Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Mario 05-11-2020

Ter plaatse geweest omdat ik nog twijfelde tussen de sigma 150-600 C of de S, na de verschillende objectieven in het echt gezien en getest te hebben toch de C genomen, de medewerkers waren aangenaam en behulpzaam , zeker niet opdringerig of misleidend, dit is zeer fijn . Volgend aankopen overweeg ik er ook te doen , zeer tevreden

Kelly Stout 05-11-2020

Goed geholpen, duidelijke uitleg!
genoeg personeel aanwezig en zijn bovenal ook erg vriendelijk.

Anna 05-11-2020

Vandaag in de winkel in Eindhoven geweest, ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen.
Heb daardoor een mooie aankoop gedaan , waar ik heel blij mee ben.
Ook advies bij accessoires uitzoeken en niet gepusht worden om het duurste te nemen, daar houdt ik van.

J.Drenthen 05-11-2020

fijne sfeer, totaal niet opdringerig, vooral goed luisteren naar de consument, verteld dat ik een herintreder ben in de fotografie en gevraagd wat mijn laatste toestel was! direct op ingehaakt en met de juiste adviezen gekomen, in dit geval de Fujifilm X-T3, kwam voor advies, maar met kamera thuisgekomen die precies bij MIJ past!!

Boomsma 05-11-2020

Lumix
Nog voor binnenkomst bij Kamera Express Groningen ging het perfect: ik kon eenvoudig en gratis parkeren. Daarna deed ik een van mijn plezierigste aankopen. De verkoopmedewerker was professioneel: hij kende de producten, sprak klare taal over voor- en nadelen (ook bij de accessoires), bleef zakelijk, was vriendelijk en daadkrachtig. Hij verwoordde zelfs mijn vreugde na betaling: "Het moet een mooie dag voor U zijn." Let wel, ik werd niet getutoyeerd!

Wendy 05-11-2020

Sinds kort een Sony systeemcamera aangeschaft in deze winkel met bijbehorende objectieven. Duidelijke uitleg gehad en alle extra informatie met tips voor de aanschaf.
Ook verschil uitgelegd tussen de verschillende accessoires en advies welke het beste is. Op die manier een bijpassende keus kunnen maken voor de objectieven.
Veel tijd voor genomen en compleet in het verhaal.

Bram 05-11-2020

Snelle communicatie via de mail. Levering was ook snel en keurig binnen het gemelde tijdsvak van 2 uur.

G.A.Regien 04-11-2020

Vandaag zeer vriendelijk geholpen door verkoper (Rick) Duidelijk uitleg gekregen over verschillende modellen en opties. Uiteindelijk met een mooie Camera ( de Nikon D780) tevreden en voldaan de winkel uitgelopen. Heb al wat foto's gemaakt en werkelijk naar volle tevredenheid. Wat een mooi ding !!

G.A.Regien 04-11-2020

Jurgen 04-11-2020

Fijne winkel in Almelo met deskundig personeel die luistert naar je wensen. Wij waren/zijn zeer tevreden over het advies en onze aankoop.

Amanda 04-11-2020

Voor de 2de keer in korte tijd een camera aangeschaft bij Kamera-Express. Heel goed geholpen. Vriendelijk personeel die goed adviseren.

JB 04-11-2020

Je wordt heel goed geholpen bij het kiezen van een camera. Ze geven een goed advies en ook goede suggesties om je aankoop zo persoonlijk als mogelijk te maken.

Kris 04-11-2020

Ik heb fototoestel Fujifilm xt30 gekocht in de winkel in Antwerpen. Ik werd zeer goed geholpen in mijn keuze. Ik ben een leek en daarom was de keuze eerst wat moeilijk maar door de hulp van de verkoper werd het voor mij duidelijk. De keuze van de lens was voor mij ook niet vanzelfsprekend maar alweer op het juiste pad gezet door de verkoper. Ik wist eerst niet van het bestaan af van de winkel in Antwerpen. Ik weet zeker dat indien ik nog iets nodig heb voor fotografie hier terug naar toe zal gaan.

Camera Canon M50 KE 04-11-2020

Gebruiksvriendelijke website en klantvriendelijk met het oplossen van een probleem indien er iets niet goed is gegaan met de bestelling

Sandra Niessen 04-11-2020

gewoon een super winkel waar we fatsoenlijk advies krijgen ! Zoiets koop je niet zomaar online is onze mening en dan is het fijn als de verkoper je goed adviseert . dus dikke 10 !

Wendy Nonclercq 04-11-2020

Gisteren mijn nieuwe Canon EOS 5D Mark IV aangekocht. Ik ben zo tevreden over de klantenservice in de winkel Te Turnhout. Ik had eerst een paar keer gemaild met een paar vragen. Ik kreeg bijna onmiddellijk reactie. Ik raad iedereen aan om bij Kamera Express uw benodigdheden te kopen.

Alie 04-11-2020

Gisteren een nieuwe camera gekocht. we werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. we kregen een duidelijke uitleg

Hans 04-11-2020

In het verleden goede ervaringen gehad op locatie in Arnhem, nu ivm Corona via webshop Sony Home cinema set gekocht. Goed contact met de klantenservice en snelle levering

Harry 03-11-2020

Kamera in Superstore Eindhoven gekocht. Vriendelijk, enthousiast en snel geholpen, duidelijke uitleg.
Kom al sinds 2006 bij Kamera-Express en ben altijd uitstekend geholpen.

Normanvh 03-11-2020

Update op 03/11/2020:
Eerder zo blij met de verkoop service en snelle levering totdat je een probleem hebt. Dan komt de war aard van niet samenwerkende afdelingen van dit bedrijf pijnlijk boven. De telefonische helpdesk communiceert niet met de winkel en reparatie afdeling, de winkel niet met de reparatie afdeling, de reparatie afdeling niet met de winkel en vooral niet met de klant. Maanden wachten en nog geen oplossing terwijl de fabrikant heeft gezegd; toestel omruilen. Dat is bij Kamera express tegen dovemansoren. Helaas, ik doe nimmer nog een aanschaf hier.

Review van 21/07/2020:
Goede keuze en een telefonisch bereikbare helpdesk met goed advies. Verzending op tijd en goede garantie.
Kamera Express 04-11-2020

Beste Norman,

Bedankt voor uw review. Het spijt mij dat uw reparatie al enige tijd weg is, dat is inderdaad erg vervelend. Helaas kunnen wij deze niet omruilen, totdat wij zelf bericht krijgen van het service center.

Gelukkig zie ik dat er ondertussen contact is geweest en dat we een oplossing hebben gevonden.

landyv 03-11-2020

Zowel online als in de fysieke winkel een aangename indruk gekregen. In de winkel vakkundig geholpen. Ik ben door zwager fotograaf op Kamer Express gewezen omdat ook hij zeer positieve ervaringen heeft.
Ik beveel Kamera Express dan ook van harte aan,

JT 03-11-2020

Vriendelijke en deskundige hulp. Alle tijd om alle vragen te stellen over mijn nieuwe camera. Koffie aangeboden gekregen. Fijn dat je dit ook in de winkel, persoonlijk, kunt aanschaffen, en niet via internet.

G.ter Mors 03-11-2020

Ben bij deze shop vriendelijk en netjes behandeld en heb van de verkoper handige tips gehad waar ik, wat mee kan.Het is een prima product van een goede kwaliteit en een nette prijs.Het is een nette keurige winkel met voldoende producten.

Marjan 03-11-2020

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Mocht lens uitgebreid testen. ook werd er terplekke product vergelijking gedaan. zeer tevreden.

Jan La Valette 03-11-2020

Kamera Express heeft een enorme assortiment. De website is gebruiksvriendelijk. Ben goed geïnformeerd over het aankoop product. Ik kom en koop mijn fotografische spullen sinds 1980 (voorheen FOKA) bij KAMERA EXPRESS.