Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 729 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Cornelis de Krijger 16-09-2020

Mijn ervaring is dat dit nu precies de reden Dat dit soort gespecialiseerde winkels met zeer deskundige adviseurs/verkopers nooit mogen verdwijnen.

De ervaren adviseur helpt je door het bos van marketing gewouwel Je weg te vinden en Uiteindelijk de juiste keuze te maken in het enorme aanbod van vameras, lenzen etc.

Carla 16-09-2020

Prima geholpen in de winkel, en de verkoper gaf goed advies. Er was een ruime keuze in de winkel. En goed te bereiken.

Ingrid 16-09-2020

Op aanbevelen van bekenden oriënterend de website van Kamera-express bekeken en toen besloten naar de winkel te gaan om de juiste keuze te maken voor mijn eerste eigen camera. Met een spiegelreflex camera in gedachten uiteindelijk door de goede uitleg toch gekozen voor het nieuwere concept van systeemcamera's. Hiervoor moesten er door de huidige lagere voorraden (i.v.m. Covid-19) wel eerst een 2-tal camera opties naar Den Bosch worden gehaald en moest ik dus nog een keer terug komen, voor mij geen probleem gezien de afstand. Op de site was ook te zien dat niet alles overal voorradig was. Ze waren in ieder geval ontzettend snel binnen, waardoor ik dezelfde week nog mijn camera heb kunnen kopen. Nalevering van een extra accu en een van de objectieven verliep ook snel. Vervolgens 5 jaar garantie krijgen door enkel even een review te schrijven is dan een kleine moeite :). Zeer tevreden tot dusver.

TINUS 16-09-2020

Waardeloos dat je voor het verlengen van je garantietermijn een review moet schrijven. Vlak voor de coronatijd naar de winkel gegaan en de toezegging gekregen dat de in te ruilen lens €110 waard is. Door corona langere tijd niet kunnen komen. Erg teleurstellend dat het oude aanbod niet meer geldt en fors naar beneden wordt bijgesteld.
Kamera Express 16-09-2020

Beste Tinus, bedankt voor uw review.

Een review schrijven voor het aanvragen van de garantie is optioneel, maar wordt zeer zeker erg gewaardeerd!

Helaas is een prijs afgifte inderdaad 2 weken geldig en kan de waarde na enige tijd erg veranderen. Excuses voor het ongemak.

Jessica 16-09-2020

Ik had op internet al flink studie gedaan naar het type camera en deze heb ik gekocht bij KameraExpress. Ik ben er goed en vriendelijk geholpen. Ik kreeg nog wat uitleg over de camera en tips. Ook werd er meegedacht m.b.t. een externe accu oplader voor de extra accu. Ik ben dik tevreden over de service.

Yvonne 15-09-2020

Bij Kamera Express denken ze echt met je mee naar wat binnen jouw budget de best mogelijke keuze is... Ook kun je er superfijn terecht met je oudere nog goede spullen waar je afstand van zou willen doen.. daar is de minder bedeelde mens dan nog mee geholpen. Ik ben erg blij met deze service...

Claus 15-09-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe camera omdat we een derde kindje verwachten. Na eerst wat zoekwerk via internet advies gevraagd in de winkel. Vriendelijk geholpen door iemand met passie voor fotograferen. Goed advies gehad en een mooie camera gekocht.

S. de Haas 15-09-2020

In Capella a/d IJssel geweest voor een camera en telelens. Mooie grote winkel met veel aanbod, goede service, mensen met verstand van zaken en vriendelijk personeel.

ad hoc 15-09-2020

Duidelijke webshop, goede productinformatie en productvergelijking.
Zeer correcte en snelle levering.

Anton 15-09-2020

Dit is de eerste keer dat we een bestelling hebben geplaatst bij camera expres...
Een zeer overzichtelijke webwinkel.
En sneller mijn bestelling binnen dan verwacht.
Had namelijk betaald met PayPal en ik had gelezen,nadat ik eenmaal de bestelling had gedaan dat het dan later verwerkt zou worden....
Maar echt supersnel bericht dat het verzonden was.
Dat gaf me al gelijk een super goed gevoel.
Super !!! Komen zeker meer bestellingen.
Vr.gr.Anton

Henk van Bavel 15-09-2020

Keurig geholpen, deskundig advies en een mooie Canon camera gekocht met een mooie aanbieding. Ik ben zeer tevreden.

Ruud van Eijkeren 15-09-2020

Sigma 18-200mm F/3.5-6.3 DC MACRO OS HSM geeft mooie scherpe foto's bij gebruik van P stand. In automatische stand vaak onscherpe foto's. Met deze klacht terug geweest in de winkel. Degene die mij geholpen heeft zei dat dit normaal was.

Dick van Bruchem 15-09-2020

Zeer plezierig dat Kamera Express op diverse locaties ook een echte winkel heeft. Zo kan je kiezen of je je product in de winkel wilt bekijken of gewoon online wilt bestellen. Tegen de dezelfde voordelige prijs! Adviezen zijn altijd ter zake kundig en levering gaat altijd perfect.

Elly Hoek 15-09-2020

Fijn dat er goed rekening gehouden wordt met het corona virus. Je wordt heel goed geholpen daarom hebben wij nu onze derde camera gekocht

René 14-09-2020

Prima geholpen en goed voorzien van advies. Camera nu 1 week in huis en heb het idee de juiste keuze gemaakt te hebben.

A. Bussink 14-09-2020

Kamera Express te Arnhem, Bridge camera aangeschaft en spiegelreflex en objectieven ingeruild.
Aangezien ik precies wist welke camera ik wilde was hier geen verdere uitleg voor nodig.
Werd wel zeer vriendelijk en niet overhaast geholpen, kreeg bovendien hogere inruilwaarde dan verwacht. Top

Caroline J 14-09-2020

Hele fijne service. De winkelmedewerker nam uitgebreid de tijd om ons te voorzien van advies. De camera's en lenzen werden erbij gehaald, zodat we alles goed konden bekijken. De camera die wij hebben gekozen is de CANON EOS 250D spiegelreflex met 3 verschillende lenzen erbij. Tot nu toe zijn we superblij met de camera en kunnen we mooie foto's maken.

F-Streuper 14-09-2020

De lens die ik zocht was snel gevonden en inderdaad voordeliger dan bij andere aanbieders. Snel via de site besteld en de volgende dag thuis bezorgd. Super snelle en goede afhandeling

Ashton 14-09-2020

Top winkel!

De winkel zit vol met gezellige, slimme, vlotte en vriendelijke werknemers. Elke keer als ik een reservering plaats kan ik hem dezelfde dag nog ophalen, ik krijg goed, eerlijk advies van de werknemers wat wel erg belangrijk is vooral als je nog niet helemaal verstand hebt van camera’s. Kort samengevat; een hele fijne winkel met hele fijne werknemers!

Stras 14-09-2020

Fantastische technische omschrijving van het objectief. Zo kon ik heel gemakkelijk de juiste keuze maken. Supersnelle levering en alles in voorraad . Toppie !

Gradus Albers 14-09-2020

Ik ben geweldig geholpen en zeer goed geïnformeerd
Zeer vakkundig personeel die er echt verstand van hebben
Van de producten die zij verkopen
Echt een top daar.

F 14-09-2020

Prima en deskundig geholpen bij de aanschaf van een televisie. Kan deze zaak aanbevelen.

Bart Van Beylen 14-09-2020

in de winkel zelf alles oké technisch ook alles oké vriendelijkheid ook oké.
dienst naa verkoop per telefoon of een antwoordapparaat of medewerker die het niet weet en gaat terugbellen maar het niet deed dus, kort door de bocht heb ik op 03/09/2020 factu nr.
13831 met code 12268988 canon EF-RF Mount Adapter op 14/09/2020 nog niet ontvangen en ook niet op de hoogte wanneer dezze ga ontvangen .
mij is op 03/09/2020 wel meegedeeld dat EF-RF Mount Adapter nog wel op voorraat was en ging ontvangen voor of op 07/09/2020

Klaas Kort 14-09-2020

Hele nette winkel. Vriendelijk personeel en belangrijk : heel goede informatie en dachten mee over de aankoop.Omdat ik niet zeker was wat te kopen.

hermien 14-09-2020

Wederom deze ochtend uitstekend geholpen door het altijd vriendelijke personeel in de superstore van kamera express Maastricht, geven geduldig en duidelijk antwoord op al mijn vragen, leveren de producten snel aan en altijd tevreden met de aankopen