Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 749 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan 28-05-2020

De Canon EOS R met lens 24-105 F/4L IS USM bij Kamera Express gekocht.
Super fijne camera , ben hier erg blij mee.
Ik hoefde niet lang na te denken om het bij deze betrouwbare zaak voor een goede prijs te kopen.
En dan de levering, s'avonds besteld en nog geen 24 uur later ontvangen.
Kamera Express 03-06-2020

Mooie nieuwe aanwinst, Jan! Bedankt voor je review.

corry oudenes 28-05-2020

Advertentie in AD daarna gebeld met Kamera Express vertelden mij precies wat ik allemaal nog bij mijn camera nodig had en wisten mijn vragen over extra batterij ,windows 7 en fotokaart te beantwoorden ook wat het allemaal ging kosten.
Daarna naar de winkel waar ik prima geholpen ben en ik ben erg blij met mijn nieuwe camera een Canon Power Shot G1X mark ll de verkoopster liet mij steeds meekijken op haar scherm dat gaf vertrouwen. Corona maatregelen werden in acht genomen er stond zelfs iemand bij de deur die op het aantal klanten in de winkel lette.

Georg 28-05-2020

Deze week weer eens een bestelling gedaan bij kameraexpress.nl. En zoals altijd werd product op tijd geleverd en was zeer degelijk verpakt. Ben wederom zeer tevreden.

Jan cornet 28-05-2020

Een tijd lang op zoek geweest naar een andere camera, zo ben ik op website terecht gekomen van kamera express, en gevonden wat voor mij een mooie camera is die simpel was te bedienen, ik heb een canon Power Shot 430 is gevonden en nu al een geweldige ervaring met dit besluit.
Het is een geweldige ervaring als je ziet wat je ermee kunt bereiken. het is een top camera prachtige mooie foto's bedankt camera express.

G. 28-05-2020

Erg vriendelijk en deskundig geholpen bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel.
Er wordt niks opgedrongen, maar goed geluisterd naar de wensen van de klant.
Zeer aan te bevelen winkel op gebied van fotografie.

Manon 27-05-2020

Prima winkel waar ik vaak wat koop, maar de klantenservice is slecht. Twee vragen gesteld via de website (inmiddels een paar dagen geleden) en geen antwoord. Trage beantwoording van een vraag per mail terwijl ik producten wel graag in huis wil hebben. Ik blijf graag komen bij KE, maar op dit vlak is echt verbetering nodig.

Sony-klant 27-05-2020

Zeer prettig geholpen, vriendelijke en uitstekende voorlichting. Zeker aan te bevelen!

Edwin Roelse 27-05-2020

Enorm aanbod. Goed persoonlijk advies gehad in Capelle a/d Ijssel. Zeer tevreden met mijn Leica C-Lux. Snelle en correctie levering (1 dag) van bijbehorend tasje.

Karin 27-05-2020

Normaal altijd naar de winkel maar nu met de corona crisis online besteld! Overzichtelijke website en een super snelle en nette bezorging. Gisteren besteld en vanochtend al in huis!! Top service!!

Louis 27-05-2020

Prima geholpen, heel deskundig en behulpzaam. Goed advies en duidelijke uitleg!

Eb Riemersma 26-05-2020

Een fijne ruime winkel met veel uitstal van apparatuur. Leuke en vriendelijke bediening. En personeel dat de tijd voor je neemt. In één woord TOP.

willem 26-05-2020

Prima geholpen en duidelijke en vriendelijke uitleg,bij navraag over ander product, werd duidelijk uitgelegd wat te doen en hoe te bestellen.

Susanne 26-05-2020

Camera met toebehoren aangeschaft bij Kamera Express Breda. Goede uitleg, vriendelijke verkoopster, vragen kunnen stellen. Aanrader!

Carlo 26-05-2020

Als je on-line bestelt als bedrijf, krijg je geen bevestiging dat het zal verzonden worden en aangezien de levering niet binnen de 24 uur gebeurt, blijf je volledig in het duister tasten.

Bovendien is het inloggen cumbersome aangezien je niet vanuit een password vault kan werken. En als je de sessie verlaat nadat je je winkelmandje hebt gevuld is je winkelmandje leeg als je later terug komt.
Kamera Express 02-06-2020

Beste Carlo,

Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u geen track en trace heeft ontvangen. Ik zie dat de bestelling inmiddels wel succesvol is afgeleverd.

Het onthouden van het wachtwoord lijkt in de browserinstellingen te zitten, mijn advies zou zijn daar nog even naar te kijken.

Sonja 26-05-2020

mooie winkel goede uitleg en service
Wel moeilijk voor te parkeren op Boomsesteenweg

Peter Reinders 26-05-2020

Prettig geholpen in de winkel in Maastricht. Coulante opstelling. Vriendelijk personeel.

Frans 26-05-2020

ik heb bij kamera express een 2e hands pentax k5 gekocht,
en een metz flitser voor pentax en een sigma 18 -250 zoomlens gekocht en een Hoya cp filter. super goede service, ze denken met je mee en geven hele goede adviezen. de afterservice is ook erg goed bij kamera express store in Den Haag. kortom ik blijf hier komen en kopen.
Kamera Express, in een woord " geweldig "

Shorty28 26-05-2020

Goede en duidelijke webshop, helaas kon de online gekochte lens niet worden uitgeleverd omdat deze niet door de eind controle heen kwam.
Netjes mijn geld terug gekregen binnen de gestelde tijd.
In de tussentijd een zelfde lens op de site gezien en deze gereserveerd.
De support desk gebeld met de vraag of de lens vast gehouden kon worden totdat mijn geld was terug gestort, dat was geen probleem.
In de winkel waren ze ervan op de hoogte en werd alles netjes met goede service afgehandeld.

Johan 25-05-2020

Winkel met een ruim aanbod en vriendelijk en kundig personeel. Laatst een camera gehuurd om uit te proberen. Uiteindelijk dit type camera gekocht waarbij de huursom in korting is gebracht.
Aanrader!

Rene Grouve 25-05-2020

Personeel was zeer deskundig en dacht echt me me mee betreffende mijn aankoop.

Noortje 25-05-2020

Ik ben in de winkel heel goed en professioneel geholpen. ik heb goede uitleg gekregen en ondanks dat het redelijk druk was door alle maatregelen werd er toch de tijd genomen.

Henk Guldemond 25-05-2020

Bij de aanschaf van een lens (Sigma 150-600mm F5-6.3) adviseerde de verkoper mij om ook een filter te kopen (Sigma Multi Coating Protector 95 mm). Op mijn vraag hoe ik dt filter zou moeten bevestigen, antwoordde de verkoper tamelijk laconiek met: 'Gewoon erop schroeven, het wijst zich vanzelf'. Eenmaal thuis aangekomen begreep ik niet hoe ik de inhoud van het doosje op de lens moest bevestigen. Na lang plusen en minnen kwam ik er achter dat het filter al gemonteerd was, en dat het doosje met de protector eigenlijk 'leeg' was.
Waarom heeft de verkoper mij op het verkeerde ben gezet? Daar snap ik helemaal niets van.

Karlijn 25-05-2020

Een week geleden ben ik me gaan oriënteren op systeemcamera's. Omdat ik aan het twijfelen was tussen 2 modellen ben ik naar de Kamera Express winkel in Arnhem gegaan om het verschil te zien. Erg fijne ruime winkel op een goeie locatie. Hier ben ik erg goed geholpen door de medewerker en hij kon mij duidelijk de verschillen vertellen tussen de modellen. Na een tijdje twijfelen heb ik een keuze gemaakt en de camera + lens gereserveeerd via de website. Een dag later kon ik hem al ophalen in de winkel in Arnhem. Daar heeft een medewerker mij geholpen om mijn bestelling zo compleet mogelijk te maken. Door haar goeie advies kom ik nu niks tekort en kan ik gelijk beginnen met fotograferen.
Kortom, Kamera express Arnhem is een super fijne en ruime winkel met goeie, professionele en vriendelijke medewerkers.

Ben Peters 25-05-2020

Top winkel, met goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle levering.
Een goede aanrader om bij Kamera Express te kopen.

Maria 25-05-2020

Er staan vakkundige mensen. Personeel is vriendelijk. Je word goed geholpen.