Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Guido 03-08-2020

Totaal onbetrouwbare winkelketen. Klantendienst écht waardeloos. Vandaag 03 augustus, nog steeds geen terugbetaling van mijn € 639,59 ontvangen?? Belofte van Customer Service" op 14 juli, dit binnen enkele dagen terug te betalen... Zie bijgevoegde mail hieronder. Let ook op mijn eerste review, betreffende hun beloftes, échte levertijden en klantvriendelijkheid. Customer Service (Kamera Express )
14 jun. 2020 16:21:41 CEST
Beste Guido Verhaegen,
Hierbij bevestigen wij u dat we order 8730538 voor u zullen annuleren en crediteren.
We doen er alles aan om de betaling binnen enkele werkdagen terug te storten.
Bij momenten van drukte lukt dit soms niet. U kunt van ons verwachten dat het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening is terug te zien.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Customer Service
Kamera Express

Groeten een zééér misnoegde klant, Guido.
Kamera Express 05-08-2020

Beste Guido,

Bedankt voor uw review en wat vervelend te lezen dat u uw geld nog niet retour heeft. Dit zou volgens het systeem wel verwerkt zijn en wordt altijd overgemaakt naar het betaalmiddel waar u de originele bestelling mee heeft voldaan. Ik zal u direct een mailtje sturen om dit verder voor u op te lossen.

B. Goossens 03-08-2020

Bij Kamera Express Den Bosch ben ik uitstekend geholpen bij de keuze en aanschaf van mijn nieuwe Canon 90D spiegelreflexcamera en zoomobjectief. Super vriendelijk personeel dat ruim de tijd nam om mijn wensen door te nemen en hier een deskundig, eerlijk advies en uitleg over te geven. Op het moment van aankopen bleek er vanuit Canon een prijsstijging te hebben plaatsgevonden, maar dit was geen enkel probleem; de eerder afgegeven prijs werd gewoon gehanteerd. Super service. Ik ben superblij met mijn camera, al veel plezier van gehad in de vakantieperiode, en ga voor toekomstige benodigdheden beslist weer terug naar Kamera Express Den Bosch.

de Vos 03-08-2020

ontzettend leuk geholpen door xxx en zijn vrouwelijke collega.
Gewoon lekker meedenken over hoe een produkt het snelst kon worden geleverd.
En ook gewoon even tijd om los van het zakelijke aspect, even privé met je te kletsen.
Een leuke en eerlijk overkomende winkel met geschikte en deskundige medewerkers.
Ik was in de winkel in Zwolle, aan de Dijkstraat .
Hééél plezierig ! Ik kom er gegarandeerd terug !

Annita 03-08-2020

Ik ben goed geholpen met de vragen die ik had over de Canon Eos rp en goede adviezen gekregen met welke lenzen voor mij het meest geschikt zijn. Ze houden geen verkoop praatje maar luisteren goed naar wat je nodig zou kunnen hebben en helpen je goed op weg. Erg tevreden met mijn aankoop en goede tips meegekregen. Zeker een aanrader.

Willo 03-08-2020

Na uitgebreid en vakkundig advies heb ik in de Superstore in Capelle a/d IJssel een Panasonic G9 met toebehoren gekocht. Het personeel is vriendelijk en bekwaam en neemt de tijd voor al je vragen.

JOBI 03-08-2020

Wij zijn prima te woord gestaan door de medewerker van Kamera-express in Arnhem.
We hadden nogal veel vragen over de stick om een onderwatercamera op te bevestigen.
Ook een vraag over een onderwatercamera, de verschillen, prijzen enz.
die werden geduldig beantwoordt.
Alvast een stick gekocht en informatie over welke onderwatercamera we in de toekomst gaan kopen.
Zo kun je tot een goede keuze komen.

van Brakel 03-08-2020

De medewerker die ons hielp was niet alleen deskundig, maar zijn uitleg was ook zeer transparant.
De aangekochte camera (Sony A6000) leek elders goedkoper, maar was het toch niet (goedkopere lens).
Wat mij met name aansprak was zijn relaas over de ontwikkeling en opkomst van systeemcamera's.
De camera zelf doet het overigens prima. haarscherpe, levensechte beelden. En dat voor een instapmodel............

Suus 03-08-2020

Ik heb bij Kamera Express locatie Rotterdam mijn Canon EOS 2000D opgehaald. Ik ben goed geholpen en het personeel was erg klantvriendelijk. Het is ook erg fijn dat men de camera 24 uur voor je kan reserveren, zodat je zeker bent niet mis te grijpen bij bezoek aan de winkel.

hennyper 03-08-2020

Ik ben naar deze shop in Den Haag gegaan omdat ik bij mijn bestelling on-line niet kon aangeven dat ik mijn oude televisie wilde meegeven als de nieuwe werd geleverd. Ondanks dat ze in Den Haag geen tv apparatuur verkopen is dat daar allemaal super snel geregeld. Daar is direct met klantenservice kontakt opgenomen en kreeg ik zwart op wit dat mijn oude tv meegenomen zou worden. Een uur later werd ik al gebeld voor afspraak voor de levering.

Mylène 03-08-2020

Gister in de winkel in Capelle a/d IJssel geweest, super vriendelijk personeel.
Heel goed advies gekregen en daardoor met de juiste camera de winkel verlaten.

Guido G. 03-08-2020

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van Canon Powershot SX430 met starterskit.
Ik heb mijn aankoop gedaan on-line bij Kamera Express tegen een zeer voordelige prijs voor een hoog kwaliteitsproduct en ben er zeer tevreden mee.
Mijn toestel is tijdig geleverd geweest op de afgesproken termijn.

M 03-08-2020

Na een paar avonden onderzoek wist ik wat ik ongeveer wilde aanschaffen. Met die informatie ben ik naar Kamera-Express in Groningen gegaan. Daar werd ik vakkundig geadviseerd.

George 02-08-2020

We zijn goed ontvangen in de winkel in Zwolle en er werd ruim de tijd genomen om ons in een duidelijk advies te voorzien. Vriendelijke en gastvrije servicegerichte medewerkers!

Andrer 02-08-2020

Ik heb hier al verschillende keren een camera en accessoires gekocht, dus toen ik een 32 inch televisie zocht en erachter kwam dat zij deze ook voor concurrerende prijzen aanboden aarzelde ik geen moment om ook een tv bij kamera expres te kopen.
Zoals alles wat ik inmiddels bij kamera expres heb gekocht goede prijzen en goede service,

Inge 02-08-2020

Ik heb in het filiaal in Rotterdam mijn Canon 250D gehaald. Ik ben goed geholpen en het personeel was erg klantvriendelijk. De winkel was in verbouwing dus ik moest wel vragen naar het model en kon dus geen andere modellen zien, want deze stonden allemaal achter de kassa. Gelukkig had ik al voldoende research gedaan op het internet.

Margot 02-08-2020

Al meerdere keren de Kamera-express in Eindhoven bezocht en altijd goede service. Laatste keer bij de aanschaf van een nieuwe Spiegelreflexcamera en allround lens. De camera stond al vast, maar ik was nog niet zeker welke lens ik erbij wilde hebben. De verkoper nam alle tijd, beantwoorde geduldig al mijn vragen (met meerdere keren in en uitpakken als gevolg) en adviseerde goed op welke lens ik het beste kan gebruiken aan de hand van wat ik belangrijk vind. Ze kijken echt goed naar jouw voorkeuren en proberen je niet het duurste product aan te smeren.

Alain 02-08-2020

Vestiging in Almelo. Specialist met name op het gebied van fotografie (we hebben geen ervaring over de rest van het aanbod), je kunt er goed en deskundig advies krijgen voor een weloverwogen keuze.
De winkel is overzichtelijk en mooi opgezet, voor ons in Almelo dichtbij. Vaak moet je lang wachten voor dat je aan de beurt bent dat komt doordat men veel aandacht aan de klant geeft, wees er dus op voorbereid als je een bezoek plant.

lucas 02-08-2020

Kamera Express is afgelopen week niet bereikbaar. Bel je ze, zit je 6 min in de wacht en krijg je dan pas een voicemail. Nav voicemail word je niet teruggebeld. Op email wordt niet gereageerd. Geen service...
Kamera Express 03-08-2020

Hi Lucas, bedankt voor je review.

Het klopt inderdaad dat de bereikbaarheid momenteel niet zo goed is. We werken hard om dit probleem op te lossen. Gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en jullie tot een mooie oplossing zijn gekomen.

Ger 02-08-2020

Maandag online lens/objectief besteld. Donderdag ontvangen en ik bleek verkeerde besteld te hebben, direct email verstuurd en vrijdag al bericht dat de correcte lens/objectief zaterdag af te halen was in Capelle. Vandaag omgeruild. Prettige medewerker en gaf gratis nog de nodige info.
Zeer tevreden en echt aan te raden!!!

Robbertje 01-08-2020

Had een verkeerde artikel besteld in de webshop en kon hem in de winkel omruilen vertelde ze en dat het geen probleem was . Geweldige vriendelijke klantenservice mag dit genoemd worden ben dan ook zeer te vrede hoe dit is opgelost is.
Zou deze winkel dan ook voor de 100% aan raden

Miranda 01-08-2020

topzaak.
Je wordt er goed geholpen.
Het personeel neemt alle de tijd voor je.

Semin 01-08-2020

Je krijgt eerlijk en behulpzame advies op de fysieke winkel van Kamera Expres. Daarom wou ik mijn volgende kamera van deze winkel kopen. Toen ik zag dat het product niet in de winkel op voorraad was, heb ik online besteld. Volgende dag was het thuis. Super service!

Herman 01-08-2020

Gekozen voor Kamera Express vanwege prijs/kwaliteit verhouding. Werd aangenaam verrast door behulpzaamheid en het meedenken over meerdere oplossingen om GPS informatie te koppelen aan de foto’s.

Lammert 01-08-2020

Kamers expressie werk snel, en is niet duur
Klopt : vandaag besteld morgen in huis

Floor 01-08-2020

Hartelijkontvangst in de corona tijd, en het enthousiasme straalde van de verkopers(ster) af. Ja deze winkel kan je bij iedereen aanbevelen. In 1 woord SUPER.