Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Paul HW 26-09-2020

Zowel als webshop (snelle levering!) als fysiek (vestiging Rotterdam) heel positieve ervaringen. In de winkel goed advies, veel tijd genomen, makkelijk ruilen toen bleek dat ik toch een te kleine fototas kocht bij de gekozen camera en ik bleek dat de lenzen die ik al had toch groter waren dan gedacht...

Mat 26-09-2020

SAL 11-18 via de webshop gekocht en 2 dagen later opgehaald in de Superstore Den Bosch.
Prima geregeld en zeer tevreden over de snelle levering.

Jack 25-09-2020

Ik ben vandaag bij Kamera-Express geweest, en ben zeer goed geholpen door T en M.
Zij hebben mij alles weer heel goed uitgelegd van mijn nieuwe aankoop, want ik koop mijn kamera uitrusting altijd bij Kamera-Express, vanwege de goede uitleg, klantvriendelijkheid en kennis van hun producten.

Topzaak met toppersoneel. Al jaren! 25-09-2020

Kom in de winkel van Kamera-express in den Bosch. Fantastisch prettig ingerichte zaak met ruimte om op het gemak alles wat met fotografie en film te maken heeft te bekijken. Mooie vitrines en middenconsoles. Werkelijk alles in huis, alle merken, voor alle categorieën gebruikers. Prettig en bovenal deskundig personeel. Dringen niet op smeren je niks aan. Ook de service na aankoop of bij problemen is prettig en deskundig. Recent ervaring met een accu van mij Lumix-camera die het niet meer deed. Probleemloos opgelost.

William Brekelmans 25-09-2020

Prima service en gedegen vakkennis. Altijd goed advies. Mooi assortiment niet op voorraad vaak volgende dag in huis.

Bente Hottinga 25-09-2020

Super snelle service! Gisteren de camera besteld en vandaag al ontvangen! Heel fijn!

Anny 25-09-2020

Zeer goede service, bekwame verkopers met kennis van zaken en zeer behulpzaam

SP 25-09-2020

kundig en prettig advies gehad bij de keuze van de camera, lens en toebehoren.

Willy Rogemans 25-09-2020

Hebben altijd een goede oplossing voor alles.
Macro Lens laten herstellen ,stuk niet op vooraad
Nieuwe lens gekregen.
Met Corona wel meer dan 4 maand geduurd.
Ik ben toch tevreden😷

Henk de Rooij 25-09-2020

Zeer professioneel geholpen bij het maken van de juiste keuze. Winkelpersoneel (in Eindhoven) met kennis van zaken. Geduldig en de mogelijkheid om de camera rustig uit te proberen

Vera 25-09-2020

Ontzettend goed geholpen door XXX van de klantenservice. Een urgente bestellen die hij handmatig voor een same day delivery heeft geplaatst. Geweldige hulp!

Philip 24-09-2020

prettige winkel met kundig personeel. vragen goed door wat je met je camera wil doen en zoeken de voor mij passende accessoire erbij en adviseren niet direct de duurste. winkel in Capelle is goed met de auto bereikbaar en parkeren voor de deur is gratis...

Anthony 24-09-2020

Super sympathieke ontvangst. Onmiddellijk geholpen zonder ons in een richting te "pushen". Verkoper luisterde goed naar wat onze wens was en liet finaal de keuze aan ons. Hij was bovendien heel hulpvaardig en goed op de hoogte van de verschillende producten.

Emiel 24-09-2020

Nadat ik rustig in de winkel heb kunnen rondlopen en kijken werd er netjes gevraagd of ik ergens mee geholpen kon worden.
Dit was het geval en na duidelijke uitleg (had zelf al wat vooronderzoek gedaan) hebben wij samen een canon EOS 2000D met Tamron 18-170 lens samen weten te stellen.
De lens was voorradig en werd acher gelegd, de body moest besteld worden.
2 dagen later kreeg in een e-mail dat ik alles op kon halen.
Na het bekijken in de winkel, hebben we de nodige accessoires uitgezocht en ben ik klaar op op pad te gaan.
aangezien dit mijn eerste camera is moet ik nog veel leren en was het ook fijn dat er momenteel een actie was, waardoor er een basis cursus bij mijn bestelling zat, zodat ik mijn canon beter leer kennen.

Patrick 24-09-2020

Makkelijk bereikbaar, netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer ruime keuze.

IsoGrafix 24-09-2020

Kom er elke keer weer terug, super service. Snelle levering en altijd goed advies.

Kamera-exress Zwolle 24-09-2020

Ik werd, tot 3x toe, uitstekend geholpen door verkoper de heer Flohr. Hij denkt met je mee en weet je goeie attributen te verkopen tegen de laagste prijs.

Petri van Otten 24-09-2020

De winkelmedewerker was heel vriendelijk en dacht heel goed met me mee over welke camera het best past bij waar ik de camera voor nodig heb en gaf me goede adviezen. Wat ik niet direct kon meenemen, was de volgende dag in huis. Ben zeer tevreden! Ik ben blij met de camera en de Ledlampen.

Fluppe 24-09-2020

Mijn eerste Canon 1DX mark II gekocht in de store in Gent. Zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Pracht van een camera. Een aanrader voor sportfotografen.

Knippie 24-09-2020

Doen precies wat ze aanbieden en meer!!!
5 jaar garantie zonder extra kosten werkelijk super.

Co 24-09-2020

Prima en snelle service. De medewerker was heel vriendelijk en heeft mij uitstekend geholpen

Alexander 24-09-2020

The superstore was nice and the sales person was knowledgeable and friendly. And the buying conditions with promotions are very nice as well. I took away 1 point because I bought only a camera, but my order shipped in a box of a kit, but with the lens taken out and therefore the box was opened and not resealed again. Due to this, when I grabbed the box, the bottom part with the camera slipped out and fell on the floor. Fortunately, I was picking it from the ground so all this happened about 20cm from the ground and the product didn't fall out of the bottom part of the box, but still, not nice to receive an open box for a new camera.

W. Menzo 24-09-2020

Nette goed bereikbare winkel met vriendelijk personeel. Kreeg goede voorlichting en heb op advies de camera een paar dagen gehuurd om e.e.a. uit te proberen. Bij aanschaf werd de huurprijs in mindering gebracht. Een minpuntje is de telefonische bereikbaarheid, je wordt doorverbonden en krijgt een eeuwigdurend irritant muziekje te horen. Via de mail gaat alles goed maar om even iets snel te corrigeren te traag m.a.g. retourneren artikel en opnieuw bestellen.

Odette van Dijk 24-09-2020

Elke keer als ik bij Kamera Express kom, wordt ik goed geholpen; goed betekent: duidelijke uitleg, ze blijven geduldig, ook als ik het niet gelijk snap, en - heel belangrijk - je wordt nooit iets opgedrongen. Of je nu wel of niet iets koopt, ze blijven even (klant)vriendelijk!
Ook heel goed: als je twee producten met elkaar wilt vergelijken en ze zijn niet in de winkel aanwezig, dan is dat via mail snel te regelen.

Daan Jeurens 23-09-2020

Afgelopen dinsdag heb ik bij Kamera Express in Utrecht een Tamron lens gekocht en naast dat ik super tevreden ben met deze aankoop, ben ik ook meer dan tevreden met de service van KameraExpress! Alles werd haarfijn uitgelegd en ik had een heel fijn gesprek met de medewerker waarin ik goede tips meekreeg over van alles en nog wat. Ik zal mijn volgende lens zeker ook bij KameraExpress aanschaffen.