, waarschijnlijk keek ik een beetje beduusd in het rond. Samen hebben we eerst mijn wensenlijstje doorgenomen en vervolgens kreeg ik, rekening houdend met het beschikbare budget, een mooie Sony camera in mijn handen.

Heel prettig dat de verkoper goed doorvroeg. Waar en wat wil je gaan fotograferen? Hoeveel ervaring heb je al? Dit alles nam hij mee in zijn advies, waarin hij ook aangaf wat eventuele uitbreidingsmogelijkheden zijn.

De camera heb ik gekocht, was precies wat ik zocht. Wel heb ik ervoor gekozen om een betere lens aan te schaffen. De verkoper beaamde dat dit een goede keuze was.

Al met al ben ik erg tevreden. Door het deskundige advies van de verkoper, liep ik de deur uit met een gevoel dat ik de juiste camera en lens had gekocht!

Daarnaast vind ik de site, met alle tips en extra's, bijzonder klantvriendelijk.

Marco 24-07-2020

Snel en met bijzonder vriendelijk personeel die bovenal verstand en ervaring heeft met de produkten die ze willen verkopen

Karin H. 23-07-2020

Ik kom al jaren bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Heb pas een Canon 90d gekocht ter vervanging van mijn Canon 77d. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst. Fijne camera, hij is snel en is gebruiksvriendelijk. Heb er al mooie foto’s mee kunnen maken. Hier ga ik weer veel plezier aan beleven.
Zoals altijd goed geholpen in de winkel.

Kim 23-07-2020

Superstore Arnhem is een geweldige winkel! Goeie service en vriendelijke medewerkers! Zeer tevreden klant.

Megan 23-07-2020

Ik heb onlangs de Canon 250D gekocht en ik ben er erg tevreden mee. Van te voren goed ingelicht in de winkel en later gekocht via de onlinewinkel Kamera Express. Service was top vandaar deze 9.