Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ron B. 14-02-2021

Omdat ik niet altijd met een tas vol fotoapparatuur wil lopen en mijn Nikon Compactcamera stuk ging vorige zomer, bleef ik zoeken naar een goed of beter alternatief. Hierbij kwam ik via kennissen en internetkanalen steeds weer terecht op de site van KameraExpress. Ook de vriendelijke verkoper die mij te woord stond gaf de doorslag.
Dus na goed beraad bij KameraExpress een Panasonic TZ90 compactcamera besteld met een zeer snelle en correcte levering de volgende dag. Wat een kwaliteit en ongekende mogelijkheden. Daarbij 5 jaar garantie + een leuke basiscursus fotografie om nog eens wat zaken uit te proberen. Wat wil een mens nog meer ....

Lisa 13-02-2021

Prettige website met duidelijke gespecificeerde informatie over de producten. De keuze is reuze, daardoor zowel geslaagd voor een camera, memory card en een erg mooie fototas. Doordat overal netjes de afmetingen van de producten bij staan, heb ik een voor mijn camera perfect passende tas gevonden.
Door de sneeuwval was de levering 1 dag vertraagd. Daar stond ik niet vreemd van te kijken, maar toch nam de klantenservice uit zichzelf contact met mij op om te melden dat mijn pakket een dag later zou arriveren. Top natuurlijk.
Mijn keuze in camera was gevallen op de Nikon P950. De afgelopen dagen meteen aan het fotograferen geslagen, wat een fijne camera! De superzoom is geweldig voor het fotograferen van vogels, terwijl de camera nog steeds lichtgewicht is. Ik ben erg blij met mijn keuze.

Roland Tel 13-02-2021

Uitstekende ervaring gehad bij Kamera-Express Groningen. De mannen daar denken goed mee, luisteren goed naar wat je werkelijk wil. Durven in dat proces ook rustig nee te zeggen als ze denken dat het geen oplossing is voor wat je wil.
Daarnaast zijn het gewoon erg aardige mensen die alle tijd voor je nemen, ook al stel je niet altijd even snuggere vragen 😉
Kortom als je zoekende bent, ga dan zeker eens in gesprek met Kamera-express Groningen. Een absolute aanrader!

Rick 13-02-2021

Ik heb goede verhalen gehoord over Kamera Express en wilde graag hier mijn televisie kopen. Ik heb goed contact gehad via de mail en zeer snelle reactie terug gekregen. Deal was snel gesloten en de dag erna heb ik de tv al binnen!

Zeer mooie tv lg oled cx65 inch. Erg mooi beeld en geluid.

Jacomino 13-02-2021

Super vriendelijke en professionele verkopers.
Zowel aan de telefoon als in de winkel ( Antwerpen)

Arnold 13-02-2021

Scherpe (laagst vindbare) prijs. Snelle levering: Vrijdagmiddag besteld en betaald via hun website, op vrijdagavond een telefoontje ontvangen wanneer ik hem wilde hebben. Graag morgen. Dat was géén probleem. 's avonds een berichtje gehad van de bezorgdienst dat hij de volgende dag vóór 10:00 uur zou worden gebracht. En inderdaad: Rond 09.00 uur had ik hem reeds in huis.
Tevens interessant: mogelijkheid tot verlenging van de garantie naar 5 jaar.

Andy Minner 13-02-2021

Gerbuiksvriendelijke website, heel gedienstig in de winkel en tevreden van onze aankoop. Krijgen ook steeds een degelijke uitleg.

BOGY 13-02-2021

Kamera Express heeft een duidelijke overzichtelijke site en een zeer goede Klantenservice.
Vooraf aankoop van een 65" TV met vragen contact met Klantenservice opgenomen waarvan ik snel en deskundig ben geadviseerd en ondersteund met de uiteindelijke aankoop hiervan. Heb tot op heden bij Kamera-Express tweemaal gebruik moeten maken van aftersales i.v.m. een technisch probleem die toen eveneens snel en deskundig adequaat zijn opgepakt en opgelost. Gezien mijn goede ervaring in het verleden met aankoop en levering maar ook de goede aftersales van Kamera-Express verwacht dat nu ook als dit eventueel nodig zou zijn met de aankoop van mijn nieuwe TV die nu op nalevering nog even in backorder staat.

Groeneveld 12-02-2021

Webshop is makkelijk toegankelijk en de productinformatie is goed. De prijzen zijn zonder meer concurrerend. Je kunt zien of de TV op voorraad is en wanneer deze kan worden geleverd. Dit werd ook keurig nagekomen. De bezorger nam tijdig contact op over het moment van levering en kwam deze ook keurig na. Ook het proces van aftersales en garantie wordt goed weergegeven op de website. Enige minpunt - vandaar geen 10 als waardering - was dat de klantenservice pas na drie dagen contact opnam in plaats van binnen de beloofde 24 uur. Maar verder: prima. We hebben binnen de familie inmiddels drie LG-tv's bij Kamera-Express besteld, dus dat zegt genoeg.

Henk 12-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Nadeel is dat er jammer genoeg maar 14 dagen bedenktijd is en retourkosten voor eigen rekening zijn.

Riccardo 12-02-2021

Een geweldige ervaring met de bestelling van mijn nieuwe full-frame camera.

De communicatie via mail met Kamera express verliep uitmuntend. De service die mij geboden werd was in één woord TOP!
Ik deed aanspraak op de laagste prijs garantie dat kamera express hanteert. Hierdoor kon ik mijn camera aankopen met een leuke korting.

Bedankt Kamera express voor de fijne service en met name kamera express - Gent die mijn bestelling juist heeft afgehandeld van begin tot eind.

Hans, Rotterdam 11-02-2021

Bestelling voor afhalen tijdens corona lockdown lag keurig netjes klaar en ik werd coronaproof en vriendelijk geholpen.

Angela 11-02-2021

Door de corona is de winkel van kamera express niet open. Maar online kan je een video bel afspraak maken. Dit ook gedaan en echt super geholpen. Ze adviseerde mij geen andere camera maar alleen een andere lens namelijk de tamron 70-300 di.
Een zoom lens ik heb hem nog niet getest maar de service is echt super.

EFS!nforMARE 10-02-2021

Ben aangenaam verrast door de snelheid van levering van bestelde goederen. Mijn laatste aankoop was een 75" LG tv. Ongelooflijk goed beeld en geluid. Ben ik niet gewend van een flatscreen TV! Daarvoor een ONKYO receiver/versterker aangeschaft. Ook alweer een apparaat waar ik zeer over te spreken ben. Ik zal dan ook zeer zeker Kamera Express aanbevelen bij anderen.

Arzu Muratoglu 10-02-2021

Ik heb het vergeleken via google en Kamera Express is vele malen goedkoper en veel makkelijkere website met zoeken naar een tv. makkelijk gevonden en zeker een 100 euro winst door een beetje te zoeken op internet:)

YT 10-02-2021

I bought a Canon Powershot G9X Mark II zwart.
Super!
Best quality for cheap price.
The delivery was next day.

Dirk 10-02-2021

Op 11 januari kocht ik bij Kamera Express (via de online webshop) een Canon SELPHY CP1300 wit fotoprinter en een Canon RP-108 inkt en papier set 10x15 cm voor 108 prints. Totaalbedrag 147,95 euro. Een mooie prijs voor een heel degelijke compacte fotoprinter met mooie degelijke resultaten. Razendsnel geleverd! Toppie!

Arnoud 10-02-2021

Ik was op zoek naar een bridge compactcamera met superzoom. De Panasonic DC FZ82 bleek een hele voordelige keuze met hele goede specs. De overzichtelijke presentatie van het product op de website was erg prettig en ook het bijbestellen van accessoires is goed geregeld. Uiteindelijk ben ik wel voor een andere geheugenkaart gegaan dan die in de combinatie werd aangeboden, maar het is zeker een handig hulpmiddel. De video review van Kamera Express die ik online kon bekijken gaf uiteindelijk de doorslag, in combinatie met het feit dat ze een winkel in mijn woonplaats hebben, wat voor eventuele service in de toekomst handig kan zijn. Ik heb de camera 's avonds besteld en had deze de volgende dag al in huis. De bezorging was gratis! Heel netjes en snel afgehandeld en ook nog eens extra garantie via Kamera Express.

Marc B 09-02-2021

Good discount on the binoculars but the quality of the delivery is a little lacking (received the outer package without warning of fragility and seriously damaged)
I hope this brand of binoculars deserve their reputation for solidity ... They seem to work well so far...
Maybe you should improve your delivery system and warn about the fragility of the contents on the secondary packaging ?

Eve 09-02-2021

Kamera-express is the place to be om informatie op maat te krijgen. De medewerker helpt je graag verder met alle nodig uitleg! Ik kan het alleen maar aanbevelen!

maarten strack van schijndel 09-02-2021

Prima service ook de Chat met mensen van KameraExpress is zeer aangenaam. Klein beetje problemen met installatie van de welbil maar uiteindelijk gelukt via youtube.

Mirjam 09-02-2021

Veel informatie en uitleg gekregen in mijn zoektocht naar een nieuwe camera. Zowel telefonisch als via de mail werd er uitgebreid de tijd genomen om mij te informeren. Vriendelijk te woord gestaan en ik had mijn product de volgende dag in huis.

Fred 08-02-2021

Duidelijke omschrijving van de eigenschappen van de toestellen, goede prijzen en vlotte levering.

christel 08-02-2021

Vandaag was ik in de winkel te Turnhout. We kregen er een hele duidelijke uitleg over verschillende camera's. Men was zeer vriendelijke en correct, geen opdringerigheid. Men vroeg duidelijk wat de bedoeling was met het toestel. Zeer tevreden over de dienstverlening en behulpzaamheid. Een aanrader en de verkoper had veel geduld voor al onze vragen.

anne 08-02-2021

Leuke shop, nu met de corona goede aanpassingen. Je word goed geholpen en het personeel is vriendelijk. Een mooie winkel en leuke producten.