Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nathalie 31-12-2022

vriendelijke geholpen in de winkel, alle tijd en nalevering volgens afspraak
Kamera Express 31-12-2022

Hier worden wij blij van!

Hartman Producties 30-12-2022

Ik had online de Shoulderpod G2 besteld en ik miste nog een microfoon. Ik kreeg de rode videomic en hij past perfect op de shoulderpod. De werknemer nam uitgebreidt de tijd voor mij omdat ik ook vragen had rondom belichting etc. Ik ben erg blij met de service!
Kamera Express 31-12-2022

Dat lezen we graag! Fijn dat je tevreden bent met onze service.

Jo 30-12-2022

Fijne winkel, personeel is zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd voor je die nodig is en hebben verstand van zaken.

Bedankt!

Zoe 30-12-2022

Erg fijn geholpen in de winkel, samen gekeken naar wat het beste bij mij paste en zo een mooie camera uitgezocht.
Kamera Express 31-12-2022

Leuk dit te lezen! Wij wensen jou er heel veel plezier mee.

Petra 29-12-2022

Na vriendelijke maar vooral duidelijk uitleg welke camera's geschikt zouden zijn voor mij na aanleiding van mijn wensen en in combinatie met wat ik al heb aan apparatuur een goede keuze kunnen maken . Gewezen ook op wat er nog meer te koop of te combineren is maar zeker ook niet opdringerig wat fijn is want het is een overwogen aanschaf.
Een hele investering waar je vaal lang naar uitkijkt.
Kamera Express 31-12-2022

Dat is voor ons natuurlijk het belangrijkste; dat je een weloverwogen keuze maakt. Fijn dat wij je daarbij hebben kunnen helpen.

HansvV 29-12-2022

29-12-22 Canon EOS 90D aangeschaft bij K.E. Rotterdam Centrum
Zeer goed geholpen door deskundige en vriendelijke verkoper.
Zelfs bij aanschaf van 2e accu kreeg ik een goed advies.
Kamera Express 31-12-2022

Wij zijn blij dat we je hebben kunnen adviseren bij jouw aankoop. Veel plezier ermee!

Monique 29-12-2022

Kamera-express is zeer klantgericht! Naast de goede service die ze in de winkel en online aanbieden, bieden ze ook allerlei gratis basiscursussen en workshops aan. Ook via e-mail krijg je allerlei tips en trics toegestuurd die passen bij jouw camera!
Kamera Express 31-12-2022

Wat leuk dat je daar gebruik van maakt! Wij hopen dat je er veel plezier van hebt!

Anriëtte van Putten 29-12-2022

Mijn plan was om een compact camera te kopen. De verkoper stelde mij veel vragen over wat ik fotografeerde, wat ik verder nog met de camera wilde gaan doen en daardoor kreeg ik het advies om een systeem camera te kopen. Na een duidelijke uitleg van de twee camera's die aan mijn wensen voldeden is mijn keus uiteindelijk gevallen op de Nikon Z 50 body en Nikkor Z DX 16-50mm F/3.5- 6.3 VR. Lichte camera met goede grip en groot LCD scherm. Bedankt voor de goede uitleg en het advies.
Kamera Express 31-12-2022

Hele mooie combinatie! Veel plezier ermee.

Anriëtte van Putten 29-12-2022

Ik ben zelf naar de winkel in Turnhout geweest omdat ik de camera eerst wilde zien en vasthouden en uitleg erbij kreeg.
Kamera Express 31-12-2022

Slim! Zo weet je beter of de camera bij je past of niet.

evertsch 29-12-2022

deze shop gekozen ivm met hun duidelijke website en mogelijkheden die ze bieden bij de aanschaf of later via hun systeem.
Kamera Express 31-12-2022

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!

Canon powershot SR70hs 29-12-2022

Prima webshop. Mooie Canon Powershot camera SX70hs aangeschaft voor een mooie prijs.
Deze genomen voor de 65 optische zoom.
Kamera Express 29-12-2022

Mooie keuze! Veel plezier ermee.

Sandra de Man 28-12-2022

IK koop al mijn apparatuur zoals camera lenzen statieven ect altijd bij Kamera Express.
Ik vind vooral de mensen in de verkoop zeer kundig maar zeker ook heel klant vriendelijk.
Zelfs na de aankoop van mijn nieuwe R6 Mark II werd ik nog gebeld of het allemaal gelukt was.

Na de aanschaf van mijn Body heb ik ook de RF 100-500 aan geschaft.

Nu nog oefenen :)

Fijne winkel en werknemers.
Kamera Express 29-12-2022

Leuk dat je altijd bij ons komt. Veel plezier en succes met het fotograferen!

Irene 28-12-2022

We zijn hier vriendelijk en correct geholpen. De keuze voor deze winkel was omdat hier alleen mijn lens op voorraad was, maar wilde hem graag eerst zien daarom ernaar toe gegaan.
Kamera Express 29-12-2022

Fijn dat je goed geholpen bent!

Kamera Express Almelo 28-12-2022

Duidelijke uitleg. Er wordt tijd voor je genomen als klant en gevraagd naar de wensen en het doel waarvoor je de camera wilt gebruiken.
Kamera Express 29-12-2022

Blij dat we je hebben kunnen adviseren bij jouw aankoop!

Tony 28-12-2022

Bijzonder goed geholpen bij mijn aankoop van een eos r7 en een sigma 150 600 contemporary. Aangezien ik nog redelijk onervaren ben was ik helemaal mee met de gegeven uitleg over beide aankopen. De man die ons de uitleg gaf was behulpzaam en absoluut niet opdringerig zoals we allen wel eens meemaken ,dus positief alom en nogmaals bedankt voor de hulp bij toch wel een grote beslissing en aankoop.
Kamera Express 29-12-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij zijn blij dat we je een beetje wegwijs hebben kunnen maken.

M. Bos 27-12-2022

Canon R6 mark II gekocht bij Kamera express in Groningen. Vriendelijk personeel. Denkt met je mee. geeft goed advies. Kom daarom ook al jaren terug bij deze winkel.
Kamera Express 28-12-2022

Wij waarderen het dat je al jaren bij ons komt. Blij om te lezen dat je het zo ervaart!

Nancy 27-12-2022

Wij zijn bij kamera express in capelle a/d ijssel geweest,mijn wensen aangegeven en duidelijke uitleg gekregen wat het best bij mijn wensen past. Mooie camera gekocht, ben nog druk aan het experimenteren maar maak mooie foto's.
Kamera Express 28-12-2022

Wat leuk! Veel plezier en succes. Mocht je hulp of advies nodig hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Sjoerd 27-12-2022

Over het algemeen tevreden. Duidelijke uitleg ( verschillen tussen camera's werden uitgelegd ). Mijn wensen aangegeven , en die werden begrepen. Vriendelijk personeel. De dag zelf al de camera in huis.
Kamera Express 28-12-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat je het zo vlot ging en zij je hebben kunnen voorzien van een goede uitleg.

Marco 27-12-2022

Ik ben al sinds lange tijd klant bij Kamera-Express. Ik had objectief gekocht dat me erg tegenviel. Ik werd snel geholpen en kon zonder problemen mijn aankoop omruilen voor een ander objectief. Bedankt.
Kamera Express 28-12-2022

Uiteraard! Je hebt na je aankoop 14 dagen bedenktijd. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.

Kees Wind 27-12-2022

Nemen echt de tijd voor je om je op de juiste manier te helpen.En niet altijd de duurste oplossing maar wat bij je past.Echt een aanrader.
Kamera Express 27-12-2022

Zeker, we kijken altijd naar de beste optie voor een persoon!

John Ooijen 27-12-2022

Langs geweest bij Kamera Express Rotterdam voor advies voor de juiste compact kamera. Uiterst vriendelijk geholpen en goede uitleg (no nonsens) over de werking van de kamera. Doel van de verkoper was niet om de duurste kamera te verkopen, maar degene die paste bij de wensen. Ook heeft hij nog laten zien waar je online cursussen kan volgen of nuttige informatie kan vinden over de gekochte kamera. Uiteindelijk de Panasonic DMC-FZ300 gekocht en wat maakt ie mooie plaatjes !
Kamera Express 27-12-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe compact camera. Altijd leuk om iemand met zijn keuze te helpen. Hopelijk heb je wat aan onze cursussen. We wensen je veel plezier!

WGF 27-12-2022

Filiaal 's-Hertogenbosch van Kamera Expres staat klaar voor de klant en doen moeite om mee te denken en niet mee te denken door te sturen naar wat ze sneller kunnen verkopen. Als klant krijg je de aandacht die je wilt en ook de ruimte om zelf te beslissen of jet het bestelde product wel wilt hebben. Waar de webshop te kort schiet proberen hun het op een correcte manier op te lossen en voor ook in te vullen als ze het kunnen.
Kamera Express 27-12-2022

Fijn dat we je in 's-Hertogenbosch helemaal naar wens hebben geholpen. Jammer dat je in de webshop wat mist. Dit kun je altijd aan ons doorgeven om onze services te verbeteren!

Danny 26-12-2022

Professionele uitleg zonder te pushen..
Hier is klant geen nr …
Je kan ter plaatse dingen uitproberen 👍
Kamera Express 27-12-2022

Daar streven we naar, fijn dat je alles hebt kunnen uitproberen!

Suzan Honing 26-12-2022

Na eerdere online bestellingen, vandaag naar de shop in Arnhem gereden voor een statief. Ik wilde daar iets meer uitleg over hebben en het even tastbaar hebben.
Een vriendelijke verkoopster heeft geluisterd naar mijn wensen en heeft meerdere statieven laten zien. De uitleg was duidelijk en proffesioneel, waardoor ik toch makkelijk een keus heb kunnen maken.
Kamera Express 27-12-2022

Als je het artikel nog even wilt bekijken, hebben we gelukkig winkels waarin dat mogelijk is. Gelukkig heb je een goede keuze kunnen maken.

Lieke 25-12-2022

Eerst telefonisch informatie ingewonnen waarbij ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan en later in de winkel ook goed en prettig geholpen
Kamera Express 27-12-2022

Dat lezen we graag, zo hoort het!