Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bart 28-02-2021

Ben erg tevreden over Kamera Express. Ik ben een trouwe klant vanwege de goede prijs / kwaliteitverhouding, de prima website, het grote aanbod en de altijd snelle levering.

Goed, goedkoop en prima service ! 27-02-2021

Fijne ervaring met het bestellen en afhalen van mijn LG 55nano866 televisie.
Deze tv was de afgelopen weken niet op voorraad, maar het werd keurig door Kamera Express gemeld toen deze weer op voorraad was en kon worden uitgeleverd. ( prima service )
Keuze was gratis laten bezorgen of ophalen. Ik heb voor het laatste gekozen en werd vriendelijk en netjes (Capelle a/d IJssel) geholpen. Heel blij met fijne tv en hele fijne prijs !

Keeskp 27-02-2021

Ik vindt deze shop geweldig en medewerker Jorg in Arnhem gronigersingel verdient een pluimpje !
Heb De ziekte ops (Schildersziekte )wil zeggen geheugenproblemen en zo ,hij heeft mij geholpen om toch dingen te kunnen bestellen en had goed luisterend oor voor m’n problemen die ik ondervond met online bestellen ,en coronaregels.
Topple

Jimmy Kok 27-02-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat de website het meest overzichtelijk en professioneel is opgesteld vergeleken met andere camerawinkels. Ik kan snel producten vinden en de informatie bij de producten lezen. Ook de studentencashbacks en combideals waren voor mij een reden om mijn camera, lens en accessoires aan te schaffen bij Kamera Express.

WILLEM 27-02-2021

prima service de tv werd de volgende dag al netjes boven gebracht en de nl gebruiksaanwijzing nog nagestuurd PRIMA SEVICE

Dees 27-02-2021

Na een foutje in mijn bestelling heb ik de dag erna meteen contact opgenomen. Het was binnen 1 minuut opgelost.
De bestelde artikelen waren ook heel snel binnen. Dus al met al een geweldige service

Amber 27-02-2021

Het is zeer overzichtelijk en makkelijk en snel te bestellen .
Snelle levering.
Mooie overzichtelijke website .

Sieb 27-02-2021

Een perfect geregeld bedrijf die producten aanbiedt tegen een reële prijs. Als je ergens vragen over hebt kun je de klantenservice benaderen en die reageren gelijk en duidelijk. Ik heb ondertussen al een hoop producten bij Kamera-Express gekocht, top bedrijf!

Fred Nijenes 26-02-2021

Kamera-expresss werd mij aanbevolen door een kennis en zij was zeer te spreken over de kwaliteit, garantie en leveringsvoorwaarden. Aangezien ik op zoek was naar een nieuwe TV ben ook ik bij deze winkel uitgekomen. Een scherpe prijs t.o.v. andere aanbieders en prima leveringsvoorwaarden die nagekomen werden. Vrijdag besteld, die maandag daarop in goede staat in huis.

Antonio 26-02-2021

Snelle levering, duidelijke site en een goede prijs. Gekochte tv is naar wens.

chantal 25-02-2021

Mooie stevig maar lichte camera, duidelijk helder foto's ook in donker. Met vele mogelijkheden. Zeker een leuke camera voor een hobbynist

Rik Dillen 25-02-2021

Perfecte opvolging van de dossiers, zeer vriendelijke ontvangst in de winkel. Na een paar jaar nog geen enkele keer teleurgesteld geweest in de service!

Miranda 25-02-2021

Klein maandje geleden voor het eerst een videocamera gekocht bij Kamera-Express. Verwachte levertijd lag iets hoger vanwege vertraging bij de postbezorger, maar desondanks kwam de camera toch op de verwachte dag aan, super fijn! Alles netjes verpakt en de camera werkt fantastisch.

Sanne 25-02-2021

Hele fijne camera gekocht die goed is voor beginners! Op de website staat alles uitgebreid uitgelegd waardoor de keuze iets gemakkelijker werd!

Ravi 25-02-2021

Gekocht 12249577 Canon EOS M50 zwart + 15-45 IS STM + 50mm F/1.8 + M-Mount Adapter

Goede en duidelijke klantenserive, product snel geleverd!

Peter Goes 24-02-2021

Heldere informatie over het product op de site inclusief een pdf van de handleiding en een prima afhandeling van de bestelling.

Sjoerd Brinkers 24-02-2021

Klantenservice van Kamera-express neemt alle tijd voor je, denkt mee én komt met een juiste, passende oplossing. Erg tevreden over kamera-express!

Joris 24-02-2021

Aanschaf 55"Oled tv + muurbeugel

Goede prijs (tv €200 goedkoper dan de concurrenten) en zeer snel geleverd. Zondagavond laat besteld, dinsdag aan huis afgeleverd door de koerier.

De beugel werd echter niet meegeleverd. Middels een korte chat sessie echter kwam ik er achter dat deze een dag later geleverd werd via postnl (moest uit een buitenlands filiaal komen). En inderdaad was de beugel woensdag binnen.

Kortom: goede prijzen, snelle levering en snel contact bij vragen

Hans H 23-02-2021

Ondanks de Corona-perikelen ben ik door Kamera-Express uitstekend geïnformeerd en geholpen bij de aanschaf van een fotokit: NIKON Z5 + FTZ-adapter + Nikkor 24-200mm. Daarnaast coulant geweest bij de aanspraken op een kortingsactie. Als vaste klant van K-E heb ik een goede ervaring met de dienst- c.q. serviceverlening van K-E.

van der Vegt 23-02-2021

Super webshop!
Heb eerder al eens een camera op hun locatie in Groningen gekocht, hier werd ik heel goed te woord gestaan en dachten ze goed met mij mee.
Heb onlangs een camera via hun webshop besteld. Wat een snelle levering!
Had de camera om 23:00 besteld en de volgende ochtend al in huis, en dat met de corona drukte.
Voor de rest heeft de webshop een mooi en divers aanbod.

Johan 23-02-2021

Ik ben zeer goed en vlot geholpen door de medewerkers van Kamera-Expres in Utrecht.
Ik beveel dit bedrijf aan.

Hans 23-02-2021

Ondanks de corona crisis duidelijk antwoord. Kon reserveren zonder betaling.
Bij het afhalen in Rotterdam verliep alles correct.

Fouad Zekhnini 23-02-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege zijn uitstekende service en een mooie prijs die ik aangeboden heb gekregen om de tv aan te schaffen. Vele familie leden hebben hier hun TV gekocht in de winkel in Rotterdam Centrum. Zoals de LG tv bij mijn ouders van 12 jaar geleden die nog steeds werkt! kortom zeer fijne winkel.

Jasper 22-02-2021

Overzichtelijk website met uitgebreide info over de producten. Na eerlijk en duidelijk advies via een belafspraak (i.v.m. corona), de Canon EOS D90 + 18-135mm F/3.5-5.6 iS USM NANO lens aangekocht. Niet de eerste keer dat ik hier camera apparatuur aangeschaft hebt. Ook bij deze aankoop weer super geholpen door de medewerkers van de vestiging Capelle aan den IJssel. Beveel kamera-express bij iedereen aan!

Sisi 22-02-2021

De prijs was goed. Laag geprijst. DE levering was snel. Ook in deze coronatijd.