Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jasper 17-06-2020

Duidelijk bestelproces en erg snelle levering tegen de scherpste prijs. Ik ben erg tevreden.

Wes Moraal 17-06-2020

Men heeft een zeer uitgebreid assortiment
Vriendelijk en deskundig personeel.
De prijzen verschillen niet van andere zaken.

penhhsps 17-06-2020

Prima website met veel info. Toch ook de winkel bezocht toen bleek dat er één in de buurt was. Deskundige informatie en aankoopbegeleiding en goede service.
Kamera Express 24-06-2020

Leuk om te lezen, veel plezier met de aankoop!

Rein Vrugt 17-06-2020

In de Superstore in Groningen wordt je altijd vriendelijk en correct geholpen. Een artikel niet op voorraad, geen probleem. Het wordt ter plekke voor je besteld en de volgende morgen heb je het artikel in huis.

Remco Pleune 17-06-2020

Groot aanbod en goede prijzen. Had een objectief gereserveerd en opgehaald in de winkel. Die lag netjes voor mij klaar.

Rien van de Riet 16-06-2020

prima service en beleid bij Kamera expresse Breda. Eerst camera gekocht, later bedacht dat ik een betere versie wilde aanschaffen. Middels e-mail laten weten en dezelfde dag werd het geregeld.
Dat alles zonder problemen, met een vriendelijk gezicht. Ook prijstechnisch goed opgelost.
Petje af!

Yves 16-06-2020

Ideale service na defect product. Meteen nieuw/ander product gekregen zonder problemen!

Rachelle van de Kolk 16-06-2020

Snelle levering. Komen beloftes na. Goede prijs/kwaliteit! Backup door fysieke winkel is fijn, verzonden product degelijk verpakt.

Robert 16-06-2020

Maken echt waar wat ze online vertellen, vrijdag avond om 23:15 de Pioneer VSX-LX304 besteld (voor een heel mooie prijs) zaterdagmiddag bezorgd en de 5 jaar garantie die ze ook nog eens geven vind je toch haast nergens anders.
Echt een aanrader deze webwinkel.
Kamera Express 24-06-2020

Hi Robert, leuk om te lezen dat alles zo vlotjes is verlopen. Vergeet de 5 jaar garantie ook niet nog even aan te vragen via de website!

Marleen 16-06-2020

In Turnhout is het vriendelijk personeel, duidelijke uitleg gekregen.
Mooie ruime winkel met ruim aanbod.

Treboog 16-06-2020

Ondanks de verbouwing was de organisatie in de winkel prima. Er werd goed aangegeven hoe of wat met het max. aantal klanten en ook de 1,5 m afstand was duidelijk aanwezig. Over het personeel niets dan lof. Prima service, veel kennis en kunde om de juiste beslissingen aan de klant te laten.

Oosterveen 16-06-2020

De shop mankeert het niet aan. Het is de klantenservice die het af laat weten. Telefonisch niet bereikbaar, mail wordt niet beantwoord. Een telefoonnummer voor 13 vestigingen is wel een beetje erg weinig. Reactietijd via de mail laat te wensen over.
Kamera Express 17-06-2020

Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u geen contact met de klantenservice kon krijgen. Het klopt inderdaad dat wij de laatste tijd moeilijk bereikbaar zijn door een grote drukte die waarschijnlijk ontstaan is vanwege Corona. We zijn hard bezig dit probleem op te lossen, helaas gaat dat niet van dag op dag. Nogmaals excuses voor de vertragingen!

raatsk 16-06-2020

Goed materiaal, uitgebreide keuze, maar 1) spullen die op voorraad lijken volgens de website, zijn dat in werkelijkheid niet waardoor het regelmatig veel langer wachten is dan de info op de website doet vermoeden. 2) Service niveau is twijfelachtig. Meest recente voorbeeld: ontbrekend onderdeel bij een order meerdere malen gemeld, maar na 14 dagen nog steeds geen teken van leven gekregen. 3) Ander voorbeeld: door een fout in de administratie bij een van de fysieke winkels zelf, kreeg ik een jaar later uit het niets volstrekt onterecht een incasso op mijn dak. Ik mocht uitzoeken wat er bij Kamera-express was fout gelopen en moest dat zelf rechtzetten bij het incasso bureau. De winkel zelf liet me grandioos in de kou staan. Nooit excuses voor gekregen. Ik merk dat ik - ondanks het feit dat ik al een jaar of 4 klant ben - Kamera-express hoe langer hoe meer vermijd. Slachtoffer van zijn eigen succes?
Kamera Express 24-06-2020

Bedankt voor uw review. Vervelend om deze zaken te lezen. Helaas kan ik op uw naam hier niks terug vinden. Ik zou graag met u in contact komen om deze zaken is nader te bekijken, ook voor onze dienstverlening in de toekomst. Als u dat wilt kunt u een mailtje sturen naar info@kamera-express.nl t.a.v. Reviewteam. Ik hoor graag van u!

Patty De Bruyn 16-06-2020

Bij Kamera Express word ik telkens heel klantvriendelijk en niet opdringerig onthaald. Ik krijg correcte en zeer uitgebreide informatie op de door mij gestelde vragen en dit geeft me ook de mogelijkheid om de voor mij beste prijs kwaliteit keuze te bepalen van wat ik wil kopen. Ik ga dan ook steeds buiten met een goed gevoel en kom ook achteraf graag terug omdat ik meer dan tevreden ben met de geboekte resultaten.

Jack 15-06-2020

Online een tv gekocht maar had er een aantal vragen over.
En ik kan niet anders zeggen dat ik zeer correct te woord ben gestaan. Er word echt met je meegedacht. Bedankt.

WVC 15-06-2020

Product volledig in orde. Shop gekozen omdat toestel in aanbieding was. Levering toestel duurde lang omdat het was meegegeven met verkeerde afhandelaar.

M. Tent-Gort 15-06-2020

Ik heb eerst contact gehad via email en er werd zeer snel geantwoord op mijn vragen. Daarna ben ik in de winkel in Capelle a/d IJssel goed geholpen. Het was redelijk druk maar ik kreeg alle aandacht en had niet de indruk dat het snel afgehandeld moest worden omdat er nog heel wat mensen stonden te wachten.
Kamera Express 17-06-2020

Wij nemen graag de tijd om uw zo goed mogelijk te informeren, fijn dat u dit ook zo ervaren heeft.

Van Rees 15-06-2020

Snelle communicatie via webshop, scherpe prijs en snelle levering. De garantieverlenging naar 5 jaar is ook een voorbeeld van service.
Kamera Express 17-06-2020

Goed om te horen! Vergeet u de 5 jaar garantie ook niet aan te vragen? Dat moet eerst nog wel, zodat u een certificaat ontvangt.

Rob 14-06-2020

Bij Kamera Express een LG 43UM7600PLB tv gekocht voor mijn ouders op leeftijd op basis van een goede testuitslag in de Consumentengids van juni 2020. Belangrijkste criteria: niet te groot en goed geluid. Bij Kamera express was deze zeer gunstig geprijsd. De bestelling en het afhalen in de winkel in Groningen verliep soepel en zeer correct.
Kamera Express 17-06-2020

Hi Rob, dat is zeker een mooie televisie! Vergeet je niet de 5 jaar garantie aan te vragen voor dit toestel? Nog langer veilig tv kijken!

Booboo 14-06-2020

Top en proffesioneel bedrijf

Ze zijn erg betrouwbaar en personeel dat goed opgeleid is.

Hier slaag je zeker Als proffesioneel fotograaf videograaf en hobbyist.

Johan 14-06-2020

Altijd wordt je hier (in meerdere vestigingen) vriendelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd.

M.w. 14-06-2020

Bij Kamera Express fototoestel en lenzen gekocht super tevreden over producten ,de bediening en uitleg over het toestel uitstekend . Dit alles aangekocht in de winkel te Turnhout

Ruud 14-06-2020

Eindelijk een ruim gesorteerde fotozaak met mooie aanbiedingen waar het personeel wél verstand heeft van fotograferen. Ik kom er al jaren, en altijd krijg ik goed advies. Ook is het erg prettig, dat je de oude apparatuur kunt inleveren, en daar een prima bedrag voor krijgt.

Emma 14-06-2020

Heel goed geholpen bij de Kamera Express in Eindhoven. Mijn eerste camera gekocht met twee lenzen en een bijbehorende adapter. Ik kreeg duidelijk uitleg over de verschillen en de mogelijkheden. Ook werd er gewezen op bijvoorbeeld de kortingsbundels.
Hele fijne service, zou het zeker aanraden!

J.Broos 14-06-2020

Was op zoek naar een nieuwe Canon camera waarbij mijn keus was gevallen op de EOS M50. Gevonden bij Kamera Express op de site in een Holiday pakket voor een mooie prijs. Gekocht in de winkel Capelle aan den IJssel. Medewerker nam de tijd over de vragen die ik stelde. Met de camera dezelfde dag al foto's gemaakt. Super
Kamera Express 24-06-2020

Wat leuk om te lezen, de M50 wordt ook veel gebruikt voor vloggen, misschien ook een idee? Veel plezier ermee!