Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sylvia 14-06-2020

Super geholpen door een medewerker van Kamera express Capelle.
Ook fijn dat de winkel op zondag geopend was zodat ik de camera met toebehoren snel kon halen.

Geert64 14-06-2020

prima verkoopuitleg. suggesties over diverse type lenzen was duidelijk en zinvol. Vriendelijke en vlotte afhandeling

Walter 14-06-2020

Onlangs de Canon 90D gekocht, goede informatie op de site te vinden.
Ook goede en snelle levering!

Lucien Sijben 14-06-2020

Een nieuwe lens gekocht bij kamera express Maastricht, erg goede uitleg en een deskundige verkoper

Rogier & Kristi 13-06-2020

Vriendelijke service bij het aanschaffen van een Canon 90D. Er werd fijn meegedacht over de aanschaf van een bijpassende lens. Uiteindelijke keuze is gevallen op de Sigma 17-70 mm F2.8. Blij met deze combi! (Kamera Express Utrecht).
Kamera Express 17-06-2020

Hi Rogier & Kristie, dat klinkt inderdaad als een mooie combi! Veel plezier ermee!

Hans 13-06-2020

De winkel in Capelle word je netjes ontvangen bij de ingang. Er wordt goed rekening gehouden met de Corona regels.
Degene die mij heeft geholpen heeft dit netjes gedaan met advies over de geheugenkaartjes die bij mijn aangeschafte Canon 90D horen. De service kwam wel een beetje zakelijk over.
Wat erg zuur was dat de Canon 90D die dag zo'n 100 euro duurder was geworden. Dit is was niet alleen bij Kamera Express maar ook de andere winkels. Ze konden daar dus ook niks aan doen.

Danny 13-06-2020

Na het bestellen/reserveren van een nieuwe lens voor mijn fototoestel via mail en om op te halen in de winkel te Wilrijk , goed en vlot geholpen door vriendelijk personeel.

Peter Brussaard 13-06-2020

Waardeloze winkel, ik ben vanaf 25 mei al bezig om contact te krijgen met kamera-express.nl
Ik heb een kapotte camera geleverd gekregen en kan daar niets mee.
Diverse malen gemaild en gebeld maar krijg geen contact
Kamera Express 17-06-2020

Hi Peter, wat vervelend om te lezen dat het niet gelukt is contact met ons te krijgen, excuus daarvoor. Er heerst momenteel een grote drukte en wij zijn druk bezig dit op te lossen, maar vervelend dat u daar de dupe van bent. Ik zie dat u ondertussen contact heeft gehad met mijn collega en dat zij u een oplossing heeft aangeboden.

martijnb 12-06-2020

Canon 6d Mark 2 gekocht bij Kamera Express, werd erg snel geleverd.
Had de camera eerst een paar weken bij de concurrent besteld. Helaas hielden die zich niet aan bezorg afspraken. Dus erg blij dat ik het geannuleerd heb en het bij Kamera Expres besteld heb. Kreeg die avond al direct een mail met uitleg over de camera, geweldig dat een bedrijf dit doet. Nu alweer aan het kijken naar een objectief en die word zeker weer hier besteld.

EdithVD 12-06-2020

Mijn nieuwe camera Nikon Z6 gekocht begin maart in de superstore te Turnhout, vriendelijk geholpen en duidelijk uitleg. Ondertussen de camera al goed naar mijn hand gezet. Ik had reeds eerder een review geschreven maar door onduidelijk reden niet bevestigd geweest.

Bert 12-06-2020

Met Kamera-Express ben ik al 'n flink aantal jaren bekend. Zowel de fysieke winkel (meestal Eindhoven) maar ook de webshop waar ik m'n laatste aankoop heb gedaan. En ook nu werd ik niet teleurgesteld: alles werd snel en correct afgehandeld, zoals ik gewend dus. Blijft dus m'n eerste keus als ik weer iets uit hun grote assortiment kan gebruiken!

Koen 12-06-2020

Recente aankoop van Canon D Mk IV bij Kamera Express Turnhout. Niets dan lof voor de vlotte, vriendelijke en professione bediening en uitleg, én overname van mijn vorige apparatuur.
Kortom: sterk aanbevolen !

Rob 11-06-2020

De website is duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het bestelde werd de volgende dag al geleverd en alles was dik in orde. Zeer tevreden!

Dick Ridder 11-06-2020

Vriendelijk en vakkundig personeel, goede voorlichting. Ze gunnen je ook alle tijd om over de aankoop (systeemcamera + zoomlens) na te denken, en denken ook mee over accessoires enz. Wij zijn prima tevreden!

Bart F. 11-06-2020

Via de webshop een tv gekocht. Bij het aansluiten van de tv kwamen we er achter dat er een deuk in de tv zat. Bij het aansluiten bleek dat het scherm voor een groot deel geen normaal beeld meer gaf. Bleek er een klein gaatje in de doos van de tv te zitten op de plek van de deuk in de tv. Gebeld met de klantenservice over wat te doen. Ruim 20 minuten in de wacht gestaan, daarna vriendelijk geholpen. Er zou een notitie gemaakt worden en mij werd gevraagd een mailtje te sturen naar de reparatie afdeling met een foto. Ik hoefde de tv nog niet retour te sturen want waarschijnlijk werd het een omruil opdracht. Enkele dagen later kreeg ik een mailtje met het verzoek de tv om te wisselen in een winkel en als dat niet ging dan de tv retour sturen via de post. Ik kreeg nog de tip kijk even naar de voorraad in de winkel via de webpagina! Nog teruggemaild over de door de klanten service vermeldde omruil opdracht. Maar na geen reactie dezelfde dag toch maar gekeken naar de optie kijken in de winkel via de website. De tv bleek niet op voorraad in een winkel in de buurt. Wel was er in de dichtsbijzijnde winkel een vergelijkbare tv op voorraad die net iets duurder was. In de auto gestapt en daar heen gereden om dan maar de tv om te ruilen voor de iets duurdere tv. Blijken ze in die winkel helemaal geen tv's op voorraad te hebben! Fout in het voorraad systeem, want er zijn maar 3 winkels in Nederland die tv's op voorraad hebben! Dichtsbijzijnde winkel op meer dan 70 km afstand dan! Beetje vreemd dat de reparatie afdeling je dan adviseert om de tv in de winkel om te ruilen met dat feit in gedachten. Teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Volgende dag kreeg ik nog een reactie van de reparatie afdeling dat de omruil opdracht echt niet kon en dat als het niet lukte om de tv om te ruilen ik anders de aankoop maar moest annuleren en dan nogmaals bestellen. Ze hadden niet in het systeem gezien dat ik de tv al had ingeleverd in de winkel.
Na weer 2 dagen eindelijk een goed werkende tv gekregen.
Ik ben hartstikke vriendelijk geholpen maar naar mijn idee had de service bij defect wel wat sneller gekund en wat klantvriendelijker door dit om te wisselen of juiste info te verstrekken. Dit ben ik ook niet gewend van andere webwinkels eerlijk gezegd. Voor mij geen tv meer via hen maar alleen camera's etc. Die hebben ze tenminste in alle fysieke winkels.
Kamera Express 15-06-2020

Beste Bart,
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Het is natuurlijk nooit leuk als je een TV beschadigd ontvangt! Wij pakken dit intern op, want wellicht is de medewerker niet op de hoogte geweest van de juiste weg en blijven er natuurlijk ook altijd verbeter puntjes. Gelukkig is het vervangende toestel ondertussen ontvangen en wensen wij je veel plezier hiervan.

met vriendelijke groet,
Kamera Express

Herman 11-06-2020

Zeer vakkundig personeel. Goede uitleg en nuttige tips. Daarnaast een scherpe prijs en extra garantie van 5 jaar.

Anton 11-06-2020

Bij Kamera Express werd ik zeer goed geholpen bij de keuze van een fototoestel.
Tegelijkertijd kreeg ik een aantal tips om beter te fotograferen. Ik heb gekozen om een Sony DSC-RX100M5A gekocht. Ik ben net zo tevreden met het personeel van Kamera Express als met mijn nieuwe camera.

Hans 11-06-2020

in de Haagse winkel wordt de tijd genomen en een goed advies gegeven om tot een juist aankoop over te gaan

Fred Verheul 11-06-2020

Leuk en vriendelijke mensen voor en achter de balie (Kamera-express Groningen), nemen de tijd om je te woord te staan om jou gekochte product uit te stallen en uitproberen in de winkel. Ik heb namelijk de AF 105mm F2.8 MACRO EX DG OS HSM CANON gekocht, mooi objectief en maak mooie opname.
Groet, Fred Verheul

Maik 11-06-2020

Keurig conform opgave levertijd afgeleverd.
Producten zijn uiteraard in goede kwaliteit af fabriek.

Clara 11-06-2020

Zeer nette winkel deskundig en vriendelijk personeel en ze geven goede adviezen. Kortom ik zou dez ee winkel iedereen aanraden

Ijde Wijtman 11-06-2020

Prettige winkels, meerdere aankopen gedaan en altijd goed geholpen tegen scherpe prijzen.

Laura 10-06-2020

Super webshop! Snelle levering en bij vragen altijd telefonisch bereikbaar.

Britt_9 10-06-2020

Altijd een goede service. Ze kunnen je in de winkel goed helpen met het komen tot een goede keuze en ze zijn heel behulpzaam. Ze nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden en om mee te denken. Ik ben ook heel tevreden met mijn product. Mijn nieuwe lens maakt goede foto's en heel gemakkelijk te gebruiken.

Sjon 10-06-2020

De afwikkeling van de bestelling is in orde, maar alles wat er achteraan hoort te komen, heeft in mijn geval een belachelijk gevolg gehad. Als je deze organisatie benaderd krijg je direct een bericht terug dat ze nog niet kunnen reageren op je mail, omdat het erg druk is.
Stel, je besteld iets, en je krijgt een bericht met een tijdsblok, dat je goederen geleverd worden, en oh ja, graag legitimatie want het moet persoonlijk overhandigd worden (zo komt dit immers over). Nog voor het tijdsblok is aangebroken komt mijn wederhelft met een envelop boven die wel door de brievenbus is geperst. Goederen waren overigens niet beschadigd.
Waarom moet ik thuis zijn en mijn legitimatie tonen, als de bezorgdienst zijn eigen plan trekt, en waarom tekent de bezorger in dit geval voor ontvangst. Deze handelswijze hikt tegen frauduleus handelen. Als de bezorger van dient het pakket in de container / struiken of in het kanaal had geflikkerd, was de zending nog steeds aangemerkt als ontvangen, want de bezorger heeft immers getekend.
Dat ze het druk hebben bij kamera-expres dat geloof ik nu direkt, want ik zal niet de enige zijn, maar alleen sorry voor het feit dat ze het druk hebben, is voor een consument niet voldoende.
Het was mijn eerste, maar ook tevens mijn laatste aankoop bij deze organisatie. Jammer dat ik niet voor beoordeling 0 kan kiezen.
Kamera Express 11-06-2020

Beste Sjon,
Bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat de bestelling niet is geleverd zoals je dat van ons mag verwachten en je ook wat langer op reactie hebt moeten wachten. We hebben je mail inmiddels beantwoord en pakken het verder intern op. Gelukkig is het pakket wel in goede orde ontvangen en wensen we je toch veel plezier van je bestelling.

Kamera Express