Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

AR 22-02-2021

Koop hier graag. Groot assortiment foto EN videoapparatuur. Geen enkele foto leverancier heeft een groot aanbod videoapparatuur. Als je je met beide bezig houdt is dat erg makkelijk en gewenst. Prijzen zijn ook scherp.

Arie 22-02-2021

Het product is voor een scherpe prijs geleverd. Er zijn veel producten op voorraad en het product was snel binnen.

Remco 22-02-2021

Snelle service en overzichtelijke website. Producten zijn goed omschreven en voorzien van duidelijke afbeeldingen

Ann 22-02-2021

+ Online shop is gebruiksvriendelijk & overzichtelijk
+ beloofde leverdatum werd aangehouden

- bij het product geen handleiding - moet zelf afgeprint te worden

Theo 21-02-2021

Weer een top aanschaf gedaan via KamerExpress. Uitstekend telefonisch advies door deskundige medewerker. Dus geen reden om te wachten tot de winkels weer open zijn. Straks weer op pad met de prachtige kamera!

NielsH 21-02-2021

Altijd een fijne ervaring, zakendoen met Kamera Express. Ze hebben veel kennis en kunnen goed informeren over lenzen en dergelijke. Al jaren koop ik uitsluitend mijn camera en accessoires uitsluitend bij Kamera express. Ook de nieuwe aankoop, een Sigma 17-70mm f2.8-4 macro lens Ben ik erg tevreden over. Snelle en goede service met click en collect.

Jakke 21-02-2021

Heel goed service gehad aan telefoon . Zeer vriendelijk en correcte handeling .
Snelle levering . Zeer blij met de aankoop van mijn Canon 800 D toestel

Kamera Express: een aanrader ! 21-02-2021

Wegens goede ervaringen in het verleden met Kamera Express, vestiging Capelle a/d IJssel, heb ik niet lang hoeven nadenken over waar ik mijn volgende camera zou kopen.
Het is de Sony RX10 mark IV geworden mede doordat deze camera in de aanbieding is:

€ 200,-- kassakorting + gratis originele Sony NP-FW50 accu ter waarde van € 69,--.
Onder normale omstandigheden zou ik persoonlijk naar de winkel zijn gegaan.
Nu is dat door de corona perikelen niet mogelijk dus daarom online besteld en de volgende dag zelf afgehaald.
Het bestelproces en vervolgens het afhalen (met tijdslot afspraak) verliep soepel en zonder problemen. Ik kan deze winkel/webshop aan iedereen aanraden.

Rien 21-02-2021

Ik heb ervoor gekozen om mijn nieuwe TV bij KameraExpress te kopen gekozen vanwege de geboden aanbieding, de prijs was scherp, later bleek de aanbieding toch niet zo scherp te zijn als gedacht omdat er een fout op de website bleek te zijn geslopen. Dat was best jammer maar ik heb contact gezocht en ze hebben mij uiteindelijk een voorstel gedaan waarmee ik wel akkoord kon gaan. Omdat ik heb gemerkt dat zij er ook een hekel aan hadden heb toch wel een goed gevoel overgehouden!

Robert 20-02-2021

Na een flinke zoekactie (ik zocht helaas iets wat niet overal verkrijgbaar was!) ben ik bij Kamera Express terecht gekomen en daar hebben wij geen spijt van. Snelle reactie op de vragen, kreeg tot 2x toe de kans om toch van het aanbod gebruik te maken, een eerlijke deal gekregen, levering was goed en compleet, kortom helemaal top! ik heb geen negatieve dingen kunnen ontdekken en zodoende ga ik bij een volgende aankoop eerst even bij Kamera Express kijken voor de mogelijkheden.

Patrick Bruijstens 20-02-2021

Al een aantal keer bij Kamera-Expres Den Haag geweest, o.a. voor een sensorreiniging, advies en nu weer een nieuwe zoomlens. Waar ik ook voor bel of voor langskom, ze leveren een uitstekende service, zijn klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Top!

Willy Van Looy 20-02-2021

amai...bangelijke lens ...fotograferen uit de hand wordt super gemakkelijk . heb al een paar keer geprobeerd en ze ligt ook heel gemakkelijk in de hand . heel plezant als je zoals ik niet van een statief houd

Henri Gillaerts 20-02-2021

Ce que je comptais acheter en magasin était bien disponible comme indiqué sur le site.
Personnel compétant.

Joost Heystek 20-02-2021

Na 25 jaar zonder spiegelreflexcamera te hebben gedaan, maar met de telefooncamera eindelijk weer toe aan foto's van betere kwaliteit. Vooral ook omdat het eerste kleinkind oo komst is.
Tweemaal telefonisch contact gehad om advies te vragen. De adviseurs luisterden heel goed naar mijn wensen, stelden goede vragen en kwamen zo tot hun advies. Uiteindelijk gekozen voor een prachtige set Nikon D5600 met kitlens, Tamron 70-300mm macrolens en een 35mm Nikorlens speciaal voor de portretten. De Tamron adviseerden zij omdat ik ook veel op grote hoogte wandel in de Zwitserse Alpen en betere foto's wil maken.
Na 2 weken testen bevalt de hele set uitstekend. Prima advies, prachtige set en uitstekende service. Stadsfoto's leveren met de kitlens het verwachte resultaat. De Tamron eveneens bij het fotograferen van vogels tijdens onze wandelingen.
De schadeverzekering sloten zij voor mij zelfs 2 weken na aankoop nog aan.
Op zoek naar een camera? Ga dan naar Kamera-Express.

Patrick 20-02-2021

Zeer goed geholpen als beginnend fotograaf door een toffe verkoper. Kan deze winkel zeker aanraden.

Colette Vaes 20-02-2021

Professionele benadering. Goed advies. Goede afspraken.
Correcte prijs/kwaliteit.

Janssen 20-02-2021

Zeer fijne ondersteuning gehad bij de aankoop van een camera. Een bezoek aan de winkel is niet mogelijk, waardoor het niet mogelijk was om live met een medewerker te spreken. De ondersteuning via de online chat heeft me alle informatie gegeven om de juiste aankoop te doen.

Marius 20-02-2021

Via internet bij KameraExpress beland. Ik moest een goede diascanner hebben en deze daar besteld voor een scherpe prijs van € 349,00. Helaas zat op deze scanner, die niet voorradig was (nergens) een flinke levertijd. Via de chat met twee medewerkers voor een uitstekend alternatief kunnen kiezen met dezelfde kwaliteit en een lagere prijs. Besparing van € 70,00 wordt teruggestort. Scanner is nog dezelfde dag verzonden. Dus een zeer tevreden klant. Dank je wel KAMERA EXPRES.

gjoanta 19-02-2021

Televisie heeft en prima beeld. Binnen een dag is deze geleverd. Niet de goedkoopste, maar wel met 5 jaar garantie.

Willem 19-02-2021

Bedrijf heeft al jaren ook echte winkels, Kon voor een goede prijs mijn gewenste camera kopen en werd heel snel geleverd (volgende dag). Daarnaast ook nog een gratis online cursus op de koop toe!. Dat was voor mij als beginner een welkom extraatje waar ik op werd verrast.

Marijke68 19-02-2021

Duidelijke website en duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering. Goede service. Deskundig op het gebied van fotografie.

Sander 19-02-2021

In het verleden vaker bij Kamera Express gekocht. Assortiment is groot, heldere site en levering helemaal in orde. Product zat netjes ingepakt en bieden leuke extra's zoals gratis verlengde garantie en ik ontving een email met gratis basiscursus fotografie.

A. de Jong, Amstelveen 19-02-2021

Net een Philips ambilight tv voor in de slaapkamer bij Kamera Express gekocht. Eentje met een beschadigde doos was het verhaal. En daarom een paar tientjes minder. Op zich prima. Maar er was duidelijk meer aan de hand. Het apparaat was slordig ingepakt, de handleiding ontbrak, nergens was meer beschermende folie aanwezig. Kortom, het apparaat was duidelijk gebruikt. Dat is iets heel anders dan een beschadigde doos. Jammer!
Kamera Express 20-02-2021

Goedemorgen, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat uw outlet product niet compleet was. Dit is helaas wel eens het geval bij een outlet product. Mocht u ook schade ondervinden aan de televisie, dan horen wij het uiteraard graag en zullen we met u kijken naar een oplossing.

chrisje 18-02-2021

Onwaarschijnlijke informatie ontvangen van een zeer vriendelijke geduldige medewerker bij de winkel in wilrijk,

Bas 18-02-2021

Mijn Samsung TV ging helaas na 3 jaar kapot met hoge kosten voor reparatie. Uiteindelijk met een redelijke regeling een nieuwe Panasonic gekocht. Als is het knap vervelend dat de TV zo snel kapot ging, de Retourafdeling (ene K) was zeer bekwaam en behulpzaam. Dus nu met een 5 jaar garantie hopelijk zorgeloos TV kijken.