Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Siem 24-08-2020

Ben al Jaren klant bij Kamera Express echter had de winkel in Breda nog nooit bezocht. Net als in de andere vestigingen vriendelijk en deskundig personeel welke je goed adviseren om uiteindelijk de juiste keuze te maken. Men vraagt eerst door naar wat je precies zoekt alvorens men een aantal mogelijkheden voorlegd. Daarnaast is men enigzinds flexible in de samenstelling van zogenaamde pakketaanbiedingen. (een grotere geheugenkaart of een nader tasje is geen problem om alsnog voor de projectkorting in aanmerking te komen)
De locatie van de winkel is wat lastiger (naast druk kruispunt) echter parkeermogelijkheden maken dit weer goed. Voor mij een winkel (en locatie) waar ik gezien mijn woonplaats zeker vaker een bezoek aan zal gaan brengen
Kamera Express 04-09-2020

Wat leuk dat we jouw als trouwe klant ook in onze winkel in Breda hebben mogen verwelkomen. Hopelijk tot de volgende keer!

Paul 24-08-2020

In de winkel in Eindhoven uitstekend geholpen. Kocht een nieuwe camera (Panasonic Lumix ). Professionele uitlen en geduld

mariska bastiaansen 23-08-2020

vandaag goed geholpen in Breda voor mijn professionele camera. goede uitleg gehad en goede uitleg over de lenzen en camera

Irene bettonviel 23-08-2020

Een publieksvriendelijke winkel waar deskundig personeel de tijd neemt om je te helpen met je keuze van een apparaat en duidelijke uitleg geeft over je aankoop.

Hilde 23-08-2020

het was de eerste keer dat we hier iets hebben gekocht. Alles echt alles is perfect verlopen dus raden wij deze winkel aan . Zo moesten er méér zijn , toppie :-)
Kamera Express 04-09-2020

Dankjewel Hilde, hopelijk tot een volgende keer!

Peter 23-08-2020

Netjes, correct, duidelijk en lage prijs. Oude tv ook ingeruild. Goede zaak.

Ingrid 23-08-2020

Prima en grote winkel in Den Bosch. Verkoper voelde aan dat ik precies wist wat ik zocht dus begeleidde mij daardoor uitstekend naar het product van mijn keuze. Op internet was ik er niet uitgekomen! Kwam ideeën aandragen voor geheugenkaarten maar drong verder niet aan. Aanrader!

HEbO 23-08-2020

Veruit de laagste prijs voor de Panasonic televisie.
Werden 's avonds gebeld voor afspraak m.b.t. levering en de tv is conform de afspraak geleverd.
Niets op aan te merken, vandaar het hoge cijfer.
Voor een volgend artikel zal ik zeker eerst op de site van KameraExpress kijken.

Peter Dalm 23-08-2020

canon powershot SX70 HS vandaag 23.08 aangeschaft bij kamera express,
winkel in capelle aan de ijssel, leuk en goed geholpen, aanrader , vooral als
je nog niet 100 % weet welke camera je wil aanschaffen

JWvA 23-08-2020

Via een advertentie op Google op de website van Kamera Express beland. Fijne en overzichtelijke webwinkel met een groot assortiment. Goede aanbiedingen en verlengde garantie wanneer je enkele formulieren invult.

Van der Laan 23-08-2020

Camera Express in Capelle geeft een eerlijk en betrouwbaar oordeel. Ze kijken goed naar wat de wens van de klant is. En de service is zeer goed.

az partner 23-08-2020

vriendelijk personeel en goede service, duurde alleen best lang voordat tv van magazijn gehaald werd.

Peter Koning 23-08-2020

prima webshop en goed bereikbaar met daarnaast ruim 13 winkels over heel nederland. Medewerkers van Kamera staan je altijd vriendelijk te woord en geven altijd een antwoord op je vragen eventueel later met melding van wanneer bericht over reactie of verwijzen door naar een college fotoleverancier voor een beter antwoord ......

HansvL 23-08-2020

Lage prijzen en snelle levering hebben mij doen besluiten om online bij Kamera Express te bestellen. De Philips 50PUS6504/12 functioneert zoals verwacht. Glas helder beeld en snel geïnstalleerd.

Wouter 23-08-2020

Maandag 17 augustus heb ik de Philips 65OLED934 besteld. De gunstige garantievoorwaarden gaven voor mij de doorslag ten opzichte van andere webshops. 's Middags heb ik de tv besteld, waarna ik later op de dag keurig werd gebeld door de koerier voor het maken van een afleverafspraak. De volgende middag werd de tv netjes afgeleverd door een zeer vriendelijke chauffeur. Kamera Express heeft haar zaakjes prima voor elkaar!
Kamera Express 04-09-2020

Gefeliciteerd met je nieuwe tv, Wouter. Vergeet je niet te checken of deze binnen onze 5 jaar garantie actie valt?

kaylee 23-08-2020

mijn vader nam mij mee nadat hij zelf een televisie gekocht had bij jullie en dat beviel hem ook al heel erg goed,

corona maatregelen werden goed nageleefd en er werd erg prettig met je om gegaan kortom helemaal tevreden

bedankt kamera Express Almelo

Hazel 23-08-2020

Duidelijke website met goede kwaliteitsproducten. Een echte aanrader. Top

Wilfried 23-08-2020

Zondag 17 aug om 15 u een TV Philips The One 65PUS7354 - Ambilight online besteld bij Kamera Express omwille van de gunstige voorwaarden. Zelfde dag gebeld door Kamera Express om afspraak te maken voor gratis levering. Maandag geleverd door vriendelijke jongen met een half uur vertraging tov afspraak, maar dat kan aan het verkeer gelegen hebben. Geleverd product in perfecte staat en voldoet 100% aan de verwachtingen. Mijn vorige TV SONY KDL60W8555B was elders gekocht in 2014. Hij koste toen net dubbel zoveel als deze Philips + er verscheen net na de garantieperiode een blijvende groene lijn dode pixels op het scherm + resolutie is nu x 2 + gebruiksvriendelijker + android + ambilight, enz...
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je review Wilfried. Vergeet je voor deze Philips niet de vijf jaar garantie aan te vragen?

Janet 23-08-2020

Een compact camera gekocht, zelf al wel wat voorbereiding gedaan in het zoeken, maar in de winkel konden zij mij goed vertellen wat de camera allemaal kan en heeft mij verschillende camera's laten zien. ik had twee peuters bij mij. 1 was wel erg vervelend en normaal zou ik dan weer weg gaan. de winkelbediende had veel geduld met mij en kon mij goed informeren. thuis nog wel getwijfeld, maar ik heb de juiste keuze gemaakt in de camera en blij dat ik dat bij deze winkel heb gekocht.

S. de Haas 22-08-2020

Mooie grote winkel, Heel vriendelijk personeel en heel goed advies gekregen. Uiteindelijk mijn keuze gemaakt en de camera en lens gereserveerd bij Kamera Express. Goed geholpen bij het ophalen en nog bruikbare tips gekregen. Kortom top!

Carl van den Ende 22-08-2020

Vandaag voor mijn Sony A-6000 een lens gekocht, personeel was zeer behulpzaam en bekwaam.
Heb de lens uit mogen proberen op 1 van de camera's (Sony A6000) die in de winkel lag, ik had mijn eigen camera niet bij me.

Bert 22-08-2020

Ik heb in Maastricht een camera gekocht. Duidelijke informatie op de website en een vriendelijke en vakkundige behandeling in de winkel.

Sandra W. 22-08-2020

Hele mooie en overzichtelijke winkel. Makkelijk bereikbaar en prima ( gratis) parkeermogelijkheden.

Personeel heel erg vriendelijk en leuke humor.

Tineke 22-08-2020

Wij kopen al jaren bij Kamera Express. Er loopt deskundig personeel rond, die ons helpen bij het maken van de juiste keuzes. Bovendien heeft kamera Express een zeer ruim assortiment tegen uitstekende prijzen.
Kamera Express 04-09-2020

Fijn dat we jullie na jaren nog mogen verwelkomen als trouwe klant, Tineke. Graag tot de volgende keer!

Anneke 22-08-2020

Fijne winkel met ruime keus en deskundig behulpzaam personeel zonder dat ze iets opdringen!