Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Alex 20-04-2020

Goed geholpen door een medewerker met passie voor het vak. Hij wist mij veel te vertellen over de lens en had hem zelf ook :-)

Richard Koster 19-04-2020

Personeel denkt mee en zoekt constructief naar een oplossing.
Een moeilijk verkrijgbaar product was online te regelen en personeel hielp constructief naar een oplossing het budget te regelen waardoor de aanschaf een feit was .... de ATEM Mini Pro van Blackmagic. Zelfs voor Amsterdamse begrippen een goed bereikbare locatie!

Ingrid 19-04-2020

Mijn eerste digitale spiegelreflex camera gekocht. Na een goede uitleg van Anne-Marie (winkel in Arnhem) gekozen voor de D5600 met een 18-400 mm. Ben er super blij mee. Ingrid

Deursen 19-04-2020

De store via een vergelijk site gevonden. Prijs was gunstig.
In de winkel goed geïnformeerd en prettig geholpen.

Mahsa 19-04-2020

Mijn partner en ik waren opzoek naar een nieuwe camera met lenzen en accessoires (flitser etc). Bij Kamera Express winkel in Amsterdam zijn we zeer goed geïnformeerd en geholpen door vakmensen die de tijd namen en ons stapsgewijs wisten te helpen om de juiste spullen samen te stellen, echte toppers!

Gabriel Batenburg 19-04-2020

Ondanks de corona crisis fijne dienstverlening, ik ben prettig geholpen as always.

sofie 19-04-2020

Vorige week de LGOLED55C9PLA besteld via KameraExpress. Meteen na bestelling telefonisch gecontacteerd voor leveringafspraak. De volgende dag zou deze reeds geleverd worden. Via mail-sms continu op de hoogte gehouden van waar ons pakket zich bevond ... super service.

Niels 19-04-2020

Via de webshop een smart tv gekocht. Scherpe prijs, snel verzending. Je wordt goed meegenomen in het verzendproces.
Telefonisch nog contact gehad, omdat ik een vraag had. Ik kreeg snel iemand aan de telefoon en werd goed geholpen.

A.P. Bruijn 18-04-2020

Goed advies, geen pressure selling.
Goede koffie en chocolademelk.
Verkoper nam alle tijd voor ons.

Willy Hengeveld 18-04-2020

Ze hebben veel artikelen en onderdelen, je kunt er bijna alles vinden wat je nodig hebt.
Bovendien is de site gemakkelijk en overzichtelijk, artikel in het winkelmandje, aanklikken op welke manier je wilt betalen en klaar is Kees.
Meestal heb je het gekochte artikel de volgende dag in huis!

Willy Hengeveld 18-04-2020

Meestal heb je het gekochte artikel de volgende dag in huis!

Le Bourlier Willy 18-04-2020

Wij hebben gekozen voor bij Kamera-express.nl omdat we de duidelijkste uitleg verkregen hebben via e-mail en niet tegenstaande de verschilende vragen bleven de verkopers vriendelijk met een verstaanbare uitleg voor een gewone burger en ook de actievoordelen zijn plezant meegenomen
Met vriendelijke groeten
Le Bourlier Willy

chep 18-04-2020

Top service! Zelfs via de webshop kan je met vragen terecht! zal hier nog veel komen winkelen

ErikV 17-04-2020

Door een snelle actie van de verkoper via de chat toch nog een actieproduct kunnen aanschaffen net na afloop van de actie.
Topservice.
Daarnaast een snelle levering.

Ahmad Rahmouni 17-04-2020

Ik ben heel erg tevreden over deze winkel. Het personeel is heel geduldig en vriendelijken ik ben zeer vakkundig geholpen. Toen er een probleem bleek te zijn met een van de camera's mocht ik deze zonder problemen omruilen voor een zelfde exemplaar. Toen achteraf bleek dat het probleem niet bij de camera lag maar bij de lens mochten we ook die omruilen voor een ander exemplaar, kortom; een hele goede service! Ik kom graag terug in deze winkel!

Rob 17-04-2020

In de aanloop naar de definitieve aankoop, uiterst plezierig telefonisch en mail contact met een medewerker van deze winkel gehad.
Bij de aankoop ook uitermate vriendelijk geholpen en goede tekst en uitleg ontvangen. De medewerker besteedde ruim de tijd.

Ans 17-04-2020

Corona: buiten al opgevangen en in de wachtrij; duidelijk uiteen gezet hoe er te werk gegaan wordt. Daarna toegelaten en doorverwezen naar een medewerker. uiteen gezet wat ik wilde. Een aantal vragen over en weer, maar met erg goede adviezen. We gingen met betere apparatuur voor bijna dezelfde prijs de deur uit. Hetgeen ik wilde, zaten duidelijke nadelen aan, en dus overgestapt daar ter plaatse naar andere items. Ben klaar voor de toekomst!

Kai 17-04-2020

Paar maanden geleden een grote LG Oled tv gekocht. Beste prijs, ze brachten de tv netjes met een karretje naar de auto, zou er zo weer kopen!

Hennie 16-04-2020

Zeer goede service.
Mijn nieuwe drone had problemen. Ben terug gegaan en werd zeer goed geholpen. Drone werd zonder problemen omgeruild.
Ik kan nu genieten van mijn nieuwe drone.

LucL 16-04-2020

Wegens de Corona crisis een systeemcamera besteld in webwinkel van Kamera-express.
S'avonds besteld en daags nadien geleverd , wat een service !
Alles in prima staat ontvangen.

d 16-04-2020

Klantrvriendelijk meedenkend en een ruime keuze aan spullen.
Ook werden er tips gegeven en gekeken naar welk product het beste past bij mij en mijn camara. en het lenen van een lens voor een dag die tip heb ik nooit eerder gehoord dat is echt goud!

Rino 16-04-2020

Makkelijke site, alles snel te vinden, s' avonds besteld en volgende dag al geleverd.
na +/- 1 uur al een mail binnen, tussen welke uren de tv geleverd werd.

Faye 16-04-2020

De verkopers hebben veel kennis en nemen de tijd voor je, aanrader !
Ook een voordeel dat zij de laagste prijsgarantie hebben.

M. van Steen 16-04-2020

Zaterdag 11 april 2020 de Nikon D7500 en telelens Sigma 150-600 gekocht bij KameraExpress te Eindhoven.
Geholpen door verkoper Kai . Zijn advies heeft mij goed geholpen. Hij heeft met veel geduld de verschillende opties uitgelegd. Met name de combinatie van de body met de telelens werd uitgebreid besproken. De manier waarop ik te woord ben gestaan heeft bij mij veel vertrouwen gewekt in KameraExpress. Het viel mij in de winkel op dat ook de andere verkopers, ondanks de wachtrij, ruim de tijd namen om advies te geven.
De Nikon D7500 is een gebruiksvriendelijke camera. Ik ben nu al zeer tevreden over de eerste foto’s die ik met deze camera heb gemaakt. Ik heb niet eerder een telelens gebruikt, maar ook deze lens lijkt mij in ieder geval een aanwinst waar ik nu al veel plezier aan heb.

Dennis 16-04-2020

Snelle service. Waren wat kleine onduidelijkheden, via de chat binnen enkele minuten ondanks de drukte antwoord en oplossing dankzij Ivo | Winkel Maastricht. Duidelijke site en prijzen, afhandeling betaling via bancontact snel en makkelijk. Nu wachten op onze bestelling, maar tot nu super tevreden!