Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jurgen 21-05-2020

Nieuwe TV besteld, netjes afspraak gemaakt door koerier en netjes volgens afspraak geleverd. Ik vind het wel erg vreemd dat in de afkoelingsperiode, je de TV 24 uur op zicht mag controleren maar voor volledig geld terug de TV maar 1 uur aan mag staan. Alleen instellen en updaten duurt vaak al een uur. In mijn geval deed de chromecast het niet meteen en zat ik zo op de 2 uur. Service lijkt me dus niet wat je zou verwachten. Hij doet het inmiddels en ze waren goedkoop maar bij een normale prijs zou ik 'm door die 1 uur niet bij Kamera Express bestellen.
Kamera Express 21-05-2020

Beste Jurgen, hartelijk dank voor je review. Wij gaan zeker met je opmerkingen aan de slag. Veel plezier met je televisie!

Renee 21-05-2020

Fijne winkel met bekwaam personeel. Erg behulpzaam en bezitten veel kennis. Wel soms wat aan de dure kant.

Ron 21-05-2020

Opnieuw een Canon objectief gekocht bij Kamera Express en net als bij alle voorgaande aankopen verliep alles op rolletjes. Makkelijk bestellen, betalen en de volgende ochtend werd het, degelijk verpakt, via Post.nl bezorgd.

nicole 20-05-2020

Toestel online gekozen en gereserveerd bij de superstore in Antwerpen om zelf op te halen, een half uur later in mijn bezit! Zeer tevreden en vriendelijk ontvangen. SUPER!!!

Mineke 20-05-2020

Wij hebben onlangs een camera gekocht in de winkel in Groningen.
Het vriendelijke personeel gaf ons goed advies en een uitstekende prijs.
We zijn beginners, dus alles is nieuw voor ons, maar ze beantwoordde alle vragen met geduld.
Wij zijn erg blij met de nieuwe camera.

Diederik 20-05-2020

Prettig geholpen, ruime parkeer mogelijkheden en overzichtelijke winkel met voor Covid-19 voldoende voorzorg maatregelen

Tonny 20-05-2020

Geweldige service. Bellen zelf terug als er teveel wachtenden (in mijn geval 24) voor je zijn. Komen laagste prijsgarantie direkt helemaal na. Prijs wordt echter niet direkt op de site aangepast. Levering volgende dag via PostNL geheel volgens planning. Super.

PvO 20-05-2020

Bij binnenkomst krijg je rustig de tijd om eens rond te kijken.
Als eerste wordt geinformeerd wat wij belangrijk vinden aan een compactcamera. Daarna uitleg gekregen van diverse compactcamera's om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken.
We hadden bij binnenkomst een camera in gedachte maar uiteindelijk is het toch een andere camera geworden die meer aan onze wensen voldoet omdat we zo uitgebreid geinformeerd zijn. Toppie.

Hennie 19-05-2020

uitstekend geholpen door medewerker vestiging Almelo, nog enige relevante informatie gekregen over de camera

Westhoeve 19-05-2020

Ook tijdens de CORONA ben ik geweldig geholpen door het personeel van Kamera Express. Ontvangst met een kopje koffie aangezien wij nog even moesten wachten om binnen te mogen, Max. 10 personen. Duidelijke belijning op de grond en de medewerkers veilig achter het plexiglas. Super geholpen door de dame bij de aanschaf van een Nikon P950 en de inruil van mijn Nikon D300 met lenzen. De inruil heeft de doorslag gegeven voor het direct aanschaffen van de Nikon P950. Nogmaals mijn hartelijke dank voor de duidelijke en heldere uitleg door deze dame. Chapeau !!!!!!!!

Jack 19-05-2020

Mijn ervaring: goede service, behulpzaam personeel. Ze denken met je mee. Site is oké. Overzichtelijk.

Henk 19-05-2020

Super behandeld

Via de site mijn camera uitgezocht, en in de winkel in Zwolle gekocht. Ben daar geweldig geholpen door verkoopster (*). Bood mij nog een drinken aan, alles goed uitgelegd, en volgens mij een goede camera aanbevolen. ik ging al voor de Lumix fz 1000. omdat het mij niet om filmen gaat, ( maar mooi meegenomen dat het erop zit.) vond ze dat ik een goede keuze had gemaakt. Heb nu even proef gedraaid 62 foto's geschoten en niet één mis. eerste mening is dan ook dat ze niets te veel gezegd heeft . Super.

Eduward 18-05-2020

De kwaliteit is goed, goede service, en klantvriendelijk bediening.

Charlie 18-05-2020

Kamera express is een goede winkel met veel keuze in apparatuur, behulpzame medewerkers en een goede service. Ik koop er bijna al mijn camera apparatuur voor fotografie en film. Tot nu toe is al deze apparatuur goed bevallen. Het is een betrouwbaar adres, de informatie is goed, de producten zijn kwalitatief en in het geval van defecten wordt er direct actie ondernomen.

Herma 18-05-2020

Op basis van de site en reviews ben ik bij Kamera-expres in Almelo gekomen.
Ik had een wensenlijstje opgesteld, daar hebben zij camera's bij aanbevolen en de lenzen.
Ik kreeg veel uitleg, wat beter was of niet. Ze demonstreerden ook veel, erg fijn.
Ik ben erg tevreden met de adviezen en de camera, canon eos 90d en de lenzen.

Piet Fleurkens 18-05-2020

Als beginnend hobby fotograaf op aanraden naar Kamera-express in Eindhoven geweest.
Zeer duidelijke uitleg gekregen van verkoper die alle tijd voor mij nam. Super mooie camera gekocht!

Karel Koch 18-05-2020

Kamera Express geeft zonder meerprijs 5 jaar garantie op mijn Phillips 43PUS7304 Ambilicht gekocht via de site voor €523.- De dag erna stond het op de site voor € 479.- gebeld en ik krijg het verschil van € 44.- terug. Alleen het beantwoorden van de mail die ik gestuurd heb (2 x) laat wel te wensen over ! Met de telefoon ging het beter ze hadden het erg druk en er waren wat zieken.

Monika 18-05-2020

Een zeer fijne en professionele camera winkel. Je krijgt de juiste advies, je vragen worden correct beantwoord en daarnaast zijn ze altijd zeer snel in het verzenden. Mijn nummer 1 winkel waar ik gegarandeerd zeker ben van de kwaliteit en aankopen voor mijn camera accessoires.

fransdw 17-05-2020

Vandaag een Olympus OMD1 mark3 gekocht.Ik had deze een dag van te voren gereserveerd. Ben prima geholpen. Had nog wat vragen over de flitsers deze besproken en deskundig advies gekregen. De volgende aankoop wardt zeker weer bij Kamera express.

vogelspotter 17-05-2020

Compact camera gekocht en de volgende dag in huis. Ik heb voor Kamera Express gekozen vanwege de goede landelijke dekking qua winkels voor het geval ik eens langs wil gaan.

Rotterdammer 17-05-2020

Prima winkel, vriendelijk personeel. Vaak goedkoper dan andere grote ketens. Heel overzichtelijk.

danny 17-05-2020

1 review
5 stars: Excellent
5 minutes ago
vandaag eos 90D kamera met alles erop…
vandaag eos 90D kamera met alles erop en eraan gekocht bij kamera express Capelle a/d Ijsel. zeer uitgebreid, deskundig advies gekregen en belangrijk: tijd speelde geen rol. Enthousiaste verkoper!!
dan 07-06-2020

Helaas maakt de set vanaf dag 1 geen scherpe foto's. 3 keer terg naar de winkel geweest maar zonder oplossing. Nu het advies gekregen om hem na te laten kijken door een extern bedrijf: zelf regelen en zelf betalen.....domper na goede start (service?, garantie?)

dan 07-08-2020

Dit (extern) bedrijf kon het niet verhelpen en hebben de set naar de fabriek in Duitsland gebracht. Helaas zonder oplossing. Uiteindelijk na 3 maanden en 800 km rijden en behoorlijk wat extra kosten de tamron lens (met verlies) weggedaan en andere lens gekocht. Kan nu eindelijk fotograferen.

J.C. de Bruin een te " vrede koper" 16-05-2020

NOOIT IETS KOPEN!!!!!!!!! Je wordt belazerd waar je bij staat!! Op 8 mei spullen gekocht waren alle op voorraad, de verkoper{of wat er voor door moet gaan} beloofde de volgende dag heeft U alles in huis.Dus niet een artikel en de rest?????? 4 dagen later weer iets en 5 dagen later weer iets en dag 6 inderdaad het laatste.Je mag wel UREN in de wacht bij de klantenservice hangen.Aardige mensen maar ook zij beloven van alles de doen niets!!!!!!O ja verkoper smeert je spullen aan die NIET op elkaar passen.
Kamera Express 21-05-2020

Beste J.C. de Bruin, onze excuses voor het verloop van je aankoop. Soms staan artikelen wel op voorraad, maar niet in het webshopmagazijn, waardoor het wat langer duurt voor we ze kunnen opsturen. Dit hadden we u beter uit moeten leggen. WE betreuren het dat u kennelijk verkeerd bent voorgelicht over een artikel.

Jan Riezebos 16-05-2020

Verkopers weten waar ze het over hebben. Spreken ook uit eigen ervaring. Zeer prettig geholpen.

Jan Zwager 16-05-2020

Dit was de tweede keer dat ik een Olympus camera heb gekocht in het filiaal in Breda, en nog meer dan de eerste keer zeer tevreden. Erg vriendelijk geholpen, alle informatie gekregen die ik nodig had, en, naast 5 (!) jaar garantie ook nog een voucher voor een cursus naar keuze. Die prijs van de set die ik heb aangeschaft was inderdaad de laagste en dus erg aantrekkelijk. Ik werd ook geattendeerd op de mooie promotie actie van Olympus wat de koop nog aantrekkelijker maakte. Kortom, een aanrader!