Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Cor 10-09-2020

Na een beetje moeizame start met ze heb ik daar de Samsung tv UE55TU8500 gekocht (579,- Euro), iets duurder dan bij een andere parallel importeur ( bijv. El Vidas 525,- Euro). Ik kreeg vervolgens het type 8502 geleverd. Kamera-Express vermeld dat netjes op de site dat die mogelijkheid bestaat, bijv. een El Vidas stuurt je zonder iets te melden een 8502 toe. Van te voren contact met ze gehad of de tv op voorraad was en als ik die vandaag zou bestellen deze morgen binnen is. Dat zou inderdaad het geval zijn en dat hebben ze ook waargemaakt. En zoals ik van te voren ook nagevraagd had, stond de tv inderdaad op landcode Benelux, dit omdat anders de CI+ module niet correct functioneert, en het lijkt of je alleen naar "analoog" beeld zit te kijken. Ik weet dat het digitaal beeld is, maar zeker geen UHD beeld. Zover we de tv nu kunnen beoordelen (na 1 dag) werkt deze prima en voldoet deze aan de verwachting en heeft Kamera-Express gedaan wat ze gezegd hebben.

Dan heb ik nog wat tips voor Kamer-Express zelf.
Als een klant een vraag stelt, geef dan ook antwoord op die vraag en geen algemeen antwoord.
Ik heb 3x dezelfde vraag moeten stellen voordat ik mijn antwoord had. Na 2x de vraag gesteld te hebben: staat de tv op landcode Benelux? dacht ik laat maar zitten, ik zoek een ander. Toen kreeg ik een email of ik de klantenservice wilde beoordelen. Ik heb toen gemaild wat ik nu moest antwoorden, als ik na 2x dezelfde vraag nog steeds geen antwoord heb. Pas na die 3e keer had ik eindelijk mijn antwoord wat ik nodig had.
Dan iets over de laagste prijs garantie. Bij de voorwaarden van de laagste prijsgarantie staat dat de concurrent een officiële Nederlandse dealer moet zijn. Dat is een beetje hypocriet, omdat jullie zelf ook geen officiële dealer zijn van Samsung en ook gewoon parallel import plegen. Jullie doen dus zelf appels met peren vergelijken met de laagste prijs garantie, en dan heb ik het nu even alleen over de Samsung tv's.

Neemt niet weg dat ik zelf de keuze had om bij jullie te bestellen, en dat jullie netjes gedaan hebben wat er afgesproken was, en zeker dat laatste is heel belangrijk voor consumenten.
Op basis van mijn ervaring zou ik weer kopen bij Kamera-Express en andere mensen zeker niet afraden bij jullie te kopen.

Frank 09-09-2020

Fijn om te kunnen sparren over wat de beste vervolgstap is en gedegen advies te krijgen over verschillende objectieven. Super service!

Frieda Struyf 09-09-2020

Voor de aankoop van een Tamronlens, deze was niet voorradig en moest vanuit Nederland geleverd worden. Na een week heb ik deze kunnen afhalen in de winkel, er was een probleem met het uitscannen.... Kamera Express kan je quasi niet telefonisch bereiken wat lastig is. Prima service in de winkel.

Jolene Akkermans 09-09-2020

Prettige service en duidelijk advies! Weer tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Peter Feteris 09-09-2020

Prima winkel, deskundig personeel veel op voorraad en aantrekkelijke prijzen.

Ruben Landman 09-09-2020

Eenvoudige bestelprocedure, snelle (deel)levering van de fotocamera. Tweede deel (cameratas) kwam een week later, maar dat was met een brief in de eerste doos aangekondigd. Afrekenen met Mastercard mislukte (scherm bleef 'hangen'); daarna met iDeal geen problemen.

Hans Piena 09-09-2020

Onlangs bij Kamera Express een TV Panasonic TX-55FZW954 SHOWROOMMODEL gekocht.
Bij uitpakken bleek er een kras op het scherm te zitten en de afstandbedieningen ontbraken.
Na veel vragen worden ze ook niet opgestuurd. Vermijden dus, deze zaak.
Kamera Express 14-09-2020

Beste Hans, bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u uw televisie zonder schroeven en afstandsbediening heeft ontvangen. Ik zie dat mijn collega's achter de schermen druk bezig zijn geweest en vandaag de missende onderdelen op de post hebben gedaan. Excuses voor de lange wachttijd.

rudolf 09-09-2020

Fijne winkel met behulpzaam personeel , je krijgt zelfs je parkeergeld terug . ik heb hier nu 3 maal wat gekocht en zal de vierde keer ook weer hierna toegaan , de prijzen zijn ook goed , aanrader.

Leen 09-09-2020

Fijne zaak veel keuze, goede regeling aangaande corona, redelijke prijzen.
Panasonic Lumix DC-TZ95 aangeschaft, veel mogelijkheden moet nog wel het een en ander goed doorlezen. Camera bevalt tot op heden prima, de elektronische "doorzicht "zoeker is wat klein maar een prima hulpmiddel bij veel zon.

Cor 09-09-2020

Een paar dagen de Canon EOS R6 in huis. Techniek van de camera is geweldig. Oude EOS 6D ingeruild. Van 2015 naar een camera uit 2020. Een verbeterslag van 5 jaar. Gekocht bij vestiging in Zwolle. Uitstekend geholpen en prima service. Er werd mee gedacht en medewerker neemt alle tijd. Via de mail regelmatig aanvullende informatie gehad.

WendydH 09-09-2020

Hier staan verkopers die verstand hebben van de producten. Ze luisteren naar je verhaal en begeleiden je naar de juiste producten, zonder dat je iets wordt aangesmeerd.

Alex 09-09-2020

2 keer op bezoek geweest bij Camera-express in Maastricht. Zeer goed geinformeerd en geholpen door de verkoper. Na het eerste bezoek was mijn keuze al teruggebracht tot 3 modellen spiegelreflexcamera. Mede door de juiste vragen van de verkoper.
Daarna online meer info opgezocht over deze 3 modellen en daarna nogmaals terugegaan naar de winkel. Uiteindelijk voor de canon 80d gekozen.

Franky 09-09-2020

Deze service is zeer goed en de omgang met klanten .
Bij problemen komen ze altijd met een oplossing en dat is niet overal zo.

Hikaholics - Deen en alette 08-09-2020

Prachtige winkel in Utrecht! We zijn goed geholpen door Jan. De eerste dag dat wij er waren gaf hij ons een mooi overzicht als wij onze camera wilden inruilen en zei vriendelijk dat we er een nachtje over mochten slapen. Totaal geen gepush, maar juist een leuk persoonlijk gesprek gehad. Na letterlijk het nachtje slapen hebben wij besloten onze camera in te ruilen voor een Sony a6600 met een Sony Lens 16-55mm f2.8. Jan verwelkomde ons direct in de winkel en adviseerde ons perfect. We kregen het advies voor een verzekering en lensprotector. Nogmaals bedankt Jan voor de top hulp en veel plezier alvast gewenst voor tijdens je (bijna) pensioen.

Dianav 08-09-2020

Duidelijke Rustige uitleg, Alle ruimte voor vragen. Winkel is goed bereikbaar. Veel keuze.

Karin 08-09-2020

Altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Duidelijke uitleg van mensen die weten waar ze over praten.

Mw. Myna 08-09-2020

De goedkoopste vergeleken bij andere aanbieders met exact hetzelfde product.

M 08-09-2020

Deskundig personeel, kijken naar je budget en luisteren naar wat je graag wilt!

jan linssen 08-09-2020

Zeer kundig en vriendelijk personeel.
Word snel en vakkundig geholpen en hebben alle tijd voor je.

Dennis 08-09-2020

De webshop is duidelijk en geeft een goed inzicht in je bestelling. De product omschrijving is goed te lezen zodat je de plus en min punten over het product kunt beoordelen.

Gonny 08-09-2020

Prima winkel, goed en geduldig geholpen, ondanks de rij klanten buiten. Zonder haast legde de verkoper de camera uit.

Suzanna 08-09-2020

Vriendelijk geholpen en op al mijn vragen, goed antwoord en uitleg gekregen. De juiste hulp en deskundigheid gehad bij mijn zoektocht. Echt een aanrader. Snelle levering van mijn camera, volgende dag al in huis. Kon snel aan de slag.

Lex 08-09-2020

Snelle levering, overzichtelijke site en volgens mij de voordeligste keuze.
Kortom top winkel.

Carlijn 07-09-2020

Ik heb de service van Kamera Express goed ervaren. Mijn producten waren precies goed voor mij en de meneer die mij heeft geholpen wist precies wat het beste paste bij mijn wensen. Erg tevreden over het verkoop proces!

JTB 07-09-2020

Vind nog steeds een goede winkel. Prijzen zijn goed. ik ben goed geholpen in Capelle a/d IJssel. Vond ook dat het goed was geregeld wat betreft de corona maatregelen. ik voelde me erg op me gemak en nog goede extra info gekregen over een andere camera die ik heb. Al met al zeer tevreden.