Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

JG 18-09-2020

Ze hebben alles in huis en ook veel los te koop integenstelling tot andere aanbieders waar je vaak pakketen moet aanschaffen

jva 18-09-2020

Een Canon EOS R5 besteld via een preorder. Na ruim een maand wachten kwam het bericht dat de camera er aan kwam. Helaas duurde het toen nog vijftien dagen voordat ik de camera in handen had. Vriendelijk klantenservice, maar vage info. Uiteindelijk bleek mijn camera gewoon zoek. Alle complimenten voor de winkel in Almelo, waar de problemen vervolgens door een van de medewerkers goed werden opgelost. Dat deel van de hele procedure verdient zeker een 9.
De eerste foto’s zijn prachtig.

Marticocelli 18-09-2020

Bij vragen word je rustig te woord gestaan en geadviseerd. Ruim assortiment en goed advies!

Emine 18-09-2020

Ik heb een TV gekocht, ze hebben snel geleverd, ze zijn goed bereikbaar. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Wouter 18-09-2020

De site heeft mooie aanbiedingen. De TV zeer was zeer spoedig geleverd. Verder geen fratsen.

Monique 18-09-2020

Ondanks de niet directe telefoonlijn naar de winkel werkt het mailen snel en klantgericht. Bovendien zijn de mensen vrolijk en opgeruimd van aard en helpen ze graag. Heel prettig dus

Toine 18-09-2020

op internet gezocht en opgehaald in de superstore Breda goede uitleg gekregen over de camera's die ik in gedachte had, voor en nadelen werden met mij besproken tot op heden zeer tevreden over de info en aankoop. een minpunt factuur via mail heb ik achteraan moeten mailen maar via mailcontact binnen uur geregeld. al met al tevreden.

Tessa 18-09-2020

Een vriend had deze winkel aangeraden en ik ben zeer tevreden. De klantenservice was uitstekend, ik werd meteen geholpen en op al mijn vragen kreeg ik antwoord. Ik vond de sfeer erg fijn en er werd te tijd genomen om mij te helpen. Het product wat ik heb gekocht is super en de gekregen uitleg was ook erg fijn. Zeker aan te raden!

martine 18-09-2020

kennis van zaken;
Voldoende ervaring
Vriendelijk.
ruimte om vragen te stellen

ad hoc 18-09-2020

Duidelijke webshop, goede productinformatie en productvergelijking.
Zeer correcte en snelle levering.

Gertrüd Singer 18-09-2020

Deze shop is duidelijk, snel en betrouwbaar. Een prachtige fototoestel mocht ik ontvangen die helemaal naar mijn zin is. Ik had ook niets anders verwacht want alles stond goed omschreven bij het artikel op de site.

Gertjan 17-09-2020

De shop is telefonisch niet bereikbaar voor mensen die overdag gewoon werken en dus niet uren en echt meer als een uur in de wacht gestaan. We hebben een tv gekocht waarbij we door problemen met het tv signaal pas na twee weken konden testen of de tv werkte en die deed dus niks geen beeld geen geluid. en na op dinsdag maar een mailtje gestuurd te hebben we op donderdag avond na s sluitingstijd een mailtje krijgt dat er in de folder staat welke folder geen folder gehad. Dat je tv eerst moet testen voor je hem ophangt kameraexpress weleens van fabrieksgarantie gehoord stuur mensen niet met een kluitje in het riet. En zeker niet verwijzen naar een folder die we niet gekregen hebben.

Annemiek 17-09-2020

Aardige verkopers, Helaas was het artikel waarvoor ik kwam niet op voorraad wat overigens wel zou zijn volgens de site, maar er werd een oplossing bedacht en zou nagestuurd worden.
Op zich geen probleem, maar ook in het webshop magazijn was de Z7 niet voorradig en zou de camera uit een ander filiaal gehaald moeten worden. Geen probleem zou je zeggen, maar de winkel waar de camera gehaald zou moeten worden lag niet op de route, nu gaat het nog een aantal dagen duren. Op zich kan dat gebeuren, maar er was helemaal geen communicatie. En ben zelf gaan bellen waarom ik geen bericht kreeg dat de camera onderweg was. Dat is wel erg jammer!

b v vliet 17-09-2020

kundig & prettig geholpen. zonder tijdsdruk.
tv verder snel geleverd en voor een zeer mooie actieprijs.

guusjestratman 17-09-2020

ik ben naar de kamera express gegaan in Eindhoven en heb de Godox flitser v860 gekocht met een strobisten set en een camera tas en ben heel goed geholpen.
Heel aardige werknemer en heeft ons niet meteen het duurste van het duurste aanbevolen maar echt mee gekeken naar wat ik te besteden had

Daniëlle van Kleef 17-09-2020

Top winkel! Ik ging met een bepaald beeld naar de winkel toe, maar ik ging met een heel ander idee weer weg. De medewerkers in de winkel helpen je erg goed en denken goed met je mee. Uiteindelijk een nieuwe body + lenzen + accessoires gekocht. Super blij mee!

Marinus 17-09-2020

Gisteren een Samsung Qled smart tv online besteld bij Kamera Express en vandaag al in huis. De prijs was uiterst scherp en de levering correct en snel.
Soms koop ik ook fotografie artikelen bij hun mega store in Amsterdam en word daar deskundig en vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je ook al koop je iets kleins. Nadeel is dat de wachttijden daardoor erg lang kunnen zijn. Ga dan daar heen op een doordeweekse dag of aan het begin of aan het einde van de dag.

Zonnetje 17-09-2020

Op internet op zoek gegaan naar een 43 inch tv. Omdat ik al goed ervaringen heb met Kamera Express en de tv hier ook nog het goedkoopst van Nederland is, was de keuze snel gemaakt.
Via de site eenvoudig te bestellen, gegevens invullen, betalen en de volgende dag al in huis. Levering keurig snel zoals ik gewend ben bij Kamera Express.
Ze doen wat ze beloven, prima dus.

Wat ben ik blij met deze tv. Het is een fantastisch toestel met een prachtig beeld.
Ook het geluid is net zoals het beeld persoonlijk in te stellen.
Instellen ging vrij eenvoudig, was al Philips gewend
Ook 2 HDMI aansluitingen, kan ook via de pc weergeven op de tv.
Veel kwaliteit voor een lage prijs, wist niet dat het mogelijk was.

M. Stel 17-09-2020

Ik heb een camera gekocht bij Kamera-expres, ben goed geholpen, vriendelijk en goede camera.

Johan Vanluchene 17-09-2020

duidelijke uitleg van het product op de website
ook mooi aangegeven als het product aanwezig is in de winkel waar ik het kocht , hier in dit geval de superstore in Gent.
vriendelijke bediening en nogmaals grondige uitleg en tips

Albertus Koster 17-09-2020

Uitstekend geholpen! Mijn dochter van 12 heeft haar eerste camera gekocht gekocht bij Kamera-Express. We wilden graag goed geinformeerd worden, voordat we iets zouden kopen waar we later spijt van zouden krijgen. De vrouw achter de kassa had alle tijd voor ons en heeft ons uitstekend geadviseerd. Dochter is nogsteeds dol gelukkig met haar aankoop.

Marc 16-09-2020

Goede en duidelijke website en scherpe prijzen. En inderdaad de volgende dag in huis. Ook de monitor bevalt zeer goed. Echte kleuren wat voor mijn videobewerking belangrijk is.

Oosterveen 16-09-2020

Ik vind de superstore van kamera express in Utrecht een hele fijne winkel en goed te bereiken . Het begint al als je binnenkomt, dan word je meteen welkom geheten. De zaak is ruim en duidelijk ingedeeld en alles staat, ligt of hangt er goed verzorgd en netjes bij. Ik heb jaren geleden al voor deze fotozaak gekozen en al mijn fotoapparatuur hier aan geschaft omdat altijd perfect geholpen wordt door medewerkers van kamera express.

Ruud 16-09-2020

Bij navraag voor reparatie van Samsung-TV prima geholpen door medewerker voor contact met Samsung.

Cornelis de Krijger 16-09-2020

Mijn ervaring is dat dit nu precies de reden Dat dit soort gespecialiseerde winkels met zeer deskundige adviseurs/verkopers nooit mogen verdwijnen.

De ervaren adviseur helpt je door het bos van marketing gewouwel Je weg te vinden en Uiteindelijk de juiste keuze te maken in het enorme aanbod van vameras, lenzen etc.