Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gert-Jan 31-08-2020

Uitstekend geholpen. Was er op zondagmorgen en er werd alle tijd genomen voor de aankoop van een scope met statief. Producten werden om te kunnen vergelijken voor mij in elkaar gezet waarna ik deze kon uitproberen. Goede uitleg, goede en vriendelijke hulp.

Els 31-08-2020

Heb een SAMSUNG QE49Q60R Tv gekocht .De ene dag besteld en de andere dag in huis ,goede site en je wordt via de email op de hoogte gehouden .Zeer mooie tv tegen een mooie prijs .ik ga hier zeker nog wel eens meer kopen .

M. vd Einden 31-08-2020

Na de online bestelling zeer snelle bevestiging, goede communicatie met betrekking tot het verloop van de bestel en leverprocedure. Supersnelle levering. TOP!!

Corinne 31-08-2020

Een topservice en advies mogen ontvangen bij de aanschaf van een 100-400mm lens voor mijn Canon.
Meerdere opties mogen uitproberen en testen en duidelijk het verschil (of niet) uitgelegd en toegelicht.
Zeer tevreden over mijn aankoop en het geduld van het personeel in de winken in Capelle a/d IJssel!
Kamera Express 04-09-2020

Mooie aankoop Corinne, veel plezier ermee!

M vd H 31-08-2020

Vriendelijk personeel. tv was niet op voorraad maar werd meteen besteld en was de volgende dag al in huis, super!

Ben 31-08-2020

ze hebben me hier prima geholpen, een aanrader dus!
ik kwam hier voor een nieuwe flitsbuis en zal hier zeker nog terugkomen

Rinus 30-08-2020

Prima service, personeel klantvriendelijk! Bracht een qled tv retour, geen probleem ondanks dat ik een led tv had ingeruild. Een paar maanden later een oled tv gekocht, kreeg 300 euro extra korting! Fijn bedrijf, zal vaker terugkomen!

Cruz 30-08-2020

Op 30 augustus filiaal Rotterdam bezocht voor een TV. Professionele verkopers die altijd eerlijk zijn over de producten, geven goed advies, alternatieven worden goed uiteen gezet en er wordt goed meegedacht. Om deze redenen al meerdere TV's gehaald hier en meerdere mensen naar deze winkel verwezen.

Jan Hendrik Wessels 30-08-2020

Zaterdagmiddag 29 augustus 2020 weer bij Kamera Express gewees, in Almelo, voor een statief voor mijn videocamera, wat ben ik daar weer goed geholpen !! Heb een hele mooie sirui statief gekocht , werd erg goed geholpen en was er heel erg gauw uit wat ik moest kopen , top !

Dewi 30-08-2020

ik vind dat kamera-express Eindhoven en dan in het bijzonder degene die mij geholpen heeft waar ik de naam niet van weet, een dikke 10 verdiend voor de service en hulp die ik gekregen heb. ik had vorige week een canon 250D en een tamron 18-200mm gekocht in de winkel in eindhoven.
maar omdat de lens niet op voorraad was kreeg ik een lens mee die wel van het zelfde merk was maar iets verder kon inzoomen, de medewerker zei erbij dat ik dan toch alvast wat foto's kon maken en mijn camera al kon gebruiken. daar was ik natuurlijk heel blij mee :) .
vandaag 30/8/2020 kon ik mijn lens die nog binnen moest komen ophalen.
maar ik had een fout gemaakt waardoor ik geen foto's meer kon maken, toen hadden ze mij uitgelegd wat ik moest doen om dat te voorkomen en ik ben helaas wel mijn foto's kwijt maar dat gebeurt me nu zeker niet nog een keer. dit is mijn eerste echte camera en ik ben echt zo goed geholpen dat ik het gewoon een dikke 10 waard vind. dus zat je er over te denken om ook een camera te kopen bij kamera-express dan zou ik dat zeker doen ze hebben namelijk ook heel vaak te gekke aanbiedingen!
Kamera Express 04-09-2020

Beste Dewi, bedankt voor je mooie woorden, daar zijn we heel blij mee.

Heel veel plezier met je nieuwe camera.

Christiaan 30-08-2020

Ik ben bijzonder goed geholpen in de winkel. Een verkoper met duidelijk verstand van zaken en begrip voor mijn overwegingen. Daarnaast erg fijne service om de camera's even te mogen bekijken en in handen te mogen hebben. Vervolgens kopen conform Internet-prijs. Perfecte werkwijze!

rinus 50 30-08-2020

Prettig en goed geholpen in de winkel

en een dag later toen ik dacht dat er iets niet goed was
met mijn nieuwe 40-150 2.8 pro in combinatie met mijn OMD M1
bleek na een controle dat alleen de continu scherpstellen aan stond in mij camera
waar ik niets van wist, ik had 13 jaar met mijn oude 50-200 lens nooit gemerkt

Bianca 30-08-2020

super vriendelijke personeel en altijd bereid om al je vragen te beantwoorden of je nu iets koopt of niet.

W. Hendrikx 29-08-2020

Bij Camera expres geven ze rustig advies. Ze nemen de tijd. En nemen alles goed met je door. Ze laten allerlei opties zien waar je interesses liggen. Ze laten verschillen zien tussen de diverse camer's.

Kamera-express, ... WHAT ELSE! 29-08-2020

Mijn zoveelste investering gedaan bij Kamera-express (Mestreech): de Sony lens FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS. Voor de niet geringe waarde dat deze lens kost wilde ik wel met zekerheid weten wat ik kocht en moest ik kunnen vertrouwen op het advies van de verkoper. Na eerdere aankopen heb hier nooit spijt van gehad en ook dit keer niet. Mijn keuze voor Kamera-express was dan ook nu weer vanzelfsprekend.
Kamera Express 04-09-2020

Bedankt voor je review en een variatie op onze slogan! Wat een ontzettend mooie lens heb je aangeschaft, daar ga je veel plezier van beleven.

Wolsink 29-08-2020

Ik blijf zeker klant bij Kamera Express in Almelo! Goed geholpen en fijn advies.

I Verhaar 29-08-2020

Ik heb vandaag een kamera met lens, SD kaart en tas gekocht bij kamera Express in eindhoven en de medewerker was zeer vriendelijke en behulpzaam. Hij was attend op het uitgekozen model en stelde nog wat vragen om zeker te zijn dat ik het goede had uitgezocht.
Uitstekende ervaring !

Peter 29-08-2020

Goede spullen, prettige webshop en ook goede telefonische service bleek laatst.

B 29-08-2020

Goede begeleiding om de juoste keuze te kunnen maken. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Marcel 29-08-2020

Aardige mensen die goede en gerichte adviezen geven. Geen kleffe verkooppraatjes.

Erik 29-08-2020

Almelo is een Superstore en die naam is terecht had een probleem met een televisie die ik in Almelo gekocht had en is 100% opgelost. De kennis en kunde is echt super(store) goed te noemen, deze winkel en trouwens alle kamera-express winkels beveel ik aan omdat de filosofie in mijn beleving overal het zelfde moet zijn. Jong, snel weten waar ze over praten. MAW ik beveel het aan

A.Vinke 29-08-2020

Wij zijn zeer tevreden. Zondagsavond besteld. En Maandags al geleverd. Waar we zelf niet op hadden gerekend. Omdat zondag geen werkdag is,Top service. De TV was netjes en goed verpakt. En in goede orde ontvangen.

E. Boswijk 29-08-2020

Ik was op zoek naar een televisie.... met het huidige aanbod een hele klus.
Ben erg goed geholpen, er wordt alle tijd voor je genomen door vriendelijk en vakkundig personeel.
Deze winkel is een aanrader.

Hans van Vliet 29-08-2020

Voor het eerst bij Kamera-Express online een televisie besteld.
Alles van begin tot het eind keurig geregeld.
Zeker niet voor het laatst hier besteld!!

Jan Oosterhof 28-08-2020

Bij Kamera Express in Almelo een Sigma 18-300 mm F?3.5-6.3 DC Macro OS HSM I Contemporary
Voor lens gekocht. Geholpen dooe Tristan welke hele goede uitleg gaf over deze lens. Zeer vakkundig dus. Het is plezierig kopen bij deze zaak, vriendelijk personeel en zeer deskundig. Alleen jammer dat bij vragen achteraf dit alleen kan per e=mail en niet per telefoon. Verder alles perfect,
Kamera Express 04-09-2020

Dat is zeker een mooie aankoop Jan. Bedankt voor je mooie woorden. Je kunt ons altijd een belletje geven op 085-8888013, geen probleem.