Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ben Peters 25-05-2020

Top winkel, met goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle levering.
Een goede aanrader om bij Kamera Express te kopen.

Maria 25-05-2020

Er staan vakkundige mensen. Personeel is vriendelijk. Je word goed geholpen.

Joop 24-05-2020

Ik was op zoek naar een wat kleinere/lichtere camera, die ik gemakkelijker mee kan nemen. Ik wilde echter niet veel mogelijkheden inleveren. Mijn interesse ging uit naar de Lumix TZ95. Omdat ik nog wel wat vragen had, heb ik niet online gekocht, maar ben ik naar de winkel van Kamera Express in Arnhem gegaan.
Hier ben ik op een vriendelijke manier geholpen en heb ik de antwoorden op al mijn vragen gekregen. Dik tevreden en met de Lumix TZ95 heb ik de winkel verlaten. Een winkel met prachtige camera's e.d., maar ook met vriendelijk en deskundig personeel. Ze zullen mij hier in de toekomst zeker terugzien.\!

Oomen 24-05-2020

Top winkel klop zeker de laagste prijs tevens en snelle levering
zou iedereen aanraden om bij kamera express te kopen

Janneke 24-05-2020

Kamera-express in Arnhem is prima gelegen met een goed parkeergelenheid. Ik was daar 4 weken geleden en de corona richtlijnen werden prima in acht genomen. Er werd alle tijd voor me genomen en de adviezen waren prima. Uiteindelijk een camera gekocht waarvan de lens niet op voorraad was. Deze werd 3 dagen later thuis keurig verpakt geleverd.

John 24-05-2020

Prettige winkel (Rotterdam), makkelijk te bereiken. Medewerkers waren kundig en konden alle vragen beantwoorden. Zelfs parkeergeld werd vergoed. Ging met een goed gevoel de deur uit. Top.

pbb 24-05-2020

Goede -en specialistische informatie over de diverse producten, waardoor ik een goede prijs/kwaliteit aankoop kon maken.

Ton Janssen 24-05-2020

Zeer vriendelijk personeel, deskundige mensen, goed advies op al je vragen. We hebben hier vaker ons aankopen gedaan en zijn zeer tevreden en komen zeker terug bij ons volgende aankoop.

S Visser 24-05-2020

Prima geholpen, en fijne uitleg over het product.
Door in de winkel het product te zien en voelen waar alle tijd voor is kun je een goede keuze maken.

JJ 24-05-2020

Recent een LG Oled aangeschaft bij Kamera express. Prima geregeld. Snelle reacties op vragen via mail. En zo snel een mooie deal kunnen maken.
Ook de bezorging was snel, netjes op de afgesproken tijd, en keurig volgens Corona richtlijnen.

Inge 24-05-2020

snelle levering, helaas niet compleet, vandaar een 7. Verzoek om nalevering gedaan. Afwachten of dit goed gaat komen. Was een cadeau dus niet echt leuk dat ik de helft maar kan geven. Cijfer kan nog omhoog of omlaag dus!!

Gerets 23-05-2020

De Kamera-Express winkel te Maastricht is zeer centraal gelegen en biedt zowel voor fiets, auto en openbaar vervoer alle mogelijkheden.
Op de site staat heldere informatie, die gelijk is aan de verkoop, voorraad én prijs in de winkel zelf.
Correcte, hulpvaardige bediening met verstand van zaken.

Mieke 23-05-2020

Ik koos op grond van de prijs en de voor mij bekende naam en ze hebben me zeker niet teleurgesteld. Zelfs in deze drukke Coronatijd met veel online bestellingen, was mijn tv er de volgende dag al. Alles netjes geregeld met mailtjes over de staat van mijn bestelling en de aflevering.

Louis Bunck 23-05-2020

Goede service en zeer klantvriendelijk ingesteld. Ondank het corona-tijdperk heel goed op afstand geholpen.

Peter 23-05-2020

Ik heb uiteindelijk bij Kamera Express online besteld maar de belangrijkste reden is dat ik de indruk heb dat de verkopers in Eindhoven deskundig zijn. Ze nemen rustig de tijd om vragen te beantwoorden en eventueel iets ter plekke uit te proberen.
Ook toen er een klein probleem was rondom de levering heeft Kamera Express dat direct en adequaat opgelost. Minpuntje: wat langere wachttijd aan de telefoon, maar dan heb je ook iemand die je kan helpen.

Wilfried Wouters 23-05-2020

zeer vlotte en vriendelijke bediening,wij kregen afdoende uitleg over onze tv aankoop; geen moeite was te veel om ons snel en accuraat te bedienen. wij zijn een tevreden klant.
misschien kan een ticketnummering de volgorde van de klanten bevestigen.

I 22-05-2020

Ik heb hier mijn eerste camera gekocht...heel blij mee. Ze nemen alle tijd en leggen dingen duidelijk uit.
Ik heb aangegeven wat ik wel en niet wil en kwamen bij een mooie camera uit en zoeken de voordeligste prijs voor wat jij wil. Als ik nog iets nodig heb voor mn camera zou ik hier teruggaan.

J 22-05-2020

Slechtste ervaring ooit bij een webwinkel en ik bestel regelmatig wat online.

Mijn bestelling was op voorraad, maar werd niet verzonden. Op mails werd niet gereageerd. Tot 2x toe zelf telefonisch contact met ze op moeten nemen. Ze wisten niet wat er aan de hand was maar ik zou diezelfde dag nog een mail ontvangen. Persoon in het 2e gesprek kwam overigens nog behoorlijk arrogant over.
7 dagen later ontvang ik dan een mail; we zijn het kwijt. Geen voorraad meer, maar er kon wel een korting gegegen worden op een ander toestel. Omdat ik verder wilde kijken voordat ik inging op dat voorstel vroeg ik ze of ik hier wat later op terug kon komen : niet mogelijk.

Natuurlijk gevraagd om mijn geld terug te krijgen (ruim 1000,- overigens. Het zou binnen enkele werkdagen op mijn rekening verschijnen. Dat is nu alweer 7 dagen geleden.

Ze hebben het duidelijk niet op orde daar dus let op en betaal soms wat meer om wel een beetje service te krijgen.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat het niet helemaal goed gegaan is met uw order, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij inderdaad op sommige afdelingen wat vertragingen momenteel, maar ik zie dat u al een aantal keren contact heeft gehad met mijn collega's en dat het geld inmiddels terug is op uw rekening.

Litepiet 22-05-2020

Matig tevreden zijn we! Omdat ze niet assisteren met aansluiting zijn we al zeker zeven maanden aan het tobben met onze HEOS installatie
Ruim 1700 euro uitgegeven en nog steeds storing. Al een keer ingeleverd en dan zit je zes weken zonder geluidsinstallatie!! Na retour probleem nog niet opgelost! Volgende keer Kopen we bij expert dan komen ze het in ieder geval installeren !
En dat is zeer jammer want het geluid is weergaloos mooi met ieder uur een stoor moment.
Kamera Express 02-06-2020

Goedemiddag Litepiet, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het nog niet lukt het product werkend te krijgen. We helpen u hier graag mee verder, ondanks dat wij geen installatie service hebben. Op basis van je mail adres kan ik alleen geen order terug vinden, daarom zou ik je willen vragen even per mail contact met ons op te nemen!

Nic 22-05-2020

canon 90D gekocht als opvolger van mijn canon7D Mark II. Zeer tevreden over de camera en over Kamera Express. Vriendelijke verkopers die de tijd voor je nemen en alles goed uitleggen. De voorraad van deze zaak is ook geweldig en alles bij elkaar een dikke aanbeveling waard!!!

Wil 22-05-2020

Zeer mooie en uitgebreide website met ruim aanbod en scherpe prijzen
Geen betere winkel te vinden hoor !

johan rijkers 22-05-2020

Op 5 mei een TV besteld, direct met iDeal betaalt. Op 7 mei een mail ontvangen dat het om een outlet modelging, en of ik de TV dan met korting alsnog wilden.
Gelijk gebeld met de klantenservice.
Na lang wachten heeft de medewerker van kamera- express de verkoop geannuleerd.
In de bevestiging stond dat de terugbetaling 5 tot 10 dagen kon duren.
Na 11 dagen weer via de telefoon contact gezocht met de klantenservice, zij gaven aan dat de fout bij hun lag, en ik zou de ander dag teruggebeld worden.
Maar nee hoor, er is niet gebeld, wel een mail ontvangen dat er gelijk actie is ondernomen.
Het zou 1-2 dagen duren….
Maar het terugstorten van 619 euro blijkt toch veel moeilijker dan het ontvangen.
Kom op kamera express, kom gewoon je afspraken na

Beste Johan,

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de gemaakte fout. Ik zie dat mijn collega's dit al voor u hebben opgepakt en opgelost.

Roel 22-05-2020

Nette, ruime winkel met voldoende balies. Genoeg parkeerruimte bij de winkel. Uitstekende en rustig geadviseerd door kundig personeel. Ook de corona maatregelen zijn hier goed doorgevoerd en worden prima nageleefd.

Barbara Jörissen 22-05-2020

Vriendelijk en beleefd wordt je te woord gestaan. Luisterend oor voor wat je wilt, duidelijke uitleg van de camera en de bijbehorende artikelen.
Kortom zeer tevreden.

dhruba619 22-05-2020

Het was heel gemakkelijk te bestellen. De bestelling is op tijd geleverd. Groot assortiment producten. Ik heb zowel online als in de winkel gekocht. verkopers in de winkels zijn erg aardig en leggen me alle functies uit en deelden ook verschillende opties voor mijn camera-aankopen binnen mijn budget en specificaties.