Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erwin Dorst 01-07-2020

Een compactcamera (Canon Powershot SX70HS) gekocht bij Kamera Express in Maastricht. Mooie winkel met vriendelijk en kundig personeel. Laagste prijs garantie is natuurlijk top. Verbeterpuntje vond ik de poging van de verkoper om je extra's te laten kopen. Een extra verzekeringspakket, een lensfilter, een tasje, etc. Hoewel begrijpelijk, zou dat wel wat minder mogen.
Al met al een prima winkel, en dus erg tevreden!

George 01-07-2020

Klantvriendelijke winkel goed advies en duidelijke uitleg. Product gereserveerd via internet en dezelfde dag opgehaald in de winkel . alles stond gereed niet lang hoeven wachten.

Gerrit 30-06-2020

In de winkel keurig en vriendelijk geholpen na eerst thuis op de site van Kamera-express wat voor-onderzoek gedaan te hebben. Voor een Canon 250D gekozen als vervanging van onze goed gebruikte 400D. Verkoper beloofde ons een hele mooie verbetering en dat lijkt ook bewaarheid te worden. Hopelijk kunnen we met vakantie in het vooruitzicht weer mooie herinneringen vastleggen.
Kamera Express 01-07-2020

Bedankt voor je review Gerrit. Zeker een mooie overstap. Veel mooi herinneringen vastleggen zou ik zeggen!

A. van der Noord 30-06-2020

Ik heb bij Kamera-Express te Groningen de Nikon AF-S 24-120 mm F/4 objectief gekocht.
Vriendelijke ontvangst en snel en duidelijk geholpen. Ook nog een oculairkapje voor de Nikon D600 gekocht. Alles prima geregeld.

Niek 30-06-2020

Prettige winkel in Capelle aan den IJssel, altijd goed advies en kom nooit met iets thuis wat ik niet gekocht zou willen hebben. Zelf tijdens de Coronatijd wordt je op je gemak geholpen.

Bert 30-06-2020

In Almelo KameraExpress bezocht. De coronaregels zijn duidelijk aangegeven. Zeer prettige ontvangst. Mijn wensen uitgelegd, de body Canon EOS 90D werd erbij gehaald en aan de hand van de body het een en ander duidelijk uigelegd op een prettige manier. Ook mijn meegenomen lenzen werden beoordeeld, erop gedraaid en ik kon zelf het een en ander uit proberen. Alles in een zeer prettige sfeer. Niet opdringerig, maar duidelijk dit wel en dat niet. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Willy Rolandus 30-06-2020

Wij waren al ruim 35 jaar klant bij Foka. Toen klant geworden bij Kamera Express. Wij hebben twee Nikon D7500 Body camera's in een aankoop gedaan. Nu zag ik dat er met hele kleine lettertjes staat dat er in plaats van twee jaar, vijf jaar garantie gegeven wordt. Dit had ik niet gezien. Wij kregen een antwoord terug dat het intern besproken zou worden. Maar eigenlijk sciet ik daar niets mee op. Maar het lijkt mij wel dat Kamera Express uit coulance hier wat mee kan. Het zou jammer zijn doordat het eigenlijk niet zo overzichtelijk staat geschreven dat wij deze garantie moeten laten varen. Beste Kamera Express doe hier wat mee? Vriendelijke groet, Willy.
Kamera Express 01-07-2020

Beste Willy, bedankt voor uw review. Fijn dat we jullie mee hebben mogen nemen vanaf Foka. Ik heb u even een mailtje gestuurd omtrent de garantie, omdat ik dat graag even voor u nakijk.

Hanna 30-06-2020

Goede voorlichting, maar het verkrijgen van de gratis lens bij Olympus is nog een dingetje. De site wijst je niet de weg . Handig zou een doorklikken naar de juistenplek oo de Olympus site zijn.

Michel P. 30-06-2020

Nadat ik verleden week een sigma 60/600 lens had opzij laten zetten om hem dan later te komen testen. Ben ik deze komen testen en meenemen . Heb tweemaal een goede uitleg gekregen en ben dus uiterst tevreden over de service.

Indra 30-06-2020

Laatste tijd koop ik via hun webwinkel, goede en snelle afhandeling. Ik kom hier graag terug.

Loes 30-06-2020

Echt! Altijd vriendelijk en deskundig personeel.
De nabestelling had ik de volgende dag al in huis.

Elly van den Heuvel 30-06-2020

Via het zoeken naar een camera terecht gekomen bij Kamera Express.
Zeer prettige winkel, makkelijk bereikbaar, veel parkeerruimte, vriendelijke, hulpvaardige bediening. Ik durf ook rustig een aantal malen langs te gaan om iets te vragen.
Heb uiteindelijk een nóg betere keuze kunnen maken dan ik al gedaan had.
Kamera Express 30-06-2020

Beste Elly, fijn te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. U bent bij ons altijd welkom voor vragen, geen probleem. Veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Hillegeer Jean-Pierre 30-06-2020

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Maken tijd voor je vrij als je een product van hun assortiment aanschaft met de nodige deskundige uitleg. Top.

WvO 29-06-2020

Kamera-Express DE zaak voor alle ( aanschaf ) foto apparatuur.
Goede eerlijke voorlichting en geduldig vriendelijk personeel.
Voor mij een zaak waar ik al jaren met veel plezier kom.

Henny 29-06-2020

Een overzichtelijke, waarheidsgetrouwe webshop.
Alles ging zonder problemen vanaf de bestelling tot de aflevering aan de deur.
Had al eerder hier een foto camera gekocht.
De service achteraf is heel correct.

Christel 29-06-2020

Wij zijn naar de Kamera-express geweest in Capelle a/d IJssel. Makkelijk parkeren en een groot pand. Aan de buitenkant goed te vinden als je de straat inrijd. Omdat er nu Corona richtlijnen zijn moesten we even wachten buiten maar dat duurde ongeveer 15min. Er stond buiten duidelijk een bord dat ze aan het verbouwen zijn. Toen we binnen kwamen zag je het ook wel erg duidelijk. Maar als het goed is word het een mooie nieuwe zaak. We werden geholpen door een aardige jongen. Ik had mijn huiswerk al gedaan en vroeg of ik een camera mocht zien en dat was helemaal geen probleem ook niet met de lens die ik graag zou willen. We konden gaan zitten iets te drinken nemen want de spullen werden gehaald. Je merkte dat hij er veel verstand van had en hielp me waarom ik voor deze camera moet gaan. Ook liep hij netjes weg toen ik even ging overleggen met mijn man. Ik heb de camera ergens anders goedkoper gezien maar omdat ik zo goed werd geholpen en de garantie via deze weg ging verlopen had ik daar zeker meer vertrouwen in. Hij bood met nog accessoires aan die ik in de toekomst zeker voor de camera moet gaan aanschaffen. Een heel fijn gesprek en ik ging met een goed gevoel weg ondanks dat we toch even best veel geld hebben uitgegeven. Fijne winkel en een prettige medewerker. Ik heb gekocht de Sony A6400 18-135mm. Zeker een aanrader.
Kamera Express 30-06-2020

Beste Christel, bedankt voor je aardige woorden. Fijn te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad in onze winkel. Heel veel plezier met je mooie nieuwe aanschaf, daar ga je vast veel plezier aan beleven.

Vriendelijke groeten,
Kamera Express

Marjo van Loon 29-06-2020

Wij zijn in Zwolle bij Kamera Express heel goed geholpen. Er is tijd voor de klant, geven de allemogelijkheden aan en leggen alles goed uit . Bij een klein foutje wordt het probleem in de winkel meteen opgelost. Goeie ervaring.

Annette 29-06-2020

Zo mogelijk ( wat klantenaanbod betreft) een vriendelijke, snelle en goede behandeling. Is er iets niet in de winkel, stellen ze alles in het werk om het zo snel mogelijk in je bezit te krijgen. Dank.

Fabienne 29-06-2020

En zaak met een hart, vriendelijke bediening door verkopers die kennis van zaken hebben en tijd voor je maken! Een aanrader!!!!

Henk 29-06-2020

Inmiddels ben ik al een bekend gezicht aan het worden in Kamera Express in Zwolle. Er wordt tijd gemaakt voor degelijk en eerlijk advies waar ik daadwerkelijk iets aan heb gehad. Dit maakt dat ik graag terug kom. Heb inmiddels een 2e camera aangeschaft, waar ik erg blij mee ben. De 5DS is een super camera voldoet ruim aan de wensen die heb wb natuurfotografie. Duidelijk en gedetailleerde beeldkwaliteit.

Rob Batenburg 29-06-2020

Zit al 27 dagen te wachten op mijn creditering.
Zelfs nadat een medewerker schriftelijk beloofde dat het geregeld zou worden nog niet binnen op de rekening
Kamera Express 01-07-2020

Beste Rob, wat ontzettend vervelend dat het enige tijd heeft geduurd. Onze administratie had inderdaad wat vertraging. Echter zou het nu geregeld moeten zijn, daar heb ik u ook even over gemaild. Onze excuses voor het ongemak!

Wendy 29-06-2020

Snelle levering, duidelijk overzicht, mooie aanbiedingen. Staan open voor vragen en of opmerkingen

Joy 29-06-2020

Ik was bij de Kamera-Express op de Parnassusweg. Ik was op zoek naar een nieuwe lens, met meer zoomcapaciteit en een goede beeldstabilisator. Aangezien er zo veel keuze is, ben ik naar de winkel gegaan. Hier werd ik vriendelijk en goed geholpen. Ik heb hier ook een lens gekocht, nadat ik meerdere lenzen heb kunnen zien. Ik ben erg tevreden over de service en kennis van de werknemer die mij geholpen heeft. De winkel heeft voldoende maatregelen getroffen tegen COVID-19, dus ook dat voelde erg veilig.

Bart 29-06-2020

zeer groot aanbod van fotomateriaal aan scherpe prijzen. in de superstore wordt er vakkundig advies gegeven.

Alain 29-06-2020

Ik kocht in de winkel in Turnhout een Sony Cybershot RX10 Mark IV met een aantal toebehoren. Ik had nog een hoop vragen over het toestel. De verkoper dacht mee na over de juiste tas, oplader, ... en nam (zeer) uitgebreid de tijd om alles te overlopen en mij de meest interessante zaken op een rij te zetten. Compleet advies en bijzonder makkelijk / comfortabel shoppen ! TOP-product maar ook een TOP-winkel !