Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 679 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

tdk 14-12-2020

Goede service ben goed geholpen bij de klantenserves bij het vervangen van een defecte tv

Pierre 14-12-2020

Prettige winkel, goed gekwalificeerd personeel.
Ze bieden goed service en als er iets is wordt dat goed opgelost. Ik heb er al meerdere producten gekocht en ben er zeer tevreden over

Pierre 14-12-2020

Hele fijne winkel met bekwaam personeel. Goed service ook als het om garantie gevallen gaat of naleveringen. Ik heb laatst een flinke hoeveelheid fotospullen gekocht. Deze waren niet allemaal voorradig in de winkel maar na een paar dagen kon ik de resterende producten afhalen. (had hier zelf voor gekozen boven levering via de post).
Ook al eens een garantiegevalletje gehad en dit werd keurig opgelost direct in de winkel een vervangend product mee gekregen.

Hans 14-12-2020

Via internet besteld. Wilde het twee dagen later ophalen. Moest via mail omzetten. Dat duurt in principe 24 uur. Kreeg tijdig bericht dat het was verzet naar een dag later. Prima gedaan. De aflevering in de winkel verliep vlot. Met bestelnummer was het zo geregeld.

Ruud 14-12-2020

Op de site staat de de levering 2 tot 4 dagen duurt. Als ik na bijna 2 weken ze bericht stuur waar mijn bestelling blijft, blijkt dat ze niet weten hoe lang het duurt.

Vivianne van Bijsterveld 14-12-2020

Prima camera, voor een amateurfotograaf 'mooi speelgoed'. Werkt simpel en snel. Hulp in winkel dikke 10

Bernadette Diehl 14-12-2020

Al jaren trouwe klant bij de winkel in Capelle. Uitstekende service, zeer deskundig personeel en ze nemen alle tijd voor je. Nog nooit een miskoop gedaan. En wat is de winkel mooi geworden na de grote verbouwing!

Robert Z 13-12-2020

Gebelt met een medewerker uit Capelle a/d Ijssel. Goed en eerlijk advies gekregen en het uiteindelijk via internet besteld. Top Winkel!

Peter Vroom 13-12-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat ik mijn aankoop bij een fotospeciaalzaak wilde doen. Bedrag dat ik uit moest geven was niet niks. Je denkt dat je dan goed wordt voorgelicht. Dus ik met mijn aankoop blij naar huis. Blijkt dat de Canon 90D niet blijkt te matchen met de Sigma lens. Na een paar keer heen en weer te zijn gereden en meerdere Sigma lenzen te hebben geprobeerd kwamen ze daar er in de winkel ook achter dat deze combinatie niet werkt. Moet nu een Canon lens kopen waarvan de prijs stuk hoger ligt. Ik vind het teleurstellend dat ik niet goed ben voorgelicht.
Kamera Express 14-12-2020

Beste Peter, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat deze combinatie niet werkte. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat mijn collega's in de winkel dit wel passend met u hebben opgelost.

Jeff 13-12-2020

Top winkel. Ze helpen je perfect verder.
De Sony A6400 is de perfecte camera voor mij.

Andy 13-12-2020

Ik heb gekozen voor Kamera Express vanwege de goede voorraad, ruime keuze, snelle levertijd en prijs. Ook zit er een fysieke winkel dicht in de buurt, wat het makkelijk maakt de producten te bekijken en uit te proberen. Ook bij vragen wordt je goed geholpen.

Fijne kamera 13-12-2020

Goede uitleg en prettige verkoopmedewerkers. Kwam eigenlijk voor een ander soort camera, nl de Panasonic TZ70, maar ben erg blij met deze camera die voor mij uitstekend en erg klein/handzaam is. Vooral het grote zoombereik is erg fijn.

Jos 13-12-2020

Door black friday drukt een klein beetje later geleverd, maar daarover wel prima geïnformeerd.

Jan van der Linden 13-12-2020

bestelde via pre-order een Canon R5…onbetr
Ik bestelde via pre-order een Canon R5 body bij hun belofte dat de levertijd 1-2 weken zou zijn. Als ik, zo werd me beloofd, niet de normale €100,-,maar het gehele aankoopbedrag van €4549,- vooraf zou betalen, zou ik helemaal bovenaan in het afleveringsschema komen en stom genoeg betaalde ik het totale bedrag dan ook!
Na 10 dagen toch maar eens contact opgenomen en toen bleek de levertijd ineens 4-6 weken te zijn geworden. Ben zeer teleurgesteld in deze handelswijze en vindt KE zo een zeer onbetrouwbare zaak!
Kamera Express 14-12-2020

Beste Jan, bedankt voor uw review.

Middels een andere weg heb ik u gevraagd contact met ons op te nemen om deze zaak door te nemen. Ik hoor graag van u.

Boos! 13-12-2020

Winkel is zo goed als leeg, quasi alles moet besteld worden in een van de andere winkels of bij de leverancier, en dat moet dan opgestuurd worden, ik wacht nu al 14dagen!!!...

De winkels hebben géén telefoon, geweldig voor de winkel, echt klantonvriendelijkheid en inefficiënt voor de klant
Ik ga naar de concurrentie

Zonan 13-12-2020

Prima service in de vestiging van Eindhoven. Werd goed geholpen en ze hadden genoeg medewerkers om te zorgen dat niemand lang moest wachten. Ik heb de Canon EOS 6D Mark 2 hier gekocht omdat ik duidelijk zag dat kamera express de goedkoopste was en ik het wel zo fijn vind om even in de winkel langs te gaan.

T.Y. 12-12-2020

Via de klantenservice goed geholpen, televisie van tevoren gereserveerd en stond binnen 20min klaar om opgehaald te worden in de winkel. Ook in de winkel vriendelijk geholpen met prima uitleg over het vervoeren en aansluiten van de televisie

HarryBl 12-12-2020

Eers telefonisch een prima advies gekregen door de helpdesk. Daarna vandaag naar de winkel in Capelle aan den IJssel geweest. Ook daar prima geholpen. Een aanrader voor iedereen die iets op het gebied van camera's nodig heeft.

Berghuis 12-12-2020

Vandaag een nieuwe lg tv gekocht.
De medewerker wist mij erg veel te vertellen over alle verschillen die er zijn.
En nam ook alle tijd voor ons.
En ben dus ook goed geslaagd voor een mooie 55 inch tv.

Vijay Goundan 12-12-2020

Very friendly and patient store people. They really took time to explain even during Black Friday. Being a first time owner of a professional camera, I had to check and choose things. The team at store really helped. Keep up the good work team.

Peter 12-12-2020

Goed assortiment en scherpe prijzen. Bedrijf maakt afspraak van voordeligste prijzen waar. Vriendelijk personeel met vakkennis. Zij nemen de tijd om voorlichting te geven over de producten en komen met goede adviezen.

Hetty 12-12-2020

Almelo, Goede winkel met personeel die weten waar ze over praten, prettige manier geholpen.

Gert 12-12-2020

Ze zijn er in geslaagd om mij als leek, te voorzien van genoeg informatie om tot een goede aankoop over te gaan.

Hayablinkie 12-12-2020

Goed en netjes geholpen in de winkel. Ook de site is erg overzichtelijk en niet onbelangrijk, up to date qua bv voorraad. Zeker tevreden

Mesut 12-12-2020

Ik heb vandaag LG tv gekocht. Goed geholpen. Goed informatie gegeven om te kunnen kiezen welke tv voor mij het beste is.