Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

ronny 03-02-2021

Steeds een betrouwbare en deskundige uitleg gekregen van de vriendelijke medewerkers van kamera express antwerpen

wij zijn uiterst tevreden over de service die kamera express geeft,,wij zijn tevreden klanten

goede info,i v m de aanschaf voor een nieuw toestel,zeker als beginnend fotograaf,want het aanbod is overweldigend,,,kamera express antwerpen is top!!!!

Sjaak 03-02-2021

Ik ben al jaren klant bij Kamera-Express en heb deze keer, i.v.m. de Corona pandemie, een Nikon Z6 II via de webshop besteld. Boven verwachting, gezien de drukte bij PostNL, is de kamera de volgende dag keurig door PostNL afgeleverd.

Gino 02-02-2021

Ik heb al regelmatig apparatuur gekocht bij KE en ben altijd zeer netjes en adequaat geholpen.
Snelle levering en service op vragen.
Kortom een betrouwbare winkel.
Tevens gaan ze mee in concurrerende prijzen.

Piet 02-02-2021

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Goede service en snelle levering. Alles meestal op voorraad.

jan van den broek 02-02-2021

Doe al 20 jaar met grote tevredenheid zaken met KameraExpress.
Altijd een goed advies in combinatie met mijn portemonnee.

guido 02-02-2021

Steeds even vriendelijke personeel en geen parkeerproblemen, eenvoudig nakijken of iets in
stock is of niet.

Andy 02-02-2021

Net Kamera Express in Arnhem via Whatsapp .......... gesproken. Wat een leuk idee om informatie en kennis op te bouwen. ........ heeft mooie tips gegeven en waar ik moet opletten bij een aankoop van een compact camera. Ga zo door..en bedankt voor een fijne gesprek.

J.v.Houwelingen 02-02-2021

Ben vaste klant bij Kamera Express. Helaas zijn de winkels nu gesloten. Bestel via de webshop

Hans van der Arend 02-02-2021

Zeer snelle levering door professioneel bedrijf. TV werd zelf eerder gebracht dan op de site werd aangegeven. Alles klopte van bestelling tot levering.
Prima product.

Jan V 02-02-2021

snelle en correcte levering van de nikon D750 en andere bestelde producten en een goede aanvulling van mijn D500 die eveneens bij kamera express is gekocht.

Martijn 01-02-2021

Super geregeld. Overzichtelijke website, heldere omschrijving van het product, na bestellen de volgende dag geleverd. Ik beveel deze winkel aan.

Ger 01-02-2021

Kamera express : helemaal super!!
Geweldige communicatie en levering ging volgens afspraak. Deze winkel doet wat hij beloofd en werkt alles correct af. Zeer aanbevelingswaardig!!

Bert de Jong 01-02-2021

Kamera Express is gewoon de beste fotozaak die er is. Scherp geprijsd en super kwaliteit. Het allerbelangrijkste is het kundige personeel. Ze zoeken samen met de klant uit wat voor de klant het meeste geschikt is. Wat wil je er mee doen ? Ook belangrijk : men neemt de tijd voor je. Ik ga niet meer weg en blijf hier mijn spullen kopen. Zowel hobbymatig als professioneel.

Diane 01-02-2021

Voor de eerste keer een bezoek gebracht aan de winkel in Antwerpen. Het was een leuke ervaring, zeer vriendelijke verkoper, nam echt zijn tijd om alles rustig te bekijken en samen naar oplossingen te zoeken. Ik ga heel zeker nog terug.

Johan 01-02-2021

Uit eigen beweging.

Kameraexpress Breda is een fijne winkel om te komen en waar je goed geholpen wordt door het team van medewerkers. Medewerkers denken mee en geven duidelijke info wat er mogelijk is of wat niet. Medewerkers beschikken over goede productkennis.
Indien ik nog meer benodigd heb zal ik zeker als eerste aan Kameraexpress Breda denken.

DWB 01-02-2021

Ik had een vraag over een door mij te willen bestelleen TV Op zaterdagmiddag rond 15.30 uur gebeld en kreeg vrij snel iemand aan de lijn. Deze man kon mij niet helpen doch zegde toe direct een collega te raadplegen. Ik werd reeds binnen 30 minuten teruggebeld met het voor mij goede antwoord. Vervolgens via internet het artikel besteld. Reeds de maandag erna werd de TV om 11.30 uur bezorgd.
Kortom uitstekende service van Kamera Express Top!

Iris Zwinkels 01-02-2021

ik ben in de winkel geweest voor advies over een nieuw objectief. Ik ben keurig geholpen met goed en professioneel advies. Uiteindelijk het objectief op internet besteld. de levering was super snel en netjes.
ik ben heel tevreden over deze lens. Hij maakt super mooie foto's. ik hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Erik 01-02-2021

Kamera-express heeft een zeer uitgebreid assortiment. Op de zeer gebruiksvriendelijke site is het makkelijk zoeken naar de juiste camera en toebehoren.
Ze hebben regelmatig mooie aanbiedingen. De levertijd van de door mij bestelde camera was erg lang maar ik werd netjes door de klantenservice op de hoogte gehouden van de voortgang.
Kamera-express is zeker een aanrader als je op zek bent naar een nieuwe camera.

Gosse 31-01-2021

We hebben de tv op zondag besteld en konden deze maandag ophalen in Capelle ad IJssel. Niet hoeven wachten.

Arie S. 31-01-2021

Duidelijke website.
Ondanks de drukte bij de pakketdiensten toch een snelle levering van het product.
Product was goed verpakt.

RW 31-01-2021

Ondanks corona snelle levering van alle onderdelen. Alles op voorrraad
Goede uitleg en foto's van de producten op de website.
Ook alle geadviseerde accessoires snel te vinden en helder omschreven.
Gratis fotocursus bijgeleverd.

eline96 31-01-2021

Statief gekocht bij kamera express wilrijk en zeer goed geholpen geweest met het uitzoeken naar een goed statief voor mij.

Rik 31-01-2021

Prima en gebruiksvriendelijke webshop. LG OLED65GX6LA besteld. Dezelfde dag heeft de vervoerder telefonisch contact met me opgenomen om een afspraak voor de levering te maken. De TV is de volgende dag geleverd, precies zoals de website aangaf.

Brenda Bijen 31-01-2021

Handig en snel, goeie customer service-chat. Ben blij met mijn nieuwe Canon C100 mark II. Een goede upgrade van de mark I.

deevit78 31-01-2021

Top service! Onze 75"Philips TV heeft het helaas na 4 jaar begeven, gelukkig hadden we 5 jaar garantie aangevraagd bij aanschaf van het bewuste toestel. Deze was tot onze grote spijt niet meer te repareren. Vervolgens samen met enkele medewerkers van Kamera Express gezocht naar een goed alternatief. Dit is gelukt en we zijn dan ook ontzettend tevreden met onze nieuwe TV / Soundbar.