Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

9,3

Jacob Vander 08-12-2020

Goed geholpen. Goed voorgelicht. De camera doet wat hij moet doen. Aanbieding en prijs zijn in balans. Ik kom zeker weer terug bij Kamera Express

Kees 08-12-2020

Bij Camera Express en lens Fuji XF56 mm 1,2 gekocht. De lens is loeischerp en de service van Camera Express is prima. De winkel in Den Bosch is dichtbij dus als ik wat wil vragen kan ik even langsgaan. Via internet bestellen of reserveren werkt prima

Jos 08-12-2020

Ben voor de eerste keer bij Kamera Express (Capelle aan de IJssel) geweest op aanbeveling van een kennis en is uitstekend bevallen. Het objectief was niet aanwezig in de winkel maar wel in het centrale magazijn. Er werd geregeld dat het binnen een kwartier in de winkel was zodat ik mijn nieuwe camera en objectief gelijktijdig mee kon nemen. Super service.

rhpartiman 08-12-2020

Gekozen om nieuwe 75 inch televisie aan te kopen bij Kamera Express vanwege persoonlijke aandacht voor de klant, deskundige informatie verstrekking, laagste prijs garantie en 5 jaren garantie ipv 2 jaren bij schrijven van een review. Verder is de televisie ook netjes binnen 2 werkdagen thuis afgeleverd.

piet 08-12-2020

prima winkel. ondanks drukte toch tijd voor goed advies. vriendelijke bediening

Iryna 08-12-2020

Top product! Heel tevreden. Ik heb goede serviece van Kamera Express in Maastricht gehad!

N. Verseveld 08-12-2020

Mijn camera online besteld bij Kamera Express. Erg fijne en overzichtelijke website, en daarnaast Superstore Arnhem dicht in de buurt voor eventueel persoonlijk contact bij vragen over mijn nieuwe apparatuur. Al met al heel tevreden over dit bedrijf!

Inge Reiffers 08-12-2020

Ik koop al jaren naar tevredenheid mijn camera apparatuur bij Kamera Express. Soms doe ik dat via de website, deze is prima te navigeren, ik vind altijd wat ik zoek, en soms doe ik dat in de winkel. De laatste aankoop heb ik in de winkel gedaan omdat ik een paar vragen had over lopende acties.
In de winkel ben ik wederom weer snel en vriendelijk geholpen. Ik was naar de winkel in Capelle a/d ijssel geweest, deze is ruim opgezet wat zeer prettig is in dit corona tijdperk.
Na mijn aankoop had ik nog een aanvullende vraag die ik via de klantenservice had gesteld en ook al was dit in de avond, had ik heel snel aan antwoord. Top!

Fujifilm X-T4 van Rob Ungerer 08-12-2020

Kamera Express heeft een heel toegankelijke website en een camera/objectief kiezen, mede door de reviews is dan ook vrij eenvoudig. Het zou perfect zijn als er ook een optie was om bijv. 2 of meer camera's te kunnen vergelijken op o.a. eigenschappen. De winkel zelf is heel overzichtelijk en ik ben heel tevreden over de service. Tot slot de mogelijkheid om gratis 5 jaar garantie te krijgen draagt natuurlijk bij om met een gerust hart in top producten te investeren.

mz 08-12-2020

Product snel geleverd ondanks drukte. Communicatie omtrent levering zou wel beter kunnen.

Andre 08-12-2020

Vriendelijke bediening in de winkel ,
Alleen spijtig dat de prijzen in Belgie niet dezelfde zijn als in Nederland .

Daley 08-12-2020

Beste Kamera winkel :) Altijd goed geholpen en goede garantie. Ik koop al mijn camera spullen hier. Het is ook nog eens dicht bij mijn huis. Niet vaak druk want er is vaak genoeg personeel op de werkvloer.

J. Hermes 07-12-2020

Winkel in rotterdam centrum. Uitgebreide keuze, personeel zeer vakbekwaam en geduldig. Problemen met TV gehad waar kamera express niets aan kon doen maar dit is naar volle tevredenheid opgelost. Ben al meer dan 25 jaar ben ik daar klant.

AstridD-G 07-12-2020

Ruime sortering. Vriendelijk en goed geholpen. Kennis van zaken. Goede hulp bij twijfel tussen 2 camera’s.

Herman 07-12-2020

De mensen bij Kamera-express in Groningen zijn heel vriendelijk en deskundig. Ik word er altijd goed geholpen. De laatste aankoop was een 35 mm lens voor mijn EOS RP. Voor de ingeruilde 50 mmm lens heb ik een hele nette prijs gekregen.

Jolanda Hoekman 07-12-2020

Na een telefonische vraag (over een camera die formeel niet meer op voorraad was) via de klantenservice werd ik doorverwezen naar de Superstore in Arnhem. Hier zijn we heel netjes geholpen. Ze waren op de hoogte dat wij kwamen en het product was voor ons gereserveerd. Ook werd rustig de tijd genomen om alles uit te leggen. Het was zeker de moeite waard om er bijna een uur voor te rijden. Ik ging blij met met mijn nieuwe (en ook eerste) camera naar huis.

Gert 07-12-2020

Kamera Express had een aanbieding, die ik niet kon laten schieten en zodoende heb ik mezelf de lens kado gedaan.
Het duurde weliswaar iets langer maar uiteindelijk had ik het product binnen een week beschikbaar!
Toch klasse!

Renate 07-12-2020

Prima begeleiding bij het maken van mijn keuze. Voor- en nadelen werden duidelijk uitgelegd (ook rekening houdend met mijn foto-voorkeuren), meerdere opties kwamen op tafel en zelfs mijn oudere lenzen werden getest met adapter op een nieuwe body omdat ik graag wilde weten of ik ze nog optimaal zou kunnen blijven gebruiken. Al mijn vragen werden uitgebreid behandeld, dus ik ben zeer tevreden met een top-aanbieding set vertrokken. Toestel was niet op voorraad, maar de volgende ochtend al vroeg had ik hem thuis. Zelfs in deze drukke tijd. Prima!

K. Boonstra 07-12-2020

Kamera Express ervaar ik als een prima webshop. Duidelijke informatie over de producten en scherpe prijzen. Na de aankoop snel afgeleverd, precies zoals overeen gekomen.

Liam Toll 07-12-2020

Fantastische service en snelle levering. Binnen 2 dagen alles in huis. Zelf een foute lens besteld, naar de winkel en meteen geholpen. Was allemaal geen probleem, verkeerde lens ingeleverd en een goede gelijk mee kunnen nemen. Helemaal top.

Nick Peters 07-12-2020

vorige TV ook bij FOKA/Kamera express gekocht. goed in de prijs. NL modellen. gratis verzenden. snelle levering en na registratie 5 jaar garantie ! kortom TOP !

Hidde 07-12-2020

Twee weken geleden heb ik naast het aanschaffen van een kamera met bijbehorende apparatuur ook een photoshop programma (met flinke korting) gekocht. Echter blijkt nu, twee weken later, dat het programma niet op de factuur staat De e inlog/download gegevens zijn dus niet naar mij gemaild. Vandaag ben ik terug naar de winkel gegaan. De betreffende medewerkster kan zich nog goed herinneren dat ik het programma heb aangeschaft. Echter kan/wil ze het programma niet meer met de betreffende korting van twee geleden aan mij verkopen. Terwijl ze toegeeft dat het haar fout is. Schandalig.
Kamera Express 09-12-2020

Beste Hidde,

Bedankt voor uw review. Wat een vervelende situatie. Ik heb dit direct voor u doorgezet naar de vestiging en zij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen voor een oplossing.

Gerttoine 07-12-2020

Via Tweakers Pricewatch kwam ik voor mij Philips Oled 984 uit bij een aantal aanbieders waaronder Kamera Express. Ik wilde het toestel al wat langer maar vond de prijs te hoog en wachtte tot Black Friday en Cyber Monday voor de prijs die ik bereid was te betalen. Na heel vlot door een Kamera Express medewerker geholpen te zijn, kon hij mij de gewenste prijs aanbieden. Daarna ging het snel, de betaal-link werd gemaild, de koerier die belde en het toestel werd bezorgd. Er loopt nu nog een kleine beschadiging op de voet, afhandeling , maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed wordt afgewikkeld.

Jens 07-12-2020

zeer vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. ze zijn eerlijk. producten goede prijs/kwaliteitverhouding.

Marloes 07-12-2020

Goede voorlichting in de winkel over verschillende camera's. Zodoende een goede keuze kunnen maken voor een prachtige camera! Nu starten met fotograferen