Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rob klaver 05-06-2020

Prima winkel. Goed ingericht. Top assortiment. Ruime keus. Vriendelijk en deskundig personeel. Prima bereikbaar

Supercamera 05-06-2020

Bij Kamera Express werd ik weer met de gebruikelijke attentie behandeld. Bij deze firma heb ik eerder een camera gekocht. Ook nu weer onder de indruk van de klantvriendelijkheid. Ik had een uitgebreide vragenlijst opgesteld en de deskundige verkoper heeft deze lijst volledig met mij doorgenomen en alle vragen naar genoegen beantwoord. Hij nam alle tijd, zodat ik uiteindelijk, mét een nieuwe camera, zeer tevreden huiswaarts keerde. Chapeau voor dit bedrijf, waar dienstverlening hoog in het vaandel staat!

Marlize 05-06-2020

Heb in de winkel in Rotterdam een versterker gekocht. Via Kieskeurig op hun site gekomen. Ze hebben een zeer duidelijke uitgebreide internet site, waar je alles over het product kunt vinden. Wat ik ook fijn vond was dat er een link naar de gebruiksaanwijzing stond, die er tegenwoordig vaak niet meer bijgeleverd wordt. Ik ben in de winkel goed geholpen. Kreeg m'n parkeerkosten vergoed en de verkoper bood aan om mee te lopen naar de auto om de doos te dragen. Ook kan ik na registratie 5 jaar gratis garantie krijgen ipv de standaard 2 jaar. Al met al vind ik deze winkel zeer klantvriendelijk en kom ik er zeker terug!

Jacqueline 05-06-2020

Vandaag een sigma 70-200 2.8 gekocht bij Kamera-Express in Breda. Geweldig geholpen door Viktor, neemt alle tijd voor je, je mag alles op je gemak uitproberen ook al staan er mensen te wachten. Toppie, was al klant, maar blijf hier zeker terug komen.

Edwin 05-06-2020

Duidelijke site en scherpe prijzen. Zoek functie is correct en breed in te zetten.

Henri 05-06-2020

Super geholpen door echte vaklui. Als klant voel je je echt koning. Doen het uiterste voor de klant.

Dirk058 05-06-2020

Wij hebben via de webshop een Philips 43pus7493/12 aangekocht en na aankoop ontvingen wij een felicitatie van onze aankoop, na een 2 tal dagen de track and trace van de bezorger.
De tijdsindeling was tussen 13.30 - 16.00 uur wat ons de tijd gaf om op de dag andere zaken te plannen, de chauffeur was er om 14.00 uur en de doos werd (i.v.m Corvid 19) voor de deur neergezet.
Op de doos zat een waarschuwing (belangrijke informatie) met hierop een aantal stappen om vooraf een aantal zaken te controleren voordat de tv definitief werd opgehangen.
De informatie was helder en goed omschreven.

aerobenito 05-06-2020

Vriendelijke en vooral deskundige medewerkers. Medewerkers denken mee over de aan te schaffen artikelen en geven duidelijk advies.
Winkel is zeer overzichtelijk met merk artikelen.
Eerst de overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website bekeken om zelf ook goed voorbereid te zijn.

Adrie Aarnoudse 05-06-2020

Kamera-Express heeft een ruim aanbod, tegen concurrerende prijzen.
Het personeel heeft veel kennis van zaken, de levertijden zijn kort, en als er zich een garantiegeval voordoet wordt alles probleemloos opgelost.
De site is overzichtelijk, en werkt snel.

G.v.GELDER 05-06-2020

Heb voor het eerst iets besteld in de webshop van kamera express nadat ik hun website was
tegengekomen toen ik op zoek was naar een tv met android ,was meteen geintresseerd van de phillips 7304 en daar kamera express was aangesloten bij thuiswinkel waarborg en ook nog 5 jaar garantie gaf heb ik deze direct bij hun besteld kreeg meteen een mail van hun hoe de afhandeling zou plaats vinden ik werd gebeld door de vervoerder en met hun een afspraak gemaakt waneer deze geleverd kon worden ,en precies op de afgesproken tijd stond vervoerder met tv voor de deur en dat in coronatijd ,ik vind dat een goede service en beveel daarom kamera express aan .

Ruben plessers 05-06-2020

ik vind dat er op de site heel veel informatie over het product wordt gegeven.

Floris1234 05-06-2020

Iedere keer verbaas ik me over het gemak waarmee de medewerkers alle producten uit de winkel ondersteunen. De specifieke vragen over hoe en wat bij de vergelijking van de camera's die we voor ogen hadden, waren doeltreffend genoeg om de juiste beslissing te maken.

P.F. 05-06-2020

Goede uitleg, persoonlijk advies, wijzend op actie artikelen en tijd voor de klant. Ik ben zeer tevreden met mijn spiegelreflex camera en de hulp van Kamera Express!

Weiss Chani 05-06-2020

Kamera Express is de juiste keuze om een camera te kopen! Ik werd hier doorwezen door een vriendin die heel teverden van kamera express is. En ja, ik ben ook heel teverden! Ik werd geholpen met de juidste keuze te maken!

Yolanda 05-06-2020

Heb een lens voor mijn Sony A6000 gekocht bij Kamera Express. In de superstore in Capelle werd verbouwd en er stond een enorme rij wachtenden buiten, want door de corona crisis mogen er maar een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen. Ik kreeg goed advies en ben zeer tevreden over mijn aankoop. Bij mijn volgende aankoop kom ik zeker terug.

Reinier 05-06-2020

Wat is er aan de hand bij Kamera-Express? Heb een product gereserveerd via de website en vervolgens rij ik voor niets naar de winkel. Reservering nergens terug te vinden. Magazijn gesloten, dus ik kan weer naar huis.

Volgende dag probeer ik de klantenservice te bellen. Daar ook chaos. Krijg melding dat het erg druk is, sta 5 min in de wacht en word dan doorverbonden met voicemail en belofte teruggebeld te worden. Dat gebeurd zo 4x achter elkaar.

Wat een slechte service!!!

Omdat ik in de buurt moet zijn ga ik vandaag nog één keer langs de winkel, kijken of ik dan wel geholpen word.
Kamera Express 11-06-2020

Beste Reinier,
Bedankt voor je beoordeling, jeetje wat vervelend te lezen zeg! Ik zie dat het gelukkig bij de tweede poging wel is gelukt. Wij zullen dit intern verder oppakken om te zien waar het mis is gegaan.

Kamera Express

Harry 05-06-2020

Meestal gaan we naar de winkel voor persoonlijk advies maar deze keer bij de aanschaf van een nieuw objectief hebben we dit telefonisch en via de webshop geregeld. De volgende dag was het product al binnen. Alles naar tevredenheid zoals we van Kamera Express gewend zijn.

MarcelR53 04-06-2020

De webshop heeft een groot assortiment vraagt goede prijzen en snelle levering.
Gisteren besteld vandaag in huis.

marlies 04-06-2020

Ik werd heel uitgebreid geholpen. Men had alle tijd. Goede uitleg en service.

Dreamer-127 04-06-2020

Na eerder bij Kamera Express een mooie Sony A7iii, inclusief twee lenzen te hebben gekocht, wilde ik graag een goede reportage flitser aanschaffen. Na veel artikelen op het net te hebben gelezen en filmpjes op You Tube te hebben bekeken, gekozen voor de Godox Speedlite V860ii Sony kit.
Het bestellen op de site verliep probleemloos. De betaling met creditkaart was zo geregeld. De volgende dag werd de flitser, zoals beloofd, bezorgd. Daarnaast ook de Sony VG-C3EM Vertical Battery Grip besteld, samen met een extra akku. Ook nu was alles uitstekend verpakt.

Ruud 04-06-2020

Ik koop al jaren bij camera expres mensen met verstand van zaken,vriendelijk
en nemen de tijd voor je

Peter Köhler 04-06-2020

Ondanks de verbouwing en de corona maatregelen was winkelen prettig en goed verzorgd.
De deskundigheid is zoals altijd sterk aanwezig en er wordt altijd ruim de tijd genomen om vragen en uitleg van gewenste aankopen te verstrekken. Ook wordt sterk meegedacht aan je te besteden budget en (on)mogelijkheden.

MCSl 04-06-2020

Het is niet de eerste keer dat wij een camera, lens of allerlei accessoires bij Kamera Express kopen. Ruime winkel, gekwalificeerd personeel. Wij wisten wat we wilden kopen en kregen toch nog een hint om de aankoop te optimaliseren. Daarnaast nog om deskundig advies gevraagd over een andere aankoop in de toekomst. Daar werd de tijd voor genomen en het advies was zeer te gebruiken m.b.t. mij volgende aankoop.

Fré 04-06-2020

De Webste gaf aanknopingspunten om de winkel te bezoeken in Groningen. Het probleem (scherpstellen) met mijn camera is door de aankoop van een nieuw objectief correct opgelost.

Franca 04-06-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Panasonic LUMIX gekocht waarbij ook een mooie pakket aanbieding. Prima service!