Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ruud 10-12-2020

Via website soft box aangeschaft. Op de website worden echter 2 softboxen verwisseld. Het gaat om de Godox AD-S85W. Bij de beschrijving en de afbeelding staat een zilveren binnen zijde. Bij uitpakken was deze echter wit. Erg jammer extra kosten en niet het product wat via de website wordt aangeboden.
Kamera Express 11-12-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat hier een verkeerd product getoond stond. Ik zal dit doorgeven aan onze content afdeling. Excuses voor het ongemak.

Marije 10-12-2020

Fijne winkel. Deskundig personeel. Een artikel was niet op voorraad en kon worden nagestuurd. Snel en goed geholpen.

M.E 10-12-2020

Ik heb zojuist 2 Oled CX6LA televisies gekocht.
Goeie aankoop,
De televisies zijn fantastisch, de aankoop ging ook heel goed.
Ik ben altijd een beetje sceptisch over online aankopen.
Ik werd netjes door de procedure heen geholpen aan de telefoon.
Ik kreeg netjes een telefoontje terug, alles ging fantastisch.
Een aantal dagen later stond de bezorger voor de deur.
Goed gedaan Kamera express, voor de hulp en de verkoop zo netjes te laten verlopen.
👍🏻👍🏻
Dhr M.V

Fam van der Meulen 10-12-2020

Kamera Express gekozen omdat dit nog één van de weinige winkels is waar ik televisies op mijn gemak kan bekijken en vergelijken. We zijn drie keer terug geweest met aanvullende vragen en alle keren door drie verschillende verkopers net zo netjes ontvangen en geholpen (gemiddeld 45 minuten). Geen moment het gevoel gehad dat ons een bepaald merk of prijsklasse werd 'aangepraat'.
Uiteindelijk gekozen voor de Sony Oled KD-55A89BAEP.
Omdat deze niet op voorraad was keurig na drie dagen thuis afgeleverd.
Spectaculaire t.v. qua beeld en geluid.

Plezierig en vakkundig! 10-12-2020

Kamera-Express Zwolle, gemakkelijk te bereiken, Vriendelijk personeel, de koffie staat altijd klaar.
Nemen de tijd voor je, goede adviezen. Goede vakkennis. Als jij blij bent, zijn zij ook blij, en dat laten ze je merken. Heel plezierig.

Jac van Hees 10-12-2020

Na veel informatie gezocht te hebben op internet over wat het beste bij mij als startende fotograaf past, vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Canon EOS 250D aangeschaft met een 18-55 IS STM lens van Canon en een Tamron 70-300 objectief om mee te spelen. Omdat ik toch nog altijd waarde hecht aan de informatie van een echte verkoper ben ik dus naar de winkel gegaan.

Ik ben normaal gesproken niet zo van het schrijven van reviews, maar wil wel even laten weten dat ik super goed geholpen ben door een hele aardige verkoper die mij van alle informatie heeft voorzien die ik wou weten.

Emilie 10-12-2020

De verkoper heeft goed meegedacht en een mooie korting gegeven op mijn nieuwe Sony tv. Ik ben erg tevreden met de dienstverlening.

Bert 10-12-2020

Al sinds de aanschaf van mijn Nikon D3 in 2009 ben ik een tevreden klant van de Rotterdamse vestiging van Kamera Express. Vanwege de Corona omstandigheden heb ik mijn nieuwe camera, een Nikon D780, ditmaal via de webshop besteld. De aanschaf en bezorging verliepen naar volle tevredenheid.

Arie 09-12-2020

De medewerker van Kamera Express heeft mij uitstekend geholpen bij mijn aankoop van de Sigma 17-50. Het testen en vergelijken met een vergelijkbare lens was helemaal geen probleem. Top. De lens zelf wordt erg goed op diverse reviewsites beoordeeld en de praktijk mag het nog uitwijzen. Tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop

Henny 09-12-2020

Ze hebben goede service verleend en duidelijke uitleg gegeven over de verschillende camera's.

Myranda 09-12-2020

Vroeger, toen er nog niet zoveel superstores van Kamera-Express waren ging ik regelmatig naar Capelle aan de IJssel - hetgeen dan bijna een dagtrip was vanuit Nijmegen.
Nu is er ook een winkel in Arnhem, zo'n 30 km vanaf mijn woonplaats en dat is heerlijk, want persoonlijk (face-to-face) wat kunnen vragen is zoveel fijner dan via de pc of telefonisch of uren zoeken en twijfelen op internet.
Zo ook begin november toen ik een nieuwe compact-camera wilde aanschaffen, omdat ik op mogelijkheden op mijn toenmalige camera (die ik nog geen half jaar had) mistte, zoals bijv. de mogelijkheid om RAW foto's te schieten. Ik trof, zoals eigenlijk bijna altijd een kundige verkoper, die geduldig mijn verhaal aanhoorde en informeerde wat ik graag zou willen.
Ik wilde mijn - nauwelijks gebruikte - camera graag inwisselen en een andere compact-camera kopen. Hij vertelde mij dat Kamera-Express dit eigenlijk normaal niet doet om verschillende redenen (bijv. het is moeilijk in te schatten of er niks met het toestel aan de hand is omdat je er niet in kan kijken, etc.), maar dat hij wel voor mij wilde gaan overleggen of er iets mogelijk was!
Omdat wel duidelijk was dat het toestel en alle bijbehorende spullen in zeer goed staat waren en het toestel dus nog praktisch nieuw was, deed hij een bod - hetgeen natuurlijk minder was dan ik had gehoopt :-) - maar waardoor ik wel in de gelegenheid was om een ander toestel (een Panasonic Lumix DC-TZ95) te kopen.
Hij adviseerde mij zelfs om er nog even over na te denken en even een boodschap te gaan doen of een wandelingetje maken. Teruggekomen in de winkel heb ik mijn compact-camera ingewisseld en ben vervolgens met mijn nieuwe aankoop en de nodige informatie over zaken als bijv. een handige verzekering heel blij en tevreden richting huis gegaan. Blij met de goede service, die ik had ontvangen en het gevoel dat er alle tijd voor mij was.

AR Winters 09-12-2020

Onwijs slecht ervaring met deze webwinkel. Als volgt:

1. Ik bestel een TV, deze meteen betaald met Ideal.
2. Bestelling volgens de webwinkel niet gelukt
3. Met Kamera-Express gebeld, advies de bestelling nogmaals doen. Dit wou ik niet doen vanwege er al betaald was. Maar de medewerker kon het zogenaamd niet in het systeem aanpassen.
4. Bestelling opnieuw gedaan. en bevestiging van de bestelling ontvangen.
5. Plotseling was in het ordersysteem ook mijn eerste bestelling te zien.
6. Kamera-Express weer gebeld, en nu zagen ook hun twee bestellingen maar het was al uitgezet bij de leverancier. Eind van de middag werd ik teruggebeld en er werd meegedeeld dat ik aan de leverancier moest doorgeven om een TV af te leveren en geen twee, dan kwam alles verder automatisch in orde.

We zijn inmiddels een maand verder. Ik heb meerdere malen met hun telefonisch contact gehad en het is vreselijk. Ik bestel hier nooit meer en heb nog mijn geld niet terug. Dank je wel zo met de feestdagen.
Kamera Express 10-12-2020

Beste meneer Winters, bedankt voor uw review.

Dat klinkt inderdaad als een heel vervelende zaak. Ik heb dit even uitgezocht en ik ga nu direct contact opnemen de koeriersdienst om de andere televisie zo snel mogelijk bij ons af te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Bert 09-12-2020

Een goede service en uitleg van de verkoper.
Ook word er goed de corona regels nageleefd in de winkel :))

Deborah 09-12-2020

Ik heb een EOS M50 gekocht via Kamera Express. Eerst in de winkel langs geweest voor advies. Personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam en kundig! De (systeem) camera is prachtig en ligt lekker in de hand.
De camera levert mooie professionele plaatjes op! Ik ben er echt blij mee!!

Maikel 09-12-2020

Kamera Express heeft een winkel in mijn woonplaats waardoor ik makkelijk de showroom kan bekijken en direct vragen kan stellen aan de medewerkers die hier werkzaam zijn. In dit geval heb ik een LG OLED65CX6LA Televisie gekocht en ik ben er zeer tevreden mee.

Henk 09-12-2020

Niet voor de eerste keer bij Kamera Express, de Superstore in Amsterdam, en wederom zeer prettig en kundig geholpen bij mijn aankoop. Ook voor mijn vragen over mijn al oudere apparatuur ( ook aangeschaft bij Kamera Express ) werd alle tijd genomen.
Vakmensen en zeer klantvriendelijk...de aanbeveling zéker waard!

Nicky Verhoeven 09-12-2020

Ik heb de Philips oled 854 aangeschaft online deze werd binnen 1 dag geleverd. Na wat vragen tijdens het uitpakken meteen telefonisch goed geholpen door de klantenservice van kamera expres. De kwaliteit van de tv voldoet aan alle verwachtingen top aankoop en service!

Henk Noordzij 09-12-2020

MAKKELIJK TE BEREIKEN EN GROOT ASSORTIMENT, ZEKER NU OOK ALLE ARTIKELEN DIE VOORHEEN IN DE FOKA SUPERSTORE OOK BIJ CAMERA-EXPRESS TE VERKRIJGEN ZIJN. EEN MARANTZ RECIEVER SR5015 AANGESCHAFT, NU EEN PAAR WEKEN IN GEBRUIK OM ALLE MOGELIJKHEDEN TE TESTEN EN UIT TE PROBEREN, SUPER APPARAAT.

Herman 09-12-2020

Je wordt er goed geholpen, televisie gekocht, 55oled805 of je niet net zo goed af bent met geen oled
heb nog steeds mijn twijfels.
het verschil in euro's is erg groot.

Stephan 09-12-2020

Goed geholpen met keuze van de body en de accessoires. Alleen jammer dat de body niet op voorraad was in de winkel. Via de pakketdienst wel na 2 dagen thuis afgeleverd, prima!

Madelon 08-12-2020

Op 28 november in de winkel in Den Bosch een Fujifilm X-T30 aangeschaft met XF 18-55mm objectief. Goed geholpen door vriendelijk personeel. Ondanks Black Friday weekend werd de tijd voor me genomen om de camera goed te bekijken en uit te proberen.

Arie 08-12-2020

Verschillende webshops bekeken en vergeleken. Kamera-Express heeft een overzichtelijke webshop met duidelijke informatie en scherpe prijzen. De 5 jaar garantie was ook een belangrijk pluspunt om voor Kamera-Express te kiezen.

Wendy 08-12-2020

Ik heb onlangs een een nieuwe camera gekocht bij Kamera Express, de SonyA7iii. Deze camera stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en omdat de camera nu in prijs verlaagd was én sony een cashback actie had ben ik overstag gegaan. De levering was iets later dan in de eerste instantie aangegeven door Kamera Express doordat het druk was bij PostNl maar hier werd goed over gecommuniceerd. Ik heb mijn bestelling 1 dagje later ontvangen en ben erg blij met mijn 'vroege kerstcadeautje'.

Theo brekelmans 08-12-2020

Ik heb de Sony FDR-AX53 camera aangeschaft in de winkel in Breda.
Ben daar erg netjes geholpen door de verkoopster en dit gaf voor mij de doorslag om deze camera daar aan te schaffen (en niet via internet).
Niets was haar te veel om uit te zoeken

Mark 08-12-2020

Goede voorraad, fijn om producten op te kunnen halen op dezelfde dag. Jammer dat er geen showroom modellen aanwezig zijn van alle producten, waardoor het niet in de hand gehouden kan worden voor aanschaf.