Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

K Mutlu 29-06-2020

I have bought all essential equipments to start my new hobby from the store in Eindhoven. Staff was so helpful and answered all my questions. Kamera Express has many advantages over other sellers such as lower prices, longer warranty and it is possible to find all necessary things to buy there. I strongly recommend to visit a shop for those who are not sure what to buy.
Kamera Express 30-06-2020

Thank you so much for your review and kind words. You definitely described our core values. Hope to see you again any time soon.

dick schipper 29-06-2020

prima geholpen in de winkel in Amsterdam goed advies sony a77 mark 2 aangeschaft

Floor 29-06-2020

Fijne winkel groot assortiment en goed personeel. Zeggen het ook als ze iets niet weten.

Alex 28-06-2020

Mooie winkel met ruime keus goede bediening echt top.
Ik heb er zelf een goede verrekijker gekocht echt super.

Peter 28-06-2020

Zeer deskundige en rustige verkoper in een prettig ogende winkel; na het aanhoren van de eisen die ik aan de camera stelde, adviseerde hij exact de camera die ik (niet uitgesproken) in gedachten had. Was bij het installeren zeer behulpzaam, nam alle tijd.

Laurens Versteegh 28-06-2020

Sinds een week heb ik een vervanger voor mijn oude Canon S2 aangeschaft bij de Kamera express vestiging in Den Haag. Het is de Panasonic DMC-FZ2000 geworden. Een hele vooruitgang maar het is ook vele jaren later. In de zaak ben ik goed geholpen en vakkundig voorgelicht. Er waren wat strubbelingen omtrent de laagste prijsgarantie, maar die zijn naar volle tevredenheid opgelost. Over de camera zelf valt nog weinig te zeggen, slechts enkele dagen in mijn bezit.

Hugo 28-06-2020

Heb een nieuwe set gekocht (Canon 90D met enkele lenzen, filters, statief e.d.), uitstekend advies, deels in de winkel gekocht, deels laten opsturen. Uitstekend advies. Parallel-import van een andere aanbieder zou wat in aankoopprijs hebben gescheeld, ik heb echter voor service en de waarde van advies gekozen.

Nico 28-06-2020

Een Sigma 150-600mm F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary Nikon + TC-1401 + USB Dock gekocht via de webshop. Om 23.00 besteld en de volgende dag keurig zoals aan gegeven in de avond bezorgt,

Amigo 28-06-2020

Een LG televisie online besteld via een duidelijke en overzichtelijke website tegen een scherpe prijs.
Dinsdagavond laat besteld, woensdagmiddag de tv in huis. Een aanrader dus, wij zijn tevreden.

Janneke 28-06-2020

Heel prettige website, duidelijk, gebruiksvriendelijk. Goede beschrijvingen van de artikelen. Heel gemakkelijk bestellen. Lage prijzen!!

wouter 28-06-2020

duidelijke site,snelle levering, de 150-600 g2 van tamron was niet op voorraad maar door je email achter te laten krijg je keurig bericht als hij weer leverbaar is .je wordt goed geholpen in de winkel

Cor 28-06-2020

Foka was de winkel waar ik al ruim 35 jaar mijn fotospullen kocht en dus was het best even slikken toen Foka ophield te bestaan en overging in Kamera-Express. Om de sfeer te proeven ben Ik zomaar een paar keer de winkel binnengewandeld van Kamera-Express en wat ik zag en hoorde beviel mij wel. En mede doordat ik ook veel adviseurs van de oude Foka-garde tegenkwam, voelde ik mij al snel thuis en zal Kamera-Express ook in de toekomst mijn eerste huisleverancier zijn. Inmiddels heb ik er al weer twee nieuwe Nikon spiegelreflexen aangeschaft. Ook over de inruilprijs voor mijn oude Nikons was ik tevreden. Wat ik wel erg spijtig vind is het feit dat de vijfjaar garantie mogelijkheid, die Kamera-Express haar klanten biedt, dusdanig klein op de factuur staat vermeld dat ik deze service over het hoofd heb gezien en mij daardoor niet heb aangemeld voor deze garantieverlenging en heb ik nu dus het nakijken. Ik wil Kamera-Express hierbij dan ook dringend adviseren om het gebruikte "Font-Migraine" aan te passen naar een duidelijker lettertype. Dat had mij 3 jaar garantie voordeel opgeleverd.
Kamera Express 30-06-2020

Beste Cor, ik kan mij voorstellen dat het even slikken was. Gelukkig is het meeste personeel ook mee verhuisd. Bedankt voor de tip over de vijf jaar garantie, die zal ik hier intern even doorspelen.

gerard 28-06-2020

we hebben een tv gekocht bij kamera expres .zijn netjes geholpen met advies .nette winkel goed personeel .dus zeer tevreden ,

Verachtert-Snyers 28-06-2020

De shop in Turnhout is dicht bij ons gelegen! Plus de werknemers die daar te werk staan zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!
Wij kwamen gisteren in de winkel voor een nieuwe lens en extra benodigdheden en ze stonden direct klaar om te helpen en dat zonder opdringerig gedoe!
Kamera Express 30-06-2020

Fijn te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Daar doen wij het voor!

Laura 28-06-2020

Van het weekend mijn macrolens opgehaald bij Kamera Express in Almelo. Weer top geholpen door een medewerkster van deze zaak, super! Altijd tevreden de winkel uit!

Linda 28-06-2020

Fuji XT3 met 100-400mm gekocht.
Netjes geholpen, goede adviezen gekregen.
Fijne winkel met vriendelijk personeel.

Dirk 28-06-2020

Super snel en onovertrefbaar!
Zeer deskundig advies en meedenkend met de klant!

Johan 27-06-2020

De levering was weer heel stipt. Ook een compliment voor de website, want zoeken is echt niet nodig. Altijd heel duidelijk waar je moet zoeken (klikken). Verder vind ik het voordeel dat bijna in heel Nederland wel een Kamers-Express winkel te vinden is. Altijd handig , als je een vraag hebt. Bovendien altijd leuk om jezelf te vergapen aan al het mooie wat er staat.

wb 27-06-2020

Goede en heldere uitleg.
Verkoopster zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig, heldere uitleg over het product.
Winkel overzichtelijk.
Site goed bereikbaar en duidelijk

H.L. 27-06-2020

Kwam om een fototasje welke ik te groot vond om te ruilen. Stapte, door de hulp van de Kamera Express medewerkers, tevreden de winkel weer uit met een klein handzaam fototasje.

Katty De Vos 27-06-2020

Supervriendelijke mensen in de K E store te Gent die u met de glimlach en expertise uitleg geven en u met raad en daad bij staan !! TOPteam te Gent !!

Thijs 26-06-2020

Goede sortering, ruim opgezet en vriendelijke medewerkers. Enige tijd geleden al een mooi cameratas gekocht en recent een nieuwe spiegelreflexcamera.

svangoor 26-06-2020

Fijne winkel voor je fotografie aankopen, vandaag geslaagd voor een mooie compact camera. Eerst alles thuis uitpluizen op internet, specs, prijzen etc. wie dat niet tegenwoordig. In de winkel een goed en prettig advies, waardoor met een andere maar mooie Leica D-Lux 7 de shop uitgewandeld. fantastisch geholpen. dit waardeer ik met een 9, waarom geen 10, omdat je altijd iemand moet uitdagen nog beter te worden!!
Kamera Express 30-06-2020

Bedankt voor je review, we doen ons best nog beter te worden! Veel plezier met de nieuwe camera!

Jeanette 26-06-2020

Goed geholpen in de winkel in Capelle aan den IJssel. Mooie camera gekocht. De filters die ik wilde hebben waren niet in de winkel maar werden dezelfde dag nog verstuurd. Top!

Maywand 26-06-2020

Ik steun sowieso al de fysieke winkels, het feit dat Kamera Express dan ook nog eens zo goedkoop, goed, deskundig, klantvriendelijk en met gratis 5 jaar garantie komt is mijn keus al natuurlijk gemaakt.
Al jaren klant met diverse producten en ik zal nog vele jaren en producten bij ze aanschaffen.